Αποστολέας Θέμα: Διδασκαλία-Πρόγραμμα Σπουδών των Τ.Π.Ε. στα 800 Ολοήμερα με Ε.Α.Ε.Π.  (Αναγνώστηκε 11751 φορές)

Wizard

  • Επισκέπτης
http://1grpe-anatol.att.sch.gr/announce/law/2010-07-20-f12-879-88413-progr-spoyd-eaep.doc

Μου κάνει εντύπωση ότι το πρόγραμμα σπουδών μοιάζει πολύ με αυτό του Γυμνασίου. Στην Ε' και Στ' τάξη υπάρχει και η Logo!
« Τελευταία τροποποίηση: 18 Σεπ 2010, 03:57:00 πμ από tom »

markakis

  • Working Dead
  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 38
Γιατί σου κάνει εντύπωση συνάδελφε; Αρκετές φορές έχουμε δει να "κατεβάζουν" την ύλη κάποιου μαθήματος από μια τάξη σε κάποια μικρότερη, ανεξαρτήτως βαθμίδας. Επίσης φαντάζομαι όλοι γνωρίζουμε για απεγνωσμένους γονείς που τα παιδιά τους ζορίζονται να αφομοιώσουν τα μαθήματα του δημοτικού... Τίποτα καινούργιο επομένως 
« Τελευταία τροποποίηση: 18 Σεπ 2010, 03:56:45 πμ από tom »

tom

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 488
Με μια πολύ γρήγορη ματιά:

1) Αλλαγή φιλοσοφίας του ΑΠΣ από το ολιστικό πρότυπο στο πραγματολογικό!!!

2) Πολλές αλλαγές στις μεσαίες και μεγάλες τάξεις και αρκετό programming, δίκτυα κλπ...!

3) Μεγάλο μέρος της ύλης του γυμνασίου στο δημοτικό!

Τα είχα ψιλοπροβλέψει  :)...

...
Συμφωνώ. Αλλά και οι ΤΠΕ είναι αναπόφευκτες. Θα πρέπει να καθοριστεί η ισσοροπία πληροφορικού αλφαβητισμού (θεωρία Πληροφορικής) και εργαλείων ΤΠΕ, τα οποία θα διδάσκονται στο πλαίσιο της Πληροφορικής του γυμνασίου με προσθήκη δεύτερης ώρας ή ως επιλογής που θα οδηγεί σε κρατική πιστοποίηση και θα διδάσκεται πάλι από εμάς.

Η προσωπική μου γνώμη είναι ότι ο μεγαλύτερος όγκος των ΤΠΕ θα μετακυλιστεί στο Δημοτικό.

Μια ισορροπία:


1) 30% (Πληροφορική) και 70% (ΤΠΕ) στο Δημοτικό

2) 70% (Πληροφορική) και 30% (ΤΠΕ) στο Γυμνάσιο

3) 100% (Πληροφορική) και 0% (ΤΠΕ) στο Λύκειο

θα μου άρεσε.

Μόλις μελετήσω αναλυτικά το ΑΠΣ θα επανέλθω στην ενδιαφέρουσα κουβέντα που ξεκίνησε!

Υ.Γ. Νομίζω ότι δικαιώθηκαν ο Πανσεληνάς και οι ΠΕΚΑΠ και απογοητεύτηκαν τα μέλη της e-Δίκτυο-ΤΠΕ-Ε! Δείτε σχετική συζήτηση ( http://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2728.0)
« Τελευταία τροποποίηση: 18 Σεπ 2010, 03:56:24 πμ από tom »
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

tom

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 488
Ρε παιδιά ξέρει κάποιος αν υπάρχει σκέψη για βιβλίο πληροφορικής στο Δημοτικό για τη νέα σχολική χρονιά;
Πάντως όσο καλύτερα βλέπω το νέο Α.Π.Σ. αρχίζω να πιστεύω ότι το βιβλίο του γυμνασίου είναι ότι πρέπει. Για να μη σας πως οτι είναι και λίγο!!! :) Απορώ τι θα διδάσκονται πλέον τα παιδιά στο γυμνάσιο και στο λύκειο. :-\

Πάντος ακόμα και για τη γυμναστική υπάρχει βιβλίο http://pi-schools.sch.gr/dimotiko , λυπηθείτε μας...
« Τελευταία τροποποίηση: 18 Σεπ 2010, 03:56:11 πμ από tom »
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

veni

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2012
  • *
  • Μηνύματα: 101
Μία ιδέα για τα δημοτικά θα ήταν η εισαγωγή στη ρομποτική με παράλληλη χρήση του scratch και του κιτ lego wedo το οποίο συνεργάζεται με αυτό και φαίνεται να έχει προσιτή τιμή(120¤) http://mindstormsnxt.gr/product/id/39.


http://info.scratch.mit.edu/WeDo

http://www.lego.com/education/school/default.asp?locale=2057&pagename=WD_Con&l2id=3_2&l3id=3_2_1&l4id=3_2_1_1

Και από ένα search στο youtube
http://www.youtube.com/watch?v=OO2HzSNRU-A


Γενικά για το scratch εδώ μπορείτε να βρείτε οδηγίες στα ελληνικά για να ξεκινήσετε
http://info.scratch.mit.edu/Languages

veni
Βενιέρης Γεώργιος
Καθηγητής Πληροφορικής
Πιλοτικό (R.I.P.)  Γυμνάσιο

amichail

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 98
Συμφωνώ και επαυξάνω για το Scratch.
Να σημειώσω ότι πέραν των πολλών άλλων δυνατοτήτων μπορεί να χρησιμοποιηθεί αντί για τη Logo καθώς έχει ενσωματωμένες τις εντολές που χρειάζονται (π.χ. pen up-down) σε χωριστό μενού και πλήρως στα ελληνικά
Για μένα θα πω μόνο ότι είμαι ο τύπος του δασκάλου που αν κάνω ένα μάθημα για 50η φορά θα αλλάξω για 52η φορά τις σημειώσεις μου

orchid

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 44
  • Επιστροφή στο Δημοτικό
Τα παιδιά στο τέλος του κάθε τριμήνου παίρνουν βαθμούς στο μάθημά μας;
Άννα Βεσυροπούλου - ΠΕ19

atogia

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 31
Μιλαμε ολοι για εκπαιδευτικη ρομποτικη σε παιδακια του δημοτικου.....
Εχουμε βγαλει αρθρα ....ασκησεις........ θα συμετασχουμε και σε συνδεδρια με αυτο το υλικο.
Εχει σκεφτει ομως οτι στα 800 πιλοτικα
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΔΕΙΓΜΑ?????
Εγω προσωπικα και αλλοι συναδελφοι βαζουμε τα παιδακια να ζωγραφιζουν την οθονη, τον πυγργο το ποντικι....
Ποσο θα τα βαλουμε να ζωγραφιζουμε ακομα???
Θα ερθουν λενε 10 φορητοι ....
Εχει σκεφτει κανεις πως εφαρμοζεται η ρομποτικη σε παιδακια δημοτικου με 10 φορητους υπολογιστές....
Εχει σκεφτει κανεις με ποια ασφαλεια και ποιανου ευθυνη θα μετακινουνται αυτοι οι φορητοι απο ταξη σε ταξη 

Εχει σκεφτει κανεις με ποια ασφαλεια  θα επικοινωνουν αυτοι οι φορητοι με ασυρματο δικτυο (επιπλεον τα συρματα δικτυα εχουν ακτινοβολια)?

Εχει σκεφτει κανεις με ποιoυς κανονες εργονομιας θα χρησιμοποιθουν οι φορητοι απο μικρους μαθητες (ηλικιας 6-12)

Εχει σκεφτει κανεις οτι στο δημοτικα υπαρχουν παιδια με ιδιατερες μαθησιακες δυσκολιες.Σε μια εβδομαδα στην πρωτοβαθμια αντιπμετωσα παιδια με αυτισμο και υψηλη εφυια , με επιληψια, με προβληματα ορασης , υπερκινητικα .
Υπαρχει καποια προβλεψη για το πως αυτα τα παιδια θα μπορεσουν να χρησιμοποιησουν τα περιφημα 10 φορητους?

 :D

atogia

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 31
Ας γραψει εδω οποιος εχει δουλεψει σε πιλοτικο δημοτικα και εχει εργαστηριο πληροφορικης παρακαλω..

xristinap

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 5
Έχεις απόλυτο δίκιο η κατάσταση στα πιλοτικά είναι πάρα πολύ δύσκολή. Εγω μιλάω με άλλους 4-5 συναδέρφους μου και μου περιγράφουν τα ίδια με σένα. Και το εργαστήριο στο δικό μου σχολείο είναι τουλάχιστον απαράδεκτο..Μπορούμε να ζητήσουμε βοήθεια απο ΠΛΗΝΕΤ ή τον δήμο (για καλωδιώσεις, κανάλια κλπ);

orchid

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 44
  • Επιστροφή στο Δημοτικό
Ας γραψει εδω οποιος εχει δουλεψει σε πιλοτικο δημοτικα και εχει εργαστηριο πληροφορικης παρακαλω..

Εμείς έχουμε εργαστήριο (με 11 σχετικά παλιά μηχανήματα και 3 αρχαία), με όλα τα προβλήματα που συνεπάγεται αυτό. Το κακό είναι ότι ακόμα κι εκεί που υπάρχει εργαστήριο, για να δουλέψει πρέπει να το στήσεις μόνος σου (και να κάνεις και τις 21 ώρες σου φυσικά... ). Εγώ πήγα την περασμένη Κυριακή να φανταστείς για να το κάνω... εντός σχολικού ωραρίου δε βγαίνει, γιατί η αίθουσα του εργστηρίου χρησιμοποιείται και ως αίθουσα μουσικής.  :D :-[ :laugh:
Άννα Βεσυροπούλου - ΠΕ19

black21

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 17
Έχω 11 υπολογιστές (του 2001). Το εργαστήριο βρίσκεται στο υπόγειο του σχολείου (απίστευτη μυρωδιά γεγονός που με απασχολεί για την εξέλιξη τόσο της δικής μου υγείας όσο και των παιδιών)

orchid

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 44
  • Επιστροφή στο Δημοτικό
Νομίζω ότι έχουμε αρχίσει να ξεφεύγουμε από το θέμα και τείνουμε στο Δυσκολίες στη Διδασκαλία-Πρόγραμμα Σπουδών των Τ.Π.Ε. στα 800 Ολοήμερα με Ε.Α.Ε.Π.

//Η orchid παρακαλώ  :-*
« Τελευταία τροποποίηση: 25 Σεπ 2010, 05:54:14 μμ από orchid »
Άννα Βεσυροπούλου - ΠΕ19

tom

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 488
Έχει δίκιο ο orchid. Θα παρακαλούσα η συζήτηση για τυχόν δυσκολίες και προβλήματα να συνεχιστεί εδώ:

http://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3226.new#new
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

atogia

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 31
Βεβαιως  .....νομιζω οτι η ελλειψη βασικων υποδομων ειναι ενα μεγαλο προβλημα στην διδασκαλεια ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (Τ.Π.Ε. οπως αποφασιστηκε να λεγεται στα δημοτικα)

tom

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 488
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1061
Έχεις απόλυτο δίκιο η κατάσταση στα πιλοτικά είναι πάρα πολύ δύσκολή. Εγω μιλάω με άλλους 4-5 συναδέρφους μου και μου περιγράφουν τα ίδια με σένα. Και το εργαστήριο στο δικό μου σχολείο είναι τουλάχιστον απαράδεκτο..Μπορούμε να ζητήσουμε βοήθεια απο ΠΛΗΝΕΤ ή τον δήμο (για καλωδιώσεις, κανάλια κλπ);

To ΠΛΗΝΕΤ της περιοχής σου μπορεί να βοηθήσει σε αρκετά πράγματα. Τα 800 δημοτικά καλύπτονται απο τεχνικη κάλυψη από το ΠΛΗΝΕΤ. Βέβαια ας μας πούνε και καλύτερα οι ίδιοι (Νίκος και υπόλοιποι των ΠΛΗΝΕΤ)

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2771
  • Πύργος Ηλείας
    • ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ηλείας
Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ υποστηρίζουν και την πρωτοβάθμια, αν και ο τρόπος αντιμετώπισης από νομό σε νομό διαφέρει. Ξέρω για παράδειγμα ότι σε κάποιες περιοχές δεν δίνουν έξοδα μετακίνησης για επισκέψεις σε σχολεία πρωτοβάθμιας.

Βέβαια, τώρα με έναν υπεύθυνο και έναν τεχνικό υπεύθυνο σε κάθε ΚΕΠΛΗΝΕΤ μου φαίνεται ότι η βοήθεια που θα παρέχεται θα είναι στοιχειώδης και θα αφορά τα τρέχοντα και τα καθημερινά. Π.χ. "στο τάδε Νηπιαγωγείο δεν δουλεύει το email" (ναι, σε εμάς έχουν και τα νηπιαγωγεία email !!).

Πάντως οι καλωδιώσεις δεν είναι δουλειά των ΚΕΠΛΗΝΕΤ! Εμείς δηλαδή θα δίναμε οδηγίες για το τι πρέπει να κάνει ο ηλεκτρολόγος, θα ελέγχαμε το αποτέλεσμα, θα κάναμε τις διασυνδέσεις - ρυθμίσεις, θα βάζαμε κανά βυσματάκι στις άκρες των καλωδίων, το πολύ να περνάγαμε κανά καλώδιο από τη μία αίθουσα στην άλλη αν οι συνθήκες το καθιστούσαν εύκολο,... αλλά να αρχίσουμε να τρυπάμε τοίχους,  να βιδώνουμε κανάλια και ικριώματα, να κρεμάμε καλώδια από το ένα κτίριο στο άλλο ... όχι! Ας πληρώσει η σχολική επιτροπή μάστορα!

xristinap

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 5
Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ υποστηρίζουν και την πρωτοβάθμια, αν και ο τρόπος αντιμετώπισης από νομό σε νομό διαφέρει. Ξέρω για παράδειγμα ότι σε κάποιες περιοχές δεν δίνουν έξοδα μετακίνησης για επισκέψεις σε σχολεία πρωτοβάθμιας.

Βέβαια, τώρα με έναν υπεύθυνο και έναν τεχνικό υπεύθυνο σε κάθε ΚΕΠΛΗΝΕΤ μου φαίνεται ότι η βοήθεια που θα παρέχεται θα είναι στοιχειώδης και θα αφορά τα τρέχοντα και τα καθημερινά. Π.χ. "στο τάδε Νηπιαγωγείο δεν δουλεύει το email" (ναι, σε εμάς έχουν και τα νηπιαγωγεία email !!).

Πάντως οι καλωδιώσεις δεν είναι δουλειά των ΚΕΠΛΗΝΕΤ! Εμείς δηλαδή θα δίναμε οδηγίες για το τι πρέπει να κάνει ο ηλεκτρολόγος, θα ελέγχαμε το αποτέλεσμα, θα κάναμε τις διασυνδέσεις - ρυθμίσεις, θα βάζαμε κανά βυσματάκι στις άκρες των καλωδίων, το πολύ να περνάγαμε κανά καλώδιο από τη μία αίθουσα στην άλλη αν οι συνθήκες το καθιστούσαν εύκολο,... αλλά να αρχίσουμε να τρυπάμε τοίχους,  να βιδώνουμε κανάλια και ικριώματα, να κρεμάμε καλώδια από το ένα κτίριο στο άλλο ... όχι! Ας πληρώσει η σχολική επιτροπή μάστορα!

Έχεις δίκιο ακριβώς έτσι είναι τα πράγματα. Ήρθε την Παρασκευή ο συνάδερφος απο το ΠΛΗΝΕΤ και μου τα είπε ακριβώς όπως τα λες. Τώρα θα απευθυνθούμε στο Δήμο για να μας στείλουν ηλεκτρολόγο και απο εκεί και μετά θα βοηθήσει ο τεχνικός τους ΠΛΗΝΕΤ.

evakarali2000

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 3
παιδια η κατασταση για μενα είναι σκέτη φρίκη 0 υπολογιστες για τα παιδια. 7 υπολογιστές 1 σε καθε τάξη (στις 7 από τις 12) με την οθόνη κρεμασμένη πάνω από τον πίνακα και να σέρνονται ουτε για να βλέπουν κανα dvd δεν είναι απορώ ποιός το σκέφτηκε και  με ρητη εντολή από διευθυντη να μην τους αγγίζουν τα παιδια εγώ πάντως δεν αντέχω αλλο!
στο δαφνί με βλέπω ως το τέλος του έτους

tom

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 488
Εδώ συζητάμε για το πρόγραμμα σπουδών. Για τα προβλήματα και τις δυσκολίες υπάρχει ξεχωριστή ενότητα ;-)
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

orchid

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 44
  • Επιστροφή στο Δημοτικό
Απ: Διδασκαλία-Πρόγραμμα Σπουδών των Τ.Π.Ε. στα 800 Ολοήμ
« Απάντηση #21 στις: 30 Νοέ 2010, 04:10:46 μμ »
Δεν ξέρω αν είναι τόσο συναφές με το πρόγραμμα σπουδών (πάντως δυσκολία δεν είναι!)

http://www.minedu.gov.gr/publications/docs/4i019_4b_signed_101130.pdf

Δε θα βαθμολογήσουμε φέτος τελικά.
Άννα Βεσυροπούλου - ΠΕ19