Αποστολέας Θέμα: Eschool και ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ τεχνική υποστήριξη  (Αναγνώστηκε 8009 φορές)

fractalbit

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 6
Απ: Eschool και ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ τεχνική υποστήριξη
« Απάντηση #30 στις: 23 Ιούν 2010, 03:00:26 πμ »
Άλκη αυτό ακριβώς.  Δεν είναι το θέμα το να κρατηθεί μυστικός ο κώδικας, αλλά να μην εμφανιστεί το φαινόμενο να κυκλοφορούν πολλές προσαρμοσμένες εκδόσεις του ίδιου λογισμικού. Στο λογισμικό ανοιχτού κώδικα δεν μας νοιάζει αν κυκλοφορούν πολλές διαφορετικές διανομές του ίδιου λογισμικού, παραλλαγές του κλπ ακόμα και αν μεταξύ τους φτάνουν να έχουν σημαντικές διαφορές, γιατί οι χρήστες είναι μεμονωμένοι και "ασύνδετοι" μεταξύ τους. Στην περίπτωση μας πρέπει να υπάρχει ένα ενιαίο πρόγραμμα και άσχετα αν τον γνωρίζουμε ή όχι τον κώδικα όλοι μας, η όποια τροποποίηση θα πρέπει να γίνεται και να εγκρίνεται από κάποια κεντρική ομάδα υποστήριξης, ώστε να αποφευχθούν προβλήματα όπως αυτά που είπαμε.

Και δεν είναι μόνο αυτό. Πρέπει να ξέρει το Υπουργείο ότι όλοι βγάζουν αποτελέσματα με τον ίδιο κώδικα. Για να το πω αλλιώς, είναι προτιμότερο να περάσουν Χ μαθητές σε ΟΛΑ τα σχολεία επειδή από bug υπολογίστηκε η βάση ως 8 αντί για 10, παρά σε άλλα σχολεία να κοπούν και σε άλλα να περάσουν επειδή κάποιοι είχαν τις γνώσεις και διόρθωσαν τον κώδικα. Πρέπει με δυο λόγια να υπάρχει ομοιομορφία ανεξάρτητα των γνώσεων του εκάστοτε πληροφορικάριου.

Και υπάρχουν και άλλα προβλήματα. Ειλικρινά πιστεύετε ότι υπάρχουν πολλοί πληροφορικάριοι με την απαιτούμενη εμπειρία και τις γνώσεις ώστε να επεμβαίνουν σε ένα τόσο πολύπλοκο και μεγάλο project που μάλιστα δε δημιούργησαν οι ίδιοι? Κι αν κάποιος που νομίζει ότι ξέρει μπει μέσα και τα κάνει σαλάτα; Θα πρέπει να φροντίσει το support και για αυτό;

Με δυό λόγια, το θέμα μας δεν είναι το open source. Το θέμα μας είναι να βελτιώσουμε το support και το ίδιο το πρόγραμμα στο βαθμό που μπορούμε και πρέπει. Δηλαδή απαιτώντας καλύτερη υποστήριξη και στέλνοντας τεκμηριωμένα bug reports για να διορθωθούν από αυτούς που ΕΧΟΥΝ, ΠΡΕΠΕΙ να έχουν και ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ για να ΕΧΟΥΝ... την ΕΥΘΥΝΗ.

Λάμπρος Μπουκουβάλας

  • Η παιδεία είναι: στους φτωχούς, ΠΛΟΥΤΟΣ. Στους πλούσιους, ΣΤΟΛΙΔΙ. Στους νέους, ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ (Διογένης) !
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 1226
    • Το μπλογκάκι μου
Απ: Eschool και ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ τεχνική υποστήριξη
« Απάντηση #31 στις: 23 Ιούν 2010, 08:29:34 πμ »
Τι το κακό είχε ο Νεστωρας και η δ-βάση ρε παιδιά που χρειαζόταν τον e-school;


Τα δύο μεγάλα κακά που είχαν ο νέστωρ και η δ-βάση ήταν ότι τα πλήρωνε το σχολείο και ότι δεν έβγαζαν τα στατιστικά με ευέλικτο τρόπο, που ταλαιπωρούσαν τους καθηγητές πολύ συχνά.

Με ένα καλό σαπόρτ, επιμένω ότι το eschool μπορούσε να είναι ένα καλό εργαλεό, όπως άλλωστε το ίδιο έλεγα και για το survey (σ.σ. το οποίο ήταν διαθέσιμο, επίσης στην αρχή είχε προβλήματα, μετά όλα πήγαιναν καλά αλλά το "φτύσαμε" λιγάκι...)
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται…

poursali

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 920
    • Στέφανος-Κων/νος Πουρσαλίδης
Απ: Eschool και ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ τεχνική υποστήριξη
« Απάντηση #32 στις: 23 Ιούν 2010, 09:28:19 πμ »
fractalbit μια παράκληση (χωρίς παρεξήγηση). Μην γράφεις "πληροφορηκάριος" ;-)
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

Gnirut

  • Επισκέπτης
Απ: Eschool και ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ τεχνική υποστήριξη
« Απάντηση #33 στις: 23 Ιούν 2010, 01:27:25 μμ »
Τα δύο μεγάλα κακά που είχαν ο νέστωρ και η δ-βάση ήταν ότι τα πλήρωνε το σχολείο και ότι δεν έβγαζαν τα στατιστικά με ευέλικτο τρόπο, που ταλαιπωρούσαν τους καθηγητές πολύ συχνά.
Και πρέπει να αλλάξουμε πρόγραμμα γι'αυτο αντί να βελτιωθούν τα στατιστικά του ήδη υπάρχοντος προγράμματος;

Από όσο ξέρω μόνο το δ-βάση πληρώνει το σχολείο.

Εαν θέλει το υπουργείο να "φτιάχνει" τα προγράμματα μόνο του και να μην πληρώνει ας φτιάξει ένα σοβαρό τμήμα μηχανογράφησης και ας το στελεχώσει κατάλληλα μέσω ΑΣΕΠ ;) ή με συναδέλφους που θέλουν να μεταταχθούν σε αυτό.

Λάμπρος Μπουκουβάλας

  • Η παιδεία είναι: στους φτωχούς, ΠΛΟΥΤΟΣ. Στους πλούσιους, ΣΤΟΛΙΔΙ. Στους νέους, ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ (Διογένης) !
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 1226
    • Το μπλογκάκι μου
Απ: Eschool και ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ τεχνική υποστήριξη
« Απάντηση #34 στις: 23 Ιούν 2010, 01:35:25 μμ »
Noμίζω ότι αυτό ισχυρίστηκα: ένα καλό σαπόρτ.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται…

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1089
Απ: Eschool και ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ τεχνική υποστήριξη
« Απάντηση #35 στις: 24 Ιούν 2010, 01:00:12 πμ »
Συμφωνώ με τον Λάμπρο : Το eschool είναι ένα καλό λογισμικό που θέλει απλώς καλή υποστήριξη.


η ιδέα χρήσης του ίδιου λογισμικού από όλα τα σχολεία είναι πάρα πολύ καλή, απλώς η εφαρμογής της με την χρήση του eschool έχει κάποια προβλήματα.

Πρόκειται για ένα νέο λογισμικό που δεν έχει δοκιμαστεί  αλλού και σίγουρα στην αρχή της λειτουργίας του θα υπάρχουν προβλήματα. Ας μην ξεχνάμε ότι προβλήματα υπήρχαν και στον πρώτο καιρό της λειτουργίας της ΔΒάσης και άλλων τέτοιων προγραμμάτων.

Επίσης, πρέπει και εμείς με την σειρά μας να βοηθήσουμε για την βελτίωση του, στέλνοντας mail για όποιο  πρόβλημα εντοπίζουμε ώστε να βοηθήσουμε την ομάδα υποστήριξης να το βελτιώσει.

Εδώ και 2 μήνες στέλνω συνεχώς mail για διάφορα προβλήματα και η απάντηση της ομάδας υποστήριξης  τις περισσότερες φορές είναι άμεση.

fgmarg

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 40
Απ: Eschool και ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ τεχνική υποστήριξη
« Απάντηση #36 στις: 24 Ιούν 2010, 09:17:08 πμ »
Συμφωνώ και εγώ με τους συναδέλφους. Ότι απορία έστειλα σε 2-3 μέρες είχε απαντηθεί.
Ένα πράγμα δεν μπορώ να καταλάβω με το φτωχό μου μυαλό: ο ΕΠΑΦΠΟΣ δεν υλοποιούσε και υποστήριζε τη δ-ΒΑΣΗ και ακόμη το ΝΕΣΤΩΡΑ? Τι τρομερό άλλαξε και στο e-σκουλήκι υπάρχουν τόσα προβλήματα σε θέματα από καιρό λυμένα, πχ εκτυπώσεις, κλάδοι μαθημάτων, κλπ...???

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1089
Απ: Eschool και ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ τεχνική υποστήριξη
« Απάντηση #37 στις: 28 Ιούν 2010, 12:32:10 πμ »
Συμφωνώ και εγώ με τους συναδέλφους. Ότι απορία έστειλα σε 2-3 μέρες είχε απαντηθεί.
Ένα πράγμα δεν μπορώ να καταλάβω με το φτωχό μου μυαλό: ο ΕΠΑΦΠΟΣ δεν υλοποιούσε και υποστήριζε τη δ-ΒΑΣΗ και ακόμη το ΝΕΣΤΩΡΑ? Τι τρομερό άλλαξε και στο e-σκουλήκι υπάρχουν τόσα προβλήματα σε θέματα από καιρό λυμένα, πχ εκτυπώσεις, κλάδοι μαθημάτων, κλπ...???
Ίσως η βιασύνη και η προχειρότητα για να παραδοθεί το λογισμικό όσο το συντομότερο δυνατόν(άποψή μου)

Gnirut

  • Επισκέπτης
Απ: Eschool και ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ τεχνική υποστήριξη
« Απάντηση #38 στις: 28 Ιούν 2010, 01:20:06 πμ »
"Εδώ και 2 μήνες στέλνω συνεχώς mail για διάφορα προβλήματα"
Μα είναι δυνατόν να λεμε καλό λογισμικό κάποιο για το οποίο στέλνουμε bugs επί δύο μήνες συνέχεια; Ούτε σε beta versions προγραμμάτων δεν γίνεται αυτό.  Τέλος πάντων τι είμαστε καθηγητές μέσης εκπαίδευσης ή άμισθοι debuggers της κάθε εταιρείας πληροφορικής.

dim

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 445
Απ: Eschool και ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ τεχνική υποστήριξη
« Απάντηση #39 στις: 28 Ιούν 2010, 10:47:46 μμ »
"Εδώ και 2 μήνες στέλνω συνεχώς mail για διάφορα προβλήματα"
  Τέλος πάντων τι είμαστε καθηγητές μέσης εκπαίδευσης ή άμισθοι debuggers της κάθε εταιρείας πληροφορικής.
άμισθοι debuggers της κάθε εταιρείας πληροφορικής καθώς και του υπουργείου μας!!! http://www.youtube.com/watch?v=ffBTRqm769w&feature=PlayList&p=F6D17E715E91E7D3&playnext_from=PL&playnext=1&index=26