1) Τα εργαστήρια Πληροφορικής συμπεριλαμβάνονται στις αίθουσες όπου θα εγκατασταθούν τα ΔΣ Διδασκαλίας.
Το έγγραφο που συμπλήρωσε η Διευθύντρια ανέφερε ποιές αίθουσες και πόσες προτείνουμε για να μπούν διαδραστικοί.
Οκ χρειάζεται σύνδεση δικτύου.
Γιατί λοιπόν στα εργαστήρια πληροφορικής αν υπάρχει σε ένα σχολείο η δυνατότητα να μπεί σε κάποια άλλη αίθουσα που απλά θα είναι πιο εύκολα διαθέσιμη και σε άλλους καθηγητές?
http://www.alfavita.gr/ank_b/ank28_9_9_0103401.php
3) Δεν υπάρχει κάποια εγκύκλιος η οποία περιγράφει ο,τιδήποτε σχετικό με α) τη μείωση του διδακτικού έργου του εκαιδευτικού που θα αναλάβει την υποστήριξη της αξιοποίησης των τεχνολογιών ΔΣ και β) την ίδια την υποστήριξη των ΔΣ.
Δεν υπάρχει ακόμη εγκύκλιος.
Στο ερωτηματολόγιο η ερώτηση ήταν αν υπάρχει εκπαιδευτικός στο σχολείο σας πιστοποιημένος στις ΤΠΕ Β Επιπέδου για την τεχνική υποστήριξη των νέων τεχνολογιών διαδραστικού πίνακα με μείωση του διδακτικού ωραρίου.
Η όλη προσπάθεια δεν δείχνει να είναι περισσότερο μελετημένη σχετικά με τη χρήση των netbooks.
....οκ ένας πίνακας είναι που τον έχουν και τα δημοτικά και τα φροντιστήρια... !!!!!
http://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2225.0Ωστόσο μπορούμε να συμβάλλουμε θετικά με τις γνώσεις και τη διάθεσή μας ώστε τα ΔΣ να αποτελέσουν χρήσιμο εργαλείο στα σχολεία μας.
Τι εννοείς? Όταν εγκατασταθεί στο σχολείο μου αν θα έχω την διάθεση να εργαστώ
με αυτό το εργαλείο? Βεβαίως έχω την διάθεση.
Αν βέβαια εννοείς πως έχω τις γνώσεις ή την διάθεση για την τεχνική υποστήριξη αυτού η απάντησή μου είναι ρητά:
ΌΧΙ καμία διάθεση και καμία γνώση.