Αποστολέας Θέμα: ΘΕΜΑ Δ (ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ)  (Αναγνώστηκε 1342 φορές)

nanakefa

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 5
ΘΕΜΑ Δ (ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ)
« στις: 03 Ιούν 2010, 05:17:36 μμ »

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΟΤΙ ΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΑΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ Π.Χ 150,5 ΣΤΕΙΛΛΑΜΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΕΚΦΩΝΗΣΗΣ ΑΛΛΑ ΤΗΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗΣ ΛΥΣΗΣ. ΑΡΧΙΚΑ ΔΗΛΩΝΕ MO:REAL ΜΟ:=(ΜΑ1+ΜΑ2+ΜΑ3+ΜΑ4)  /  4 KAI ΣΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΕΝ ΕΠΑΙΡΝΕ ΥΠΟΨΙ ΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 150,5. ΔΗΛΑΔΗ ΕΔΙΝΕ ΜΟ<=150 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΟ>=151. Η ΝΕΑ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΕΔΙΝΕ ΜΟ:INTEGER ΚΑΙ ΜΟ:=(ΜΑ1+ΜΑ2+ΜΑ3+ΜΑ4)   DIV 4.
ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΒΗ ΣΕ ΕΙΔΙΚΟ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.

anonymos_ma8hths

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 3
Απ: ΘΕΜΑ Δ (ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ)
« Απάντηση #1 στις: 03 Ιούν 2010, 05:50:04 μμ »
με την σειρα μου να ρωτησω η λογικη μου σε σχεση πηγαινε με το mo ακεραιο και div μονο που εβαλα (ma1+ma2+ma3+ma4)/4 σε ακεραιο ξερω οτι ειναι λαθος αλλα τα if και η εγχωρηση πιστευω ητανε σωστη...απο την σκοπια του καθηγητη ποσα μορια θα κοπουν απο τα 20?

nanakefa

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 5
Απ: ΘΕΜΑ Δ (ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ)
« Απάντηση #2 στις: 03 Ιούν 2010, 06:43:12 μμ »
Η εντολή έπαιρνε 2 μονάδες.

xryka

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 66
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
Απ: ΘΕΜΑ Δ (ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ)
« Απάντηση #3 στις: 04 Ιούν 2010, 04:28:48 μμ »
Τι είναι αυτά ρε παιδιά!!! προσπαθούν να μαζέψουν τη πατάτα τους δίναντας τέτοιες λύσεις!!! Γιατι σίγουρα αυτό δεν έγινε για να εξετάσουν αν οι μαθητές θα καταλάβουν οτι πρέπει να χρησιμοποιήσουν integer και div αλλά για να μην εκτεθεί η επιτροπή.... νομίζω οτι πρέπει να πάρουν σαν σωστές και τις 2 λύσεις..εγώ επικοινώνησα με τον σύμβουλο της περιοχής μου, ας κάνουμε όλοι το ίδιο μήπως και κάποια χρονιά αρχίζουν να ασχολούνται σοβαρά με τα θέματα του ΕΠΑΛ...

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΟΤΙ ΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΑΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ Π.Χ 150,5 ΣΤΕΙΛΛΑΜΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΕΚΦΩΝΗΣΗΣ ΑΛΛΑ ΤΗΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗΣ ΛΥΣΗΣ. ΑΡΧΙΚΑ ΔΗΛΩΝΕ MO:REAL ΜΟ:=(ΜΑ1+ΜΑ2+ΜΑ3+ΜΑ4)  /  4 KAI ΣΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΕΝ ΕΠΑΙΡΝΕ ΥΠΟΨΙ ΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 150,5. ΔΗΛΑΔΗ ΕΔΙΝΕ ΜΟ<=150 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΟ>=151. Η ΝΕΑ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΕΔΙΝΕ ΜΟ:INTEGER ΚΑΙ ΜΟ:=(ΜΑ1+ΜΑ2+ΜΑ3+ΜΑ4)   DIV 4.
ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΒΗ ΣΕ ΕΙΔΙΚΟ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΟΤΙ ΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΑΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ Π.Χ 150,5 ΣΤΕΙΛΛΑΜΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΕΚΦΩΝΗΣΗΣ ΑΛΛΑ ΤΗΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗΣ ΛΥΣΗΣ. ΑΡΧΙΚΑ ΔΗΛΩΝΕ MO:REAL ΜΟ:=(ΜΑ1+ΜΑ2+ΜΑ3+ΜΑ4)  /  4 KAI ΣΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΕΝ ΕΠΑΙΡΝΕ ΥΠΟΨΙ ΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 150,5. ΔΗΛΑΔΗ ΕΔΙΝΕ ΜΟ<=150 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΟ>=151. Η ΝΕΑ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΕΔΙΝΕ ΜΟ:INTEGER ΚΑΙ ΜΟ:=(ΜΑ1+ΜΑ2+ΜΑ3+ΜΑ4)   DIV 4.
ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΒΗ ΣΕ ΕΙΔΙΚΟ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.

gedeon

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 101
Απ: ΘΕΜΑ Δ (ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ)
« Απάντηση #4 στις: 05 Ιούν 2010, 12:52:10 πμ »
Τι είναι αυτά ρε παιδιά!!! προσπαθούν να μαζέψουν τη πατάτα τους δίναντας τέτοιες λύσεις!!! Γιατι σίγουρα αυτό δεν έγινε για να εξετάσουν αν οι μαθητές θα καταλάβουν οτι πρέπει να χρησιμοποιήσουν integer και div αλλά για να μην εκτεθεί η επιτροπή.... νομίζω οτι πρέπει να πάρουν σαν σωστές και τις 2 λύσεις..εγώ επικοινώνησα με τον σύμβουλο της περιοχής μου, ας κάνουμε όλοι το ίδιο μήπως και κάποια χρονιά αρχίζουν να ασχολούνται σοβαρά με τα θέματα του ΕΠΑΛ...


Νομίζω, ότι έχουμε μπλεχτεί σε ατέρμονη συζήτηση.
Τα πράγματα είναι απλά. Δεν χρειάζεται να περιμένουμε ειδική οδηγία απο την εξεταστική επιτροπή. Υποτίθεται ότι έχουμε κοινό νού(και γνώση), άρα πρέπει να δεχτούμε και τις 2 λύσεις ή και οποιαδήποτε άλλη είναι επιστημονικά αποδεκτή.
Ούτως ή άλλως οι "λύσεις"...  της επιτροπής είναι ενδεικτικές και όχι δεσμευτικές(Άλλωστε με αυτό το τρόπο καλύπτουν και τις συνεχόμενες κουταμάρες τους...).

Δε νομίζω ότι πρέπει να λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη τις υποδείξεις της επιτροπής
(παρά μόνο σε γενικό επίπεδο  π.χ. η λύση ενός θέματος  δίνει 3 μονάδες),
ούτε χρειάζεται να περιμένουμε "υπόδειξη" απο αυτούς τι είναι σωστό ή λάθος.
Θεωρώ ότι αυτό μας υποτιμά σαν καθηγητές.