Αποστολέας Θέμα: Τρόπος εξέτασης μαθημάτων επαλ σε ενδοσχολικό επίπεδο.  (Αναγνώστηκε 3928 φορές)

Γιάννης Σ.

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 146
    • -
Γεια σας.
Επειδή φέτος είναι πρώτη φορά που κάνω σε επαλ, θα ήθελα αν μπορεί κάποιος να ανεβάσει τις εγκυκλίους για το τρόπο εξέτασης των μαθημάτων του επαλ σε ενδοσχολικό επίπεδο γιατί στο σχολείο δε βγάζω άκρη. Ενδιαφέρομαι συγκεκριμένα για τα Δίκτυα Ι της Β΄ τάξης και τα Δίκτυα ΙΙ και Λειτ. Συστήματα ΙΙ της Γ΄ τάξης. Σημειώνω ενδιαφέρομαι για το πως εξετάζονται ενδοσχολικά όχι παελλαδικά. Δηλ. πόσες ερωτήσεις μπαίνουν, τι είδους κτλ.
 ??? 

iliasthes

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 790
Ξεκινάμε με την ύλη:
Ως εξεταστέα ύλη ορίζονται τα 2/3 της διδαχθείσας ύλης με την προϋπόθεση οτι αυτά δεν είναι λιγότερα από τα μισά της διδακτέας ύλης.
Πάμε στον τρόπο εξέτασης. Αν το μάθημα θεωρείται εργαστηριακό (πχ Προγραμματιστικά Εργαλεία Διαδικτύου) ο διδάσκοντας εισηγείται στον διευθυντή τον τρόπο εξέτασης (γραπτό ή προφορικό). Αν επιλεγεί προφορικός τρόπος τότε εξετάζονται  με επίδειξη δραστηριοτήτων των μαθητών στο εργαστήριο και εκτέλεση συγκεκριμένου έργου. Αν επιλεγεί γραπτή εξέταση ακολουθεί την κανονική διαδικασία των γραπτών. Για τα μεικτά μαθήματα (πχ Δομημένος Προγραμματισμός που έχει 3 ώρες θεωρία και 2 εργαστήριο), εκτός από τις γραπτές εξετάσεις γίνονται και χωριστά για το εργαστήριο πάλι είτε προφορικές είτε γραπτές. Βέβαια είναι κάπως παράλογο να εξετάσεις δύο φορές γραπτά το ίδιο μάθημα.

Τώρα πως επιλέγονται τα θέματα στις γραπτές εξετάσεις, αντιγράφω τη σχετική παράγραφο:
Στα μαθήματα θεωρητικού περιεχομένου και στο θεωρητικό μέρος των μικτών μαθημάτων οι ερωτήσεις ταξινομούνται σε δυο κατηγορίες. Η πρώτη κατηγορία περιλαμβάνει ερωτήσεις (όχι λιγότερες από δύο) που μπορούν να αναλύονται σε υποερωτήματα με σκοπό τον έλεγχο της κατανόησης της διδαχθείσας ύλης και  δεύτερη κατηγορία μπορεί να περιλαμβάνει (όχι λιγότερες από δύο) ασκήσεις εφαρμογών ή και προβλήματα. Σε περίπτωση που λόγω της φύσης του μαθήματος δεν είναι δυνατόν να δοθούν ασκήσεις ή προβλήματα οι μαθητές θα εξετάζονται στη δεύτερη κατηγορία σε (όχι λιγότερες από δύο) ερωτήσεις που θα ελεχουν την κριτική τους σκέψη και την ικανότητα εφαρμογής της αποκτηθείσας γνώσης.

Η βαθμολογία κατανέμεται κατά 50% στην πρώτη κατηγορία και 50% στη δεύτερη.

Υ.Γ. Αν δεν είχα κάποιο προβληματάκι με τον σαρωτή σήμερα, θα έστελνα τη σχετική σελίδα.

Γιάννης Σ.

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 146
    • -
Ευχαριστώ πολύ! Ευτυχώς που υπάρχει και το 'Στέκι' και λύνουμε τα προβλήματά μας γιατί αν περιμέναμε απ' το υπουργείο...
 ::)

iliasthes

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 790
Το στέκι μας βοηθάει όλους πάρα πολύ, γιατί μας φέρνει σε επικοινωνία. Πάντως οφείλω να ομολογήσω πως ο αυτό που κάνει ο διευθυντής μου κάθε Σεπτέμβρη δεν το έχω δει πουθενά. Φτιάχνει ένα ντοσιέ με όλη τη νομοθεσία (απουσίες, διαγωνίσματα, εξετάσεις, κλπ κλπ) και μοιράζει από ένα αντίτυπο σε κάθε διδάσκοντα ενώ βγάζουμε και όλα τα αναλυτικά που χρειάζεται κάθε συνάδελφος