Αποστολέας Θέμα: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ  (Αναγνώστηκε 31016 φορές)

astef

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 61
  • Εκπαιδευτικόν...
Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« στις: 22 Ιαν 2010, 09:06:16 μμ »
Προς Ενημέρωση των Εκπαιδευτικών Πληροφορικής ΠΕ19-20
Όπως ίσως γνωρίζετε την Παρασκευή 22/01/2010, πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο ΠΔΒΜΘ η ημερίδα της ΠΕΚΑΠ μαζί με τις αρχαιρεσίες για το νέο ΔΣ.
Χαιρετισμό απηύθυνε  η κα Υπουργός και ακολούθησε σύντομη ομιλία της.
Παραθέτω επιγραμματικά τα βασικά σημεία τα οποία ανέλυσε και έχουν να κάνουν αποκλειστικά με τον κλάδο Πληροφορικής και όσα θα επακολουθήσουν από Σεπτέμβριο του 2010 έως 2015:
  • Υποδομές πληροφορικής
  • Ενσωμάτωση Τεχνολογίας στη Διοίκηση της Εκπαίδευσης
  • Επιμόρφωση
  • Σχεδιασμός παρεμβάσεων στα Αναλυτικά Προγράμματα
  • Ανάγκη ειδικών παρεμβάσεων στην Ειδική Αγωγή
  • Ζητήματα Τεχνικής Υποστήριξης
  • Πώς το Ψηφιακό Σχολείο διασταυρώνεται με το Νέο Σχολείο
Επιτρέψτε μου να σταθώ σε τέσσερα σημεία και να μεταφέρω αυτολεξεί τα λόγια της κας Υπουργού :
  • Κατά τη διάρκεια της εισαγωγής, λέει:
    «...Πώς έρχεται το Ψηφιακό Σχολείο ως κεντρική ιδέα των αλλαγών όχι όμως με την απλοποίηση του να μάθουν τα παιδιά Πληροφορική. Νομίζω ότι εσείς καλύτερα απ΄τον καθένα ξέρετε ότι δεν είναι αυτό το ζητούμενο. Τα παιδιά ξέρουν πια, έχουν υπολογιστές, ξέρουν πολύ καλύτερα από εμάς, ακόμα και τα παιδιά του Δημοτικού έχουν μια πάρα πολύ μεγάλη ευχέρεια που δεν έχουμε εμείς. Το θέμα είναι αυτό οριζόντια, γίνεται το εργαλείο που θα χρησιμοποιηθεί και για το εκπαιδευτικό έργο, για την αλλαγή της ποιότητας και της διευκόλυνσης της Διοίκησης στην Εκπαίδευση. Είναι και τα δύο σημαντικά. Χωρίς σωστή οργάνωση στη Διοίκηση της Εκπαίδευσης, δε μπορούμε να πολλαπλασιάσουμε τα αποτελέσματα στο χώρο της τάξης. Γι αυτό και σε όλη μας την πορεία από εδώ και πέρα και σε όλη μας τη συνεργασία, αυτά θα πάνε παράλληλα...»
  • Αναλύοντας για την Επιμόρφωση στο Ψηφιακό Σχολείο όπου κάθε μάθημα, κάθε τάξης θα έχει τη δική του διαδραστική πλατφόρμα, λέει:
    «...Η δική σας λοιπόν η αποστολή είναι οριζόντια, είναι πως μέσα από την προσπάθεια που θα κάνουμε, ο δικός σας κλάδος θα υποστηρίζει ώστε, οριζόντια να περάσει το θέμα της Πληροφορικής, όχι να μαθαίνουμε στα παιδιά να χτυπούνε τα πλήκτρα στα computers…»
  • Αναλύοντας πώς το Ψηφιακό Σχολείο διασταυρώνεται με το Νέο Σχολείο αρχικά στο Δημοτικό και στη συνέχεια σε Γυμνάσιο και Λύκειο, λέει:
    «...Σε αυτό το Νέο Σχολείο το οποίο θα ξεκινήσει πιλοτικά από το Σεπτέμβριο στα Δημοτικά, θα έρχεται το Ψηφιακό Σχολείο, το οποίο οριζόντια θα αλλάξει όλα αυτά, δηλαδή τα Αναλυτικά Προγράμματα θα έχουν σχέση πια με το Ψηφιακό Σχολείο, οι νέες μέθοδοι διδασκαλίας και τα εργαλεία θα έχουν όλη τη ψηφιακή λογική, το μοντέλο λειτουργίας του σχολείου και η σύνδεσή του με τις κεντρικές υπηρεσίες θα έχει σχέση με το Ψηφιακό Σχολείο...»
  • Και συμπληρώνει τελειώνοντας:
    «...Είμαστε 25 στους 27 όσον αφορά τη λειτουργία οριζόντιας πληροφορικής στα σχολεία. 25 στους 27 δεν πάει πιο κάτω...»
Για να δείτε την ομιλία της κας Υπουργού, αλλά και ολόκληρη την ημερίδα της ΠΕΚΑΠ, ακολουθήστε το σύνδεσμο: http://vod.sch.gr/video/view/746.html

Τί σημαίνει άραγε "οριζοντιοποίηση";




« Τελευταία τροποποίηση: 10 Απρ 2010, 05:25:19 μμ από astef »
Ένας κλάδος παντός καιρού ...

elias

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 31
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #1 στις: 22 Ιαν 2010, 10:29:16 μμ »

Τί σημαίνει άραγε "οριζοντιοποίηση";



Με το συμπάθιο αλλά σαν στάση στο sex ακούγεται.

toufeki

  • Επισκέπτης
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #2 στις: 22 Ιαν 2010, 10:31:58 μμ »
-ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ, ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ(είναι επιμελώς ανορθόγραφο)  ΤΟ ΛΑΒΑΤΕ;
-ΝΑΙ!!!
-ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΛΑ!
-ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!
...
-ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ;
-ΟΤΙ ΘΑ ΟΡΙΖΟΝΤΙΟΠΟΙΗΘΟΥΜΕ, ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΣΤΙς ΞΑΠΛΕΣ!!!
-ΜΠΡΑΒΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ, ΚΑΙ ΟΣΟ ΞΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΘΑ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΕΠΠ, ΤΗΝ LOGO, ΤΟ SCRATCH, ΤΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ....ΚΑΙ ΑΜΑ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ Ε ΔΕ ΧΑΛΑΣΕ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΞΑΝΑΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ, ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ;



toufeki

  • Επισκέπτης
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #3 στις: 22 Ιαν 2010, 10:44:02 μμ »
κάποτε στο goodnight είχα γράψει:

"Άντε, ετοιμαστείτε παιδιά για το νέο έτος.
Ε φέτος είμαστε πιο τυχεροί από πέρσι.
Άλλο Άρης, άλλο Νούλα, πως να το κάνουμε!
Να! δείτε και μόνοι σας: http://www.youtube.com/watch?v=4T5iUvDadp4&feature=channel
Άλλο να χορεύεις για γυναίκα και άλλο για άντρα. ;)
...
Εμένα που μου αρέσουν πολύ οι γυναίκες δε θα βάλω κώλο κάτω φέτος.
Ελπίζω μόνο να με προσέξει περισσότερο η Νούλα από τον Άρη.  >:D
.....
Το πρώτο τραγούδι του έτους το αφιερώνω σε όλους τους χορευταράδες που Θα χορεύουν με τον ίδιο ρυθμό και ακόμα καλύτερα(για την Νούλα μας) και φέτος."

Κάτι ήξερα ο μπαγάσας.
Άντε και καλούς χορούς!

Vangelis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 786
  • Για ακούτε και κανένα μεγαλύτερο!!!
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #4 στις: 23 Ιαν 2010, 12:19:18 πμ »
Toufeki Toufeki δεν μας λες εσύ καμιά παιδαγωγική εξυπνάδα μιας και βαρεθήκαμε τις "παιδαγωγικές μπούρδες των συμβούλων"
Πες μας και τι θα κάνουμε  "όταν ξυπνήσουμε από το ΑΕΠΠ, τη Logo, το ανοιχτό λογισμικό κ.λπ"
Καλές οι "πλακίτσες" με τη Νούλα και τα τραγουδάκια στο yutube  - καμιά πρόταση έχουμε?

Άντε και καλούς χορούς

toufeki

  • Επισκέπτης
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #5 στις: 23 Ιαν 2010, 12:41:07 πμ »
Αγαπητέ συνάδελφε vangelis, τις "παιδαγωγικές μπούρδες των συμβούλων" δεν τις λένε οι σύμβουλοι, αλλά η κ. Νουλα εκεί το πάει. Έτσι θέλει να τις βλέπουμε με την οριζοντιοποίηση.
Εκτός και αν πιστεύεις οτι εσύ έχεις χρόνο για τα πάντα.
Άρα λοιπόν δεν είναι η δικιά μου άποψη αυτή αλλά η ερμηνεία που δίνω στην υπουργό μας που θέλει να μας κάνει ελβετικά πολυ εργαλία με μόνο κίνητρο το φιλότιμό μας.
...
Εγώ μπορώ να σου προτείνω μια "παιδαγωγική εξυπνάδα" δική μου που την παρουσίασα και στην 2η διημερίδα καθηγητών Πληροφορικής.
Αν ενδιαφέρεσαι μπορείς να ψάξεις να την βρεις.

http://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?action=dlattach;topic=2116.0;attach=1044

Σημ. Θα σε παρακαλούσα επίσης να διορθώσεις το "μπούρδες" σε "μπαρούφες" που είναι αυτό που έγραψα. Ευχαριστώ προκαταβολικά.
« Τελευταία τροποποίηση: 23 Ιαν 2010, 12:54:01 πμ από toufeki »

pgrontas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 1322
  • There are always possibilities...
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #6 στις: 23 Ιαν 2010, 10:47:43 πμ »
Επιτρέψτε μου να σταθώ σε τέσσερα σημεία και να μεταφέρω αυτολεξεί τα λόγια της κας Υπουργού :
...
"Τα παιδιά ξέρουν πια, έχουν υπολογιστές, ξέρουν πολύ καλύτερα από εμάς, ακόμα και τα παιδιά του Δημοτικού έχουν μια πάρα πολύ μεγάλη ευχέρεια που δεν έχουμε εμείς."
Και όλα τα παιδιά ξέρουν από το σπίτι τους να μιλάνε ελληνικά. Γιατί άραγε κάνουν επί 12 χρόνια μαθήματα ελληνικής γλώσσας;
A man provided with paper, pencil, and rubber, and subject to strict discipline is in effect a universal machine - Alan Turing

andreas_p

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1015
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #7 στις: 23 Ιαν 2010, 10:59:04 πμ »
Βέβαια ... ξέρουν !!!!

fb, msn, chat, games  και γενικά όλες τις βαθυστόχαστες ενασχολήσεις με τις ΝΤ !!!!

Κάντε ένα απλό πείραμα  :  Δώστε ένα μικρό κείμενο νεοελληνικής και ζητήστε το νόημα (ή περίληψη)......

toufeki

  • Επισκέπτης
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #8 στις: 23 Ιαν 2010, 11:59:16 πμ »
...πάντως αυτό που έχω δει εγώ είναι οτι ο ίδιος ο υπουργός μας απαξίωσε πλήρως εκπαιδευτικά και παιδαγωγικά μέσα στο "σπίτι;" μας.
Και το έκανε με έναν επίσης απαξιωτικό τρόπο λέγοντας: "...σήμερα λίγο πολύ όλοι οι μαθητές γνωρίζουν Πληροφορική.......ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΠΛΗΚΤΡΑ(θαρρείς και η Πληροφορική είναι αρμόνιο) ".

Και το ερώτημα είναι: Πως θα αντιδράσουμε όλοι μας από πάνω(σύμβουλοι, κλπ) προς τα κάτω(απλοί καθηγητές). Διότι ο καθένας μπορεί να κορδώνεται για τις περγαμηνές του, αλλά αυτό μπορεί να το κάνει και μόνος του στο σπίτι του. Το θέμα είναι πως αυτές οι περγαμηνές θα βοηθήσουν τον κλάδο μας συλλογικά.

astef

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 61
  • Εκπαιδευτικόν...
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #9 στις: 23 Ιαν 2010, 12:07:10 μμ »
Συνάδελφοι, το λιγότερο που μπορεί να γίνει ως τη Δευτέρα, είναι να σταλεί η ομιλία της Υπουργού απομαγνητοφωνημένη στα γνωστά εκπαιδευτικά Sites (Alfavita, Esos κλπ) ώστε να ενημερωθούν όλοι οι συνάδελφοι.
Όποιος έχει κονέ με έντυπο ή ηλεκτρονικό τύπο θα μπορούσε να μπει και εκεί!
Οι προσβολές πρέπει να ξεπλυθούν,
να ειπωθεί επιτέλους η αλήθεια
και να βγούμε και από επάνω ζητώντας όχι μόνο περισσότερες ώρες από το Γυμνάσιο, αλλά και τροποποίηση Αναλυτικού Προγράμματος με προσθήκη νέων Διδακτικών Ενοτήτων που θα έχουν Πρακτική Εφαρμογή (πέραση στην πιάτσα...) !
Άκουσε εκεί, ξέρουν από τo Δημοτικό...και ότι τους μαθαίνουμε πώς να χτυπούνε τα πλήκτρα στα computers...
Σα δε ντρεπόμαστε λέω εγώ!
Αυτά, κύριοι συνάδελφοι είναι η γνωστή γλώσσα του πεζοδρομίου και τα γνωστά λόγια που ακούμε από ψηφιακά αναλφάβητους πατεράδες και μανάδες για τα καμάρια τους, όχι από την ίδια την Υπουργό, η οποία εαν δεν ανήκει στην προηγούμενη περίπτωση, μάλλον έχει επικίνδυνους συμβούλους, καθηγηταράδες άλλων ειδικοτήτων...
Πρέπει η κοινωνία ολόκληρη να μάθει την αλήθεια, αλλιώς θα τη στρέψουν τεχνηέντως εναντίον μας (έχει ήδη αρχίσει αυτή η προσπάθεια, δυστυχώς)  και όλοι θα μας φτύνουν στο δρόμο.
Τί λέτε;

ΥΓ. Έχω στείλει το κείμενο στους συναδέλφους των Χανίων, στο Σύμβουλο Δυτικής Κρήτης, στον πρόεδρο της ΕΛΜΕ Χανίων, στον Πρόεδρο Συλλόγου Καθηγητών Πληροφορικής Δυτικής Κρήτης και στο Σύμβουλο Κυκλάδων.
Το κείμενο σύντομα θα αναρτηθεί και στο site του ΚΕΠΛΗΝΕΤ Χανίων.
« Τελευταία τροποποίηση: 23 Ιαν 2010, 12:38:20 μμ από astefanogiannis »
Ένας κλάδος παντός καιρού ...

toufeki

  • Επισκέπτης
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #10 στις: 23 Ιαν 2010, 12:11:54 μμ »
...εγώ την έχω ήδη στείλει στους συναδέλφους της Δωδ/νήσου.
Πόσοι άλλοι θα κάνουν άραγε το ίδιο;


σημ: Βέβαια το ανησυχητικό είναι ότι μετά από αρκετές ώρες, απάντηση δεν πήρα καμία.
« Τελευταία τροποποίηση: 23 Ιαν 2010, 03:19:26 μμ από toufeki »

toufeki

  • Επισκέπτης
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #11 στις: 23 Ιαν 2010, 03:06:03 μμ »
...καλά, αφού (σχεδόν)κανένας δεν δίνει σημασία, θα αναγκαστώ να κάνω πάλι μια "πλακίτσα":

...Σέ παρακαλώ Μπότσαρή μου. Κάνε μας να ξυπνήσουμε από τον ύπνο τον βαθύ.
Και γώ εικόνισμα θα σου κάνω δίπλα στον server του εργαστηρίου. :angel:

http://4.bp.blogspot.com/_0MLc1BJi2_w/S1o2w6g480I/AAAAAAAACnY/pI0KmtsZ8r0/s1600/photo48.jpg

toufeki

  • Επισκέπτης
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #12 στις: 23 Ιαν 2010, 03:46:01 μμ »
...και θα σας πω και μια άλλη "εξυπνάδα".
...Η κυρία Διαμαντοπούλου(Νούλα) και οι γύρω απο αυτήν θέλει να δώσει την Πληροφορική στα παιδια ως εξής(και για τους κακοπροαίρετους - κομματικά δεν αν οίκω πουθενά):
"...πάρτε παιδάκια μου ένα "μαχαίρι" και κόψτε το "ψωμάκι" σας".
Βέβαια όπως καταλάβατε από τα λεγόμενά της:
http://vod.sch.gr/video/view/746.html
....Δε θέλει να μάθουν τα παιδιά ότι με το "μαχαίρι" αυτό μπορεί να κόψουν και τα χεράκια τους.

Τι λέει λοιπόν σε μας:
"..Μπείτε στην γραμμή παραγωγής για να φτιάξουμε τα καλύτερα "μαχαίρια" (γιατί τώρα είμαστε 25 στους 27).
Το τί θα κάνουμε με αυτά μή σας απασχολεί. Αυτό είναι δικό μου θέμα."

 

Wizard

  • Επισκέπτης
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #13 στις: 23 Ιαν 2010, 05:00:30 μμ »
Ώστε αυτό έκανα ως τώρα: ΜΑΘΑΙΝΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΧΤΥΠΑΝΕ ΤΑ ΠΛΗΚΤΡΑ ΣΤΑ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡ!!!  >:(
Πραγματικά, δεν ξέρω τι να πω... Τέτοια ωμή υποβάθμιση του αντικειμένου μας δεν την περίμενα. Τι θα γίνουμε δηλαδή, Βοηθοί Ψηφιακού Σχολείου;  >:(

Δεν υποτίθεται ότι τέλος του μήνα θα γινόντουσαν επίσημες ανακοινώσεις για τις νέες αλλαγές;
Πρέπει να βιαστεί η ΠΕΚΑΠ για συνάντηση με τη Διαμαντοπούλου την εβδομάδα που μας έρχεται και να βγάλει όσο πιο γρήγορα ανακοίνωση για το θέμα! Πρέπει να ενημερωθεί ο κόσμος!

Επίσης, δεν το κατάλαβα αυτό ότι τα παιδιά ξέρουν από το Δημοτικό υπολογιστές. Και ξένες γλώσσες ξέρουν, να τις αφαιρέσουμε κι αυτές!

toufeki

  • Επισκέπτης
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #14 στις: 23 Ιαν 2010, 05:22:34 μμ »
...Συνάδελφε (αν και κατα την γνώμη μου είναι ήδη αργά) μέχρι να ανασυνταχθούμε  για να δώσουμε μια εικόνα στο ψηφιδωτό μας, θα μας κάνουν ψηφίδες και θα φτιάξουν τα δικά τους ψηφιδωτά.
Ο μόνος χαμένος θα είναι όπως πάντα ο μαθητής και ο άλλος μας ο εαυτός.
Κατα τα άλλα πάντα θα υπάρχουν αυτοί που θα βρουν τον δρόμο τους...