Αποστολέας Θέμα: Ώρες εργαστηρίου  (Αναγνώστηκε 747 φορές)

dim

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 445
Ώρες εργαστηρίου
« στις: 19 Ιαν 2010, 02:11:20 μμ »
Συνάδελφοι υπάρχει κάποιο έγγαφο για το ποιές πρέπει να είναι οι ώρες εργαστηρίου?
Αυτές τις ώρες πρέπει αναγκαστικά να είμαστε εκεί?


Γιατί έχω καθήσει εώς 2:30 εώς 4:30 άσχετες μέρες για την υποστήριξη του εργαστηρίου και όχι τις ημέρες που είναι γραμμένες ρητά στο πρόγραμμα.
Επειδή με το e- school δεν με έπιασε πουθενά η διευθύντρια τώρα ουρλιάζει γιατί Δευτέρα είμαι 6η ώρα στο πρόγραμμα για εργαστήριο και φεύγω. (για να πάρω το παιδί που σχολάει 12:30).
Τις άλλες 2 ώρες απο αυτές που έχουμε κάθομαι κανονικά. Μόνο την Δευτέρα δημιουργήθηκε θέμα. Γενικά θα ψάχνει το οτιδήποτε πλέον.
Αυτή την ώρα είναι αδύνατον να την μεταφέρω??

((((Παρεπιπτώντως η Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και στις 2 πρώτες τάξεις γιατί σχολάει 12:30????
Τι θα πάθαινε ο γιός μου αν έμενε μιά ώρα ακόμη για ζωγραφική για γυμναστική για οτιδήποτε.
Το ολοήμερο δεν είναι λύση γιατί πάλι λέει έλα να τα πάρεις 4.)))))
Τι τραβάμε!!!

Επίσης με όλη αυτή την καθημερινή κατάσταση και πόλεμο ε που θα ξεσπάσω..... στα παιδιά.
Να μην κάνουν τίποτα.
Τι θέλετε facebook ok τι θέλετε chat και πάλι οκ.
Για αυτό γίνεται ότι να είναι μέσα στην τάξη.
Γι αυτό μερικοί  εκπαιδευτικοί αδιαφορούν και απλά υπαγορεύουν και ότι μάθει το κοινό. (έλεγα είμαι νέα να παλέψω δέκα χρόνια..... αλλά τελικά τα έξι είναι αρκετά.) τα ρέστα μου φέτος με την πιο άσχετη γυναίκα του κόσμου.

Θα με ξεχάσω και μένα σιγά σιγά... αλήθεια λέω ήμουν καλά παιδί... σιγά σιγά μεταλλάσσομαι!!!!
και έτσι:
Ο μαθητής που είναι να διαβάσει θα διαβάσει ο μαθητής που είναι να ακούσει θα ακούσει.
Τι χαλιέμαι με φύλλα εργασίας, με παρουσιάσεις με σχέδια με συζητήσεις με οδικά και τηλεφωνικά δίκτυα για να πάω τα δίκτυα υπολογιστών.
Αντε γειά.
Πολλά βγήκαν τελικά απο μέσα μου!
Ευχαριστώ.

Λάμπρος Μπουκουβάλας

  • Η παιδεία είναι: στους φτωχούς, ΠΛΟΥΤΟΣ. Στους πλούσιους, ΣΤΟΛΙΔΙ. Στους νέους, ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ (Διογένης) !
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 1226
    • Το μπλογκάκι μου
Απ: Ώρες εργαστηρίου
« Απάντηση #1 στις: 19 Ιαν 2010, 07:45:06 μμ »
Αγαπητή dim,
αντιγράφω το κείμενο από την απόφαση του υπουργείου για την επιλογή σεπεηυ:

"Για την αποτελεσματική κάλυψη των υποχρεώσεών του, οι οποίες εντάσσονται στα διδακτικά του καθήκοντα, ο Υπεύθυνος Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. θα διαθέτει τρεις (3) ώρες από το υποχρεωτικό διδακτικό του ωράριο. Οι τρεις αυτές ώρες θα καταγράφονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου στο οποίο ανήκει το εργαστήριο, κατανεμημένες σε διαφορετικές ημέρες." Μπορείς να βρεις ολόκληρη την εγκύκλιο στο http://blogs.sch.gr/plinetfk/category/%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CE%B9%CE%BA%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%AD%CE%B3%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%B1/.

Κατά τις 3 αυτές ώρες οφείλεις να είσαι παρούσα στο σχολείο, ακόμη και αν δεν χρειάζεται να δουλέψεις στο εργαστήριο. Επομένως η απασχόλησή σου θεωρητικά & τυπικά βρίσκεται εντός του 7ώρου. Πέρα από αυτό, όλοι μας χρειάστηκε ορισμένες φορές να επαυξήσουμε το ωράριό μας. Βέβαια εσύ είσαι μικρομαμά, επομένως οι νόμοι για σένα θα πρέπει να είναι σαφώς πιο ελαστικοί.

Γιατί απογοητεύεσαι και πληγώνεσαι; Έτσι μου φαίνεσαι, καθώς διαβάζω όσα γράφεις. Διαφωνώ ότι πρέπει να αφήνεις τα παιδιά στο fb or chat. Μην ξεχνάς ότι από εσένα περιμένουν πολλά και πάνω από κάθε γνώση, περιμένουν έναν δυνατό χαρακτήρα, μια προσωπικότητα που θα τους δώσει κάτι! Σκέψου το λίγο αυτό. Το 2ο συνθετικό του "καθηγήτρια" είναι από το άγω - ηγούμαι, που σημαίνει καθοδηγώ, χαράσσω πορεία. Έχουμε ξαναμιλήσει μαζί μέσα από το στέκι και ξέρω ότι θα δώσεις ξανά τον καλύτερο εαυτό σου. Μην αφήνεις τον εαυτό σου να εκπέσει σε ποιότητα ως καθηγήτρια!

Αν θές, για να μη σε λέω dim, γράψε και το όνομά σου.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται…