Συνάδελοι, όμως, έλεγαν στα παιδιά πως θα την χρησιμοποιούν όπως την ορίζει στο βιβλίο.
Τί ισχύει τελικα???
Το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ κάθε χρονιά.
Το πιθανότερο είναι ότι η πρώτη επαφή που είχαν αυτοί οι συνάδελφοι με τον προγραμματισμό ήταν το εν λόγω βιβλίο και για αυτό το έχουν κάνει ευαγγέλιο. Τέλος πάντων, δηλαδή αν μπορείς να γράψεις κάτι σαν το παρακάτω
Αν α >0 Τότε
Αν β > 0 Τότε
Γράψε 'αβ'
Αλλιώς
Γράψε 'α'
Τέλος_Αν
Τέλος_Αν
αυτό δεν μπορεί να γίνει με αλλιώς_αν?
Αυτό το πρόβλημα μαζί με το επόμενο που παραθέτεις οφείλονται στο γεγονός ότι η ΓΛΩΣΣΑ δεν ορίζεται πουθενά στο βιβλίο αυστηρά, δηλαδή σε κάποια αυστηρή μορφή, π.χ. EBNF. Αν ήταν έτσι θα είχαμε έναν ορισμό όπως τον παρακάτω
Αν <Συνθήκη1> Τότε
Εντολές1
( Αλλιώς_Αν <Συνθήκη2> Τότε
Εντολές2 )*
[ Αλλιώς
Εντολές ]
δεν τα θυμάμαι και καλά , αλλά ο συμβολισμός [] σημαίνει προαιρετικό.
Πάντως το επιχειρήμα που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να πείσεις τα παιδιά είναι η προηγούμενη εμφωλευμένη Αν που σου έδωσα και το γεγονός ότι αφού μπορεί να γραφτεί απλή επιλογή χωρίς αλλιώς το ίδιο μπορεί να γίνει και με την αλλιώς_αν .