Αποστολέας Θέμα: Πρόγραμα για βαθμολογίες μαθητών έλεγχος επίδοσης  (Αναγνώστηκε 8694 φορές)

pentsas

  • Επισκέπτης
Απ: Πρόγραμα για βαθμολογίες μαθητών έλεγχος επίδοσης
« Απάντηση #15 στις: 11 Νοέ 2009, 04:34:07 μμ »
Συνάδελφε (με όλο το σεβασμό) αλλά πως στοιχειοθετείται το υποχρεωτικό της υπόθεσης;

Γιατί εγώ δεν είδα κάποια νόμιμη εγκύκλιο να υποχρεώνει τα σχολεία για την εγκατάσταση και να ορίζει με λεπτομέρειες όλα τα θέματα της χρήσης και  συντήρησης της εφαρμογής.

Αν υπήρχε εγκύκλιος και δεν την εκτελούσαν τα σχολεία εσύ τι λες, θα άφηναν τα σχολεία αυτά στην ησυχία τους;

Προφανώς οι "υπεύθυνοι" του e-skroutz ζαλίστηκαν από το πολύ χρήμα που κρύβει η υπόθεση και βιάστηκαν να το αρπάξουν, χωρίς καν να περιμένουν  από το κράτος την εγκύκλιο.
« Τελευταία τροποποίηση: 11 Νοέ 2009, 05:25:26 μμ από pentsas »

pentsas

  • Επισκέπτης
Απ: Πρόγραμα για βαθμολογίες μαθητών έλεγχος επίδοσης
« Απάντηση #16 στις: 11 Νοέ 2009, 05:20:55 μμ »
Και για να προλάβω (διότι έχω υπόψιν μου το έγγραφο που ήρθε στα σχολεία πέρσι τον Μάιο) παραπέμπω:
http://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=1685.180« Απάντηση #187 στις: 27 Σεπ 2009, 12:02:32 ΜΜ »

Λάμπρος Μπουκουβάλας

  • Η παιδεία είναι: στους φτωχούς, ΠΛΟΥΤΟΣ. Στους πλούσιους, ΣΤΟΛΙΔΙ. Στους νέους, ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ (Διογένης) !
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 1226
    • Το μπλογκάκι μου
Απ: Πρόγραμα για βαθμολογίες μαθητών έλεγχος επίδοσης
« Απάντηση #17 στις: 11 Νοέ 2009, 06:30:20 μμ »

μέχρι 30 Νοεμβρίου θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί οι ενημερώσεις των σχολειων;
μετά το πέρας της ημερομηνίας αυτής, τι θα πρέπει να γίνει από την πλευρά των σχολείων;
υπάρχει κάποια πίεση να λειτουργήσει το eschool μέσα στην προσεχή σχολική χρονιά;

Συμφωνώ με το Νίκο. Μέχρι τις 30-11 πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί ΕΠΙΤΥΧΩΣ: εγκατάσταση, παραμετροποίηση, μετάπτωση (αν και όπου αυτή χρειάζεται) και σίγουρα ένας συγχρονισμός.

Το 2ο ερώτημα παραμένει χωρίς απάντηση, αλλά αυτό που κατάλαβα από τα συμφραζόμενα είναι το εξής: τα γυμνάσια θα μπορούν πλέον να λειτουργήσουν κανονικά ΜΟΝΟ με το eschool, αλλά όσοι νοιώθουν ανασφάλεια, μάλλον θα χρησιμοποιούν ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ και τη δ-βάση.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται…

EleniK

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 708
Απ: Πρόγραμα για βαθμολογίες μαθητών έλεγχος επίδοσης
« Απάντηση #18 στις: 13 Νοέ 2009, 09:35:01 πμ »
Λάμπρο καλημέρα,

εγω εχω κανει αιτηση για λογαριασμο στο e-school και ακομα περιμενω.  Μιλησα με τους ΠΛΗΝΕΤ της περιοχής μου και μου ειπαν οτι πρεπει να ερθει ο λογαριασμος. Αν δεν ερθει μεχρι 30/11 τι κάνω? Να τους ξανα-ενοχλήσω? Τα ιδια θα μου πουν.


Τι να κάνω?

Ελένη
 
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1089
Απ: Πρόγραμα για βαθμολογίες μαθητών έλεγχος επίδοσης
« Απάντηση #19 στις: 13 Νοέ 2009, 12:13:43 μμ »
Ευχαριστώ για την ενημέρωση.

Corwin

  • Επισκέπτης
Απ: Πρόγραμα για βαθμολογίες μαθητών έλεγχος επίδοσης
« Απάντηση #20 στις: 13 Νοέ 2009, 08:40:58 μμ »
τα γυμνάσια θα μπορούν πλέον να λειτουργήσουν κανονικά ΜΟΝΟ με το eschool, αλλά όσοι νοιώθουν ανασφάλεια, μάλλον θα χρησιμοποιούν ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ και τη δ-βάση.

   Για να παραφράσω την κινέζικη παροιμία αυτή η μια λέξη ("ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ") αξίζει όσο 100 ώρες εργασίας μπροστά στην οθόνη όπου κάποιος δύστυχος θα διπλοπερνάει βαθμούς, απουσίες, στοιχεία και μετεγγραφές για εκατοντάδες μαθητές και καθηγητές σε δυο εφαρμογές, e-school και ότι άλλο δούλευε μέχρι τώρα.
   Δε νομίζω πως κάποιος λογικός άνθρωπος θα ακολουθήσει αυτή την διαδικασία όσο ανασφαλής κι αν νιώθει.
  Στην τελική, πολύ φασαρία για το τίποτα μου φαίνεται ότι κάνουμε. Αν δουλέψει, δούλεψε, αν δε δουλέψει τι θα γίνει; Θα πεθάνουμε; Θα έρθει το τέλος του κόσμου; Θα μας απολύσουν και για να ζήσουμε την οικογένεια θα κάνουμε πιάτσα στη Συγγρου;

   Πολύ άγχος υπάρχει βρε παιδιά. Αν αξίζει να αγχωνόμαστε και να ανησυχούμε για κάτι στη σχολική μας πραγματικότητα ας βρούμε κάποιο άλλο θέμα πιο σχετικό με τον πραγματικό μας ρόλο ως εκπαιδευτικοί και παιδαγωγοί. Λέω κάτι περίεργο;
 

Λάμπρος Μπουκουβάλας

  • Η παιδεία είναι: στους φτωχούς, ΠΛΟΥΤΟΣ. Στους πλούσιους, ΣΤΟΛΙΔΙ. Στους νέους, ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ (Διογένης) !
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 1226
    • Το μπλογκάκι μου
Απ: Πρόγραμα για βαθμολογίες μαθητών έλεγχος επίδοσης
« Απάντηση #21 στις: 14 Νοέ 2009, 05:31:13 μμ »
εγω εχω κανει αιτηση για λογαριασμο στο e-school και ακομα περιμενω.  Μιλησα με τους ΠΛΗΝΕΤ της περιοχής μου και μου ειπαν οτι πρεπει να ερθει ο λογαριασμος. Αν δεν ερθει μεχρι 30/11 τι κάνω? Να τους ξανα-ενοχλήσω? Τα ιδια θα μου πουν.

Τι να κάνω?

Υποθέτω ότι εννοείς "αίτηση για λογαριασμό της σχολικής σου μονάδας στο ΠΣΔ". Πράγματι, χρειάζεται να έχει μια σχολική μονάδα λογαριασμό στο ΠΣΔ, προκειμένου να προχωρήσει η όλη διαδικασία.

Αυτό μάλλον θα πρέπει να το τσεκάρεις εσύ με τηλ στο helpdesk του ΠΣΔ. Σου έστειλα σε pm μερικές χρήσιμες πληροφορίες.

ΓΕΝΙΚΑ ΠΑΝΤΩΣ, το τρέχον θέμα τιτλοφορείται "Πρόγραμα για βαθμολογίες μαθητών έλεγχος επίδοσης" κι εμείς το γυρίσαμε (μοιραία;;;) στο e-school, για το οποίο υπάρχει ξεχωριστό θέμα!!!
« Τελευταία τροποποίηση: 14 Νοέ 2009, 05:42:12 μμ από Λάμπρος Μπουκουβάλας »
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται…

Λάμπρος Μπουκουβάλας

  • Η παιδεία είναι: στους φτωχούς, ΠΛΟΥΤΟΣ. Στους πλούσιους, ΣΤΟΛΙΔΙ. Στους νέους, ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ (Διογένης) !
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 1226
    • Το μπλογκάκι μου
Απ: Πρόγραμα για βαθμολογίες μαθητών έλεγχος επίδοσης
« Απάντηση #22 στις: 14 Νοέ 2009, 06:04:09 μμ »
   Για να παραφράσω την κινέζικη παροιμία αυτή η μια λέξη ("ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ") αξίζει όσο 100 ώρες εργασίας μπροστά στην οθόνη όπου κάποιος δύστυχος θα διπλοπερνάει βαθμούς, απουσίες, στοιχεία και μετεγγραφές για εκατοντάδες μαθητές και καθηγητές σε δυο εφαρμογές, e-school και ότι άλλο δούλευε μέχρι τώρα.
   Δε νομίζω πως κάποιος λογικός άνθρωπος θα ακολουθήσει αυτή την διαδικασία όσο ανασφαλής κι αν νιώθει.
  Στην τελική, πολύ φασαρία για το τίποτα μου φαίνεται ότι κάνουμε. Αν δουλέψει, δούλεψε, αν δε δουλέψει τι θα γίνει; Θα πεθάνουμε; Θα έρθει το τέλος του κόσμου; Θα μας απολύσουν και για να ζήσουμε την οικογένεια θα κάνουμε πιάτσα στη Συγγρου;

   Πολύ άγχος υπάρχει βρε παιδιά. Αν αξίζει να αγχωνόμαστε και να ανησυχούμε για κάτι στη σχολική μας πραγματικότητα ας βρούμε κάποιο άλλο θέμα πιο σχετικό με τον πραγματικό μας ρόλο ως εκπαιδευτικοί και παιδαγωγοί. Λέω κάτι περίεργο;
 

Αγαπητέ Corwin,
όταν έλεγα "παράλληλα", αναφερόμουν στους ανασφαλείς. Γνωρίζεις - μιας και έχεις πολλά χρόνια στην εκπαίδευση - ότι υπάρχουν πολλοί καθηγητές και κυρίως διευθυντές, που αγαπούν μεν τα παιδιά και το δείχνουν σε κάθε τους ανάσα, αλλά αν πρόκειται για κάτι διαδικαστικό, απλά... πελαγώνουν και μεταφέρουν τον πανικό τους στους καθηγητές με τους οποίους συνεργάζονται. Αυτοί είμαι σίγουρος ότι θα σπείρουν κι εδώ πανικό, λέγοντας στον ταλαίπωρο καθηγητάκο "πέρασέ τα και στη δ-βάση για να είμαστε σίγουροι". Γιατί θα πρέπει κάθε καινούργιο να μας τρομοκρατεί;

Εδώ έχουμε ένα σχολείο, που όταν θέλησα να κλείσω μια ημέρα για να τους επισκευθώ, μου είπαν: εμείς ΔΕΝ βάζουμε eschool. Απόφαση της τοπικής ΕΛΜΕ. Πολύ καλά - είπα κι εγώ με ευγένεια, - να ξέρετε ότι όλα τα άλλα σχολεία θα το εγκαταστήσουν και ότι δεν πρόκειται για προαιρετική κίνηση. Παρόλα αυτά, αν εσείς έχετε ιδεολογικές αντιρρήσεις, δεν έχετε παρά να κανονίσετε απευθείας με το ΥΠΕΠΘ να εξαιρεθεί το δικό σας σχολείο από το eschool και να κοινοποιηθεί και σε μένα η σχετική επίσημη απόφαση, για να ξέρω τί μου γίνεται. Δυο μέρες μετά με κάλεσε στο κινητό η δντρια και μου ανακοίνωσε ότι θα το ξανασκεφτεί...

Δε θέλει να βάλει κάποιο σχολείο eschool??? Δε με νοιάζει καθόλου! Ας μη βάλουν ποτέ! Και το απέδειξα αυτό...

Προσωπικά δεν ένοιωσα ούτε μια στιγμή ότι "απειλούμαι" από το eschool... συμπεριφέρομαι όπως λες: αν δουλέψει, έχει καλώς. Αν δε δουλέψει, τότε... πάλι έχει καλώς!!! Χαρτιά είναι, δεν είναι ψυχές για να ανησυχώ! Δεν θα έρθει το τέλος του κόσμου, ΔΕ θα μας απολύσουν, ούτε και θα χρειαστεί να κάνουμε... πιάτσα (με όλο το σεβασμό, θεωρώ λίγο ατυχές το συγκεκριμένο παράδειγμα για ένα φόρουμ σαν το δικό μας).

Μακάρι να συνεχίσουμε να ανησυχούμε για τη δική μας ποιότητα, να μη νοιώθουμε ποτέ "φτασμένοι εκπαιδευτικοί" και να αγωνιζόμαστε να μεταδίδουμε αντικειμενική (και όχι μια παιδεία κομμένη και ραμμένη στις προσωπικές μας αντιλήψεις) παιδεία στα παιδιά, που μας βλέπουν στα μάτια και - σίγουρα - κάτι περιμένουν ΚΑΙ από εμάς, ακόμη κι αν ΠΟΤΕ δε μας το λένε!!!

Σίγουρα υπάρχουν πολύ πιο σοβαρά θέματα από το eschool.

Προσωπικά βλέπω το συγκεκριμένο θέμα ΜΟΝΟ σαν έναν χώρο ανταλλαγής εμπειριών. Δε βλέπω άγχος, ούτε και με νοιάζει αν κάνω και κάποιο λάθος όσο γράφω εδώ...
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται…

pentsas

  • Επισκέπτης
Απ: Πρόγραμα για βαθμολογίες μαθητών έλεγχος επίδοσης
« Απάντηση #23 στις: 14 Νοέ 2009, 06:39:43 μμ »
Συνάδελφε Λάμπρο.
 Εαν κάνεις μια ψευτο έρευνα στο ΣΤΕΚΙ για τον αριθμό μηνυμάτων ανα θέμα θα καταλάβεις ότι τελικά το e-skroutz είναι αυτό που μας ενδιαφέρει περισσότερο ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ (ενώ τρέχουν άλλα σοβαρότερα ζητήματα )
Εγώ προσωπικά βλέπω πολύ άγχος.. μα πολύ άγχος.
Έλεος... ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ!
« Τελευταία τροποποίηση: 14 Νοέ 2009, 07:03:10 μμ από pentsas »

Λάμπρος Μπουκουβάλας

  • Η παιδεία είναι: στους φτωχούς, ΠΛΟΥΤΟΣ. Στους πλούσιους, ΣΤΟΛΙΔΙ. Στους νέους, ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ (Διογένης) !
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 1226
    • Το μπλογκάκι μου
Απ: Πρόγραμα για βαθμολογίες μαθητών έλεγχος επίδοσης
« Απάντηση #24 στις: 15 Νοέ 2009, 03:36:03 μμ »
Εαν κάνεις μια ψευτο έρευνα στο ΣΤΕΚΙ για τον αριθμό μηνυμάτων ανα θέμα θα καταλάβεις ότι τελικά το e-skroutz είναι αυτό που μας ενδιαφέρει περισσότερο ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ (ενώ τρέχουν άλλα σοβαρότερα ζητήματα )
Εγώ προσωπικά βλέπω πολύ άγχος.. μα πολύ άγχος.
Έλεος... ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ!

Δεν έχω κανένα πρόβλημα να αποδεχτώ όσα μου λες, Παναγιώτη, αν και ποτέ δε μπήκα στη λογική των στατιστικών.

Αν θέλεις, μόνο ένα θετικό βλέπω στην ενασχόλησή μας με τα διοικητικά των μαθητών: ότι μας δίνεται η ευκαιρία να παρακολουθούμε για όλο το σχολείο καθένα μαθητή. Το λέω με την έννοια ότι γνωρίζουμε έτσι και άλλα πράγματα γι' αυτούς πέρα από όσα βλέπουμε εντός της τάξης, κάτι που δεν είναι εύκολο να γίνει σε μεγάλα σχολεία. Η συλλογη πληροφοριών για τους μαθητές μας είναι μέχρι κάποιο βαθμό χρήσιμες. Υποθέτω ότι αυτό που έγραψα ΔΕΝ πείθει... όμως, όπως έγραψα, ΔΕ με νοιάζει ακόμη και αν κάνω εδώ κάποιο λάθος! Δέχομαι πολλές διορθώσεις από όλους!

Επίσης πιστεύω κι εγώ ότι ΔΕΝ είμαστε γραμματείς, ούτε διοριστήκαμε για γίνουμε γραμματείς. Αν όμως μου έλεγαν "ξέρεις, σε διορίσαμε ως εκπαιδευτικό, αλλά ΔΕΝ υπάρχουν κενές θέσεις. Θέλεις να υπηρετήσεις τα παιδιά και την παιδεία με άλλον τρόπο, ακόμη κι αν σου ζητούσαμε να κουβαλάς καρέκλες για να κάθονται τα παιδιά στην τάξη ή να τους καθαρίζεις την αίθουσα τους για να κάνουν μάθημα σε αξιοπρεπές περιβάλλον;", αλήθεια σου λέω, ίσως απαντήσω θετικά, αν πρόκειται για το καλό των παιδιών!!!

Μόλις διατύπωσα μια άποψη, η οποία είναι εύκολα παρεξηγίσιμη, ειδικά αν κάποιος τη διαβάσει και την αποθηκεύσει στη ram του χωρίς επεξεργασία... Το ιδεολογικό μου υπόβαθρο κρύβεται πίσω από το προηγούμενο μήνυμά μου, στο οποίο απάντησες και το μετέφερα εδώ 100% ανόθευτο. Πολλές φορές συνάντησα εκπαιδευτικούς, που μετέφεραν παιδεία εξαιρετικής ποιότητας στα παιδιά, εξ αποστάσεως και όχι (μόνο) στην τάξη, με τον άρτιο χαρακτήρα τους και το άξιο μίμησης παράδειγμά τους!

Πιστεύω οτι συμφωνούμε.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται…

pentsas

  • Επισκέπτης
Απ: Πρόγραμα για βαθμολογίες μαθητών έλεγχος επίδοσης
« Απάντηση #25 στις: 15 Νοέ 2009, 06:46:16 μμ »
Συμφωνώ συνάδελφε. 
Έτσι όπως το έθεσες συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
Έτσι πρέπει να είναι.
Πάντα πρώτα το παιδί.