Αποστολέας Θέμα: Α' φάση της πράξης «Ψηφιακή τάξη» (Η/Y για Α’ τάξη Γυμνασίου 2009-2010)  (Αναγνώστηκε 33477 φορές)

spookype20

  • Πληροφορικοί Δυτικής Μακεδονίας
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • EI 'AANIIGOO 'AHOOT'E
Πολύ ενδιαφέρον το θέμα με τις τιμές... Ευχαριστούμε!!!  ;)

Πάντως εμείς χθες παραλάβαμε τα κουπόνια στο σχολείο μας, χθες κάναμε ανακοίνωση για την διανομή τους και σήμερα μέχρι τις 13:00 είχαν έρθει ΟΛΟΙ οι γονείς να τα παραλάβουν...

Πάντως μεγάλο παιχνίδι θα "παιχτεί" και με τις προσφορές...

plaisio.gr "το μεγαλύτερο δώρο στην αγορά, ανακοινώνεται στις 30/9!"
http://www.plaisio.gr/promo.aspx?show=0909_studentn

e-shop.gr "...ο καθε μαθητής έχει τη δυνατότητα να επιλέξει μεγάλα και σημαντικά συνοδευτικά δώρα..."
http://www.e-shop.gr/mathitiko.phtml

multirama "Τα Cool δώρα που θα κερδίσεις αμέσως"
http://www.multirama.gr/Mathitiko/home
http://www.multirama.gr/mathitiko/dwra
Teacher, Cinema, TV, Nexus, Pixel, Android, Shopaholic, Gadget, Urban Traveller, Migrate2UbuntuMate

za√‘ag

  • Μάχιμος ... ΟΧΙ ... κοπρίτης
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 773
  • Παλιά λεγόμασταν ΔΟΥΛΟΙ. Σήμερα ... ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ
    • Το Blog μου
Λοιπόν, μαζεύω τα θέματα που έχουν τεθεί:
1. Ο πληροφορικός δεν βρίσκεται μέσα στους εκπαιδευτικούς που θα πάρει Laptop... και καλά έχει ολόκληρο εργαστήριο δικό του.
2. Οι εκπαιδευτικοί που θα πάρουν laptop θα πρέπει να διδάσκουν στην α γυμνασίου, θα πρέπει να ανήκουν σε κάποια από τις ειδικότητες (Μαθηματικός, ΠΕ04 (φυσικός, βιολόγος, γεωγραφία) και ο/η διδάσκων/ουσα της ιστορίας). Αυτοί/ές πρέπει να έχουν περάσει Β φάση επιμόρφωσης ή ελλείψει αυτού του χαρακτηριστικού, μπορούν να διδάσκουν τα μαθήματα και εκπαιδευτικοί που κατέχουν γνώση πληροφορικής και χειρισμού Η/Υ, όπως αυτή ορίζεται στις διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 26 του Π.Δ. 50/2001 (ΦΕΚ 39 Α΄), όπως αυτή τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με την παρ. 16 του άρθρου μόνο του Π.Δ. 347/2003 (ΦΕΚ 315 Α΄) και την παρ. 4 του άρθρου μόνο του Π.Δ. 44/2005 (ΦΕΚ 63 Α΄). Το εκπαιδευτικό προσωπικό που θα συμμετάσχει στη δράση θα προτείνεται, κατόπιν εκδήλωσης ενδιαφέροντος των εκπαιδευτικών, από το Διευθυντή της Σχολικής Μονάδας και θα εγκρίνεται από το Σύλλογο διδασκόντων και την οικεία Διεύθυνση
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης !!
3. Έκανα την καταγραφή που σας είπα για τις τιμές. Διαθέσιμα στο www.digi-classroom.gr. Κατ εμέ είναι πρόκληση αυτό που συμβαίνει. Τουλάχιστον πρέπει να ενημερωθούν γονείς και μαθητές...

ΣΔ

Έβαλα το post αυτό σε φόρουμ που μπαίνουν και αρκετοί μαθητές επειδή έκρινα σκόπιμο να τους ενημερώσω (δεν έβαλα φυσικά το όνομά σου, απλά έγραψα ως πηγή: Φόρουμ εκπαιδευτικών πληροφορικής) Ελπίζω να έπραξα καλά....
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2780
  • Πύργος Ηλείας
    • ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ηλείας
... χθες κάναμε ανακοίνωση για την διανομή τους και σήμερα μέχρι τις 13:00 είχαν έρθει ΟΛΟΙ οι γονείς να τα παραλάβουν...

Όταν είναι για κάτι άλλο τότε οι γονείς δεν προλαβαίνουν, έχουν δουλειές, λείπουν, ...

za√‘ag

  • Μάχιμος ... ΟΧΙ ... κοπρίτης
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 773
  • Παλιά λεγόμασταν ΔΟΥΛΟΙ. Σήμερα ... ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ
    • Το Blog μου
... χθες κάναμε ανακοίνωση για την διανομή τους και σήμερα μέχρι τις 13:00 είχαν έρθει ΟΛΟΙ οι γονείς να τα παραλάβουν...

Όταν είναι για κάτι άλλο τότε οι γονείς δεν προλαβαίνουν, έχουν δουλειές, λείπουν, ...

Δίκιο έχεις.... :)
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2780
  • Πύργος Ηλείας
    • ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ηλείας
"Προδημοσίευση" (!) από ένα κείμενό μας (το πράσινο απόσπασμα το πήραμε από κείμενο της ΠΕΚΑΠ) που θα συμπεριλάβουμε στο Ενημερωτικό Δελτίο του μήνα...:

---------------
Ξεκίνησε η υλοποίηση του έργου «Φορητός Μαθητικός Ηλεκτρονικός Υπολογιστής» στο πλαίσιο της Δράσης «Ψηφιακή Τάξη» (http://pupilslaptop-portal.digitalaid.gr) (βλ. σχετικό θέμα στο Ε.Δ.). Βέβαια υπάρχουν κάποιες ανησυχίες σε σχέση με το ποιοι εκπαιδευτικοί θα επιλεγούν να διδάξουν αξιοποιώντας αυτούς τους υπολογιστές αφού αυτοί θα πρέπει να κατέχουν την πιστοποίηση του προγράμματος επιμόρφωσης Β’ επιπέδου στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ). Να σημειώσουμε ότι πολύ λίγοι εκπαιδευτικοί έχουν τέτοια πιστοποίηση αφού το σχετικό έργο παρόλο που σχεδιάστηκε από νωρίς, ωστόσο επιμόρφωσε συναδέλφους μόλις στην εκπνοή του 3ου ΚΠΣ. Η εναλλακτική λύση να επιλεγούν εκπαιδευτικοί που κατέχουν γενικές γνώσεις πληροφορικής και Η/Υ πιστεύουμε πως δεν θα οδηγήσει σε σωστά εκπαιδευτικά αποτελέσματα, αφού πιθανότατα δεν θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις.

Μια άλλη παράμετρος που ενδεχομένως να μην έχει συζητηθεί αρκετά είναι ο ρόλος των γονέων. Θα έχουν δηλαδή οι γονείς τις γνώσεις και τη δυνατότητα να επιβλέπουν τον τρόπο χρήσης του φορητού υπολογιστή από τους μαθητές στο σπίτι; Ειδικά αφού αυτοί θα έχουν δυνατότητα για ασύρματη δικτύωση; Τα λογισμικά γονικού ελέγχου και ελεγχόμενης πλοήγησης στο διαδίκτυο που θα είναι εγκατεστημένα, θεωρούμε ότι πολύ γρήγορα θα παρακαμφτούν από τους μαθητές. Μήπως θα έπρεπε να προβλεφθεί σχετική επιμόρφωση και των γονέων, ανάλογα με το έργο «Γονείς.gr» που όμως αφορούσε σε γονείς με παιδιά που ήδη φοιτούσαν στο Γυμνάσιο πέρυσι;

Επίσης, πώς οι μαθητές θα μαθαίνουν τη χρήση του υπολογιστή τους; Θα θεωρείται ότι ξέρουν ήδη να τον χρησιμοποιούν; Πώς όμως; Έχουν όλα τα παιδιά μάθει από το Δημοτικό ή μήπως έχουν ήδη φροντίσει οι γονείς τους; Θα μάθουν τώρα κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς; Από ποιόν όμως; Από τον εκπαιδευτικό που θα διδάσκει εκείνη τη στιγμή τη Γεωγραφία, την Ιστορία, τη Βιολογία ή τα Μαθηματικά; Είναι αυτό εφικτό; Ή μήπως στα πλαίσια του μαθήματος της Πληροφορικής; Τότε όμως σίγουρα δεν αρκεί η 1 ώρα εβδομαδιαία που διδάσκεται το μάθημα αυτό στο Γυμνάσιο!

Οι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής θα συμπεριληφθούν στους εκπαιδευτικούς που θα εφοδιαστούν από το ΥΠ.Ε.Π.Θ. με φορητό υπολογιστή, μιας και χρησιμοποιούν υπολογιστή και λογισμικό για τις ανάγκες της διδασκαλίας του αντικειμένου τους, όχι μόνο πιλοτικά ή αποσπασματικά ή για ένα τμήμα της ύλης του μαθήματός τους, αλλά για το σύνολο των ωρών διδασκαλίας τους, με οικονομικό κόστος που για χρόνια επωμίζονται οι ίδιοι; Ή μήπως θεωρείται ότι δεν θα εμπλακούν καθόλου στο έργο αυτό οπότε η επιδότηση δεν τους αφορά;  Να θυμίσουμε ότι ενώ όλες οι άλλες ειδικότητες εκπαιδευτικών έχουν επιδοτηθεί στο παρελθόν για αγορά υπολογιστή, μέσα από την επιμόρφωση και πιστοποίηση Α’ επιπέδου που πραγματοποιήθηκε από το 2000 έως την άνοιξη του 2009, ωστόσο ποτέ δεν προβλέφθηκε κάτι τέτοιο για τους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής, παρά την καθοριστική συμβολή τους στην επιμόρφωση αυτή!

Σπύρος Δουκάκης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 831
  • Έτερος εξ ετέρου σοφός, το τε πάλαι το τε νυν
    • http://sdoukakis.wordpress.com/
Νίκο ουσιαστικές οι παρατηρήσεις σου. Πάνω κάτω τα έχουμε συζητήσει. Όμως κάνω μία περιγραφή και για τους υπόλοιπους.

Όταν πήγαμε στο Πανεπιστήμιο το μόνο που μας διδάξανε ήταν το γνωστικό αντικείμενο. Θεωρητικά, λοιπόν, ξέρουμε πολύ καλά το γνωστικό αντικείμενο του κλάδου μας (Πληροφορική, Μαθηματικά, Ιστορία, Βιολογία κ.τ.λ.). Στη συνέχεια είτε με επιπλέον σπουδές, είτε μέσα στην τάξη, αποκτήσαμε παιδαγωγική κατάρτιση - επάρκεια.

Έτσι, έχουμε γνώσεις στο γνωστικό αντικείμενο που διδάσκουμε, γνώσεις και εμπειρίες στην παιδαγωγική της διδασκαλίας του γνωστικού αντικειμένου και σήμερα εμφανίζεται μία νέα γνώση. Η γνώση της αξιοποίησης των ψηφιακών εργαλείων (ή τεχνολογικών εργαλείων ή ΤΠΕ ή νέες τεχνολογίες...). Τη γνώση χρήσης των υπολογιστών οι περισσότεροι τη λάβαμε ξεχωριστά από τις προαναφερθείσες γνώσεις και χωρίς αρχικά να βλέπουμε κάποια σχέση που να συνδέει τη βάση της διδασκαλίας (γνωστικό αντικείμενο & παιδαγωγική) με τη γνώση της τεχνολογίας. Σήμερα όλο και περισσότερο εμφανίζεται η τεχνολογία ως μέρος των γνώσεων που πρέπει να έχει ο εκπαιδευτικός, αφού η τεχνολογία είναι παρούσα σε οποιαδήποτε εκπαιδευτικό συμβάν.

Συνεπώς, η γνώση του αντικειμένου αναφέρεται στην κατανόηση του αντικειμένου, τόσο για το τι είναι το αντικείμενο, όσο και γιατί είναι έτσι. Η παιδαγωγική γνώση σχετίζεται με τις στρατηγικές διδασκαλίας που μπορούν να εφαρμοστούν στα διάφορα αντικείμενα. Έρχεται, λοιπόν, ο συνδυασμός τους με την τεχνολογία και προκύπτει η γνώση της τεχνολογίας, της παιδαγωγικής και του γνωστικού αντικειμένου (TPCK), όπου αποτελεί το σύνδεσμο μεταξύ της χρήσης της τεχνολογίας ως αποδοτικού εργαλείου και της χρήσης της τεχνολογίας με μία διδακτική στρατηγική ως παιδαγωγικού εργαλείου.

Το ερώτημα είναι πόσοι και ποιοι εκπαιδευτικοί σε όλους τους κλάδους έχουν αυτή τη δυνατότητα. Να διατηρήσουν δηλαδή στις τάξεις το υψηλό επίπεδο του γνωστικού αντικειμένου, να αξιοποιήσουν τα ψηφιακά εργαλεία πολύτροπα και να εφαρμόζουν τις αρχές της παιδαγωγικής.

Άλλα ήθελα να γράψω και άλλα έγραψα.

Η αλήθεια είναι ότι έχω αγχωθεί (ως εκπαιδευτικός), αφού φοβάμαι μην συμβεί αυτό που συνέβη με τα κινητά... (που θεωρητικά τα έχουμε έξω από τα σχολεία).

Δυστυχώς είμαστε πίσω...

Σήμερα το Multirama πρόσφερε τα δώρα του ως αντίβαρο στις ακριβές τιμές που πωλούν τους ΦΜΥ. Ένα πολυμηχάνημα ή μια φωτογραφική μηχανή ή ένα κινητό... χωρίς να το λέει ξεκάθαρα ότι παίρνεις ένα από τα τρία. Μάλιστα η προσφορά δεν ισχύει για φορητά 11,1 ιντσών και άνω. Ταυτόχρονα δίνει οδηγίες πως θα συνδεθεί ο μαθητής στο Facebook, πώς θα μεταφέρει φωτογραφίες από το κινητό, πως θα έχει wifi σύνδεση... Πώς θα μάθει μαθηματικά όμως δεν έχει !!! Επίσης ενημερώνει τους μαθητές ότι:

Από το site του Multirama

Παράθεση
Καλοί οι υπολογιστές στο σχολείο, καλά και τα μαθήματα, αλλά όπως και να το κάνουμε, είμαστε μόλις στο Γυμνάσιο! Χρειαζόμαστε σίγουρα λίγη χαλάρωση και ένα flash game, λίγο chatting, η ανταλλαγή εικόνων με τους κολλητούς μας ή ένα εντυπωσιακό wallpaper που θα αλλάζει τη μονοτονία του desktop μας, είναι ό,τι καλύτερο

και βέβαια πουλάει ποντίκια, σκληρούς, μνήμη, τσάντες, Laptopwear κ.α.

Αλήθεια εμείς μπορούμε να προλάβουμε την κατάσταση ή είναι ανεξέλεγκτη;

za√‘ag

  • Μάχιμος ... ΟΧΙ ... κοπρίτης
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 773
  • Παλιά λεγόμασταν ΔΟΥΛΟΙ. Σήμερα ... ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ
    • Το Blog μου
Στο mail του σχολείου μας μάς ήρθε χτες ένα mail από την Ηλεκτρονική για "ενημέρωση" για τα laptops !!!

Μάλλον πρέπει να περιμένουμε κι άλλα τέτοια spams !!!
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

Circle

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 161
Ω, ναι! πολλά τέτοια σπαμ! Καθώς και διάφοροι που έξω από την πόρτα του σχολείου μοιράζουν διαφημιστικά φυλλάδια για τον συγκεκριμμένο υπολογιστή και κάθε παρεκλόμενο!

Corwin

  • Επισκέπτης
Απ: Α' φάση της πράξης «Ψηφιακή τάξη» (Η/Y για Α’ τάξη [
« Απάντηση #68 στις: 25 Σεπ 2009, 07:31:19 μμ »

Αλήθεια εμείς μπορούμε να προλάβουμε την κατάσταση ή είναι ανεξέλεγκτη;

Η κατάσταση είναι όντως ανεξέλεγκτη γιατί έτσι μεθοδεύτηκε εξαρχής.

 Ο στόχος ήταν α) να πάρουν τα φράγκα δυο τρεις επιχειρήσεις και
β) να πειστούν οι γονείς ( έστω όσοι δεν είναι υποψιασμένοι, και είναι πολλοί αυτοί) πως το κράτος προωθεί τις νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση.

Ειπώθηκε άλλωστε και στο περίφημο debate ότι "δώθηκαν κομπιούτερς στους μαθητές της Α΄ Γυμνασίου".

  Πάντως η αντιδραση των εταιρειών δε μου κάνει εντύπωση, τη δουλειά τους κάνουνε, όπως ξέρουν κι έχουν συνηθίσει, τι περιμέναμε δηλαδή; Το κράτος να μοιράζει αφειδώς χρήμα και οι ιδιωτικές εταιρείες να μην ορμήξουν να το αρπάξουν;

 Περιμένουμε από τον επιχειρηματία να καθοδηγήσει τα παιδιά στη σωστή χρήση του netbook, τη στιγμή που το ΥΠΕΠΘ χειρίζεται τα ευρωπαϊκά κονδύλια με τον πιο ασυνείδητο τρόπο;
  Βλέπε e-school, βλέπε δεκάδες άχρηστα πακέτα λογισμικού που αναγκάστηκαν συνάδελφοι να εγκαταστήσουν στα εργαστήρια για να "ξεστοκάρουν" οι εταιρείες και που χρησιμοποιήθηκαν από ελάχιστα έως και καθόλου, βλέπε τέλος και μαθητικό netbook.

Τι να πει κανείς; O tempora o mores.
« Τελευταία τροποποίηση: 25 Σεπ 2009, 07:43:47 μμ από Corwin »

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1089
Ότι έγινε στο goneis.gr το ίδιο γίνεται και τώρα.

Αναρωτιέμαι αν αυτό το πρόγραμμα με την διανομή laptop θα επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο;

za√‘ag

  • Μάχιμος ... ΟΧΙ ... κοπρίτης
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 773
  • Παλιά λεγόμασταν ΔΟΥΛΟΙ. Σήμερα ... ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ
    • Το Blog μου
Έτσι είπαν .... έχουμε και εκλογές .... όλα πρόχειρα σχεδιάζονται .... θα δείξει
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

Σπύρος Δουκάκης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 831
  • Έτερος εξ ετέρου σοφός, το τε πάλαι το τε νυν
    • http://sdoukakis.wordpress.com/
Για τρία χρόνια θα υλοποιείται το πρόγραμμα με έναρξη το σχολικό έτος 2009-2010.

ΣΔ

nikos33

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 100
με τους καθηγητές τι γίνεται έχει αρχίσει η εκδήλωση ενδιαφέροντος για συμμετοχή στο πρόγραμμα ??

Σπύρος Δουκάκης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 831
  • Έτερος εξ ετέρου σοφός, το τε πάλαι το τε νυν
    • http://sdoukakis.wordpress.com/
Νομίζω ότι είναι αξιοσημείωτο...

και τα ΑΒ Βασιλόπουλος στο παιχνίδι...

Δωρεάν Netbook (lenovo s 10-2) στα πρωτάκια και δώρο ένα πολυμηχάνημα epson και 1500 πόντους ΑΒ Plus, δηλαδή επιταγή 45 ευρώ για να αγοράσετε πατάτες, κρεμμύδια, γάλα κ.τ.λ.

ΣΔ

Ζήτω η ψηφιακή τάξη...

spookype20

  • Πληροφορικοί Δυτικής Μακεδονίας
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • EI 'AANIIGOO 'AHOOT'E
με τους καθηγητές τι γίνεται έχει αρχίσει η εκδήλωση ενδιαφέροντος για συμμετοχή στο πρόγραμμα ??

Σήμερα ήρθε εγκύκλιος του ΥΠΕΠΘ για τους καθηγητές. Ζητάει από τους διευθυντές των σχολείων να αναφέρουν τον αριθμό των καθηγητών που θα εφαρμόσουν την "ψηφιακή τάξη" σύμφωνα με την 88310/Γ/22-07-2009/ Y.A.
Καμία αναφορά στους καθηγητές πληροφορικής (... πριν ρωτήσετε!!!)
Teacher, Cinema, TV, Nexus, Pixel, Android, Shopaholic, Gadget, Urban Traveller, Migrate2UbuntuMate