Αποστολέας Θέμα: Α' φάση της πράξης «Ψηφιακή τάξη» (Η/Y για Α’ τάξη Γυμνασίου 2009-2010)  (Αναγνώστηκε 32468 φορές)

Corwin

  • Επισκέπτης
Έφτασε στο σχολείο μου η εγκύκλιος για τους υπολογιστές που θα πάρουν οι καθηγητές. Ούτε πιστοποίηση χρειάζεται να έχουν, ούτε τίποτα:

Και μετά απ' όλα αυτά (και 17 χρόνια πικρής εμπειρίας στη Δημόσια Εκπαίδευση) πώς μπορεί κάποιος να μην είναι κυνικός και πικρόχολος;   >:(

Σπύρος Δουκάκης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 831
  • Έτερος εξ ετέρου σοφός, το τε πάλαι το τε νυν
    • http://sdoukakis.wordpress.com/
Έχω αναρτήσει την εγκύκλιο στο www.digi-classroom.gr

Το σημαντικό που συζητάγαμε:

Διευκρινίζεται ότι ο φορητός ηλεκτρονικός υπολογιστής που θα
χορηγηθεί στους εκπαιδευτικούς, Δημόσιων και Ιδιωτικών Γυμνασίων οι
οποίοι διδάσκουν τα μαθήματα που εντάσσονται στην Πράξη «Ψηφιακή Τάξη»
στην Α΄ Γυμνασίου, κατά το σχολικό έτος 2009-2010, θα παραμένει στην
κατοχή τους.

ΣΔ

Σπύρος Δουκάκης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 831
  • Έτερος εξ ετέρου σοφός, το τε πάλαι το τε νυν
    • http://sdoukakis.wordpress.com/
Αντιγράφω από το www.adslgr.com

Παράθεση
Σήμερα το πρωί, πρώτη μέρα της προσφοράς, πέρασα από καρφούρ Ρέντη. Είχε μια τεράστια ουρά για τα μαθητικά laptop. Σχετικά τίμια προσφορά, μιας και αντί για "δώρα" έδιναν δωροεπιταγή διαφορετικής αξίας, ανάλογα το laptop, μέχρι 150 ευρώ. Μπορεί δηλαδή να πάρει κανείς όποιο θέλει και τα ρέστα απο το 450άρι μπύρες ή απορρυπαντικά, ακόμα και σεντόνια. Παλιά δεν λέγαμε τα ρέστα σε τσίχλες; Πέρασα και από Mediamarkt και Ηλεκτρονική, γιατί έψαχνα κάτι και δεν είδα αντίστοιχη κίνηση.

ΣΔ

stratosg

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 301
  • Η εξουσία αποβλακώνει.
Όπως ξέρετε είμαστε η μοναδική ειδικότητα των ΕΠΑΛ που βάζουμε δεύτερο καθηγητή μετά τον 16ο μαθητή ενώ όλες οι άλλες ειδικότητες βάζουν δεύτερο καθηγητή μετά τον 12ο μαθητή.

Και τί σχέση έχει αυτό με την Ψηφιακή Τάξη θα μου πείτε. Ε λοιπόν έχει.

Θέλω να δώ κάτι φιλολόγους και φιλολόγες και κάτι φυσικομαθματικούδες και φυσικομαθηματικούλιδες που το στόμα τους έσταζε και στάζει χολή και ξύδι να κάνουν ζάφτι τα 30 μαθητούδια που πιθανόν να έχουν και 9 μήνες δώρο ADSM και θα ξεσκίζονται στο διαδίκτυο. Να δω πως θα παρακολουθούν τόσες οθόνες και μάλιστα καλά κρυμμένες αφού δεν μπορείς να δεις πίσω από το καπάκι.

Το ξέρω είμαι πολύ κακός και πολύ εκτός θέματος. Και ναι τότε θα είμαι εκεί και θα παραμονεύω και θα λέω. Εσύ έχεις νετμπουκ γιατί το άξιζες, το γνώριζες το κατείχες, εγώ δεν ξέρει τίποτα καρντιά μου.

Ουφ τα βγαλα τα φίδια μου από μεσα μου και ξαλάφρωσα.

A! και που είσαι sdoukakis ο καιρός γαρ εγγύς που θα γίνεις δεινόσαυρος.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

Corwin

  • Επισκέπτης
Τελικά συνάδελφοι την είχα παρεξηγήσει αυτή την ιστορία με τα μαθητικά netbooks. Απ' ότι διαπίστωσα, τα πιτσιρίκια ήδη έχουν μπει στη διαδικασία της εμβάθυνσης στις νέες τεχνολογίες καθώς και στη διάδοση του τρόπου χρήσης τους.   :P

Συγκεκριμένα ήδη πολλά παιδιά έμαθαν να "κλέβουν ιντερνετ" από τις παρακείμενες πολυκατοικίες και να σερφάρουν στο facebook και το hi5, να χρησιμοποιούν αφειδώς το MSN αλλά και να κατεβάζουν "πικάντικα" βιντεάκια από το Διαδίκτυο. Οι "περπατημένοι" μπόμπιρες μάλιστα έσπευσαν να μηύσουν και τους αδαείς συμμαθητές τους στα "μυστικά" του κυβερνοχώρου.
  Εύγε λοιπόν στην απελθούσα πλέον ηγεσία του ΥΠΕΠΘ και στα τσιράκια τους που με τόση φροντίδα και οργάνωση υλοποίησαν την ψηφιακή τάξη. Ήδη η προσπάθειά τους άρχισε να παράγει καρπούς!!  ???

Μια δυο απορίες όμως...
 Ο περίφημος γονικός έλεγχος στα μαθητικά netbooks δεν λειτουργεί "εξ' ορισμού" απ' ότι κατάλαβα, έτσι; Γιατί πώς μπορούν να μπαίνουν τα παιδιά σε όποιο site θέλουν και να κατεβάζουν τσόντες;

Υπάρχουν καταγγελίες ότι σε αρκετά  netbooks δεν είναι περασμένο το λογισμικό του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και το flash memory που πήραν ήταν άδειο (κάποιοι δεν πήραν καν φλασάκι)

Εντάξει μωρέ θα μου πείτε, σιγά το πράγμα, εδώ πήρανε "ολόκληρο λαπτοπ" στις λεπτομέρειες θα κολλήσουμε τώρα; Αλλλά έτσι είμαστε εμείς οι έλληνες για όλα γκρινιάζουμε και παραπονιόμαστε. 

ΥΓ Και είμαστε ακόμα στην αρχή, τα χειρότερα έπονται.

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2777
  • Πύργος Ηλείας
    • ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ηλείας
...
Συγκεκριμένα ήδη πολλά παιδιά έμαθαν να "κλέβουν ιντερνετ" από τις παρακείμενες πολυκατοικίες και να σερφάρουν στο facebook και το hi5, να χρησιμοποιούν αφειδώς το MSN αλλά και να κατεβάζουν "πικάντικα" βιντεάκια από το Διαδίκτυο. Οι "περπατημένοι" μπόμπιρες μάλιστα έσπευσαν να μηύσουν και τους αδαείς συμμαθητές τους στα "μυστικά" του κυβερνοχώρου.
  Εύγε λοιπόν στην απελθούσα πλέον ηγεσία του ΥΠΕΠΘ και στα τσιράκια τους που με τόση φροντίδα και οργάνωση υλοποίησαν την ψηφιακή τάξη. Ήδη η προσπάθειά τους άρχισε να παράγει καρπούς!!  ???

Μια δυο απορίες όμως...
 Ο περίφημος γονικός έλεγχος στα μαθητικά netbooks δεν λειτουργεί "εξ' ορισμού" απ' ότι κατάλαβα, έτσι; Γιατί πώς μπορούν να μπαίνουν τα παιδιά σε όποιο site θέλουν και να κατεβάζουν τσόντες;
...

Αυτά ήταν προφανές ότι θα γίνονταν:
http://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2113.msg17484#msg17484

Θα δεις τα παιδιά θα έρχονται κάθε πρωί στο σχολείο με κόκκινα τα μάτια από το ξενύχτι...

pgrontas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 1314
  • There are always possibilities...
Μιλάμε για την απόλυτη σπατάλη...
Στο Γυμνάσιο με το οποίο συστεγαζόμαστε, οι μπόμπιρες σε όλα τα διαλείμματα σήμερα ήταν με τα netbook στο προάυλιο και τα USB για Internet.
Τα βλέπω τα netbook σε καμιά βδομάδα με σπασμένες οθόνες...
A man provided with paper, pencil, and rubber, and subject to strict discipline is in effect a universal machine - Alan Turing

VAIOS

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 59
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
Τι σχέση έχουμε εμείς με την ψηφιακή  τάξη?
Ρωτώ γιατί σήμερα ο φυσικός μου έστειλε μαθητή για να του φτιάξω το netbook που δεν μπούταρε. Φυσικά είπα στον μαθητή να απευθυνθεί στην εταιρεία που το αγόρασε.
Μήπως έχουμε αναλάβει την τεχνική υποστήριξη και το γνωρίζω?

Laertis

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1465
  • Δεν αντέχω την (συμ)-πίεσηηη .......
    • ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΕΠΠ
Η "ψηφιακή τάξη" είναι κάτι σαν το εφηβικό σεξ, όλοι μιλάνε γι'αυτό αλλά κανένας δεν ξέρει πως είναι  :)

Και προφανώς οι συνάδελφοι Φυσικοί και λοιπών ειδηκοτήτων που θα πάρουν και δικά τους netbook θα απευθύνονται σε εμάς, καθώς  νομίζουν ότι είμαστε τα παιδιά για όλες τις δουλειές ....
Πολύ καλά απάντησες και αυτό θα πρέπει να κάνει ο καθένας μας. Αυτό μας έλειπε να ασχοληθούμε και με τις καταστροφές των μπόμπιρων.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

za√‘ag

  • Μάχιμος ... ΟΧΙ ... κοπρίτης
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 771
  • Παλιά λεγόμασταν ΔΟΥΛΟΙ. Σήμερα ... ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ
    • Το Blog μου
Απ: Α' φάση της πράξης «Ψηφιακή τάξη» (Η/Y για Α’ τάξη [
« Απάντηση #99 στις: 07 Οκτ 2009, 06:05:44 μμ »
    Είδα μια διανομή linux για χρήση από τα μαθητικά netbooks και σκέφτηκα να βάλω εδώ το link. Ελπίζω να μην θεωρηθεί διαφήμιση ... το έβαλα μόνο για ενημέρωση. Θα το κατεβάσω για δοκιμή μιας και είναι και live_dvd χωρίς να απαιτεί εγκατάσταση.
__________________________________________________________________
  • Το Σχολίνουξsxolinux) είναι ένα ελεύθερο και δωρεάν λειτουργικό σύστημα Λίνουξ για μαθητές Γυμνασίου. Αποτελείται ως επί το πλείστον από ελεύθερο λογισμικό και βασίζεται στο Ubuntu Linux το οποίο τροποποιούμε (με μια διαδικασία που λέγεται remastering) με έξτρα πακέτα λογισμικού, για τις ανάγκες των μαθητών, αλλά και διαφορετικό γραφικό θέμα, εικονίδια και φυσικά λογότυπα, που να ταιριάζουν στο «κοινό» της διανομής.
  • Το Σχολίνουξ είναι ένα Live DVD με δυνατότητα εγκατάστασης. Αυτό σημαίνει ότι το Σχολίνουξ τρέχει «ζωντανά» μέσα από ένα δισκάκι DVD, χωρίς να χρειάζεται άμεσα να το εγκαταστήσετε στο σκληρό δίσκο σας. Αν σας αρέσει και θέλετε να εκμεταλευθείτε όλες τις δυνατότητές του, τότε μπορείτε να το εγκαταστήσετε με μια πολύ απλή και αυτοματοποιημένη διαδικασία.

Το Σχολίνουξ, λόγω της φύσης του, δηλαδή της ύπαρξης δικαιωμάτων στους χρήστες, της διαφορετικής διαχείρισης λογισμικού, των ελεύθερων εκπαιδευτικών εφαρμογών και, κυριότερα, του συνεργατικού μοντέλου ανάπτυξης, είναι ιδανικό για μαθητές, επειδή συνδυάζει:
  • ασφάλεια, δηλαδή απαλλαγή από ιούς και κακόβουλο λογισμικό,
  • σωστή αξιοποίηση των δυνατοτήτων του υπολογιστή,
  • εκμάθηση ενός διαφορετικού μοντέλου οικοδόμησης της γνώσης (εποικοδομητικού-συνεργατικού), πράγμα που δεν μπορεί να υπάρχει στα ιδιόκτητα λειτουργικά συστήματα (βλέπε Windows).
  • μηδενικό κόστος. Για το Sxolinux δεν πληρώνετε τίποτα.

Το link για το sxolinux είναι
ΕΔΩ
« Τελευταία τροποποίηση: 07 Οκτ 2009, 06:19:17 μμ από zavag »
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

Corwin

  • Επισκέπτης
Απ: Απ: Α' φάση της πράξης «Ψηφιακή τάξη» (Η/Y για Α’ τά
« Απάντηση #100 στις: 07 Οκτ 2009, 06:51:23 μμ »
    Είδα μια διανομή linux για χρήση από τα μαθητικά netbooks .....
Πολύ ενδιαφέρον συνάδελφε. Όπου αποδεικνύεται για πολλοστή φορά ότι σε τούτη τη χώρα υπάρχουν άνθρωποι με γνώσεις, όρεξη και μεράκι που θέλουν να προσφέρουν δίχως ανταλλάγματα.

Το κακό είναι ότι λόγω ...της γνωστής κατάστασης (μην τα ξαναλέμε) οι περισσότερες από αυτές τις προσπάθειες δεν έχουν την απήχηση που τους αξίζει.

Είναι περίεργο που με όλα αυτά που συμβαίνουν νιώθω ώρες ώρες μια ανήμπορη λύσσα να με κυριεύει ολοκληρωτικά; Ε, είναι;[/list]
« Τελευταία τροποποίηση: 07 Οκτ 2009, 07:03:02 μμ από Corwin »

Corwin

  • Επισκέπτης
Απ: Απ: Α' φάση της πράξης «Ψηφιακή τάξη» (Η/Y για Α’ τάξη [
« Απάντηση #101 στις: 07 Οκτ 2009, 07:00:30 μμ »
Το κατεβάζω κι εγώ να το δοκιμάσω.

angeliki

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 2
Καλησπέρα συνάδελφοι...
 εσείς τι λέτε; να κρατάνε τα παιδιά τα netbook στο μάθημα της Πληροφορικής ή να συνεχίσουμε το μάθημα στο εργαστήριο της Πληροφορικής;

za√‘ag

  • Μάχιμος ... ΟΧΙ ... κοπρίτης
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 771
  • Παλιά λεγόμασταν ΔΟΥΛΟΙ. Σήμερα ... ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ
    • Το Blog μου
Προφανώς το μάθημα με τους υπολογιστές του εργαστηρίου!!

Τα netbooks δόθηκαν για άλλο σκοπό ... δεν ανακατεύονται με το δικό μας μάθημα.
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2777
  • Πύργος Ηλείας
    • ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ηλείας
Καλησπέρα συνάδελφοι...
 εσείς τι λέτε; να κρατάνε τα παιδιά τα netbook στο μάθημα της Πληροφορικής ή να συνεχίσουμε το μάθημα στο εργαστήριο της Πληροφορικής;

Αυτό θα οδηγήσει στο να γίνεται service των μηχανημάτων την ώρα του μαθήματος της Πληροφορικής! Αφού η Πληροφορική δεν εντάσσεται στα 4 μαθήματα που επιλέχθηκαν, και κατά συνέπεια οι Πληροφορικοί δεν δικαιούνται δωρεάν netbook  ;), τότε γιατί να υπάρχει εμπλοκή με τα netbooks;