Αποστολέας Θέμα: Δημιουργία ομάδας συντονιστών για αποστολή ερωτημάτων στο Ι.Ε.Π  (Αναγνώστηκε 622 φορές)

Λευτέρης Δουκέρης

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2013
  • *
  • Μηνύματα: 185
  • ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΑΞΙΑ ΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ
    • ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΥΡΙΟΥ
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.


Παράθεση
Με προβληματίζει έντονα ότι ακούγονται  διαφορετικές απόψεις (από συναδέρφους αξιολογότατους ) για πράγματα που θα έπρεπε να είναι ξεκαθαρισμένα από ένα σωστό εγχειρίδιο αναφοράς (από το βιβλίο δηλαδή).
Λόγο της προχειρότητας συγγραφής κάποιον θεμάτων (απο το σχολικό βιβλίο) δημιουργούνται πολλαπλές ερμηνείες που κατά την γνώμη μου μόνο κακό κάνουν.

Παράθεση
Για  θέματα πάντως που θεωρoύμε  ότι επιδέχονται διαφορετικής ερμηνείας (π.χ κριτήριο εισόδου που συζητούσαμε την περασμένη βδομάδα κτλ κτλ ) , προτείνω να μαζέψουμε ερωτήματα και να τα αποστείλουμε σαν ομάδα πληροφορικών στο ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (Ι.Ε.Π.) (μετεξέλιξη του ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ  , για να πάρουμε μια επίσημη απάντηση.
Εκτός απο το να φτιάχνουμε το ετήσιο διαγώνισμα θεωρώ σημαντικότατο να δημιουργήσουμε μια ομάδα με συντονιστές που θα απευθύνουν ερωτήσεις στο ΙΕΠ ή σε κάποιο άλλο αρμόδιο φορέα του υπουργείου έτσι ώστε να δοθούν συγκεκριμένες και ξεκάθαρες απαντήσεις.
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ