e-School ?

Ξεκίνησε από Wizard, 02 Δεκ 2008, 09:14:58 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

toufeki

#360
Συνάδελφοι, διδάσκω σε γυμνάσιο της Ρόδου.
Στο σχολείο μας χρησιμοποιείται ακόμα το δ-φάση.
Όταν έστειλαν εκείνη την κατάπτυστη-παράνομη εγκύκλιο για το υποχρεωτικό της εγκατάστασης του e-skroytz και ζητούσαν καινούριο υπολογιστή - λογισμικό με έξοδα δικά μας (τζάμπα μάγκες δηλαδή) εγώ τους απάντησα πολύ απλά: "Το σχολείο μου είναι εδώ, ελάτε να τα (β-λ)άλετε".
Τα λεφτά για το λογισμικό και τους 3 υπολογιστές τα εξασφάλισα βέβαια από τον σύλλογο γονέων, όχι όμως για να τους κάνω τζάμπα μάγκες αλλά για να βάλω τα μηχανήματα στο εργαστήριο και να μπορούν οι μαθητές να κάνουν εκεί περισσότερα πράγματα για περισσότερα μαθήματα.
Από τότε δεν τόλμησε να έρθει κανένας. Για να έρθει κανένας απ'αυτούς θα πρέπει να κουβαλάει και τα δώρα μαζί του(όπως οι 3 μάγοι-για να είμαστε επίκαιροι), αλλιώς θα τον διώξω με τις κλοτσιές.
Ώς αναφορά τώρα στο ποιος διαχειρίζεται το δ-φάση, αυτό το είχα πάρει επόμου για αρκετά χρόνια με πλήρες ωράριο κλπ κλπ (τα ξέρετε ). Κάτι σαν είλωτας δηλαδή.
Μέχρι που πρίν από 2 χρόνια ξύπνησα επιτέλους και έκανα το εξής:
Με του που μπαίνει ο Σεπτέμβρης τους βάζω όλους προ τετελεσμένων.
Τους λέω: εγώ είμαι δάσκαλος, μπορώ λοιπόν να διδάξω σε όποιον θέλει ή οριστεί από τον σύλλογο(παράνομα βέβαια διότι δεν προβλέπεται πουθενά-ακόμα - τέτοια ανάθεση) να αναλάβει την δ-φάση, και ως σύμβουλος και δάσκαλος να γραφτώ παρακαλώ στα πρακτικά.
....
Εκτός αν κάποιος από υμάς θεωρεί ότι το συμβουλευτικό-διδακτικό δεν είναι εξω διδακτικές εργασίες που μπορούν να γραφτούν  στο πρακτικό οπότε αυτόματα θεωρεί ότι τζάμπα πληρωνόμαστε διότι δεν επιτελούμε ούτε κάν κύριο έργο?!?!
Από τότε λοιπόν που απελευθερώθηκα έγινα πολύ πιο δραστήριος στα εκπαιδευτικά μου καθήκοντα.
Γιαυτό και με βλέπετε συχνά στο ΣΤΕΚΙ.
Γιαυτό και έχω συμμετάσχει ως εισηγητής στις 2 τελευταίες διημερίδες, κλπ κλπ.
Θα μου πείτε τώρα ότι άλλοι έχουν χρόνο για όλα.
Έ δεν είμαστε όλοι ίδιοι, ο καθένας θέλει τον χρόνο του.


nikos33

εγω αγωνιζόμουν κάτι μήνες να το εγκαταστήσω ή καλύτερα να το απεγκαταστήσω και μετά να το βάλω πάλι...

μετά την απεγκατάσταση δε μπορούσα να το ξαναεγκαταστήσω λόγω sql server

τελικά το έβαλα σε άλλο pc και ησυχασα

από χρήση καμιά δε δέχτηκα με τίποτα να βγάλω βαθμούς με αυτό ....

poursali

Παράθεση από: nikos33 στις 13 Δεκ 2009, 02:03:57 ΠΜ
εγω αγωνιζόμουν κάτι μήνες να το εγκαταστήσω ή καλύτερα να το απεγκαταστήσω και μετά να το βάλω πάλι...

μετά την απεγκατάσταση δε μπορούσα να το ξαναεγκαταστήσω λόγω sql server

τελικά το έβαλα σε άλλο pc και ησυχασα

από χρήση καμιά δε δέχτηκα με τίποτα να βγάλω βαθμούς με αυτό ....

τελικα συνεβη και σε αλλους.. γιατι μεχρι τωρα ενιωθα σαν εξωγηινος... οποιος θελει βοηθεια με το θεμα της εγκαταστασης σε vista ξαναλεω ας στειλει μηνυμα
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

nikos33

Παράθεση από: poursali στις 13 Δεκ 2009, 01:09:05 ΜΜ
τελικα συνεβη και σε αλλους.. γιατι μεχρι τωρα ενιωθα σαν εξωγηινος... οποιος θελει βοηθεια με το θεμα της εγκαταστασης σε vista ξαναλεω ας στειλει μηνυμα

και όχι μόνο, ο διευθυντής έκανε κάτι τηλέφωνα σε άλλα σχολεία να ρωτήσει αν το έχουνε εγκαταστήσει και του λέγανε ναι όλα καλά και μετά κυνηγούσε εμένα που δε δουλεύει !!!

βέβαια σε επόμενη επικοινωνία διαπίστωνε ότι ούτε οι άλλοι είχανε περάσει βαθμολογία, διασταύρωση κλπ

za√‘ag

Εμείς προς το παρόν δεν περνάμε ούτε βαθμούς ούτε απουσίες σε κανένα πρόγραμμα ... λόγω κατάληψης !!
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

merlin

Εγώ ήμουν έτοιμος να περάσω βαθμολογίες στο e-school αλλά βλέποντας τα bugs που αναφέρατε για μέσους όρους κλπ, σταμάτησα και πήγα να τα περάσω στο δ-βάση (το οποίο όμως δεν άνοιγε επειδή είχα δοκιμάσει ανεπιτυχώς να κάνω μετάπτωση).

Μίλησα και με έναν διευθυντή κοντινού σχολείου και μου είπε ότι είχε έρθει mail που έλεγε να ΜΗΝ περάσουμε βαθμολογίες στο e-school (σε εμάς δεν είδα πάντως τέτοιο mail, δεν ξέρω σε εσας).

Τελικά τους πέρασα στο e-school (δεν είχα και άλλη επιλογή) και δεν διαπίστωσα τα bugs που λέτε.

Μου βγάζει Μ.Ο. (έκανα χονδρικά τσεκάρισμα αν είναι σωστός).

Μήπως έβγαλαν κανένα update και λειτουργεί ok?
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

poursali

Παράθεση από: merlin στις 14 Δεκ 2009, 09:21:17 ΜΜ
Εγώ ήμουν έτοιμος να περάσω βαθμολογίες στο e-school αλλά βλέποντας τα bugs που αναφέρατε για μέσους όρους κλπ, σταμάτησα και πήγα να τα περάσω στο δ-βάση (το οποίο όμως δεν άνοιγε επειδή είχα δοκιμάσει ανεπιτυχώς να κάνω μετάπτωση).

Μίλησα και με έναν διευθυντή κοντινού σχολείου και μου είπε ότι είχε έρθει mail που έλεγε να ΜΗΝ περάσουμε βαθμολογίες στο e-school (σε εμάς δεν είδα πάντως τέτοιο mail, δεν ξέρω σε εσας).

Τελικά τους πέρασα στο e-school (δεν είχα και άλλη επιλογή) και δεν διαπίστωσα τα bugs που λέτε.

Μου βγάζει Μ.Ο. (έκανα χονδρικά τσεκάρισμα αν είναι σωστός).

Μήπως έβγαλαν κανένα update και λειτουργεί ok?

όταν λες Μ.Ο.??? σε άλλη κατάσταση ναι, αλλά δίπλα από τον βαθμό ενός μαθήματος ενός μαθητή όχι... και ναι η τελευταία ενημέρωση έγινε την παρασκευή και διορθώθηκαν ορισμένα πράγματα
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Παράθεση από: merlin στις 14 Δεκ 2009, 09:21:17 ΜΜ
Τελικά τους πέρασα στο e-school (δεν είχα και άλλη επιλογή) και δεν διαπίστωσα τα bugs που λέτε.

Μήπως έβγαλαν κανένα update και λειτουργεί ok?

Μέχρι την Παρασκευή 11-12 εργάζονταν σε update της εφαρμογής για να λύσουν 3 συγκεκριμένα θέματα. Ίσως να έλυσαν κι αυτό...

Με την ευκαιρία και για να νοιώσουμε λίγο καλύτερα (αν...), να σας πω ότι οι προγραμματιστές του υπουργείου έχουν κάνει εκπληκτική - και άκρως επαγγελματική - δουλειά σε διάφορες εφαρμογές σε .ΝΕΤ με SQL (το έμαθα και το γράφω ευθέως) και ότι όλες οι ΠΑΤΑΤΕΣ που κατά καιρούς διαπιστώνουμε στο e-school οφείλονται κατά πάσα πιθανότητα στον έπαφο και στο "βασίλειο του χαρτιού". Προσωπικά ικανοποιήθηκα όταν το διαπίστωσα.

Αυτό δεν αλλάζει την πραγματικότητα του e-school και των σχολείων μας, απλά το αναφέρω για να τονίσω ότι στο Δημόσιο ΔΕΝ είναι όλα και παντού τόσο μπάχαλο όσο νομίζουμε.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

mixope71

Συνάδελφοι εγώ σήμερα κατάφερα μετά από πολύ κόπο και πέρασα τους βαθμούς του Σεπτεμβρίου υπήρχαν πολλά σφάλματα κατά την μετάπτωση ..
Μπορεί  κάποιος να μου πει πως θα κάνω ι νέα σχολική χρονιά με το eschool
ευχαριστώ

poursali

Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 14 Δεκ 2009, 10:28:38 ΜΜ
Μέχρι την Παρασκευή 11-12 εργάζονταν σε update της εφαρμογής για να λύσουν 3 συγκεκριμένα θέματα. Ίσως να έλυσαν κι αυτό...

Με την ευκαιρία και για να νοιώσουμε λίγο καλύτερα (αν...), να σας πω ότι οι προγραμματιστές του υπουργείου έχουν κάνει εκπληκτική - και άκρως επαγγελματική - δουλειά σε διάφορες εφαρμογές σε .ΝΕΤ με SQL (το έμαθα και το γράφω ευθέως) και ότι όλες οι ΠΑΤΑΤΕΣ που κατά καιρούς διαπιστώνουμε στο e-school οφείλονται κατά πάσα πιθανότητα στον έπαφο και στο "βασίλειο του χαρτιού". Προσωπικά ικανοποιήθηκα όταν το διαπίστωσα.

Αυτό δεν αλλάζει την πραγματικότητα του e-school και των σχολείων μας, απλά το αναφέρω για να τονίσω ότι στο Δημόσιο ΔΕΝ είναι όλα και παντού τόσο μπάχαλο όσο νομίζουμε.

δεν αμφιβαλω και χαιρομαι αν ειναι ετσι οπως τα λες... αλλα απο την αλλη το υπουργειο οταν παραγγελνει κατι απο εναν ιδιωτη οφειλει να θετει καποιες προδιαγραφες και να ελεγχει αν αυτα εχουν ικανοποιηθει...
υπαρχουν πολλα μελανα σημεια στο eschool δυστυχως που θα μας ταλαιπωρησουν καιρο... και μπορω να καταλαβω οταν κατι μπορει να εχει "ξεφυγει" της προσοχης τους - ανθρωπινο ειναι και δεν εχει κανενας την απαιτηση να ειναι ολα τελεια...
αλλα π.χ. οταν χτες στο μικρο σχολειο που δουλευω εκανα αναβαθμιση και επρεπε να κατεβασει 25 ΜΒ για αυτο το λογο, ειναι κακη επιλογη... ποσο μαλλον οταν δεν σε αφηνει να κανεις τιποτα αλλο εκεινη την ωρα.. θεωρουν οτι ολοι εχουμε 24αρες συνδεσεις? ξεχνανε τα σχολεια με isdn?
εν το μεταξυ υποτιθεται μεχρι σημερα επρεπε να περασουν τεχνικοι για προγραμμα ΔΟΡΥ.. βεβαια ειναι μολις 11:30, ισως ερθουν... λεμε τωρα
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

Λάμπρος Μπουκουβάλας

#370
Το ΔΟΡΥ υλοποιείται από το υπουργείο μεταφορών και αφορά δημόσια κτίρια. Γι' αυτό και επιλέχθηκαν κάποια σχολεία. Ας μη μπλέκουμε τα Υπουργεία... θα δημιουργήσουμε τριγμούς στη κυβέρνηση!  ;D ;D
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

cristosx

Γεια χαρά σε όλους τους πονεμένους beta testers του eschool

H εγκατάσταση σε xp τον ιούνη έγινε χωρίς προβλήματα όπως και η  μετάπτωση από την δ-βάση τον Οκτώβρη.  Στο σχολείο μας συστήσαμε ομάδα συναδέλφων για την καταχώρηση βαθμών και απουσιών αλλά με αυτό το υπέροχο πρόγραμμα η δουλειά πέφτει πάλι  στους ώμους μας.

Το eschool θα μας τρελάνει τελείως.

Για 3 μαθητές με βαθμούς στα μαθηματικά (χωρίς απαλλαγή  ή ειδική περίπτωση βαθμολογίας) στον έλεγχο προόδου εμφανίζει --- δηλαδή ότι δεν έχουν βαθμό !!!
Για μαθητή με βαθμό στα θρησκευτικά 14 επιμένει να τυπώνει 12 στον έλεγχο προόδου

Σε όλους τους ελέγχους προόδου τις απουσίες τις εμφανίζει με προβληματικό τρόπο
Εμφανίζονται 2 φορές (η μία  σε λάθος στήλη - αυτή των μαθημάτων) και οι  Δικαιολογημένες δεν εμφανίζονται στη σωστή στήλη του τριμήνου. (βλέπετε εικόνα).

Και μετά από αυτά πρέπει να δώσουμε ελέγχους προόδου (αξιόπιστους) στους γονείς .....

Εχει κανείς καμία ιδέα για λύση ή να περιμένουμε την επόμενη αναβάθμιση του eschool  για να δώσουμε βαθμούς ?

Το beta testing εχει παραγίνει.

Αυτά και καλά κουράγια !!!!

cristosx

#372
Ένα μικρό tip για την περίπτωση που κλειδώσει to eschool (λόγω 3 αποτυχημένων προσπαθειών εισόδου) Ανοίγουμε τη γραμμή εντολών του έπαφου και δίνουμε
eschooltool με τις κατάλληλες παραμέτρους  για να γίνει ξεκλείδωμα του χρήστη που θέλουμε με νέο  password.

Έχει δίκιο ο Νίκος Αδαμόπουλος  !!!! Διόρθωση Τώρα !!!!  :angel:

Επίσης στο σχολείο χρησιμοποιούμε extra χρήστες με περιορισμένα δικαιώματα για την καταχώρηση βαθμών και απουσιών ανα τμήμα έτσι ώστε αν κλειδώσει κανένας χρήστης να μπορούν να μπουν με άλλο μέχρι να έρθει η βοήθεια



za√‘ag

Να ρωτήσω και κάτι επί ευκαιρίας: Όταν ο βαθμός είναι κάτω από 10 δεν θα πρέπει να τυπώνεται διψήφιος, δηλ. 09, 08 κλπ;;;
Τυπικό μεν αλλά ουσιαστικό.
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

Λάμπρος Μπουκουβάλας

#374
Παράθεση από: cristosx στις 15 Δεκ 2009, 05:28:23 ΜΜ
Ένα μικρό tip για την περίπτωση που κλειδώσει to eschool (λόγω 3 αποτυχημένων προσπαθειών εισόδου) για να γίνει reset to password του user admin σε admin@eschool (το password πρέπει να έχει υποχρεωτικά ειδικό χαρακτήρα αν δεν κάνω λάθος).


Πολύ χρήσιμο, ευχαριστούμε πολύ. Όταν το χρειαστούμε, θα χαρούμε να μας το δώσεις!
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...