Ψηφοφορία

Ποιο διάγραμμα της ΓΙΑ ι ΑΠΟ α ΜΕΧΡΙ τ ΜΕ_ΒΗΜΑ β θα διδάσκατε στους μαθητές σας;

Ιδέα #1: με μία ΟΣΟ που να έχει διπλό ή καθόλου τελεστή (<=, >=)
Ιδέα #2: με μία ΑΝ για το πρόσημο του β και δύο ΟΣΟ
Ιδέα #3: με προσωρινές μεταβλητές για να μην επιτρέπεται αλλαγή του βήματος
Ιδέα #4: με (τ-ι)*β >= 0, μικρό και αρκετά σωστό αλλά δυσνόητο

Αποστολέας Θέμα: Διάγραμμα ροής της ΓΙΑ (ή μετατροπή της σε ΟΣΟ)  (Αναγνώστηκε 10276 φορές)

Laertis

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1465
  • Δεν αντέχω την (συμ)-πίεσηηη .......
    • ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΕΠΠ
Απ: Διάγραμμα ροής της ΓΙΑ (ή μετατροπή της σε ΟΣΟ)
« Απάντηση #15 στις: 10 Σεπ 2008, 08:35:21 μμ »
Θεωρώ ως πιό σωστό το 3ο, καταλληλότερο για την περιγραφή αλλά μπερδεμένο για τα παιδιά το 2ο αλλά για λόγους απλότητας ψηφίζω το 1ο  :D
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

alkisg

  • Τεχνικός / καθαρίστρια
  • *****
  • Μηνύματα: 4875
    • alkisg@im.sch.gr
    • Ο Διερμηνευτής της ΓΛΩΣΣΑΣ
Απ: Διάγραμμα ροής της ΓΙΑ (ή μετατροπή της σε ΟΣΟ)
« Απάντηση #16 στις: 10 Σεπ 2008, 09:30:59 μμ »
Συνάδελφοι σας ευχαριστώ για την ανατροφοδότηση, ήταν πολύτιμη. Ελπίζω σύντομα να έχω έτοιμη μια πρώτη υλοποίηση για να δοκιμάσετε το ...αποτέλεσμα!

vistrian

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 175
Απ: Διάγραμμα ροής της ΓΙΑ (ή μετατροπή της σε ΟΣΟ)
« Απάντηση #17 στις: 14 Σεπ 2008, 12:55:08 μμ »
Ψήφισα το δεύτερο, διότι αφού πρέπει να ελέγχουμε εάν το βήμα είναι θετικό ή αρνητικό
θα πρέπει να πάρουμε δύο περιπτώσεις και πιστεύω ότι είναι πιο εύκολο στον μαθητή να το καταλάβει.

ΑΛΛΑ όπως λέει και ο Παναγιώτης "Όλα αυτά για το πρόσημο του β, που προφορικά μπορεί να εξηγηθεί."
τότε το πιο απλό και το πιο κατανοητό είναι το πρώτο.


Άλκη στα διαγράμματα ιδέα_2 και ιδέα_3 δεν θα πρέπει να βγάλουμε από την συνθήκη β>=0 το =;
Εφόσον δεν επιτρέπεται το βήμα να είναι αρνητικό.
ʼρα θα έπρεπε κατά την γνώμη μου να υπάρχει ακόμη μία ΑΝ δηλ όπως ακριβώς το έκανες σε πρόγραμμα.

Τελικά νομίζω ότι αρχίζει και γίνεται πολύ πολύπλοκο.....   
« Τελευταία τροποποίηση: 14 Σεπ 2008, 01:51:55 μμ από vrose »
VR in Computing