Αποστολέας Θέμα: ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΠΙΝΑΚΩΝ  (Αναγνώστηκε 2759 φορές)

GNT

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 13
ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΠΙΝΑΚΩΝ
« στις: 07 Μάι 2008, 05:31:47 μμ »
Καλησπέρα Συνάδελφοι.
Καλό κουράγιο ενόψει εξετάσεων.
Θα ηθελα να κανω μια ερωτηση.Διορθώνοντας ενα γραπτό βρήκα ενα θέμα να έχει λυθεί με πίνακες ενώ θα μπορούσε καλλιστα να εχει λυθεί και χωρίς τη χρήση αυτών.Γενικά λοιπον θα ήθελα να ρωτησω αν "τιμωρείται" η ασκοπη χρήση πινάκων στις εξετάσεις.Είδα και ενα ακομη παρόμοιο θέμα στο φορουμ αλλα θα ήθελα μια ξεκάθαρη απάντηση.
Το σχολικό βιβλιο στην ενοτητα 9 αναφέρει τα μειονεκτήματα της χρήσης των πινάκων τα οποια ειναι και εντός ύλης.Συνεπώς θεωρώ οτι η χρήση πινάκων ενώ δε χρειάζεται, σε ασκηση συνεπαγεται "κόψιμο" μονάδων.
Η παραπάνω ειναι μια απορία που εχουν εκφράσει και μαθητές μου και συνάδελφοι.Θα μπορούσατε να μου απαντήσετε?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Γιώργος

Laertis

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1465
  • Δεν αντέχω την (συμ)-πίεσηηη .......
    • ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΕΠΠ
Απ: ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΠΙΝΑΚΩΝ
« Απάντηση #1 στις: 07 Μάι 2008, 10:10:36 μμ »
Εγώ δεν πρόκειται να κόψω μονάδες σε άσκηση που δεν απαιτεί χρήση πινάκων ενώ ο μαθητής κάνει χρήση πίνακα.
Αν ακολουθήσουμε αυτή την τακτική θα πρέπει να κόβουμε και για μια μη βέλτιστη ή αποδοτική λύση και πάει λέγοντας και άκρη δε θα βρούμε ποτέ...
Εξάλλου δεν είναι αυτό το αντικείμενο του μαθήματος ώστε να έχουμε αυξημένες απαιτήσεις στις λύσεις των μαθητών.

Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

GNT

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 13
Απ: ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΠΙΝΑΚΩΝ
« Απάντηση #2 στις: 07 Μάι 2008, 10:28:02 μμ »
Ευχαριστω κατ'αρχιν για την απαντηση.Κι εγω ειμαι ελαστικος πανω σ'αυτο το ζητημα απλα δεν ξερω τι συμβαίνει με τους υπολοιπους συναδελφους.
Συνιστώ ωστόσο να αποφεύγεται οπου δεν ειναι απαραίτητη η χρήση των πινάκων.

klitos

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 133
Απ: ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΠΙΝΑΚΩΝ
« Απάντηση #3 στις: 08 Μάι 2008, 02:32:01 μμ »
δεν κοβουμε μοναδες ... εκτος αν υπαρχει ρητή οδηγια απο την επιτροπη θεματων 
κλητος χατζηγεωργιου

GNT

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 13
Απ: ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΠΙΝΑΚΩΝ
« Απάντηση #4 στις: 08 Μάι 2008, 03:19:50 μμ »
OK! Να ρωτήσω κατι αλλο τώρα...Στο θέμα 3 ΟΕΦΕ με τις οθόνες πολλοι μαθητες μου χρησιμοποίησαν Πίνακες περιορίζοντας ετσι τις δυνατότητες του προγράμματος...Εδώ πρέπει να τους κόψω μονάδες δεν πρέπει...???? >:D >:D >:D >:D

Laertis

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1465
  • Δεν αντέχω την (συμ)-πίεσηηη .......
    • ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΕΠΠ
Απ: ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΠΙΝΑΚΩΝ
« Απάντηση #5 στις: 08 Μάι 2008, 08:02:35 μμ »
Όταν δημοσιευτούν επίσημα τα θέματα και τα δούμε θα έχεις απάντηση  >:D
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

bagelis

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2009
  • *
  • Μηνύματα: 511
Απ: ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΠΙΝΑΚΩΝ
« Απάντηση #6 στις: 08 Μάι 2008, 11:47:38 μμ »
Σε μια εκφώνηση που λέει "να επαναλαμβάνεται η διαδικασία μέχρι να δοθεί για όνομα το κενό" εγώ προσωπικά θα έκοβα μονάδες σε μαθητή που χρησιμοποίησε πίνακα...

EleniK

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 708
Απ: ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΠΙΝΑΚΩΝ
« Απάντηση #7 στις: 09 Μάι 2008, 10:59:34 μμ »
Εδώ νομίζω ότι πρέπει να κόψεις μονάδες σίγουρα!
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

ntzios kostas

  • Καθηγητής Πληροφορικής
  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 599
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών
Απ: ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΠΙΝΑΚΩΝ
« Απάντηση #8 στις: 23 Μάι 2008, 04:52:54 μμ »
Προσωπικά προτείνω στους μαθητές μου να χρησιμοποιούν πίνακα μόνο όταν ο αριθμός των δεδομένων περιγράφεται επακριβώς από την εκφώνηση,(ή όταν υπάρχει τέλος πάντων ένα ανώτατο όριο τιμών εισόδου). Αν αυτή η άσκηση θα μπορούσε να λυθεί και χωρίς πίνακα, τους λέω να μην τους πολυαπασχολεί, αφού η απάντηση θα ληφθεί σωστή ( αλλιώς φεύγουμε από τον στόχο του μαθήματος ). Φανταστείτε ένας μαθητής για την λύση μίας άσκησης να αποφασίσει να μην χρησιμοποιήσει πίνακα και στο τελευταίο ερώτημα να διαπιστώσει ότι η χρήση του ήταν επιβεβλημένη. Πρέπει να φτιάξει την άσκηση από την αρχή με το άγχος πλέον να αρχίζει να τον κυριεύει.

Τώρα όσον αφορά την άσκηση του Βαγγέλη,  αν ένας μαθητής χρησιμοποιήσει πίνακα, θα πρέπει να την χάσει σχεδόν ολόκληρη.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3192
  • I love you 3000
    • Panagiotis Tsiotakis
Απ: ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΠΙΝΑΚΩΝ
« Απάντηση #9 στις: 24 Μάι 2008, 05:49:00 μμ »
Δόθηκε και μια "μάχη" πρόσφατα με αφορμή τις δομές στοίβα/ουρά, αλλά κατέληξε να αφορά στους πίνακες, στο http://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=1227.0

Εφόσον, θεωρούμε οτι οι πίνακες (και στην ψευδογλώσσα) είναι στατικές δομές δεδομένων σε μια άσκηση που το πλήθος των επαναλήψεων είναι άγνωστο, δε μπορούν να χρησιμοποιηθούν πίνακες. Συμφωνώ λοιπόν με τον Κώστα και τον Βαγγέλη.

Φυσικά, σε μια άσκηση με γνωστό το πλήθος των επαναλήψεων η επίλυση μπορεί να γίνει και με τη χρήση πινάκων χωρίς βαθμολογικές απώλειες.

Για το θέμα του ΟΕΦΕ δε μπορώ να απαντήσω διότι δεν έχω καταφέρει ακόμα να εντοπίσω τον torrent server που έχουν διαρρεύσει τα θέματα  :D  >:D