Αποστολέας Θέμα: ΤΜΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ  (Αναγνώστηκε 2470 φορές)

tkon

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2014
  • *
  • Μηνύματα: 31
ΤΜΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
« στις: 06 Μάι 2008, 01:16:02 μμ »
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ- ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:

1) ΠΟΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΛΑΘΟΣ:

ΜΙΑ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΙ ΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
ΜΙΑ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΙ ΑΛΛΗ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ
ΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΙ ΜΙΑ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ
ΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΙ ΑΛΛΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ


2)
Ο ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΤΗΣ ΣΕΙΡΙΑΚΗΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟΣ;

ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΩΝ Ν ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΨΑΧΝΩ ΤΟΝ Χ
ΔΙΑΒΑΣΕ Χ
ΒΡΕΘΗΚΕ <-- Ψ
ΘΕΣΗ<--0
Ι<--1
ΟΣΟ (ΒΡΕΘΗΚΕ=Ψ ΚΑΙ Ι<=Ν)ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
ΑΝ (Α[Ι]=Χ) ΤΟΤΕ
ΒΡΕΘΗΚΕ<--Α
ΘΕΣΗ<--Ι
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ (Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ ΑΦΟΡΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ, ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΛΛΙΩΣ)
Ι<--Ι+1
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ


ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

kkkerm

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2008
  • *
  • Μηνύματα: 18
Απ: ΤΜΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
« Απάντηση #1 στις: 06 Μάι 2008, 01:36:01 μμ »
Στο πρώτο ερώτημά σου εγώ απαντώ (Σ) για όλες τις προτάσεις.

Ο αλγόριθμος της σειριακής αναζήτησης δεν είναι σωστός ...

ΒΡΕΘΗΚΕ <-- Ψ ! ως έχει είναι λανθασμένη
-------------------------
Θα πρέπει να γραφεί:
--------------------------
 ΒΡΕΘΗΚΕ <-- Ψευδής ! ή
 ΒΡΕΘΗΚΕ <-- “Ψ”

ακολουθούν βέβαια και άλλες αλλαγές ...
!-----------------------------------------------
ΟΣΟ (ΒΡΕΘΗΚΕ="Ψ "  ....

ή

ΟΣΟ (ΒΡΕΘΗΚΕ=Ψευδής
....
!------------------------------------------------
ΒΡΕΘΗΚΕ<--"Α"

ή

ΒΡΕΘΗΚΕ<--Αληθής
!------------------------------------------------
« Τελευταία τροποποίηση: 12 Μάι 2008, 11:58:34 πμ από kkkerm »

Lev

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 17
Απ: ΤΜΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
« Απάντηση #2 στις: 06 Μάι 2008, 02:48:41 μμ »
νομίζω οτι τα Ψ,Α θέλουν εισαγωγικά δηλ. "Ψ","Α", εκτός αν εννοείς αληθής,ψευδής,αλλιώς η βρέθηκε είναι μεταβλητή χαρακτήρα άρα.. " "

Vangelis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 786
  • Για ακούτε και κανένα μεγαλύτερο!!!
Απ: ΤΜΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
« Απάντηση #3 στις: 06 Μάι 2008, 05:35:30 μμ »
Συναδελφε tkon
επι πραγματικών συνθηκών (πανελαδικές) τα δύο πρώτα ερωτήματα αποκλείονται να τεθούν και δεν νομίζω ότι έχει νόημα να επιμένουμε σε προγραμματιστικές λεπτομέρειες. Αναφέρομαι σε λεπτομέρειες γιατί εφόσον οι ερωτήσεις δεν καλύπτονται απο την θεωρία του μαθήματος θα πρέπει να απαντήσουμε με βάση τη χρήση τους σε εφαρμογές.  Οι εφαρμογές όμως αυτές ξεφεύγουν απο τα όρια του βιβλίου και απο το σκοπό του μαθήματος.  Κατα συνέπεια δεν έχει νόημα (για μένα) η συζήτησή τους.

Για το δεύτερο ερώτημα συμφωνώ με τον συνάδελφο Lev.  Αλλά για να επεκτείνω λίγο το θέμα ερωτώ με την σειρά μου ... Αν ο μαθητής δεν βάλει στο Α και Ψ εισαγωγικά θα πρέπει να κοπούν κάποιες μονάδες ή θα το θεωρήσουμε σωστό;.

Φυσικά έχω προσωπική θέση αλλά θα την διατυπώσω στο τέλος. 

EleniK

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 708
Απ: ΤΜΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
« Απάντηση #4 στις: 09 Μάι 2008, 11:15:36 μμ »
Συνάδελφε νομίζω ότι πρέπει να κοπούν μονάδες για το Α και Ψ. Έτσι όπως είναι αποτελούν μεταβλητές χωρίς να έχουν προσδιοριστεί οι τιμές τους.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19