Αποστολέας Θέμα: Θέμα 1 γ  (Αναγνώστηκε 9353 φορές)

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3160
  • Dracarys
    • Panagiotis Tsiotakis
Απ: Θέμα 1 γ
« Απάντηση #30 στις: 03 Ιούν 2007, 03:35:13 μμ »

Μα πως γίνεται να θεωρεί ο μαθητής πιο εύκολη τη μετάβαση από το αρχικό στη δομημένη ψευδογλώσσα;

Και σε τελική ανάλυση για να δοθεί αυτή η σειρά των ερωτημάτων δεν έπρεπε να σκεφτεί ο μαθητής οτι για κάποιο λόγο του έχει δοθεί έτσι;;

Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 801
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Απ: Θέμα 1 γ
« Απάντηση #31 στις: 03 Ιούν 2007, 04:10:58 μμ »
Η παρακάτω λύση, ας πούμε:

ΑΝ Α>0 ΤΟΤΕ
      ΕΚΤΥΠΩΣΕ "Θετικός"
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΑΝ Α=0 ΤΟΤΕ
      ΕΚΤΥΠΩΣΕ "Μηδέν"
ΑΛΛΙΩΣ
      ΕΚΤΥΠΩΣΕ "Αρνητικός"
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΕΚΤΥΠΩΣΕ "Tέλος"

και το διάγραμμα ροής που αντιστοιχεί σε αυτή τη λύση, πόσες μονάδες από τις 11 πιστεύετε ότι μπορεί να πάρει?



7 στις 11.

Δίνει λάθος αποτέλεσμα στι μία από τις 3 περιπτώσεις (α>0)
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

EleniK

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 708
Απ: Θέμα 1 γ
« Απάντηση #32 στις: 04 Ιούν 2007, 04:19:37 μμ »
Παναγιώτη και εμένα αρκετοί μαθητές μου θεωρούν πιο ευκολο να "φτιάξουν" πρώτα τον αλγόριθμο και μετά το διαγραμμα ροής. Βασικα αυτό που κάνουν είναι να εκτελέσουν τα βήματα (όπως συνήθως κάνουν με τα 2α θέματα του στυλ τι εμφανίζει ..) και μετά απο τα αποτελέσματα να συμπεράνουν ποια δομή θα επιλέξουν.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

filippos

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 139
Απ: Θέμα 1 γ
« Απάντηση #33 στις: 10 Ιούν 2007, 02:34:11 πμ »
Η μετατροπή φυσικής γλώσσας με βήματα σε διάγραμμα ροής είναι υπόθεση ρουτίνας.  Κάθε πήγαινε είναι βέλος ροής.  Στη συνέχεια θα πρέπει να ανγνωριστούν αλγοριθμικές δομές (με ή χωρίς μετατροπές του διαγράμματος) ώστε να οδηγηθεί ο μαθητής στην ψευδογλώσσα.  Βρείτε μου ένα μαθητή που θα πάει ευκολότερα στην ψευδογλώσσα απευθείας από τη φυσική στο παράδειγμα της σελίδας 48.  Το διάγραμμα βαίνει σχεδόν δίχως σκέψη (κάθε πήγαινε : ένα βέλος ροής) και στη συνέχεια αποκαλύπτονται οι δομές από μόνες τους

EleniK

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 708
Απ: Θέμα 1 γ
« Απάντηση #34 στις: 13 Ιούν 2007, 11:45:43 μμ »
Και όμως Φίλιππε υπάρχουν τετοιοι μαθητες που θεωρούν το να φτιάξουν πρώτα τον αλγόριθμο πιο ευκολο. Εγω έχω τουλάχιστον 10 παραδείγματα αν όχι παραπάνω
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19