Αποστολέας Θέμα: Πανελλήνιες 2019 - σχολιασμός θεμάτων  (Αναγνώστηκε 1941 φορές)

tsioulak

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 25
Απ: Πανελλήνιες 2019 - σχολιασμός θεμάτων
« Απάντηση #30 στις: 14 Ιούν 2019, 10:07:39 πμ »
Καλημέρα σε όλους

Κατά την ταπεινή μου άποψη αν κάνουν πρόγραμμα δεν '' χαλάει '' απολύτως τίποτα στη λύση της άσκησης... Ούτε καν θα έπρεπε  να το λάβει υπόψη κάποιος.... Ειδικά συνάδελφε το ' κάνα δυο' μόρια που αναφέρεις, εμένα αν μου έκοβαν 2 μόρια θα ζητούσα επανεξέταση  και θα τραβούσα τα μαλλιά μου ( τα οποία έχω χάσει εδώ κι καιρό χεχεχε)

Εφοσον το προγραμμα δουλευει (δηλαδη διαβαζει τα Μ1 και Μ2) τοτε συμφωνω μαζι σου, απλα ειπα οτι επειδη δεν εγινε συγκεκριμενα αυτο που ζηταει η ασκηση (και εγιναν παραπανω) μπορει και να βρεθει καποιος που θα κοψει κατι "ψιλα".

Λαμπράκης Μανώλης

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 632
Απ: Πανελλήνιες 2019 - σχολιασμός θεμάτων
« Απάντηση #31 στις: 14 Ιούν 2019, 10:15:16 πμ »
Δεν μπορώ να καταλάβω ποια είναι τα παραπάνω που λες, ίσα ίσα θεωρώ πως ίσως είναι πιο ολοκληρωμένη η λύση ... ένας μαθητητς μου πχ στο Α3 με την εμφάνιση τιμών, επειδή του φάνηκε πολύ απλό να γράψει δυο-τρία νούμερα, έκανε σαν ένα μικρό πίνακα τιμών για κάθε περίπτωση ...  δεν μπήκα στην διαδικασία να σκεφτώ αν του κόψουν μονάδες... όπως και να χει όλες οι απόψεις σεβαστές, καταλαβαίνω πως το λες, απλά ελπίζω να επικρατήση η (απλή) λογική ... μιας που διαβάζουν και μαθητές ας μην τους αγχώνουμε παραπάνω με τέτοιες λεπτομέριες ..

Φιλικά Μανώλης

sakisnemkav

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 64

ilias_s

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 183
Απ: Πανελλήνιες 2019 - σχολιασμός θεμάτων
« Απάντηση #33 στις: Χθες στις 02:18:09 μμ »
Κανονικα δεν θα επρεπε να αλλα η ασηκηση ζητουσε να γινουν σε ΓΛΩΣΣΑ μονο τα συγκικρεμενα βηματα, οποτε μπορει και να κοψουν κανα δυο μορια.

Στο "κάτι παραπάνω" δεν κόβεις τίποτα. Βαθμολογείς κατά πόσο, αυτό που ζητάει η άσκηση, έχει γίνει σωστά ή όχι (δηλαδή αν δίνει σωστό αποτέλεσμα).

Να μην είμαστε υπερβολικοί. Βαθμολογούνται μαθητές, όχι επαγγελματίες προγραμματιστές! Σκέψου ότι έχουν διδαχθεί ένα διδακτικό αντικείμενο, κακήν κακώς, 1ω/εβδ. στη Β' Λυκείου και 2ω/εβδ. στη Γ' Λυκείου, δηλαδή λιγότερο από τη ΜΗ-εξεταζόμενη Ιστορία Προσανατολισμού. Εδώ ή ίδια η ΓΛΩΣΣΑ είναι υποθετική (μη-πραγματική) με δεκάδες ασάφειες, αδυναμίες και εκπτώσεις... εμείς θα "ξυρίσουμε" τους μαθητές επειδή έγραψαν 2-3 εντολές παραπάνω;;;