Γενικό Λύκειο > Γενικά

ΤΟ ΝΕ0 ΛΥΚΕΙΟ

(1/3) > >>

ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ:
https://www.esos.gr/arthra/62089/shedio-nomoy-gia-neo-systima-eisagogis-sta-aei-kai-tis-allages-sto-lykeio

tp:
2019-2020: Η γ λυκείου με το νέο σύστημα (6ωρα μαθήματα προσανατολισμού) και 25 μαθητές στην τάξη αντί 27. Οι α και β λυκείου με το τωρινό σύστημα και 27 μαθητές στην τάξη.
2020-2021: Όλες οι τάξεις με το νέο σύστημα (για την α και β λέει ότι θα κάνουν 35 ώρες γ.π., χωρίς όμως να ξέρουμε τι μαθήματα θα γίνονται-ούτε και αυτοί ξέρουν, για αυτό και το τραβάνε για το μεθεπόμενο σχολικό έτος) και 25 μαθητές στην τάξη.

nikosx:
Για ακόμα μία φορά αποτύχαμε να αναδείξουμε και να πείσουμε για τη σημασία της επιστήμης της Πληροφορικής στο σύγχρονο κόσμο, την ανάγκη για την αναβάθμισή της στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και τη θέση που της αρμόζει στο νέο λύκειο και στο νέο εξεταστικό.

dski:
Χωρίς να θέλω να μειώσω τις ευθύνες του κλάδου που έχει πάντα χλιαρές και με, σχεδόν, αστική ευγένεια αντιδράσεις σε όσα συμβαίνουν τα τελευταία χρόνια με την πληροφορική, πιστεύω ότι το θέμα εδώ δεν είναι ζήτημα πειθούς αλλά κυρίως επιρροής συγκεκριμένων φορέων και λόμπι αλλά και αριθμών (αν αυξηθούν οι ώρες της πληροφορικής, εντάσσοντας την π.χ. στη θετική κατεύθυνση, θα χρειαστούν περισσότεροι πληροφορικοί οι οποίοι όμως χρειάζονται και για την πρωτοβάθμια. Είναι το ίδιο πλαίσιο που έκοψε τις ώρες του εργαστηρίου κτλ).

Δεν χρειάζεται να είναι κανείς ιδιαίτερα ευφυής για να αντιληφθεί ότι αν δινόταν η δυνατότητα επιλογής Μαθηματικά-Φυσική-Πληροφορική και άνοιγε π.χ. τα πολυτεχνεία, πρώτον θα αυξάνονταν αρκετά οι ώρες της πληροφορικής (και όχι μόνο στα σχολεία) και δεύτερον θα μειώνονταν οι ώρες των ΠΕ04...

Προσωπικά θεωρώ ότι εκεί παίζεται κυρίως το παιχνίδι και όχι τόσο στην επιστημονική επιχειρηματολογία...

nikosx:

--- Παράθεση από: dski στις 08 Απρ 2019, 05:33:44 μμ ---Χωρίς να θέλω να μειώσω τις ευθύνες του κλάδου που έχει πάντα χλιαρές και με, σχεδόν, αστική ευγένεια αντιδράσεις σε όσα συμβαίνουν τα τελευταία χρόνια με την πληροφορική, πιστεύω ότι το θέμα εδώ δεν είναι ζήτημα πειθούς αλλά κυρίως επιρροής συγκεκριμένων φορέων και λόμπι αλλά και αριθμών (αν αυξηθούν οι ώρες της πληροφορικής, εντάσσοντας την π.χ. στη θετική κατεύθυνση, θα χρειαστούν περισσότεροι πληροφορικοί οι οποίοι όμως χρειάζονται και για την πρωτοβάθμια. Είναι το ίδιο πλαίσιο που έκοψε τις ώρες του εργαστηρίου κτλ).

Δεν χρειάζεται να είναι κανείς ιδιαίτερα ευφυής για να αντιληφθεί ότι αν δινόταν η δυνατότητα επιλογής Μαθηματικά-Φυσική-Πληροφορική και άνοιγε π.χ. τα πολυτεχνεία, πρώτον θα αυξάνονταν αρκετά οι ώρες της πληροφορικής (και όχι μόνο στα σχολεία) και δεύτερον θα μειώνονταν οι ώρες των ΠΕ04...

Προσωπικά θεωρώ ότι εκεί παίζεται κυρίως το παιχνίδι και όχι τόσο στην επιστημονική επιχειρηματολογία...

--- Τέλος παράθεσης ---

Εγώ προσωπικά έχω πάψει πια να το πιστεύω αυτό. Για πολλούς λόγους, που προφανώς θέλουν πολύ χρόνο και χώρο για να αναλυθούν, θεωρώ ότι η ευθύνη είναι δική μας.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση