Ψηφοφορία

ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ LOGO ΣΤΗ Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ?

ΝΑΙ
12 (31.6%)
ΟΧΙ
22 (57.9%)
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ?
2 (5.3%)
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΘΕΜΑ!
2 (5.3%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 38

Αποστολέας Θέμα: ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΣ LOGO ΣΤΗΝ Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ  (Αναγνώστηκε 11060 φορές)

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3145
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΣ LOGO ΣΤΗΝ Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
« Απάντηση #15 στις: 12 Ιούν 2007, 07:21:35 μμ »

  Α και να μην το ξεχάσω, το πιο κοντά στα μαθηματικά το θεωρείς πλεονέκτημα? Γιατί έχω την εντύπωση ότι ο αριθμός των μαθητών που παρακολουθούν ένα μάθημα είναι αντιστρόφως ανάλογος της έκτασης των μαθηματικών / αριθμητικής που χρησιμοποιείς στο μάθημα (κάτι έχω πάθει σήμερα με τις αναλογίες).
    Δηλαδή τα μαθηματικά δεν θα δράσουν τόσο δελεαστικά. Μάλλον το αντίστροφο θα πρέπει να γίνει. Να δράσει η Logo δελεαστικά για τα παιδιά ώστε αυτά να πλησιάσουν τα μαθηματικά. (Αυτό είχε και στο μυαλό του ο Papert όταν τη σχεδίαζε)

   
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

pgrontas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 1315
  • There are always possibilities...
Απ: ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΣ LOGO ΣΤΗΝ Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
« Απάντηση #16 στις: 12 Ιούν 2007, 09:07:02 μμ »
Μιας και αναφερόμαστε σε συναρτησιακές γλώσσες, για όποιον θέλει να 'χάσει' εποικοδομητικά 20+ ώρες το καλοκαίρι προτείνω ανεπιφύλακτα τα video του Structure And Interpretation Of Computer Programs.

http://www.swiss.ai.mit.edu/classes/6.001/abelson-sussman-lectures/

Αν και οι διαλέξεις του Sussman μου φάνηκαν αρκετά δύσκολες, ένα είναι σίγουρο: Αποτελούν τρομερή πηγή έμπνευσης για το πώς πρέπει να βλέπουμε την επιστήμη μας.

Ενδιαφέρον θα έχει αν κάποιος προχωρημένος μαθητής από εδώ το δοκιμάσει να μας πει την άποψη του.
 
A man provided with paper, pencil, and rubber, and subject to strict discipline is in effect a universal machine - Alan Turing

Dem

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 49
Απ: ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΣ LOGO ΣΤΗΝ Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
« Απάντηση #17 στις: 13 Ιούν 2007, 09:30:17 πμ »
Μιας και αναφερόμαστε σε συναρτησιακές γλώσσες, για όποιον θέλει να 'χάσει' εποικοδομητικά 20+ ώρες το καλοκαίρι προτείνω ανεπιφύλακτα τα video του Structure And Interpretation Of Computer Programs.

http://www.swiss.ai.mit.edu/classes/6.001/abelson-sussman-lectures/

Αν και οι διαλέξεις του Sussman μου φάνηκαν αρκετά δύσκολες, ένα είναι σίγουρο: Αποτελούν τρομερή πηγή έμπνευσης για το πώς πρέπει να βλέπουμε την επιστήμη μας.

Ενδιαφέρον θα έχει αν κάποιος προχωρημένος μαθητής από εδώ το δοκιμάσει να μας πει την άποψη του.
 
ειναι παρα πολλες!!!!!!!!!!!!!!!
δν ξερω αν θα καταλαβαινα κτ αν τις εβλεπα αλλα προς το παρον προτιμω να παιξω ενα παιχνιδακι που κατεβασα!!!!
θα δοκιμασω να τις παρακολουθησω παντως καποια στιγμη..............αν και δεν θεωρω τον εαυτο μου προχωρημενο...
ομως προχωρημενος ειναι επιθετο υποκειμενικο...........υπαρχουν και μαθητες που ξερουν περισσοτερα κι απο πτυχιουχους πληροφορικης.................... >:D

pgrontas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 1315
  • There are always possibilities...
Απ: ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΣ LOGO ΣΤΗΝ Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
« Απάντηση #18 στις: 13 Ιούν 2007, 12:20:25 μμ »
--δν ξερω αν θα καταλαβαινα κτ αν τις εβλεπα αλλα προς το παρον προτιμω να παιξω ενα παιχνιδακι που --κατεβασα!!!!
Χρειάζεται και αυτό πού και πού ;D
A man provided with paper, pencil, and rubber, and subject to strict discipline is in effect a universal machine - Alan Turing

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3145
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΣ LOGO ΣΤΗΝ Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
« Απάντηση #19 στις: 13 Ιούν 2007, 12:31:18 μμ »

  Νομίζω ότι ο pgrontas το παραχόντρυνε το πράγμα, πολύ καλό το βιβλίο και δημοφιλές αλλά για απόφοιτο Λυκείου? Έγω πάντως προτείνω το γνωστό CLR  Introduction To Algorithms, υπάρχει και ελληνική έκδοση πλεόν από τις Εκδόσεις Κρήτης. Αξίζει να το πάρει κάποιος, θεωρείται το κλασσικότερο βιβλίο για αλγορίθμους (μη σε μπερδεύει η εισαγωγή, είναι υψηλού επιπέδου) και ίσως το καλύτερο και πιο πλήρες.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

pgrontas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 1315
  • There are always possibilities...
Απ: ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΣ LOGO ΣΤΗΝ Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
« Απάντηση #20 στις: 13 Ιούν 2007, 01:05:11 μμ »
Μπορεί και να έχεις δίκιο - και εγώ αμφιταλαντεύτηκα - αν και δεν εννοούσα το βιβλίο - εννοούσα τα βίντεο των διαλέξεων.

Από την άλλη όμως τι διαφορά έχει ένας 18 άρης που μόλις τελείωσε το Λύκειο, από τον 18άρη που θα μπει τον Σεπτέμβριο σε μια σχολή πληροφορικής? - το συγκεκριμένο μάθημα είναι εισαγωγικό στον προγραμματισμό.
A man provided with paper, pencil, and rubber, and subject to strict discipline is in effect a universal machine - Alan Turing

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3145
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΣ LOGO ΣΤΗΝ Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
« Απάντηση #21 στις: 13 Ιούν 2007, 01:12:14 μμ »

   Μα δεν κατάλαβες εγώ ούτε σε πρωτοετή φοιτητή δεν το προτείνω. Είναι γενικότερα έξω από το πνεύμα των ελληνικών πανεπιστημίων (και των περισσοτέρων ευρωπαϊκών). Εδώ οι περισσότεροι φοιτητές δεν μπορούν να καταλάβουν στοιχειώδεις προγραμματιστικές έννοιες, θα μπουν σε λ-λογισμό και Lisp? Όχι ότι είναι δύσκολο αλλά είναι πολύ έξω από τον τρόπο σκέψης τους και οι πιο πολλοί θα "βραχυκυκλώσουν".
   
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

redhata

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 24
Απ: ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΣ LOGO ΣΤΗΝ Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
« Απάντηση #22 στις: 12 Ιούλ 2007, 10:15:06 μμ »
Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω, γιατί να μην ασχοληθούν τα παιδιά της Γ' Γυμνασίου με ένα visual, object oriented εργαλείο που χρησιποιείται ήδη στην πραγματική ζωή των προγραμματιστών λαμβάνοντας υπόψιν, τα ήδη πολλά μαθήματα θεωρητικού επιπέδου, το ότι όλα τα παιδιά της Γ' Γυμνασίου δεν φτάνουν απαραίτητα στη Γ' Λυκείου, το ότι ακόμη και στη Γ' Λυκείου έχοντας να αντιμετωπίσουν δύο ψευδογλώσσες θα τους είναι ποιο εύκολο να αντιληφθούν γιατί τελικά το κάνουν αυτό. Κατά την ταπεινή μου άποψη διδακτκά είναι πιο αποδοτικό να γνωρίσει κανείς πρώτα μια γλώσσα προγραμματισμού και τον κώδικα και μετά να εμβαθύνει σε αλγοριθμικές έννοιες.
rEdHaTa