Αποστολέας Θέμα: ΓΕΛ: Back to the Past  (Αναγνώστηκε 119402 φορές)

nikosx

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 358
  • ___
Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Απάντηση #585 στις: 04 Οκτ 2016, 03:10:02 μμ »
Πράγματι, το κρίσιμο είναι τι θα πουν οι σχολές.

http://www.esos.gr/arthra/46604/neo-systima-eisagogis-sta-aei-ta-panepistimia-kai-tei-epilegoyn-ta-kritiria-epilogis
Νίκος Ξένος
nkxenos@yahoo.gr

tdrivas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 604
  • κάποτε έκαιγαν βιβλία,τώρα καίνε μυαλά...
Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Απάντηση #586 στις: 04 Οκτ 2016, 03:37:27 μμ »
Εκτός αν βγει το ΕΜΠ και πει «για να έρθεις σε εμάς θα πρέπει να εξεταστείς σε Μαθηματικά-Φυσική-Χημεία». Όπως είπε και ο Ευριπίδης, το κρίσιμο είναι το τι θα πουν οι σχολές.
Από ότι βλέπω η λογική του νέου συστήματος είναι αυτή του IB. Το ΙΒ έχει στο τέλος εξετάσεις. Εδώ τι θα γίνει;
Αν γίνουν εξετάσεις εντός του σχολείου, θα χαθεί το αδιάβλητο, ειδικά στα ιδιωτικά. Αν γίνουν εξετάσεις με θέματα ενιαία για όλους, τότε θα έχουμε πάλι πανελλήνιες, απλά θα έχουν άλλο όνομα. Ο Φίλης έχει πει ότι θα καταργήσει τις πανελλήνιες. Πως θα γίνει αυτό; Με ενδοσχολικές εξετάσεις ή με απλή αλλαγή ονόματος;


Υπαρχουν δικλειδες ασφαλειες για το αδιαβλητο. Ειτε πανελλαδικες ειτε ενδοσχολικες ειτε σε επιπεδο νομου.. εδω, στο κανονικο ib ,που ειναι σε παγκοσμιο επιπεδο, τα εχουν καταφερει και με τη διαφορα ωρας κτλ.. οι εξετασεις παραμενουν εξετασεις οπως και να τις βαφτισουν..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies

seibei

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 279
Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Απάντηση #587 στις: 04 Οκτ 2016, 03:40:35 μμ »
Εκτός αν βγει το ΕΜΠ και πει «για να έρθεις σε εμάς θα πρέπει να εξεταστείς σε Μαθηματικά-Φυσική-Χημεία». Όπως είπε και ο Ευριπίδης, το κρίσιμο είναι το τι θα πουν οι σχολές.
Από ότι βλέπω η λογική του νέου συστήματος είναι αυτή του IB. Το ΙΒ έχει στο τέλος εξετάσεις. Εδώ τι θα γίνει;
Αν γίνουν εξετάσεις εντός του σχολείου, θα χαθεί το αδιάβλητο, ειδικά στα ιδιωτικά. Αν γίνουν εξετάσεις με θέματα ενιαία για όλους, τότε θα έχουμε πάλι πανελλήνιες, απλά θα έχουν άλλο όνομα. Ο Φίλης έχει πει ότι θα καταργήσει τις πανελλήνιες. Πως θα γίνει αυτό; Με ενδοσχολικές εξετάσεις ή με απλή αλλαγή ονόματος;
Μα δεν ρωτήθηκαν και απάντησαν ήδη οι σχολές; Θα τα γυρίσουν τωρα;

Προβλέπω αλλαγή ονόματος. Δεν γίνεται να μην υπάρχουν αδιάβλητες και ενιαίες εξετάσεις στο τέλος. Γίνεται; 

gpapargi

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2444
  • I 'm not young enough to know everything
Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Απάντηση #588 στις: 04 Οκτ 2016, 04:31:07 μμ »
Ναι, απάντησαν… αν και για μένα ο τρόπος που τέθηκε το ερώτημα δεν ήταν σωστός. Το φυσικό της Αθήνας απάντησε «Χημεία», όχι γιατί έχει σχέση η Χημεία με τις σπουδές στη φυσική, αλλά λόγω κοινών αναθέσεων Φυσικών – Χημικών στη δευτεροβάθμια. Και το μαθηματικό της Αθήνας απάντησε «και τα 2 μαθήματα» για να προσελκύσει και φοιτητές που ενδιαφέρονται για τη φυσική. Η απόλυτη στρέβλωση: το μαθηματικό της Αθήνας να μη ζητάει μόνο πληροφορική με τόσα μαθήματα πληροφορικής στον οδηγό, με τόσες συνδιδασκαλίες με το τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του ΕΚΠΑ και κανένα μάθημα χημείας.
Έπρεπε να υποχρεωθούν τα τμήματα να απαντήσουν ένα μάθημα μόνο, εφόσον ο αριθμός των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων ήταν αδιαπραγμάτευτος. 
Και για μένα δε γίνεται να κρατήσεις εξετάσεις εισαγωγής στο πανεπιστήμιο εντός του σχολείου. Σκέψου τι θα γίνει στα ιδιωτικά. Αλλά και στα δημόσια θα υπάρχει γλύψιμο και διαφθορά. Μόνο κάποιος εκτός πραγματικότητας θα υποστήριζε εξετάσεις εντός του σχολείου.
Από την άλλη όταν λες ότι θα καταργήσεις τις πανελλήνιες και απλά τους αλλάζεις το όνομα, είσαι «δήθεν». Μόνο λόγια, αλλά από ουσία μηδέν.

gpapargi

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2444
  • I 'm not young enough to know everything
Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Απάντηση #589 στις: 04 Οκτ 2016, 04:42:21 μμ »
Υπαρχουν δικλειδες ασφαλειες για το αδιαβλητο. Ειτε πανελλαδικες ειτε ενδοσχολικες ειτε σε επιπεδο νομου.. εδω, στο κανονικο ib ,που ειναι σε παγκοσμιο επιπεδο, τα εχουν καταφερει και με τη διαφορα ωρας κτλ.. οι εξετασεις παραμενουν εξετασεις οπως και να τις βαφτισουν..

Υπάρχουν όμως και παρατράγουδα :)

http://www.kathimerini.gr/363350/article/epikairothta/ellada/diarroh-8ematwn-se-e3etaseis-iv
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=177501
http://educationingr.blogspot.gr/2011/04/international-baccalaureate.html
http://www.koutipandoras.gr/article/ladwmena-arista-se-idiwtika-sxoleia

Katsadouros_Dhm

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 370
Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Απάντηση #590 στις: 04 Οκτ 2016, 05:11:11 μμ »
Γι' αυτό ξαναγράφω ότι το Α και Ω στο οποιοδήποτε σύστημα είναι το αξιόπιστο και αδιάβλητο της επιλογής, για να μην αδικούνται τα παιδιά. Αν επιτραπεί η παραμικρή υποψία και το επιτρέψουμε, είμαστε να πάμε στα σπίτια μας...

seibei

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 279
Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Απάντηση #591 στις: 04 Οκτ 2016, 05:19:44 μμ »
Ναι, απάντησαν… αν και για μένα ο τρόπος που τέθηκε το ερώτημα δεν ήταν σωστός. Το φυσικό της Αθήνας απάντησε «Χημεία», όχι γιατί έχει σχέση η Χημεία με τις σπουδές στη φυσική, αλλά λόγω κοινών αναθέσεων Φυσικών – Χημικών στη δευτεροβάθμια. Και το μαθηματικό της Αθήνας απάντησε «και τα 2 μαθήματα» για να προσελκύσει και φοιτητές που ενδιαφέρονται για τη φυσική. Η απόλυτη στρέβλωση: το μαθηματικό της Αθήνας να μη ζητάει μόνο πληροφορική με τόσα μαθήματα πληροφορικής στον οδηγό, με τόσες συνδιδασκαλίες με το τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του ΕΚΠΑ και κανένα μάθημα χημείας.
Έπρεπε να υποχρεωθούν τα τμήματα να απαντήσουν ένα μάθημα μόνο, εφόσον ο αριθμός των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων ήταν αδιαπραγμάτευτος. 
Και για μένα δε γίνεται να κρατήσεις εξετάσεις εισαγωγής στο πανεπιστήμιο εντός του σχολείου. Σκέψου τι θα γίνει στα ιδιωτικά. Αλλά και στα δημόσια θα υπάρχει γλύψιμο και διαφθορά. Μόνο κάποιος εκτός πραγματικότητας θα υποστήριζε εξετάσεις εντός του σχολείου.
Από την άλλη όταν λες ότι θα καταργήσεις τις πανελλήνιες και απλά τους αλλάζεις το όνομα, είσαι «δήθεν». Μόνο λόγια, αλλά από ουσία μηδέν.

Τα άλλα 6 Μαθηματικά ευτυχώς κράτησαν τα προσχήματα.
To Μαθηματικό Αθήνας για μένα εκτέθηκε με την απάντηση που έδωσε. Όπως και το Φυσικό.

Αν τους ζητούσαν να διαλέξουν το μάθημα που έχει την μεγαλύτερη σχέση με το πρόγραμμα σπουδών, τους τομείς, τα ερευνητικά προγράμματα, την χρησιμότητα του κτλ τα αποτελέσματα θα ήταν διαφορετικά. Ή ίσως αν ζητήσουν συντελεστές βαρύτητας.

Σε κάθε περίπτωση αν επικρατήσουν ορθολογικά, επιστημονικά και προοδευτικά κριτήρια,
θα προκύψει κάτι καλύτερο για τις σχολές και τους μαθητές που θα είναι και δικαιότερο για την Πληροφορική.

Katsadouros_Dhm

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 370
Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Απάντηση #592 στις: 04 Οκτ 2016, 05:43:53 μμ »
ΓΕΛ: Back to the Past: Πάντα επίκαιρο!  ;D
Διαβάζουμε ...θα επανέρθει η Τράπεζα Θεμάτων και η γνωμοδότηση των Τμημάτων στο τι μαθήματα θέλουν. Και τα δύο είχαν καταργηθεί - και τα δύο είναι σωστά, αρκεί να εφαρμοστούν όπως τα λες συνάδελφε seibei...

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3059
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Απάντηση #593 στις: 04 Οκτ 2016, 09:12:06 μμ »
Ερώτηση : Οι ΗΜΜΥ του ΕΜΠ οι οποίοι ανήκουν μάλιστα στον κλάδο ΠΕ19 τι μάθημα είχαν επιλέξει, θυμάστε? Λέω για το ΕΜΠ γιατί όλοι οι άλλοι ΗΜΜΥ είχαν επιλέξει πληροφορική.
Αναφέρω το συγκεκριμένο παράδειγμα για όσους έχουν την εντύπωση ότι οι σχολές επιλέγουν με επιστημονικά/παιδαγωγικά κριτήρια (βλέπε μαθηματικό)
« Τελευταία τροποποίηση: 04 Οκτ 2016, 09:57:05 μμ από evry »
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Katsadouros_Dhm

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 370
Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Απάντηση #594 στις: 04 Οκτ 2016, 10:03:27 μμ »

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3136
  • Dracarys
    • Panagiotis Tsiotakis
Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Απάντηση #595 στις: 04 Οκτ 2016, 10:09:32 μμ »
Ποιο μάθημα, πριν 2 έτη, στο Α έτος των Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ έφυγε και έγινε επιλογης αφήνοντας όμως ομοειδές του (ήταν αρχικά 2) για να προστεθεί νέο μάθημα;
Έτσι τελικα κατέληξε να υπάρχει στο Α έτος και απο το ένα μάθημα και από άλλο;

Ή μου φάνηκε;

by the way: από το πόρισμα Γαβρόγλου αναφέρεται η βάση θεμάτων (τράπεζα), και φυσικά υπονοείται και στην αρχική έκδοση του πορίσματος Λιάκου. Αν είναι να προωθηθεί η συζήτηση...

Το ενδιαφέρον στο Υπουργείο Παιδείας είναι ότι συνεχίζεται το έργο Μπαλτά-Κουράκη κ.λπ. Φυσικά αστειεύομαι, διότι ... δεν υπήρξε έργο Μπαλτά-Κουράκη.

seibei

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 279
Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Απάντηση #596 στις: 06 Οκτ 2016, 11:04:06 πμ »
Ποιο μάθημα, πριν 2 έτη, στο Α έτος των Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ έφυγε και έγινε επιλογης αφήνοντας όμως ομοειδές του (ήταν αρχικά 2) για να προστεθεί νέο μάθημα;
Έτσι τελικα κατέληξε να υπάρχει στο Α έτος και απο το ένα μάθημα και από άλλο;

Ή μου φάνηκε;


!!!!!!!!!!!  :o :o :o  :o

http://www.mech.ntua.gr/gr/studies/ugrads/studyguide   

balatsa

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 30
  • Κρέσσων γαρ οικτιρμού φθόνος.
Μπαλατσός Θωμάς
Καθηγητής Πληροφορικής

laryliaz

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 2
Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Απάντηση #598 στις: 17 Οκτ 2016, 07:17:04 μμ »
Να μην ξεχάσουμε να δώσουμε συγχαρητήρια και στην κοινότητα της Χημείας που επιτέλους μετά από 15 χρόνια αδικίας και λαθραίας εισόδου μέσω της Τεχνολογικής ΙΙ σε τόσες μη συναφείς σχολές (Πληροφορική, ΗΜΜΥ, Μαθηματικό, Αρχιτεκτόνων, Αυτοματισμού κτλ.), απέκτησε την θέση που της αρμόζει, αυτή που της αξίζει δικαιωματικά
Μέσα από έναν αγνό και άδολο αγώνα, με γνώμονα πάντα το καλό των παιδιών και ενάντια στις μεθοδεύσεις πολιτικάντηδων που προσπάθησαν ακόμα και χθες να επιβάλλουν την είσοδο σε τέτοιες σχολές και με άλλο ανίερο τρόπο-πίσω πόρτα (Φυσική-Πληροφορική), τελικώς επικράτησε το ορθό, η αδικία αποκαταστάθηκε και πλέον οι σχολές Πληροφορικής είναι αδερφάκια με τις σχολές Οικονομίας και Διοίκησης, όπως συμβαίνει και διεθνώς

ΥΓ. Στρέβλωση υπέρ μας, παύει να είναι στρέβλωση
ΥΓ2. Πρώτα το καλό των παιδιών και της παιδείας γενικότερα. Γιατί προσφέρουμε παιδεία και όχι εκπαίδευση κύριοι των δευτερευόντων "επιστημών"
ΥΓ3. Εγκάρδιους χαιρετισμούς σε όλους τους συναδέλφους που ανταλλάξαμε βαριές κουβέντες τα τελευταία 2 χρόνια. Περασμένα ξεχασμένα τώρα που επικράτησε επιτέλους το επιστημονικά ορθό και αναιρέθηκαν οι αδικίες.


Συνάδελφε δεν μπορείς να αρνηθείς πλέον τις εξωδιδακτικές εργασίες. Θα σου λείπουν 4-8 ώρες για να συμπληρώσεις ωράριο και η ίδια κατάσταση θα επικρατεί σε όλα τα Λύκεια του χρόνου. Ας ληφθεί υπόψη ότι σε Λύκεια με 2 Πληροφορικούς ο νεότερος σε υπηρεσία μένει εκτός.
Επιπροσθέτως θα αναλάβεις και τα οικονομικα της σχολικής επιτροπής που τα έκανα και αυτά.
Αλίμονο σε μας που ήμαστε στην διάθεση. Παίζει το σενάριο για μετάταξη σε διοικητικές θέσεις.
Συνάδελφοι/ισσες συμφωνώ απόλυτα με τον προβληματισμό που θέτετε!!Δυστυχώς για άλλη μια φορά "καπελωθήκαμε" αναίτια λόγω της έλλειψης συναδέλφων ΠΕ04!!Με την κατάργηση του 3ωρου Υπ. Εργαστ. καθώς και τη ρητή διαταγή του ΥΠΕΘ για κατάργηση της τεχνικής υποστήριξης Project, πρώτη φορά στα 25 χρόνια υπηρεσίας μου, διαισθάνομαι ανεπιφύλακτα ότι η θέση μας είναι πολύ "ρευστή" τα επόμενα χρόνια στην εκπαίδευση(Πρωτοβάθμια & Δευτεροβάθμια), αν δεν αλλάξει κάποια απόφαση του ΥΠΕΘ! Περίμενα, η αλήθεια είναι, πιο ηχηρή αντίδραση από τους φορείς που μας εκπροσωπούν με δεδομένο ότι γνωρίζαμε τι θα γίνει από τον Μάιο!!Μάλλον περιμέναμε μήπως αλλάξουν γνώμη οι "ιθύνοντες"!!:(Πάντως πιστεύω ότι δεν πρέπει να το βάλουμε κάτω και να βρούμε τρόπους αντίδρασης άμεσα!!!Σε πρώτη φάση προτείνω να διοργανώσουμε, μέσα από το στέκι και όχι κομματικά, σε πρώτη φάση παραστάσεις διαμαρτυρίας έξω από κάθε διεύθυνση δ/θμιας εκπ/σης παρόμοια με αυτή που διοργανώθηκε έξω από το ΥΠΕΘ πρόσφατα, εκθέτοντας τις θέσεις και τους προβληματισμούς που θα συνδιαμορφώσουμε μέσα από το στέκι χωρίς σε καμιά περίπτωση να υποσκάψουμε-υποβαθμίσουμε τους φορείς που μας εκπροσωπούν (ΠΕΚΑΠ, ΕΠΕ, ΣΤΕΜΠ, ΕΠΥ κ.λ.π.). Αν το κάνουμε αυτό στις κατά τόπους διευθύνσεις πιστεύω ότι θα δώσουμε κάποιο μήνυμα στους ανωτέρους μας για να καταλάβουμε επιτέλους και τις προθέσεις τους!!Γιατί και εγώ έχω ακούσει το σενάριο περί μετατάξεων στα πλαίσια της κινητικότητας που θα την σχίζανε όπως τα μνημόνια με ένα νόμο:) Είμαι 11 χρόνια στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ, από το 2005 που ήρθα με μετάθεση στην Α' Θεσσαλονίκης οπότε καταλαβαίνετε ότι το θέμα με αφορά άμεσα!!Εκεί που είστε οι περισσότεροι στο στέκι ήμουν για αρκετά χρόνια, το θέμα είναι ότι δεν θέλω κανένας σας να έρθει στη θέση που είμαι τώρα (διαθέσιμος:)!!!!
Οπότε περιμένω με ενδιαφέρον να διαβάσω και να συζητήσω προτάσεις σας!!!

Ελευθέριος Λιάζος
Πληροφορικός στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ Αν. Θεσ-νίκης
Msc ΕΑΠ "Σπουδές στην Εκπαίδευση"
Εκπαιδευτής Εκπαιδευτών Πληροφορικής
Εκπαιδευτής Εκπαιδευτών Ενηλίκων

nikosx

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 358
  • ___
Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Απάντηση #599 στις: 23 Οκτ 2016, 10:03:16 μμ »
https://xenesglosses.eu/2016/10/neo-sistima-isagogis-sta/

Διαδικασία εξετάσεων: Όλες οι θέσεις συγκλίνουν στο ότι οι υποψήφιοι πρέπει να εξετάζονται σε τέσσερα μαθήματα (όπως τώρα) και οι εξετάσεις να συνεχίσουν να διοργανώνονται από το υπουργείο Παιδείας και όχι από τα ΑΕΙ για τη διασφάλιση του αδιάβλητου της διαδικασίας. Η μόνη αλλαγή είναι ότι προτείνεται οι υποψήφιοι να δίνουν πολλές φορές εξετάσεις (είχε προταθεί από το πόρισμα Μπαμπινιώτη).

Εισαγωγή στα ΑΕΙ: Θα γίνεται σε σχολές και όχι σε τμήματα όπως συμβαίνει τώρα (πλην, βεβαίως, των μονοτμηματικών σχολών όπως συμβαίνει στο ΕΜΠ). Οι εισακτέοι στο πρώτο έτος θα παρακολουθούν κοινά μαθήματα και κατόπιν θα αποφασίζουν σε ποιο τμήμα της σχολής θα συνεχίσουν. Επίσης, οι φοιτητές θα μπορούν να «χτίζουν» το πτυχίο τους παρακολουθώντας μαθήματα επιλογής από όλα τα τμήματα της σχολής. Ετσι, το τμήμα θα διατηρηθεί ως πυρήνας του ΑΕΙ. Με την πρόταση αυτή, βέβαια, αλλάζει άρδην η σημερινή δομή του μηχανογραφικού δελτίου.



Εύχομαι, για το καλό των μαθητών, της Πληροφορικής Παιδείας αλλά και της ίδιας της επιστήμης να υπάρξει μία κοινή αντιπροσώπευση (από επιστημονικούς φορείς, ενώσεις και καθηγητές της Δευτεροβάθμιας και της Τριτοβάθμιας) στον διάλογο που θα ακολουθήσει τους επόμενους μήνες.
Νίκος Ξένος
nkxenos@yahoo.gr