Αποστολέας Θέμα: ΓΕΛ: Back to the Past  (Αναγνώστηκε 126212 φορές)

Γιάννης Αναγνωστάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 815
Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Απάντηση #495 στις: 16 Ιούν 2016, 05:43:59 μμ »
Στατιστικά στοιχεία σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια..

pvs

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 116
Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Απάντηση #496 στις: 16 Ιούν 2016, 09:31:53 μμ »
Δηλαδή ακόμα και τώρα που η κατεύθυνση της χημείας έχει πολύ περισσότερο κόσμο από την κατεύθυνση της ΑΕΠΠ, τα ποσοστά είναι:
Άριστοι
Χημεία 36 (!!!) - ΑΕΠΠ 15
Κάτω από την βάση
Χημεία 25 -  ΑΕΠΠ 40
Κατά τα άλλα, τα παιδιά επέλεγαν το πιο εύκολο μάθημα τόσα χρόνια

Όποια γραμμή και να δόθηκε από οποιονδήποτε, αυτό το 36 είναι αντιπαιδαγωγικό, άδικο και προκλητικό
Από τη στιγμή που δεν υπάρχει μια επιτροπή εξετάσεων που θα αξιολογεί τα θέματα και να ελέγχει ότι το επίπεδο δυσκολίας θα είναι σε όλα τα μαθήματα το ίδιο αυτό θα γίνεται. Αν δούμε τα στατιστικά τα μαθήματα με τα υψηλότερα ποσοστά αποτυχίας είναι το ΑΕΠΠ και τα μαθηματικά. Την ίδια στιγμή γεμίσαμε αριστούχους Φυσικοχημικούς.

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3174
  • I love you 3000
    • Panagiotis Tsiotakis
Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Απάντηση #497 στις: 18 Ιούν 2016, 03:05:54 μμ »
 
Tο περίγραμμα θέσεων της, για το Εκπαιδευτικό σύστημα
 
Tο περίγραμμα θέσεων της,  για το Εκπαιδευτικό σύστημα, όπως αυτές διαμορφώθηκαν στην Συνέλευση των Αντιπροσώπων στις 12-6-2016, δημοσιοποίησε η Ενωση Ελλήνων Χημικών.
 

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2212
Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Απάντηση #498 στις: 18 Ιούν 2016, 05:18:59 μμ »
Επιτέλους το κατάλαβαν, αν και συνεχίζουν κι αυτοί να θεωρούν "αδερφάκια" την Πληροφορική με την Οικονομία και ίσως αυτό δείχνει και από πού προήλθε η έμπνευση του υπάρχοντος συστήματος
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3174
  • I love you 3000
    • Panagiotis Tsiotakis
Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Απάντηση #499 στις: 19 Ιούν 2016, 05:41:32 μμ »
Η έμπνευση του υπάρχοντος συστήματος
αλλά και η κατακρεούργηση της έμπνευσης αυτής,
έχουν ονοματεπώνυμο/α
αποτυπωμένα στον Ιστό.

ggkrozos

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 29
Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Απάντηση #500 στις: 20 Ιούν 2016, 02:52:11 μμ »
Γ. ΠΑΝΤΗΣ: Επίσης αν θέλετε σαν είδηση, να σας πούμε και κάτι άλλο: Με το πέρας της όλης διαδικασίας, ειδική Επιτροπή του Υπουργείου και μέχρι το Σεπτέμβριο θα κάνει παρεμβάσεις και θα υπάρξουν συγκεκριμένες προτάσεις για τη βελτίωση του όλου συστήματος μέχρις ότου πάμε στο επόμενο. Κάθε χρονιά πρέπει λίγο να βελτιώνομε το σύστημα. Και θα κάνουμε πράξη τη δέσμευση του Υπουργού, σας το λέμε ότι οι εξετάσεις θα βγουν εκτός του σχολικού έτους. Αυτό θα είναι από τη νέα χρονιά.

https://www.minedu.gov.gr/eidiseis/21664-16-06-16-olokliri-i-simerini-synentefksi-typou-gia-tis-panelladikes

nikosx

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 360
  • ___
Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Απάντηση #501 στις: 20 Ιούν 2016, 04:52:15 μμ »
Μία μικρή βελτίωση (τριπλή για την ακρίβεια) είναι η εξής:

Αντικαθιστάς την Ιστορία Προσανατολισμού με τη Φυσική Προσανατολισμού (και τα δύο 3ωρα) ως ΜΗ πανελλαδικά εξεταζόμενο όπως ακριβώς δηλαδή και η ΑΕΠΠ στη θετική. Με αυτήν την αλλαγή ο μαθητής του Προσανατολισμού Οικονομίας και Πληροφορικής έχει διδαχθεί Φυσική (όπως μας λένε ότι οι της Θετικής έχουν διδαχθεί Πληροφορική ακόμα και αν δεν εξετάζονται πανελλαδικά) και έτσι υπάρχει η δυνατότητα στο 5ο πεδίο σχολών να μπουν και οι σχολές των μηχ/κων Η/Υ, των Ηλεκτρολόγων, του Αυτοματισμού, οι στρατιωτικές και πολλές άλλες (δεν πιστεύω να μην είναι αρκετά τα Μαθηματικά, η Φυσική και η Πληροφορική για αυτό, ε;) και βέβαια αλλάζει και ο συντελεστής βαρύτητας για αυτές τις σχολές και είναι η ΑΕΠΠ αντί για το ΑΟΘ.
Νίκος Ξένος
nkxenos@yahoo.gr

Eri

  • Καθηγήτρια Πληροφορικής
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 139
Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Απάντηση #502 στις: 20 Ιούν 2016, 05:46:27 μμ »
Μία μικρή βελτίωση (τριπλή για την ακρίβεια) είναι η εξής:

Αντικαθιστάς την Ιστορία Προσανατολισμού με τη Φυσική Προσανατολισμού (και τα δύο 3ωρα) ως ΜΗ πανελλαδικά εξεταζόμενο όπως ακριβώς δηλαδή και η ΑΕΠΠ στη θετική. Με αυτήν την αλλαγή ο μαθητής του Προσανατολισμού Οικονομίας και Πληροφορικής έχει διδαχθεί Φυσική (όπως μας λένε ότι οι της Θετικής έχουν διδαχθεί Πληροφορική ακόμα και αν δεν εξετάζονται πανελλαδικά) και έτσι υπάρχει η δυνατότητα στο 5ο πεδίο σχολών να μπουν και οι σχολές των μηχ/κων Η/Υ, των Ηλεκτρολόγων, του Αυτοματισμού, οι στρατιωτικές και πολλές άλλες (δεν πιστεύω να μην είναι αρκετά τα Μαθηματικά, η Φυσική και η Πληροφορική για αυτό, ε;) και βέβαια αλλάζει και ο συντελεστής βαρύτητας για αυτές τις σχολές και είναι η ΑΕΠΠ αντί για το ΑΟΘ.
+1
Απο τι στόμα σου κ στου Φιλη το αφτί!!

dpa2006

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 618
Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Απάντηση #503 στις: 20 Ιούν 2016, 06:36:21 μμ »
Μία μικρή βελτίωση (τριπλή για την ακρίβεια) είναι η εξής:

Αντικαθιστάς την Ιστορία Προσανατολισμού με τη Φυσική Προσανατολισμού (και τα δύο 3ωρα) ως ΜΗ πανελλαδικά εξεταζόμενο όπως ακριβώς δηλαδή και η ΑΕΠΠ στη θετική. Με αυτήν την αλλαγή ο μαθητής του Προσανατολισμού Οικονομίας και Πληροφορικής έχει διδαχθεί Φυσική (όπως μας λένε ότι οι της Θετικής έχουν διδαχθεί Πληροφορική ακόμα και αν δεν εξετάζονται πανελλαδικά) και έτσι υπάρχει η δυνατότητα στο 5ο πεδίο σχολών να μπουν και οι σχολές των μηχ/κων Η/Υ, των Ηλεκτρολόγων, του Αυτοματισμού, οι στρατιωτικές και πολλές άλλες (δεν πιστεύω να μην είναι αρκετά τα Μαθηματικά, η Φυσική και η Πληροφορική για αυτό, ε;) και βέβαια αλλάζει και ο συντελεστής βαρύτητας για αυτές τις σχολές και είναι η ΑΕΠΠ αντί για το ΑΟΘ.

Άψογος!
Αναρωτιέμαι πως δεν το είχαν σκεφτεί οι ίδιοι τους τόσο καιρό!
ήθελαν....;)
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3145
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Απάντηση #504 στις: 05 Ιούλ 2016, 11:04:49 πμ »
Ανακοίνωση της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών

http://www.esos.gr/arthra/44956/xespasma-fysikon-kata-n-fili

Έχει ενδιαφέρον να την διαβάσετε ολόκληρη.

Η παραπάνω ανακοίνωση δεν βγήκε με αφορμή κάποια μείωση των ωρών της Φυσικής ή κάποιο περιορισμό της ύλης της, αλλά μετά από την ανακοίνωση των μεταθέσεων
« Τελευταία τροποποίηση: 05 Ιούλ 2016, 12:19:14 μμ από evry »
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

dpa2006

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 618
Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Απάντηση #505 στις: 07 Ιούλ 2016, 12:03:17 μμ »
Ανακοίνωση της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών

http://www.esos.gr/arthra/44956/xespasma-fysikon-kata-n-fili

Έχει ενδιαφέρον να την διαβάσετε ολόκληρη.

Η παραπάνω ανακοίνωση δεν βγήκε με αφορμή κάποια μείωση των ωρών της Φυσικής ή κάποιο περιορισμό της ύλης της, αλλά μετά από την ανακοίνωση των μεταθέσεων
Δεν έχουν κι άδικο...
Οι μεταθέσεις ήταν λιγοστές και αν τα στοιχεία ισχύουν (δεν τα αμφισβητώ!!!) έχουν δίκιο.
Όσον αφορά την ύλη της Φυσικής, έχει μειωθεί πάρα πολύ τα τελευταία 15-20 χρόνια,ειδικά με το νέο λύκειο και τη νέα ύλη και την κατάργηση της Φυσικής Γενικής Παιδείας της Γ Λυκείου.
Αντίστοιχη μείωση ύλης έχουν και τα Μαθηματικά....
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3174
  • I love you 3000
    • Panagiotis Tsiotakis
Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Απάντηση #506 στις: 14 Ιούλ 2016, 02:03:30 μμ »
« Τελευταία τροποποίηση: 15 Ιούλ 2016, 11:25:54 πμ από Παναγιώτης Τσιωτάκης »

lxart

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 75
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Απάντηση #507 στις: 19 Ιούλ 2016, 07:03:38 μμ »

dpa2006

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 618
Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Απάντηση #508 στις: 20 Ιούλ 2016, 09:13:58 μμ »
Τους "ρίχνει" να είναι Φυσικές Επιστήμες γιατί σιγά-σιγά θα απορροφηθούν από Φυσικούς οι Χημικοί,Βιολόγοι,Γεωλόγοι...
Για να δούμε πως θα εξελιχθεί.
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

tropheus

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 173
Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Απάντηση #509 στις: 30 Αύγ 2016, 08:25:15 πμ »
Τροπολογία: Σύσταση τμήματος στο υπ. Παιδείας για τη διδασκαλία της πληροφορικής

http://www.esos.gr/arthra/45779/tropologia-systasi-tmimatos-sto-yp-paideias-gia-ti-didaskalia-tis-pliroforikis