Αποστολέας Θέμα: ΓΕΛ: Back to the Future  (Αναγνώστηκε 193231 φορές)

odysseas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2011
  • *
  • Μηνύματα: 842
ΓΕΛ: Back to the Future
« στις: 27 Νοέ 2014, 06:19:11 μμ »
Απλώς ο κλάδος μας θα πρέπει να είναι έτοιμος και στην επόμενη αλλαγή, για να διασφαλιστει το μέλλον της αλγοριθμικής στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Με αφορμή αυτό το σχόλιο, θέλω να πω το εξής: αυτή τη στιγμή, πέρα από το γεγονός της επανεισαγωγής του πανελλαδικά εξεταζόμενου μαθήματος, η διδασκαλία της Πληροφορικής στη δευτεροβάθμια δε βγάζει και πολύ νόημα.
  • Στο γυμνάσιο έχουμε ένα μονόωρο μάθημα που δεν ξέρει τι ακριβώς θέλει να είναι (αν θέλει να διδάξει δεξιότητες ΤΠΕ ή έννοιες Πληροφορικής) και μάλιστα σε ασυνέχεια με το Δημοτικό (όπου ένα μέρος των μαθητών είναι προχωρημένοι λόγω ΕΑΕΠ ενώ οι υπόλοιποι έχουν πολύ μεγαλύτερες ανάγκες).
  • Στο λύκειο ξεκινάμε με ένα δίωρο, σχετικά πρακτικό, μάθημα επιλογής, ακολουθούμενο από ένα εντελώς άστοχο σε περιεχόμενο μονόωρο μάθημα γενικής παιδείας. Αυτό τώρα θα συμπληρωθεί από ένα εξάωρο μάθημα, το περιεχόμενο του οποίου θα βγει και πάλι στο πόδι και αναγκαστικά θα επικαλύπτεται με το μάθημα της δευτέρας.
Πιστεύω ότι προϋπόθεση για να διασφαλιστεί η διδασκαλία της Πληροφορικής στη δευτεροβάθμια είναι πρωτίστως η διδασκαλία αυτή να βγάζει νόημα. Αυτή τη στιγμή δε βγάζει. Πιστεύω (και το έχω ξαναγράψει) ότι ο μοναδικός τρόπος να πετύχουμε τους στόχους μας είναι να καταβάλλουμε μια συλλογική προσπάθεια σύνταξης της δικής μας διδακτικής πρότασης για όλη τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, την οποία στη συνέχεια θα διεκδικήσουμε.

thana$i$

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 242
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #1 στις: 27 Νοέ 2014, 06:30:40 μμ »
Πιστεύω (και το έχω ξαναγράψει) ότι ο μοναδικός τρόπος να πετύχουμε τους στόχους μας είναι να καταβάλλουμε μια συλλογική προσπάθεια σύνταξης της δικής μας διδακτικής πρότασης για όλη τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, την οποία στη συνέχεια θα διεκδικήσουμε.

Συμφωνώ απολύτως, και παρακολουθώ την πολύ καλή δουλειά που γίνεται στην Χίο. Θα μπορούσαμε πιστεύετε να το κάνουμε εδώ μέσα; Να φτιάξουμε ένα κλειστό (?) thread και να ξεκινήσουμε δουλειά; Να στηριχτούμε στα ξένα προγράμματα σπουδών και την διεθνή βιβλιογραφία και να φτιάξουμε συνεργατικά μια πρόταση για πρόγραμμα σπουδών; Εγώ θέλω να αφιερώσω χρόνο, και από όταν ξεκίνησε αυτή η συζήτηση στα διάφορα forum μελέτησα αρκετά προγράμματα σπουδών και τους σχετικούς δικτυακούς τόπους.
Θα σε ενδιέφερε να συντονίσεις odysseas;
Οι υπόλοιποι;

Gnirut

  • Επισκέπτης
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #2 στις: 27 Νοέ 2014, 06:36:42 μμ »
Με αφορμή αυτό το σχόλιο, θέλω να πω το εξής: αυτή τη στιγμή, πέρα από το γεγονός της επανεισαγωγής του πανελλαδικά εξεταζόμενου μαθήματος, η διδασκαλία της Πληροφορικής στη δευτεροβάθμια δε βγάζει και πολύ νόημα.
  • Στο γυμνάσιο έχουμε ένα μονόωρο μάθημα που δεν ξέρει τι ακριβώς θέλει να είναι (αν θέλει να διδάξει δεξιότητες ΤΠΕ ή έννοιες Πληροφορικής) και μάλιστα σε ασυνέχεια με το Δημοτικό (όπου ένα μέρος των μαθητών είναι προχωρημένοι λόγω ΕΑΕΠ ενώ οι υπόλοιποι έχουν πολύ μεγαλύτερες ανάγκες).
  • Στο λύκειο ξεκινάμε με ένα δίωρο, σχετικά πρακτικό, μάθημα επιλογής, ακολουθούμενο από ένα εντελώς άστοχο σε περιεχόμενο μονόωρο μάθημα γενικής παιδείας. Αυτό τώρα θα συμπληρωθεί από ένα εξάωρο μάθημα, το περιεχόμενο του οποίου θα βγει και πάλι στο πόδι και αναγκαστικά θα επικαλύπτεται με το μάθημα της δευτέρας.
Πιστεύω ότι προϋπόθεση για να διασφαλιστεί η διδασκαλία της Πληροφορικής στη δευτεροβάθμια είναι πρωτίστως η διδασκαλία αυτή να βγάζει νόημα. Αυτή τη στιγμή δε βγάζει. Πιστεύω (και το έχω ξαναγράψει) ότι ο μοναδικός τρόπος να πετύχουμε τους στόχους μας είναι να καταβάλλουμε μια συλλογική προσπάθεια σύνταξης της δικής μας διδακτικής πρότασης για όλη τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, την οποία στη συνέχεια θα διεκδικήσουμε.

+1000

vtsakan

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2013
  • *
  • Μηνύματα: 273
  • printf("Smile");
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #3 στις: 27 Νοέ 2014, 06:47:33 μμ »
Με αφορμή αυτό το σχόλιο, θέλω να πω το εξής: αυτή τη στιγμή, πέρα από το γεγονός της επανεισαγωγής του πανελλαδικά εξεταζόμενου μαθήματος, η διδασκαλία της Πληροφορικής στη δευτεροβάθμια δε βγάζει και πολύ νόημα.
  • Στο γυμνάσιο έχουμε ένα μονόωρο μάθημα που δεν ξέρει τι ακριβώς θέλει να είναι (αν θέλει να διδάξει δεξιότητες ΤΠΕ ή έννοιες Πληροφορικής) και μάλιστα σε ασυνέχεια με το Δημοτικό (όπου ένα μέρος των μαθητών είναι προχωρημένοι λόγω ΕΑΕΠ ενώ οι υπόλοιποι έχουν πολύ μεγαλύτερες ανάγκες).
  • Στο λύκειο ξεκινάμε με ένα δίωρο, σχετικά πρακτικό, μάθημα επιλογής, ακολουθούμενο από ένα εντελώς άστοχο σε περιεχόμενο μονόωρο μάθημα γενικής παιδείας. Αυτό τώρα θα συμπληρωθεί από ένα εξάωρο μάθημα, το περιεχόμενο του οποίου θα βγει και πάλι στο πόδι και αναγκαστικά θα επικαλύπτεται με το μάθημα της δευτέρας.
Πιστεύω ότι προϋπόθεση για να διασφαλιστεί η διδασκαλία της Πληροφορικής στη δευτεροβάθμια είναι πρωτίστως η διδασκαλία αυτή να βγάζει νόημα. Αυτή τη στιγμή δε βγάζει. Πιστεύω (και το έχω ξαναγράψει) ότι ο μοναδικός τρόπος να πετύχουμε τους στόχους μας είναι να καταβάλλουμε μια συλλογική προσπάθεια σύνταξης της δικής μας διδακτικής πρότασης για όλη τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, την οποία στη συνέχεια θα διεκδικήσουμε.

Συμφωνώ πως η εκπαίδευση της Πληροφορικής είναι ασύνδετη χωρίς ενιαίο πλαίσιο. Το θέμα είναι να ανοιξει, όπως λέει και ο odysseas, ένα forum με όλους τους φορείς για να καταλήξουμε στο τι θέλουμε να κάνουμε.
Αυτά τα δύο χρόνια ακούστηκαν για την επιστήμη μας πολλά και διάφορα. Τα πιο πολλά ήταν εντελώς λανθασμένα, αλλά κάποια ήταν σωστά.
Όταν δηλαδή λέει η Ρεπούση πως η Πληροφορική ορθώς βγήκε από το Λύκειο, μιας και διδάσκεται οριζόντια σε όλες τις προηγούμενες τάξεις, δίκιο έχει. Μα θα πει κάποιος, όχι, Πληροφορική δεν είναι χειρισμός Η/Υ, αλλά αλγόριθμοι και προβλήματα. Σωστά. Ναι συνάδερφοι, αλλά τι διδάσκουμε στην Α & Β Γυμνασίου (σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα); Κειμενογράφο, ζωγραφική, λογιστικά φύλλα, κτλ. Ότι δηλαδή λέμε πως δεν είναι Πληροφορική. Εδώ έχουμε οξύμωρο.

Προσωπική μου άποψη είναι πώς τα παιδιά θα πρέπει να εξασκουνται στην χρήση Η/Υ μέσα από όλα τα μαθήματα. Θα πρέπει ενδεχομένως να υπήρχε ένα μάθημα Τεχνολογίες στο Δημοτικό που θα διδάσκονται κάποια πολύ βασικά πράγματα, αλλά μέχρι εκεί. Δείτε τι γίνεται στην Φινλανδία (http://www.tanea.gr/news/world/article/5182777/grafh-kai-anagnwsh-sta-sxoleia-ths-finlandias-pernoyn-se-neo-epipedo/) για να καταλάβετε τι θα γίνει στην υπολοιπη Ευρώπη 10 χρόνια μετά.

Οι καθηγητές Πληροφορικής θα πρέπει από την Τετάρτη Δημοτικού μέχρι την Γ' Λυκείου να διδάσκουν αλγοριθμική. Αυτή είναι η δουλεία μας. Και θα πρέπει να καθιερωθεί συνδιδασκαλία με όλες τις ειδικότητες για να δούμε γεωμετρία με logo, λύση 2βάθμιας με ψευδογλώσσα, συνδιασμούς βάσεων dna με στατιστικό πακέτο. Όσο πιο μακρυά μείνουμε από τα λεγόμενα ΤΠΕ, τόσο ευκολότερα θα δείξουμε την επιστήμη μας και πόσο μπορεί να βοηθήσει την σκέψη των παιδιών μας.

Σκόρπιες σκέψεις...
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

pgrontas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 1319
  • There are always possibilities...
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #4 στις: 27 Νοέ 2014, 07:10:10 μμ »
Με αφορμή αυτό το σχόλιο, θέλω να πω το εξής: αυτή τη στιγμή, πέρα από το γεγονός της επανεισαγωγής του πανελλαδικά εξεταζόμενου μαθήματος, η διδασκαλία της Πληροφορικής στη δευτεροβάθμια δε βγάζει και πολύ νόημα.
  • Στο γυμνάσιο έχουμε ένα μονόωρο μάθημα που δεν ξέρει τι ακριβώς θέλει να είναι (αν θέλει να διδάξει δεξιότητες ΤΠΕ ή έννοιες Πληροφορικής) και μάλιστα σε ασυνέχεια με το Δημοτικό (όπου ένα μέρος των μαθητών είναι προχωρημένοι λόγω ΕΑΕΠ ενώ οι υπόλοιποι έχουν πολύ μεγαλύτερες ανάγκες).
  • Στο λύκειο ξεκινάμε με ένα δίωρο, σχετικά πρακτικό, μάθημα επιλογής, ακολουθούμενο από ένα εντελώς άστοχο σε περιεχόμενο μονόωρο μάθημα γενικής παιδείας. Αυτό τώρα θα συμπληρωθεί από ένα εξάωρο μάθημα, το περιεχόμενο του οποίου θα βγει και πάλι στο πόδι και αναγκαστικά θα επικαλύπτεται με το μάθημα της δευτέρας.
Πιστεύω ότι προϋπόθεση για να διασφαλιστεί η διδασκαλία της Πληροφορικής στη δευτεροβάθμια είναι πρωτίστως η διδασκαλία αυτή να βγάζει νόημα. Αυτή τη στιγμή δε βγάζει. Πιστεύω (και το έχω ξαναγράψει) ότι ο μοναδικός τρόπος να πετύχουμε τους στόχους μας είναι να καταβάλλουμε μια συλλογική προσπάθεια σύνταξης της δικής μας διδακτικής πρότασης για όλη τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, την οποία στη συνέχεια θα διεκδικήσουμε.

Γιώργο συμφωνώ με το σχόλιο σου με την εξής παρατήρηση:
Δεν φταίμε εμείς που δεν βγάζει νόημα η διδασκαλία της πληροφορικής. Φταίει που όλες οι κινήσεις που γίνονται από την πολιτεία είναι ασύνδετες, αποσπασματικές ενώ όταν έχουν κάποιο σκοπό αυτός είναι εναντίον μας.
Για παράδειγμα:
-Πληροφορική στα δημοτικά: Αν ξεπεράσουμε τις 'κακοήθειες' που μας έχουν χρήσιμους μόνο για να καλύπτουμε τις συνταξιοδοτήσεις των δασκάλων, μόνος σου είπες ότι δεν εφαρμόζεται σε όλα τα δημοτικά. Πώς να σχεδιάσεις το γυμνάσιο όταν το πρόγραμμα είναι πιλοτικό; Ακόμα και αν σχεδιάσεις θα αναφερθείς στον ελάχιστο κοινό παρονομαστή.
-Πληροφορική στο γυμνάσιο: Το πιλοτικό 2ωρο όπως είπε και ο Τσιωτάκης θα έπρεπε να είχε εφαρμοστεί ήδη.
-Πληροφορική στο λύκειο: Ουδέν σχόλιο.
Τι θέλω να πω:
Με όλη την προχειρότητα που επικρατεί δεν είναι δυνατόν να έχουμε ολική θεώρηση του τι και πώς πρέπει να διδάσκουμε. Αυτό έχει φυσικά αντίκτυπο και στο νόημα που λες. Οι άλλες ειδικότητες είχαν στην διάθεση τους 50+ χρόνια προετοιμασίας σε σταθερό (επιστημονικό και πολιτικό) περιβάλλον για να δέσουν το νόημα.

Σε κάθε περίπτωση συμφωνώ (όπως συζητάγαμε και στο νήμα για την Εκπαιδευτική Γλώσσα Προγραμματισμού) ότι πρέπει να υπάρξει προσπάθεια επιρροής των δημιουργών των προγραμμάτων σπουδών από χώρους αξιόλογους σαν το Στέκι.
A man provided with paper, pencil, and rubber, and subject to strict discipline is in effect a universal machine - Alan Turing

NiColas1957

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 318
  • Animus Facit Nobilem
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #5 στις: 27 Νοέ 2014, 07:28:03 μμ »
Το διαγράφω γιατί δεν ταιριάζει με το νέο θέμα  :D
« Τελευταία τροποποίηση: 28 Νοέ 2014, 01:02:50 πμ από NiColas1957 »

thana$i$

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 242
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #6 στις: 27 Νοέ 2014, 08:51:26 μμ »
Όσων τμημάτων του αποφοίτους η πολιτεία αξιοποιεί ως ΠΕ19/ΠΕ20 (πληροφορικούς) είτε στην εκπαίδευση είτε στους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ, αποτελούν τμήματα Πληροφορικής με τη βούλα της και θα είναι ενταγμένα μόνο στην ΕΠΕ της.  Δεν είμαι σύμβουλος του κράτους, αλλά νομίζω ότι έχει νομική βάση, σωστά;

Η κωδικοποίηση που αναφέρει ο Παναγιώτης βρίσκεται στο ΦΕΚ 315/τΑ´/2003
http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wFalhF2BrTT7HdtvSoClrL8BWSxBgEw3dF5MXD0LzQTLWPU9yLzB8V68knBzLCmTXKaO6fpVZ6Lx3UnKl3nP8NxdnJ5r9cmWyJWelDvWS_18kAEhATUkJb0x1LIdQ163nV9K--td6SIuePOvDbQz9TtZnnpqmsYEAAgCoOOEL8JeWhENd_1IG9e

dpa2006

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 618
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #7 στις: 27 Νοέ 2014, 11:55:05 μμ »
Στο γυμνάσιο (ή/και) στο λύκειο δεν θα μπορούσε να θεσπιστεί μια είδους πιστοποίηση εναλλακτική του ECDL;
Δεν ξέρω αν ποτέ έχει συζητηθεί κάποια αντίστοιχη πρόταση.
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

ntzios kostas

  • Καθηγητής Πληροφορικής
  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 599
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #8 στις: 28 Νοέ 2014, 12:16:23 πμ »
Θα ήθελα να πω ένα μεγάλο μπράβο σε όλους αυτούς που παλέψανε και πιστέψανε στην εισαγωγή του μαθήματος μας. Πρέπει όμως τώρα όπως  πρωτοανεφερε ο Γιώργος, να δουλέψουμε όλοι και για την ποιοτική αναβάθμιση του κλάδου μας. Πιστεύω ότι το χτίσιμο πρέπει να γινει ξεκινώντας απο τα άκρα. Δηλαδή απο τις πρώτες τάξεις του δημοτικού καταλήγοντας στη γ λυκείου ή ανάποδα. Μάλλον όμως θα πάμε στο ανάποδα. Οπότε μεγάλη προσοχή στο πρόγραμμα σπουδών του εξάωρου, ακομα και στο όνομά του
 Και πάλι ένα μεγάλο ευχαριστω.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Gnirut

  • Επισκέπτης
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #9 στις: 28 Νοέ 2014, 01:09:33 πμ »
"Τα φροντιστήρια κάποτε ελπίζω ότι θα καταργηθούν"

Τα φροντιστήρια για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια θα υπάρχουν πάντα, το ζήτημα είναι η ύλη των εξετάσεων να έχει όσο το δυνατόν λιγότερη σχέση με το πρόγραμμα σπουδών του λυκείου.

Όποιος μαθητής θέλει θα μπορεί να κάνει φροντιστήριο για τις εξετάσεις εισαγωγής ακόμα και από την γ' γυμνασίου (που λέει ο λόγος) αλλά το πρόγραμμα του σχολείου, το είδος της παρεχόμενης γνώσης και το είδος και η ύλη των ενδοσχολικών εξετάσεων θα ορίζεται καθαρά σε επίπεδο β'θμιας χωρίς "φροντιστηριακές" παρεμβάσεις.

Κατά τα άλλα θετική και αναμενόμενη η σημερινή εξέλιξη αλλά πάντα ισχύουν αυτά που έχουμε αναφέρει στο παρελθόν και επαναλαμβάνει σήμερα ο odysseas ότι δηλαδή χωρίς υψηλό επίπεδο πληροφορικών μαθημάτων με σαφείς κατευθύνσεις σε όλη την β'θμια το ότι σήμερα ξαναμπήκε το μάθημά μας στις πανελλαδικές μεσοπρόθεσμα δεν θα σημαίνει τίποτα και θα έχουμε κάποια στιγμή πάλι τα ίδια.

fof

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 291
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #10 στις: 28 Νοέ 2014, 09:07:49 πμ »
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσους αγωνίστηκαν τόσους μήνες τώρα και που δεν σκέφτηκαν ποτέ να παραιτηθούν! (ή μάλλον το σκέφτηκαν αλλά δεν το έκαναν ποτέ, θα ήθελα να τους ονομάσω .. αλλά δεν με αφήνουν :))

..Πιστεύω (και το έχω ξαναγράψει) ότι ο μοναδικός τρόπος να πετύχουμε τους στόχους μας είναι να καταβάλλουμε μια συλλογική προσπάθεια σύνταξης της δικής μας διδακτικής πρότασης για όλη τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, την οποία στη συνέχεια θα διεκδικήσουμε.

Αυτό πρέπει να γίνει...!!!!

odysseas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2011
  • *
  • Μηνύματα: 842
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #11 στις: 28 Νοέ 2014, 10:05:53 πμ »
Θα μπορούσαμε πιστεύετε να το κάνουμε εδώ μέσα; Να φτιάξουμε ένα κλειστό (?) thread και να ξεκινήσουμε δουλειά;

Το πως μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο είναι μια μεγάλη συζήτηση. Υπάρχουν πολλές παράμετροι, αλλά η βασική που εντοπίζω είναι η δέσμευση. Μπορούν να μαζευτούν 5, 10 ή 100 άτομα, όμως το πρόβλημα που συνήθως εμφανίζεται (ειδικά όταν οι άνθρωποι δε δουλεύουν δια ζώσης) είναι ότι ελάχιστοι μπορούν πραγματικά να δεσμευτούν ότι θα αφιερώσουν συστηματικά το χρόνο τους για μια τέτοια δουλειά. Είναι λίγες οι περιπτώσεις που οι ομάδες εργασίας παραμένουν ομάδες και συνεχίζουν να εργάζονται για μεγάλο χρονικό διάστημα. Και για ένα τέτοιο θέμα η δουλειά εκτιμώ ότι θα είναι πολλή.

Δεν ξέρω αν υπάρχουν προτάσεις για το θέμα αυτό, εγώ πάντως δεν έχω καταλήξει, είμαι μόνο βέβαιος πως πρέπει να συμβεί.

seibei

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 286
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #12 στις: 28 Νοέ 2014, 10:29:55 πμ »
Θέλω και εγω να ευχαριστήσω και να συγχαρώ τους ανθρώπους που αγωνίστηκαν για τον δίκαιο σκοπό μας.
Τα κατάφεραν απέναντι σε θεούς και δαίμονες.

Στο γυμνάσιο (ή/και) στο λύκειο δεν θα μπορούσε να θεσπιστεί μια είδους πιστοποίηση εναλλακτική του ECDL;
Δεν ξέρω αν ποτέ έχει συζητηθεί κάποια αντίστοιχη πρόταση.
Νομίζω οτι είναι επιβεβλημένο.

Gnirut

  • Επισκέπτης
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #13 στις: 28 Νοέ 2014, 10:40:51 πμ »
Το πως μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο είναι μια μεγάλη συζήτηση. Υπάρχουν πολλές παράμετροι, αλλά η βασική που εντοπίζω είναι η δέσμευση. Μπορούν να μαζευτούν 5, 10 ή 100 άτομα, όμως το πρόβλημα που συνήθως εμφανίζεται (ειδικά όταν οι άνθρωποι δε δουλεύουν δια ζώσης) είναι ότι ελάχιστοι μπορούν πραγματικά να δεσμευτούν ότι θα αφιερώσουν συστηματικά το χρόνο τους για μια τέτοια δουλειά. Είναι λίγες οι περιπτώσεις που οι ομάδες εργασίας παραμένουν ομάδες και συνεχίζουν να εργάζονται για μεγάλο χρονικό διάστημα. Και για ένα τέτοιο θέμα η δουλειά εκτιμώ ότι θα είναι πολλή.

Δεν ξέρω αν υπάρχουν προτάσεις για το θέμα αυτό, εγώ πάντως δεν έχω καταλήξει, είμαι μόνο βέβαιος πως πρέπει να συμβεί.
Θέλω και εγω να ευχαριστήσω και να συγχαρώ τους ανθρώπους που αγωνίστηκαν για τον δίκαιο σκοπό μας.
Τα κατάφεραν απέναντι σε θεούς και δαίμονες.
Νομίζω οτι είναι επιβεβλημένο.

Τελικά ποιοι είναι αυτοί που "αγωνίστηκαν για τον δίκαιο σκοπό μας" και πως, για να τους συγχαρούμε επιτέλους.

Όσον αφορά το: "Το πως μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο είναι μια μεγάλη συζήτηση" που γράφει ο odysseas αυτό ξεκινά από το ποιος επιτέλους κάνει κουμάντο στον κλάδο μας, ποιος προτείνει και το κυριώτερο ποιος έχει τις προσβάσεις να περάσει τα θέματα στο υπουργείο.

Δεν έχει νόημα να κάνουμε ομάδες εργασίας να παιδευτούμε κανένα χρόνο και στο τέλος να προωθηθούν άλλα από αυτούς που έχουν τις "προσβάσεις".

Αυτοί λοιπόν που κάνουν "κουμάντο" στον κλάδο μας ας βγουν και ας αναλάβουν την συγκρότηση ομάδας εργασίας πάνω στο θέμα αφού αυτοί στο τέλος θα αναλάβουν την προώθηση των προτάσεων μας σαν κλάδος.

odysseas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2011
  • *
  • Μηνύματα: 842
Απ: ΓΕΛ: Back to the Future
« Απάντηση #14 στις: 28 Νοέ 2014, 11:27:52 πμ »
Αυτοί λοιπόν που κάνουν "κουμάντο" στον κλάδο μας ας βγουν και ας αναλάβουν την συγκρότηση ομάδας εργασίας πάνω στο θέμα αφού αυτοί στο τέλος θα αναλάβουν την προώθηση των προτάσεων μας σαν κλάδος.

Δεν συμφωνώ. Αυτοί που κάνουν κουμάντο αλλάζουν και κάθε φορά προωθούν την ανέμπνευστη και αποσπασματική τους πρόταση, ειδικά εφόσον δεν υπάρχει τίποτα έτοιμο στο οποίο μπορούν να στηριχθούν. Αν ο κλάδος συντάξει και υιοθετήσει μια συνολική πρόταση, τότε είμαι βέβαιος πως αργά ή γρήγορα θα υιοθετηθεί.