Αποστολέας Θέμα: 1ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής για παιδιά Δημοτικού  (Αναγνώστηκε 2402 φορές)

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2777
  • Πύργος Ηλείας
    • ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ηλείας

tropheus

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 173
Έχει παραλάβει κάποιος συνάδελφος το πακέτο WEDO από την Cosmote;

Υπάρχει έστω κάποιος που το περιμένει και γνωρίζει κάτι;
« Τελευταία τροποποίηση: 01 Δεκ 2014, 10:57:57 μμ από tropheus »

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2777
  • Πύργος Ηλείας
    • ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ηλείας
Το περιμένω... Απλά ξέρω ότι είμαστε σε αυτούς που θα το πάρουν!

tropheus

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 173
Το περιμένω... Απλά ξέρω ότι είμαστε σε αυτούς που θα το πάρουν!

Έχεις από κάπου κάποια ενημέρωση και ξέρεις ότι είσαι μέσα σε αυτούς που θα το πάρουν;
Και εγώ ήμουν από τους πρώτους που είχα κάνει αίτηση και λογικά πρέπει να πάρω αλλά κανείς δεν ξέρει τίποτα...

EDIT : Μόλις ενημερώθηκα μέσω mail ότι θα το στείλουν το πακέτο μέσα στις επόμενες ημέρες

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2777
  • Πύργος Ηλείας
    • ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ηλείας
Μόλις διάβασα κι εγώ το σχετικό email!

vigor

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 73
Στα πρώτα μαθήματα που έκανα αυτή την εβδομάδα στο δημοτικό που υπηρετώ, μιας και είχα κάποια κιτ που ο σύλλογος γονέων αποφάσισε να πάρει, διαπίστωσα ότι μαθητές ομάδων Γ και Δ θα δυσκολευτούν πολλοί στο προγραμματιστικό κομμάτι του Scratch. Όσοι το έχουμε διδάξει ξέραμε ότι δύσκολα γίνεται κατανοητό από τέτοιες ηλικίες, ιδιαίτερα σε εντολές με μεταβλητές. Θα ήθελα την γνώμη σας και τις εντυπώσεις σας όσοι έχετε ξεκινήσει.
Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω τι πρέπει να συμπληρωθεί στα πεδία που ακολουθούν το "να εμφανίζεται με την παραπάνω προϋπόθεση" και το "στο site", στο έντυπο συγκατάθεσης γονέα της wro.
Τέλος θα ήθελα να συζητήσουμε ποια διδακτική πορεία θα ακολουθήσετε σε κάθε μάθημα. Στο 1ο μάθημα μου(1 1/2 ώρα) σε κάθε ομάδα ορίσαμε αρχηγό, συζητήσαμε για το τι είναι ρομπότ, πως λειτουργεί και ποια στάδια ακολουθεί η λειτουργία (είσοδος, επεξεργασία, έξοδος), ανοίξαμε το κιτ και με τις Ε-ΣΤ κάναμε τις πρώτες κατασκευές και δώσαμε εντολές για να αντιληφθούμε την περιστροφή του κινητήρα και την λειτουργία των αισθητήρων.
Στο επόμενο μάθημα της ερχόμενης εβδομάδας σκέφτομαι να προχωρήσουμε με τις κατασκευές του πακέτου και να δουλέψουμε περισσότερο το scratch, ξεκινώντας από την αρχή, επεξηγώντας τις εντολές κάθε κατηγορίας.

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2777
  • Πύργος Ηλείας
    • ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ηλείας
Το έντυπο συγκατάθεσης είναι χάλια. Ουσιαστικά το πήραν από το ΠΣΔ και για αυτό αναφέρεται σε sites...
Ίσως θα πρέπει να ρωτήσουμε.

Εγώ περιμένω το κιτ. Δεν έχω άλλο διαθέσιμο. Όμως αυτά που θα χρειαστούν από τον προγραμματισμό στο scratch δεν είναι πολύ δύσκολα. Εγώ θα το επιχειρήσω με ένα τμήμα της Δ τάξης.

fupat2

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 136
Το έντυπο συγκατάθεσης είναι χάλια. Ουσιαστικά το πήραν από το ΠΣΔ και για αυτό αναφέρεται σε sites...
Ίσως θα πρέπει να ρωτήσουμε.

Εγώ περιμένω το κιτ. Δεν έχω άλλο διαθέσιμο. Όμως αυτά που θα χρειαστούν από τον προγραμματισμό στο scratch δεν είναι πολύ δύσκολα. Εγώ θα το επιχειρήσω με ένα τμήμα της Δ τάξης.

Καλά κάνεις και πάς, ΑΛΛΑ να τους πεις ότι είναι απαράδεκτο τα στοιχεία των ρομπότ να είναι από μια συγκεκριμένη εταιρία.
Θα έπρεπε να είναι ελεύθερο να χρησιμοποιεί ο εκπαιδευτικός ότι ρομποτικό στοιχείο θέλει.

Αναφέρομαι σε αυτό:
http://www.wrohellas.gr/index.php/d2014/eks

Παράθεση
Open category

Σε αυτή τη κατηγορία μπορείτε εκτός από τη βασική μονάδα ΧΧΧΧΧΧΧ (υποχρεωτικά) να χρησιμοποιήσετε επιπρόσθετα και τους παρακάτω μικροεπεξεργαστές

« Τελευταία τροποποίηση: 08 Δεκ 2014, 12:02:12 μμ από fupat2 »
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

tropheus

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 173
Το έντυπο συγκατάθεσης είναι χάλια. Ουσιαστικά το πήραν από το ΠΣΔ και για αυτό αναφέρεται σε sites...
Ίσως θα πρέπει να ρωτήσουμε.

Εγώ περιμένω το κιτ. Δεν έχω άλλο διαθέσιμο. Όμως αυτά που θα χρειαστούν από τον προγραμματισμό στο scratch δεν είναι πολύ δύσκολα. Εγώ θα το επιχειρήσω με ένα τμήμα της Δ τάξης.

Επειδή το έντυπο συγκατάθεσης άργησε να βγει στο site εγώ είχα ήδη ετοιμάσει δική μου φόρμα την οποία είχα μοιράσει και είχαν υπογράψει οι γονείς.

Εμένα το βασικό μου πρόβλημα είναι ότι έχω συνολικά 30 μαθητές (όλοι από Στ') που θέλουν να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό.
Περιμένω το ένα δωρεάν πακέτο και μαλλον θα αγοράσουμε άλλο ένα (123€). Άρα 12 μαθητές συνολικά.
Και πάλι θα μείνουν πολλοί μαθητές εκτός αλλά είναι πολλά τα χρήματα που απαιτούνται...

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2777
  • Πύργος Ηλείας
    • ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ηλείας
Το παρέλαβε κανείς;

tropheus

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 173
Το παρέλαβε κανείς;

Επειδή μένω Αθήνα πήγα και το πήρα αυτοπροσώπως από τον αντιπρόσωπο.
Δεν είναι πάντως κακή ιδέα να τους κάνεις ένα τηλεφώνημα.

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2777
  • Πύργος Ηλείας
    • ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ηλείας
Aπό τις 28 Φεβρουαρίου και για ένα μήνα, η καρδιά της Ελλάδας χτυπά στον παλμό του διαγωνισμού "Η δική μου πόλη, με αποκορύφωμα τον 1ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, 28 Μαρτίου 2015, στις εγκαταστάσεις της Ελληνογερμανικής Αγωγής. Ο χορός ξεκινά σήμερα σε Αλεξανδρούπολη, Λάρισα και Τρίπολη. Σειρά έχουν 1/3 η Ρόδος και η Λαμία. O διαγωνισμός, αποκλειστικά για παιδιά Δημοτικού, ηλικίας 8-12 ετών

http://www.wrohellas.gr/

Δημήτρης Κανάς

  • Εκπαιδευτικός
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 189
    • Εργαστήρι Δημοτικού Σχολείου
Συμμετείχε παιδί από τη τάξη μου στην ομάδα! Πολύ όμορφη εμπειρία!

Πάντως δε βρήκα φωτογραφίες και υλικό από την εκδήλωση στην Αλεξανδρούπολη.

fupat2

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 136
Aπό τις 28 Φεβρουαρίου και για ένα μήνα, η καρδιά της Ελλάδας χτυπά στον παλμό του διαγωνισμού

Υπερβολές. Πάλι χάσαμε το νόημα των λέξεων, για λόγους εντυπωσιασμού.... ::)

http://www.wrohellas.gr/index.php/d2015/eks

Παράθεση
Open category

Σε αυτή τη κατηγορία μπορείτε εκτός από τη βασική μονάδα ΧΧΧΧΧ (υποχρεωτικά) να χρησιμοποιήσετε επιπρόσθετα και τους παρακάτω μικροεπεξεργαστές

O όρος του κανονισμού που σε υποχρεώνει να έχεις τα προϊόντα μιας συγκεκριμένης εταιρίας για να συμμετέχεις, συνεχίζει να ισχύει.

Κάτι που φυσικά αναιρεί τον "Πανελλήνιο" χαρακτήρα του διαγωνισμού, εφόσον τα δωρεάν πακέτα από την εταιρία είναι περιορισμένα και στην πράξη ελάχιστα σχολεία έχουν την δυνατότητα να αγοράσουν εξοπλισμό.

Αν εγώ ονομάσω τα δικά μου τουβλάκια με το όνομα της εταιρίας, θα με πάνε φυλακή.  Η εταιρία όμως χρησιμοποιεί το όνομα "Πανελλήνιος" στους διαγωνισμούς της, και κανείς δεν λέει τίποτα.  Η χρήση της λέξης "Πανελλήνιος" από εταιρίες του ιδιωτικού τομέα πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει. Όπως αυτές  θέλουν να προστατεύεται το όνομά τους και το logo τους, έτσι και εκείνες πρέπει να σέβονται τα νοήματα των λέξεων που αναφέρονται και αφορούν όλους μας.

Αν θέλουν ο διαγωνισμός τους να ονομάζεται πανελλήνιος, να φροντίσουν όλα τα σχολεία να έχουν την δυνατότητα συμμετοχής δωρίζοντας σε όλα τα σχολεία εξοπλισμό, ή να βγάλουν αυτό το "υποχρεωτικά τα τουβλάκια της εταιρίας" από τον κανονισμό.

Επίσης θα ήθελα να ξέρω ένα στατιστικό, πόσοι ζήτησαν να λάβουν μέρος στον διαγωνισμό, και πόσοι τελικά έγινα δεκτοί. Αν δεν απορίφθηκαν σχολεία, αυτό είναι ένα καλό δείγμα της καλής πρόθεσης που έχει η εταιρία.




Αλήθεια, τι γνώμη έχετε για την παραπάνω εικόνα; Υπάρχει πράγματι πρώτη θέση , ή μήπως η πρώτη θέση είναι ένα ψεύτικο κατασκεύασμα των μεγάλων για να βάζουν τα παιδιά να τρέχουν και να ανταγωνίζονται άσκοπα;
Τι θα την κάνουμε την παιδεία, διαγωνισμό του thevoice θα την κάνουμε;
« Τελευταία τροποποίηση: 12 Μάρ 2015, 11:22:44 πμ από fupat2 »
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).