Αποστολέας Θέμα: Ωρολόγια Προγράμματα Σπουδών Β' και Γ' Πληροφορικής ΕΠΑΛ  (Αναγνώστηκε 5740 φορές)

Νικόλας Μαυρογενειάδης

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 9
Καλησπέρα, είμαι ο Νικόλας 17 χρονών μαθητής της 3ης Λυκείου στο ΕΠΑΛ και θα ήθελα να μοιραστώ τον προβληματισμό μου σε σχέση με αυτά που αναφέρονται από τα προηγούμενα άτομα και το θέμα των μαθημάτων. Εγώ προσωπικά έκανα κάποια καλοκαιρινά μαθήματα στην Έκθεση που έχω κάποια αδυναμία αλλά και προγραμματισμό ώστε να έχω περισσότερη ύλη. Σε τέτοια λοιπόν οικονομική κρίση, που οι γονείς δεν έχουν την δυνατότητα να στείλουν τα παιδιά τους στο φροντιστήριο, σε μια κρίση η οποία εκτός απο οικονομικά προβλήματα προσφέρει μερικές φορές εντάσεις κ.α, αποφασίζουν να αλλάξουν την ύλη στον προγραμματισμό σε μια γλώσσα, πιο δύσκολη; Δεν γνωρίζω. Ίσως κάνω τα πράγματα πιο περίπολα απ 'όσο είναι, εφόσον μιλάμε για 4 μαθήματα τα οποία με σταθερό διάβασμα και ακόμα χωρίς φροντιστήριο μπορεί κάποιος να αντεπεξέλθει.
  Δεν ζητάω σχολιασμό των όσων είπα, απλά θέλω να σχολιαστεί αν η αλλαγή (αν γίνει τελικά) είναι θετική, αρνητική ή ουδέτερη; Έχει σκοπό να αναβαθμίσει σχετικά την ειδικότητα της Πληροφορικής;
  Θα διαβάσω και θα δεχτώ όλες τις απαντήσεις με όλο τον σεβασμό.
 Ευχαριστώ πολύ.

Γιάννης Αναγνωστάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 802
Καλησπέρα

Δεν έχεις λόγο να αγχώνεσαι για την όποια αλλαγή ύλης. Από 'τι φαίνεται η αλλαγή θα ισχύσει από την φετινή Β' Λυκείου ώστε η επόμενη Γ' Λυκείου να κάνει μία πιο ομαλή μετάβαση

Ακόμα και αλλαγή να γινόταν φέτος , δεν θα είχες λόγο ιδιαίτερο να αγχωθείς..Αν μάθεις να σκέφτεσαι αλγοριθμικά ακόμα και σε Pascal, δεν θα σου ήταν καθόλου ζόρικη η μετάβαση σε μία άλλη γλώσσα όπως η Python..Αν θες την άποψη μου, πιο πολλά θα κέρδιζες ίσως με την Python, αφού αν δεις , διεθνώς είναι μία γλώσσα η οποία συνεχώς κερδίζει έδαφος σε πολλούς τομείς, εν αντιθέσει με την Pascal ( η οποία είναι ωστόσο πολύ καλή για εισαγωγή στο προγραμματισμό αλλά με ελάχιστες-μηδενικές πλέον εφαρμογές στην αγορά εργασίας)


Οπότε μην πανικοβάλλεσαι, συνέχισε την προσπάθεια σου και καλή σου επιτυχία.


bugman

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 355
  • The Bug Eater
    • Πληροφορική Προγραμματισμός
Και αν υπάρχει χρόνος ρίχνει κανείς μια ματιά εδώ: Προσοχή η γλώσσα έχει ένα θέμα με τα διαστήματα...δεν μπαίνουν τυχαία!
http://dide.flo.sch.gr/Plinet/Meetings/Meeting23/A_Byte_of_Python-el.pdf
Αυτό είναι στα αγγλικά και αναφέρει περί της φιλοσοφίας των διαστημάτων στην Python.
http://www.secnetix.de/olli/Python/block_indentation.hawk


petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2199
Ποια ύλη και από ποιο βιβλίο;;;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Γιάννης Αναγνωστάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 802
Ποια ύλη και από ποιο βιβλίο;;;

Λπν, για τον δομημένο προγραμματισμό για φέτος ισχύει το κανονικό βιβλίο με μικροαλλαγές (εκτός τα κεφάλαια 1,2,3,5,6) και μπάινουν μονοδιάσταστοι μέσα! (σελ. 5-11 του pdf)

Για τα δίκτυα υπολογιστών, υπάρχει μία αναδιαμόρφωση της ύλης και από ότι καταλαβαίνω απο το pdf δεν θα ισχύσει το παλιό βιβλίο, αλλά σημειώσεις..(σελ. 51-56 του pdf)

Τι έχετε καταλάβει εσείς;

Νικόλας Μαυρογενειάδης

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 9
Αν όλα αυτά ισχύουν, εμείς τι Δευτέρα τι βιβλία θα πάρουμε; Να υποθέσω πως δεν θα πάρουμε. Μέχρι να καθοριστούν οι ύλες εμείς τι μαθήματα θα κάνουμε; Η ύλη θα ξεκινήσει αργότερα με αποτέλεσμα να είμαστε αρκετά πίσω. Ελπίζω όλα αυτά να τα σκεφτούν και να βγάλουν μια σωστή απόφαση (αν βγει απόφαση)

aprekates

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 87
    • Enomem
Δεν ξέρω αν είδατε το τελευταίο ΦΕΚ (1053, 5-6-15). Οι δυο από τις 3 ειδικότητες (1η και 3η) παρουσιάζονται με ακριβώς τα
ίδια μαθήματα. Είναι τυπογραφικό λάθος;

http://www.odigostoupoliti.eu/orologio-programma-ton-mathimaton-genikis-pedias-taxeon-epal/

 ΑΠΣ 2015-16  δεν εχει τα πολυμεσα..

gkipos

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 33

seibei

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 285
http://iep.edu.gr/index.php/el/prokirixeis/menu-mitroa-2/397-2016-04-13-08-43-00

Νομίζω θα ήταν καλό να κάνουμε μια συζήτηση για τα προγράμματα σπουδών. Δεν ξέρω αν είναι ηδη αργά...
Θα ήθελα να θέσω 2-3 προβληματισμούς όσον αφορά στο πρόγραμμα της Β'ΕΠΑΛ:

1. Βασικά Θέματα Πληροφορικής :Νομίζω ότι 4 ώρες για το μάθημα αυτό είναι υπερβολή ειδικά όταν δεν υπάρχει κανένας εργαστηριακός οδηγός. 2 ώρες θεωρώ πως είναι αρκετές.
2. Λειτουργικά Συστήματα : Δεν καταλαβαίνω γιατί το μάθημα αυτό σε επίπεδο ΕΠΑΛ πρέπει να έχει 1 ώρα θεωρίας. Προτείνω μόνο εργαστήριο και εκει να επισημαίνεται η απαραίτητη θεωρία.
3. Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων: Δεν θεωρώ το μάθημα απαραίτητο και σε κάθε περίπτωση οι 3 ώρες είναι πάρα πολλές. Μια ώρα θα ήταν αρκετή.
4. Αγγλικά Ειδικότητας: Ειδικά στην πληροφορική ήδη λέμε τα μισά και παραπάνω στα αγγλικά. Γενικότερα πιστεύω ότι οποιοδήποτε μάθημα Αγγλικών Ειδικότητας θα πρέπει να διδάσκεται από καθηγητές ειδικότητας με πχ proficiency. Διαφορετικά φτάνουμε στο κωμικό σημείο καθηγητές αγγλικών να καλούνται να διδάσκουν ορολογία που δεν γνωρίζουν ούτε στα ελληνικά, για θέματα εντελώς ακατανόητα. Ανοίξτε ένα βιβλίο ορολογία όπως αυτό της μηχανολογίας για να καταλάβετε...

Από τα παραπάνω θα μπορούσαν να εξοικονομηθούν ώρες για άλλα μαθήματα.
Για παράδειγμα θεωρώ απαράδεκτο να μην διδάσκεται μια σουίτα τύπου Office!!! Απαράδεκτο!

Γενική κατεύθυνση που θα ήθελα: περισσότερα εργαστήρια, πρακτικά και ελκυστικά μαθήματα και όχι κουτσουρεμένος και άστοχος ακαδημαϊσμός (μειώθηκε σε μεγάλο βαθμό με τα νέα βιβλία, μπορεί να μειωθεί και περισσότερο).
Αυτά. Περιμένω την γνώμη σας.

seibei

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 285
Δηλαδή θα προτιμούσα:

Α/Α   Μαθήματα                                                         Ώρες   
1.   Αρχές Προγραμματισμού Υπολογιστών     Μεικτό (1Θ+3Ε)   
2.   Υλικό και Δίκτυα Υπολογιστών                  Μεικτό (2Θ+2Ε)   
3.   Βασικά Θέματα Πληροφορικής                              2Θ ή 1Θ+1Ε   
4.   Λειτουργικά Συστήματα                                        3Ε ή 4Ε
5.   Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Ιστοτόπων                    4E   
6.   Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων                                   1E   
7.   Office                                                                    5E ή 4Ε
ΣΥΝΟΛΟ                                                                          23