Αποστολέας Θέμα: Ενσωματωμένες συναρτήσεις και συγκριτικοι τελεστες σε αλγόριθμο  (Αναγνώστηκε 755 φορές)

sstauross

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 22
Καλησπέρα,
ήθελα να σας ρωτήσω αν είναι ξεκάθαρη η χρήση των ενσωματωμένων συναρτήσεων σε αλγόριθμο μιας και ξεφυλλίζοντας το τετράδιο μαθητή παρατήρησα στη σελίδα 53 την τετραγωνική ρίζα να τη χρησιμοποιεί σαν Ρίζα(λ) και όχι Τ_Ρ ή και σε άλλες περιπτώσεις με το μαθηματικό σύμβολο της τετρ. ρίζας.. τελικά τι ισχύει;

Επίσης ένα παρόμοιο θέμα έχω διαπιστώσει και με τους τελεστές όπου τη μία βλέπω >= και την άλλη ≥ Σε αυτή τη περίπτωση και τα δύο είναι σωστά;

Ευχαριστώ εκ τών προτέρων.

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2167
Θα έλεγα ότι ο αλγόριθμος είναι μια πιο ελεύθερη μορφή προγραμματισμού σε ΓΛΩΣΣΑ, όπου επιτρέπονται ουσιαστικά κάποια παραπάνω πράγματα όπως αυτά που αναφέρεις
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

sstauross

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 22
Συμφωνώ απόλυτα, το θέμα είναι με βάση ποια κριτήρια γίνεται η διόρθωση ενός αλγορίθμου στις εξετάσεις! Μπορώ να χρησιμοποιώ τις ενσωματωμένες συναρτήσεις της γλώσσας σε ένα αλγόριθμο; και αν ναί γίνεται κάπου ξεκάθαρο; όσον αφορά τους τελεστές το βιβλίο τη μία τους χρησιμοποιεί έτσι την άλλη αλλιώς τελικά ενα γραπτό πως αξιολογείται;

Ευχαριστώ πολύ!

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3059
  • to Iterate is human to Recurse divine
Όσον αφορά τους τελεστές μια ματιά στα θέματα Α3 και Β, του 2010 θα  δώσει πολλές απαντήσεις όσον αφορά το θέμα χρήσης συγκριτικών τελεστών.

Σχετικά με τις συναρτήσεις αφου στο διδακτικό πακέτο χρησιμοποιείται η Ρίζα προφανως μπορούν να χρησιμοποιηθούν και οι ενσωματωμένες συναρτήσεις.
Στην ψευδογλώσσα όμως μπορούν γενικά να χρησιμοποιηθούν και άλλες συναρτήσεις , άλλωστε αυτή είναι και η φιλοσοφία της ψευδογλώσσας και του μαθήματος.
Μην ξεχνάμε ότι στον πολλαπλασιασμό αλά ρωσικά δεν είχε παλιά τον τελεστή div αλλά το μαθηματικό σύμβολο του ακέραιου μέρους.
Δηλαδή το σύμβολο της ρίζας στην ψευδογλώσσα είναι σωστό.
Η ερώτηση εδώ είναι μεχρι ποιο βαθμό όμως μπορούν οι μαθητές να χρησιμοποιούν συναρτήσεις?

Ένας κανόνας θα μπορούσε να ήταν : Ο μαθητής μπορεί να χρησιμοποιήσει οποιαδήποτε συνάρτηση θέλει αρκεί η χρήση της να μην αλλάζει την αλγοριθμική δυσκολία του προβλήματος

Επειδή αυτός ο κανόνας είναι πολύ γενικός, μια λύση θα ήταν να δίνονται για κάθε θέμα το interface των συναρτήσεων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν, με μια σύντομη περιγραφή για κάθε μια σε ένα παράρτημα μαζί με τα θέματα.

Αυτό πάλι θα ήταν δύσκολο σήμερα δεδομένων των τελευταίων οδηγιών για οικονομία στο χαρτί και τα δεύτερα τετράδια.
« Τελευταία τροποποίηση: 17 Μάι 2014, 12:38:26 μμ από evry »
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2167
Όλοι μας βελτιώνουμε τις σημειώσεις μας κάθε χρόνο και διορθώνουμε λάθη
Και βασιζόμαστε σε ένα βιβλίο που γράφτηκε το 1997 και δεν διορθώθηκε ποτέ
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής