Αποστολέας Θέμα: Απαράδεκτη "προώθηση" του απερχόμενου Προέδρου σε συγκεκριμένους υποψηφίους.  (Αναγνώστηκε 10427 φορές)

nk

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 23
Ας μην χαλάμε άλλο τα λόγια μας είναι ξεκάθαρο πια ακόμα και στους πλέον κακόπιστους ότι το ήθος κάποιων που μας "εκπροσωπούν" είναι ανύπαρκτο. Το καταλαβαίνει κανείς από τις πράξεις τους (τα γεγονότα) αλλά ακόμα και από τα λόγια τους που θυμίζουν λόγια πολιτικών σε τηλεοπτική εκπομπή.
Ιδού και το τελευταίο (ή μήπως δεν ξέρουμε ακόμα κάποια) έργο των δήθεν εκπροσώπων μας:

Στην συνάντηση που είχε το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ (αλήθεια το ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟ ΔΣ της ΠΕΚΑΠ τι δουλειά είχε να κάνει 2 συναντήσεις με το Υπουργείο λίγο πριν τις εκλογές ? Μήπως για να δείξει ότι δραστηριοποιείται και να πάρουν κάποιοι κάποιες ψήφους ή για να κλείσει συμφωνίες και να "δεσμεύσει" το νέο ΔΣ πριν καν αναλάβει ?) με τη Υφυπουργό κα Χριστοφιλοπούλου στις 21/10/2011 και στην ανακοίνωση που έβγαλε για το τι ειπώθηκε http://pekap.blogspot.com/2011/10/251011.html αναφέρεται:

"Σε σχετική ερώτηση προς τον Γ.Γ. για τη θεσμοθέτηση εργαστηρίου Πληροφορικής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και καθιέρωση αντίστοιχα του θεσμού του υπεύθυνου εργαστηρίου όπως στη δευτερο-βάθμια εκπαίδευση, αναφέρθηκε ότι δεν θα προβλέπεται συμπλήρωση ωραρίου ως υπευθύνου εργα-στηρίου, κάτι για το οποίο διαφωνήσαμε έντονα."

Χθές ανακοινώθηκε ο Κανονισμός Λειτουργίας των Εργαστηρίων των Ολοήμερων τον οποίο υπογράφει ως συντάκτης ο Δρ. Κανίδης Ευάγγελος, Σχολικός Σύμβουλος ΔΕ ΠΕ19-Πληροφορικής και μπορείτε να τον διαβάσετε στο http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2011/111118_egkyklios_kanonismos.pdf

Αν διαβάσετε θα δείτε ότι στον συγκεκριμένο κανονισμό ο υπεύθυνος εργαστηρίου δεν έχει μείωση ωραρίου ! Επίσης θα δείτε ότι υπεύθυνος εργαστηρίου μπορεί να μπει και οποιοσδήποτε Εκπαιδευτικός με πιστοποίηση αλλά και οποιοσδήποτε εκπαιδευτικός με γνώσεις πληροφορικής (αυτό ποιος το κρίνει, η παρέα του ?).

Λοιπόν ο κ. Κανίδης Ευάγγελος είναι μέλος του ΔΣ και τον δεσμεύουν οι αποφάσεις του (οι έντονες διαφωνίες που είχε το ΔΣ ...) ή κοιτάει την προσωπική του επαγγελματική καριέρα και υπογράφει ως συντάκτης ένα κανονισμό με περιεχόμενο ΑΝΤΙΘΕΤΟ από τις θέσεις του ΔΣ ??

Συνάδελφοι η διαπλοκή και ο τυχοδιωκτισμός δεν γίνεται μόνο από κάποιους εθνοπατέρες αλλά και από τους συνδικαλιστοπατέρες που είναι δίπλα μας και δυστυχώς και από συναδέλφους που είναι δίπλα μας . Η ανοχή μας να αποφασίζουν σε κλειστές συζητήσεις στο Υπουργείο κάποιοι για εμάς χωρίς εμάς, να ανακοινώνουν το περιεχόμενο χωρίς να δεσμεύεται κανείς και να δρουν μετά όπως θέλουν, είναι η αποδοχή της διάλυσης του κλάδου μας, η απαξίωση της επιστήμης μας αλλά και η διάλυση του ίδιου του Δημόσιου Σχολείου.
Ας ενεργήσουμε πριν είναι πολύ αργά (αν δεν είναι ήδη) και ας βάλουμε στο περιθώριο της ιστορίας τα βαρίδια του παρελθόντος.

Κατσάλης Νίκος
Καθηγητής ΠΕ19

Vangelis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 784
  • Για ακούτε και κανένα μεγαλύτερο!!!
...για εμάς χωρίς εμάς...

Πληθυντικός μεγαλοπρέπειας ;
Ποιοί είσαστε εσείς; και πόσοι είσαστε; οι τρείς που αναφερόσαστε εδω και με παραπληροφόρηση προσπαθείτε να ρίξετε λάσπη σε συναδέλφους;

Φυσικά καλύπτεις τους ψεύτες γιατί είναι μέσα στους ελάχιστους "δικούς σας" και πρέπει να τους προσέχετε.

Συνάδελφε λίγο ήθος δεν βλάπτει. 

geokra

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 88
Έχεις πολύ δίκιο nk  σε αυτό:"Το καταλαβαίνει κανείς από τις πράξεις τους (τα γεγονότα) αλλά ακόμα και από τα λόγια τους που θυμίζουν λόγια πολιτικών σε τηλεοπτική εκπομπή.". Όποιοι δεν μπορούν να απαντήσουν στη ουσία των θεμάτων που ανοίγουν σε αυτό το forum, το γυρίζουν στις φανφάρες και στς ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα.

Vangelis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 784
  • Για ακούτε και κανένα μεγαλύτερο!!!
...στς ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα.

Τι μου θυμίζει .... τι μου θυμίζει
Το βρήκα την ταινία "Ζητείται Ψεύτης" με τον Ντίνο Ηλιόπουλο πολύ καλή (αξέχαστη η ατάκα "έξω οι ψεύτες")

Εδω http://www.youtube.com/watch?v=EB1ltmYdMWM
θα βρείτε το πρώτο μέρος το δεύτερο αναμένεται σύντομα.

geokra

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 88
Και επειδή δεν είμαι Μπαμπινιωτικός, παραθέτω σχετικό με τη συζήτηση λήμμα από το λεξικό Τριανταφυλλίδη:

σύγχυση 1: η κατάσταση που δημιουργείται από την ασάφεια, την αντιφατικότητα ή την έλλειψη τάξης. 
σύγχυση 2 η : ταραχή που προέρχεται από θυμό, εκνευρισμό ή από αγωνία, στενοχώρια: Mέσα στη σύγχυσή της δεν ήξερε τι έλεγε.

Vangelis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 784
  • Για ακούτε και κανένα μεγαλύτερο!!!
Τι έλεγα! Το δεύτερο μέρος της ταινίας "Ζητείται Ψεύτης" είναι εδώ
http://www.youtube.com/watch?v=EqudGPz5le8

Υπάρχει και μια νεώτερη έκδοση της ταινίας, νομίζω του 2011, με ένα ηθοποιό "καλό ψεύτη" (ισάξιο ίσως με τον Ηλιόπουλο) αλλα δεν θυμάμαι το ονομά του.


(Κάθε ομοιότητα με την πραγματικότητα είναι τυχαία)

geokra

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 88
Και για να μην ξεχνιόμαστε, κάποιοι είναι πια και επίσημα :
"ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΣ-ΜΠΑΚΑΛΟΓΑΤΟΣ-PART1 "
http://www.youtube.com/watch?v=ne5d2NkOIOY

Το δεύτερο μέρος, όπως αποδεικνύεται από ανοικτές επιστολές/ομιλίες εξελίχτηκε πριν τις εκλογές της ΠΕΚΑΠ....

jtsop

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 95
1) Ήσασταν κύριε Κανίδη μέλος τη επιτροπής που συνέταξε τον κανονισμό;
2) Ήσασταν μέλος του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ;

Γιατί δεν μας ενημερώσατε ότι συντάσσεται ο κανονισμός (έγινε ΔΣ και ΓΣ τις τελευταίες εβδομάδες).

jtsop

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 95
Ο κύριος Κουνάδης δεν μπορεί να μας διαφωτίσει για το τι έγινε στη ΓΣ;

Crazy_Waters

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 87
Το πρώτο του δωράκι έδωσε ο Vangelis (με την άλλη του ιδιότητα) στους ψηφοφόρους του που εργάζονται στην Α/θμια (αν υπάρχουν):
http://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=4297.0

ΗλίαςΠΕ19

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 4
    • itzioras@yahoo.gr
Συγχαρητήρια για οσους βγήκαν! Υπάρχει ελπίδα αλλά και παρακμή στο νεο Δ.Σ Ελπίζω όσοι βγήκατε να μην σφαχτείτε μεταξύ σας και να επικρατήσει στο παρασκηνιακό παιχνίδι για το Προεδρείο η πλευρά της ΕΛΠΙΔΑΣ. Επισης να θυμάστε ότι έχετε άλλους 3000 συναδέλφους στους 2 πίνακες αναπληρωτών!! ΝΑ ΔΕΥΣΜΕΥΤΕΙΤΕ ΑΜΕΣΑ ΟΛΟΙ
1) ΟΤΙ ΘΑ ΚΟΨΕΤΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΑΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΣΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΜΕΙΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟ 2008 ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΡΧΕΤΑΙ!
2) ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!
3) ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΨΙΧΟΥΛΑ ΑΜΩ ή ΑΚΩ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΠΙΑ ΛΟΓΩ ΜΗ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗΣ ΜΟΡΙΩΝ ΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΥΡΩΣΗ ΜΗ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΓΙΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΟΠΩΣ ΖΗΤΑ Η ΚΥΡΙΑ ΜΕ ΤΑ ΤΑΓΙΕΡ!
4) ΟΤΙ Ο ΚΑΝΟΝΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΕΑΕΠ-ΕΚΤΡΩΜΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ "ΔΟΥΛΕΙΑ" ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΠΟ ΣΑΣ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΜΕΣΑ! δεν έρχεστε εσείς οι εμπνευστές να κάνετε όλα αυτά αμισθί (θα πληρωθούμε στους 3 Ιεράρχες), εκτός ωραρίου (που εσεις δεν έχετε καν συνδικαλιστές οι περισσότεροι ΓΑΡ) στα σχολεία μας και μάλιστα χωρίς μείωση του ωραρίου (24 ΩΡΕΣ), χωρίς υπολογιστές και εργαστήρια;
5) ΑΜΕΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΙ ΣΑΣ ΕΙΠΑΝ ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΕ ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΤΕ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΚΙΝΕΙΤΑΙ,
6) ΠΙΕΣΗ, ΣΦΑΛΙΑΡΕΣ ΣΤΟ ΥΠΕΠΘ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ και οχι ΔΟΥΛΙΚΟΤΗΤΑ ΟΤΑΝ ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΟΥΝ ΤΟΥΣ ΦΤΥΝΟΥΝ!

ΗΛΙΑΣ ΤΖΙΩΡΑΣ

Vangelis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 784
  • Για ακούτε και κανένα μεγαλύτερο!!!
Ο Ηλίας Τζιώρας είναι συνάδελφος;

nektar

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 63
Συγχαρητήρια για οσους βγήκαν! Υπάρχει ελπίδα αλλά και παρακμή στο νεο Δ.Σ Ελπίζω όσοι βγήκατε να μην σφαχτείτε μεταξύ σας και να επικρατήσει στο παρασκηνιακό παιχνίδι για το Προεδρείο η πλευρά της ΕΛΠΙΔΑΣ. Επισης να θυμάστε ότι έχετε άλλους 3000 συναδέλφους στους 2 πίνακες αναπληρωτών!! ΝΑ ΔΕΥΣΜΕΥΤΕΙΤΕ ΑΜΕΣΑ ΟΛΟΙ
1) ΟΤΙ ΘΑ ΚΟΨΕΤΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΑΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΣΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΜΕΙΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟ 2008 ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΡΧΕΤΑΙ!
2) ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!
3) ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΨΙΧΟΥΛΑ ΑΜΩ ή ΑΚΩ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΠΙΑ ΛΟΓΩ ΜΗ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗΣ ΜΟΡΙΩΝ ΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΥΡΩΣΗ ΜΗ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΓΙΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΟΠΩΣ ΖΗΤΑ Η ΚΥΡΙΑ ΜΕ ΤΑ ΤΑΓΙΕΡ!
4) ΟΤΙ Ο ΚΑΝΟΝΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΕΑΕΠ-ΕΚΤΡΩΜΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ "ΔΟΥΛΕΙΑ" ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΠΟ ΣΑΣ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΜΕΣΑ! δεν έρχεστε εσείς οι εμπνευστές να κάνετε όλα αυτά αμισθί (θα πληρωθούμε στους 3 Ιεράρχες), εκτός ωραρίου (που εσεις δεν έχετε καν συνδικαλιστές οι περισσότεροι ΓΑΡ) στα σχολεία μας και μάλιστα χωρίς μείωση του ωραρίου (24 ΩΡΕΣ), χωρίς υπολογιστές και εργαστήρια;
5) ΑΜΕΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΙ ΣΑΣ ΕΙΠΑΝ ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΕ ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΤΕ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΚΙΝΕΙΤΑΙ,
6) ΠΙΕΣΗ, ΣΦΑΛΙΑΡΕΣ ΣΤΟ ΥΠΕΠΘ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ και οχι ΔΟΥΛΙΚΟΤΗΤΑ ΟΤΑΝ ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΟΥΝ ΤΟΥΣ ΦΤΥΝΟΥΝ!

ΗΛΙΑΣ ΤΖΙΩΡΑΣ

Αγαπητέ Ηλία,

Ορθά, κατά τη γνώμη μου, αναδεικνύεις το θέμα του εργασιακού μέλλοντος των συναδέλφων που αγωνίζονται για μια αξιοπρεπή θέση εργασίας ανάλογη των τυπικών και ουσιαστικών προσόντων που έχουν. Αισθάνομαι προσωπικά και ως μέλος του ΔΣ της ΕΠΕ την ανάγκη να δώσω κάποιες πληροφορίες (λεπτομερείς προτάσεις και δράσεις μας σε σχετικές αναρτήσεις στον ιστότοπό μας) για το πώς η Ένωση Πληροφορικών Ελλάδας αντιλαμβάνεται το ζήτημα και πώς δρα στην κατεύθυνση της διασφάλισης του εργασιακού μέλλοντος των (παλαιών, νέων και μελλοντικών) Πληροφορικών.

Αισθάνομαι αυτή την ανάγκη διότι σέβομαι το γνώμη πολλών μελών της ΠΕΚΑΠ ότι η τελευταία πρέπει να μείνει εντός των πλαισίων της εκπαίδευσης και μόνο. Διαφωνώ με αυτή την άποψη διότι κάθε κοινότητα (επιστημονική ή άλλη) πέρα από την καλή της λειτουργία πρέπει να διασφαλίζει και την "αναπαραγωγή" της, αν μου επιτρέπεται ο όρος. Δηλαδή, να ασχολείται και με το πώς η κοινότητα ανανεώνεται με νέα μέλη. Στις επιστημονικές κοινότητες αυτή τη λειτουργία επιτελούν τα τμήματα της ανώτατης εκπαίδευσης (πανεπιστήμια και ΤΕΙ). Κάποτε η ΠΕΚΑΠ πρέπει να δει κι αυτή τη διάσταση. Στην ΕΠΕ, αυτή η διάσταση αποτελεί κεντρική μέριμνα όλων, είτε είναι μέλη του ΔΣ είτε απλά μέλη της.

Ας μπω όμως στο θέμα: Ξεκινώ καταρχάς με μία θεμελιώδη παρατήρηση: Το μέλλον του νέου και μελλοντικού Πληροφορικού, δεν μπορεί να ταυτίζεται με το λειτούργημα του εκπαιδευτικού. Αφενός διότι η ίδια η φύση του επαγγέλματος δεν εξαντλείται στην εκπαιδευτική του διάσταση. Αφετέρου διότι, όπως έχει επιγραμματικά διατυπώσει ένας εκ των θεμελιωτών της Πληροφορικής (http://www.cybsoc.org/heinz.htm), πρέπει πάντα να δρούμε έτσι ώστε να διευρύνουμε το φάσμα των επιλογών μας ("Act always so as to increase the number of choices"). Έχοντας κάνει αυτή τη θεμελιώδη παρατήρηση, αφήνω για κάποια άλλη στιγμή το ζήτημα του τι κάνει η ΕΠΕ για το μέλλον των νέων συναδέλφων σε άλλους τομείς και εστιάζω στο θέμα της εκπαίδευσης.

Ένας πρώτος άξονας δράσεων που αφορά το μέλλον των νέων Πληροφορικών στην εκπαίδευση αφορά τις προτάσεις που διατυπώνουμε κατά καιρούς προς την πολιτεία και στις πιέσεις που ασκούμε για την εφαρμογή τους. Ενδεικτικά παραπέμπω στις λεπτομερείς προτάσεις που έχουμε καταθέσει για την εκπαίδευση όπου μπορείς να βρεις αναλυτικά και προτάσεις για το ειδικότερο αυτό ζήτημα. Θα βρεις όμως και γενικότερες προτάσεις που αφορούν την εμβάθυνση της Πληροφορικής Παιδείας και την καταξίωση των λειτουργών της σε σχέση πάντα με τις αναπτυξιακές ανάγκες του τόπου μας, όχι με ανάγκες πλαστές. Διότι οι θέσεις εργασίας τότε μόνο κατοχυρώνονται όταν αντιστοιχούν σε προσφορά έργου που καλύπτει πραγματικές ανάγκες. Αν γίνουν απλώς διορισμοί χωρίς μέριμνα για την αξιοποίηση αυτών των ανθρώπων για κάλυψη ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ, αργά ή γρήγορα θα επικρατήσουν απόψεις αποπομπής των προσληφθέντων με το αιτιολογικό ότι δεν χρειάζονται και η παρουσία τους απλώς οδηγεί σε σπατάλη πόρων (μισθοί που δεν έχουν ανταποδοτικό όφελος για την παιδεία και την κοινωνία συνολικά). Ήδη έχουμε διολισθήσει σε αυτή την κατάσταση όπου τίθεται υπό αμφισβήτηση το εργασιακό μέλλον των υπηρετούντων σε μόνιμες θέσεις. Η αναστροφή αυτής της κατάστασης πιστεύουμε ότι όχι απλώς είναι εφικτή αλλά και αναγκαία για το μέλλον της χώρας. Και με αυτή την έννοια, δεν περισσεύουν ούτε οι ήδη υπηρετούντες (αρκεί να τους δοθούν ρόλοι ανάλογοι των γνώσεων και ικανοτήτων τους) ούτε οι ενδιαφερόμενοι να προσληφθούν. Αυτό που περισσεύει είναι η πολιτική υποκρισία για την Πληροφορική, η έλλειψη εκπαιδευτικής στρατηγικής και αδυναμία να αντιληφθούν οι κυβερνώντες την κομβική σημασία της Πληροφορικής Παιδείας για την παραγωγική ανάταξη της χώρας. Η ΕΠΕ δεν ικανοποιείται με συζητήσεις περί "πανελληνίως εξεταζόμενων μαθημάτων" και άλλες θετικές, αλλά περιορισμένης οπτικής, προτάσεις. Για την ΕΠΕ η Πληροφορική Παιδεία αποτελεί στρατηγική επιλογή και όρο επιβίωσης του Ελληνισμού ως Ιστορική, Πολιτισμική οντότητα στο σύγχρονο κόσμο. Γι' αυτό και όταν δημοσιοποιήσαμε τις λεπτομέρεις προτάσεις μας για την Πληροφορική Παιδεία στο ευρύ κοινό, το σχετικό δελτίο τύπου μας (http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=433) είχε σαφείς αναφορές σε αυτή την αδήριτη εθνική αναγκαιότητα που κωδικοποιείτα στη φράση "ουσιαστική αξιοποίηση της Πληροφορικής παντού". Σε παρακαλώ, λοιπόν, να δεις τις προτάσεις που ανέφερα αρχικά ξεκινώντας από αυτό το δελτίο τύπου και ακολουθώντας τους συνδέσμους που περιέχει.

Ένας δεύτερος άξονας δράσεων αφορά την αποτροπή δυσμενών εξελίξεων. Συμπληρώνει και υποστηρίζει τον πρώτο άξονα καθώς η διεκδίκηση μιας καλύτερης κατάστασης πρέπει πάντα να συνοδεύεται από την ταυτόχρονη δράση για αποφυγή της επιδείνωσης της υφιστάμενης κατάστασης. Σε σχέση με αυτό το δεύτερο άξονα, η ΕΠΕ αξιοποιεί όλα τα μέσα με κλιμάκωση προσπαθειών όπου χρειάζεται: επισημάνσεις λαθών, καταγγελίες, κινητοποιήσεις, δικαστήρια. Αν έχεις την υπομονή να περιηγηθείς στον ιστότοπό μας θα διαπιστώσεις ότι σε αυτό το δεύτερο άξονα έχουμε δώσει και δίνουμε πολλές μάχες με την άμεση εμπλοκή των ενεργών μελών μας και κάθε συναδέλφου που επιλέγει να συμπορευθεί μαζί μας.

Ο τρίτος άξονας που συμπληρώνει τον πρώτο (ΘΕΤΙΚΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ) και το δεύτερο (ΑΠΟΤΡΕΠΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ) είναι ο άξονας της ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΩΝ. Σε αυτό το πλαίσιο, οι δράσεις μας για τους Πληροφορικούς της Εκπαίδευσης υποστηρίζονται και από τους Πληροφορικούς των άλλων τομέων. Αντίστοιχα, οι δράσεις μας για τους άλλους τομείς, υποστηρίζονται και από τους Πληροφορικούς της Εκπαίδευσης. Οι τριβές και οι εύλογες διαφοροποιήσεις που προκύπτουν από αυτή τη συνύπαρξη και κοινή δράση Εκπαιδευτικών και μη Εκπαιδευτικών Πληροφορικών επιλύονται πάντα υπό το πρίσμα των γενικότερων κοινωνικών αναγκών και συμφερόντων διασφαλίζοντας με αυτό τον τρόπο ότι η δράση της ΕΠΕ θα είναι κοινωνικά επωφελής ώστε με τη σταδιακή καταξίωση του Πληροφορικού μέσα στην κοινωνία να δημιουργήσουμε μια ευρύτερη συμμαχία υγιών δυνάμων που όλες μαζί θα ανατρέψουν το παρακμιακό σημερινό σκηνικό. Μπορεί να ακούγεται ουτοπικό και υπερφίαλο αυτό. Κι όμως, απορρέει λογικά από τη διαπίστωση ότι η υπανάπτυξη της χώρας είναι η γεννεσιουργός αιτία όλων των προβλημάτων μας ως Πληροφορικών στην εκπαίδευση και αλλού. Επομένως, ο αγώνας μας φαίνεται ότι πρέπει να έχει τον απώτερο στόχο της ανατροπής αυτής της υπανάπτυξης. Και το έργο αυτό το τόσο δύσκολο δεν μπορεί να επιτευχθεί παρά μέσα από μια ευρύτερη συνεννόηση του επιστημονικού δυναμικού της χώρας υπερβαίνοντας εκείνα που μας διαιρούν. Μια υπέρβαση που, κατά τη γνώμη μας, είναι εφικτή στο βαθμό που θα αναδειχθούν οι διακριτοί ρόλοι και ευθύνες των επιμέρους επιστημονικών κλάδων στην εκπαίδευση και γενικότερα.
« Τελευταία τροποποίηση: 24 Νοέ 2011, 05:41:09 μμ από nektar »
Νεκτάριος Μουμουτζής

ΗλίαςΠΕ19

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 4
    • itzioras@yahoo.gr
Ο Ηλίας Τζιώρας είναι συνάδελφος;

Ριξτε μια ματιά στο ψηφοδέλτιο.. Μ' αρέσει που πέρυσι μας είχατε πεντε ώρες, ως συμβουλος τους αναπληρωτες κ αποσπασμένους μονιμους της Αθμιας Α Δυτικής Αττικής, στο 4ο Δημοτικο Ανω Λιοσιων

Επίσης μ αρέσει που την ημέρα των εκλογών όταν ηρθατε 6 παρά.. μιλήσαμε και σας ειπα ειμαι ο μοναδικος αναπληρωτης υποψηφιος και σας εκανα τα εντονα παραπονα μου για την ανυπαρξια της ΠΕΚΑΠ.. Κανανε ολοι μπάνια στους μηδενικους διορισμους στον κλαδο τον Αυγουστο και στην σφαγη των αναπληρωτων φετος! Μηδενικη σημασια... Κακη αρχή..

skoud

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 252
  • Σταύρος Κουνάδης
Ο κύριος Κουνάδης δεν μπορεί να μας διαφωτίσει για το τι έγινε στη ΓΣ;

Γιάννη, ήσουν και εσύ στη Γενική Συνέλευση και αφού παρακολουθείς το θέμα αυτό, έπρεπε να ενημερώσεις ότι ούτε παρών ήταν ο πρόεδρος, ούτε διαβάστηκε το κείμενό του.

Ως προς την ουσία του θέματος, επίσης μπορείς να ενημερώσεις για το μέγεθος της επίδρασης της άποψής του στην ψηφοφορία, αφού ήσουν παρών στη διαλογή των ψήφων και ξέρεις από πρώτο χέρι ποιές "γραμμές" κυριάρχησαν και ποιές όχι...
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...