Αποστολέας Θέμα: Προτεραιότητα πράξεων  (Αναγνώστηκε 3164 φορές)

natso

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 25
    • user@im.sch.gr
Προτεραιότητα πράξεων
« στις: 29 Απρ 2011, 08:17:19 μμ »
Θα ήθελα να ρωτήσω ποια από τις πράξεις and , xor , or , not προηγείται?

Ma8hths

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 34
Απ: Προτεραιότητα πράξεων
« Απάντηση #1 στις: 29 Απρ 2011, 10:00:28 μμ »
Όπως λέει και στο βιβλίο σελ 75 υψηλότερη προτεραιότητα το and μετά or και xor.Ενοείτε o τελεστής not δίνει την αντίθετη τιμή  κατευθείαν
Παράγειγμα:  η παράσταση not (true and not true) or true xor false δίνει την τιμή true

natso

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 25
    • user@im.sch.gr
Απ: Προτεραιότητα πράξεων
« Απάντηση #2 στις: 29 Απρ 2011, 11:37:07 μμ »
Ευχαριστώ..

natso

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 25
    • user@im.sch.gr
Απ: Προτεραιότητα πράξεων
« Απάντηση #3 στις: 20 Μάι 2011, 08:00:22 μμ »
Βασικά το βιβλίο λέει ότι οι τελεστές or και xor έχουν την ίδια προτεραιότητα… δηλαδή κάνω όποια θέλω πρώτη???

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2199
Απ: Προτεραιότητα πράξεων
« Απάντηση #4 στις: 20 Μάι 2011, 08:17:24 μμ »
Από αριστερά προς τα δεξιά
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

spantoulis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 109
Απ: Προτεραιότητα πράξεων
« Απάντηση #5 στις: 20 Μάι 2011, 09:16:08 μμ »
Στη σελ 75 λέει ξεκάθαρα ότι ο τελεστής or έχει μικρότερη προτεραιότητα από τον τελεστή and
Η χρήση υπολογιστών ΔΕΝ είναι πληροφορική

Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 801
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Απ: Προτεραιότητα πράξεων
« Απάντηση #6 στις: 30 Μάι 2011, 07:31:31 πμ »
Όπως λέει και στο βιβλίο σελ 75 υψηλότερη προτεραιότητα το and μετά or και xor.

Για όσους συνηθίζουν τους "συμβολισμούς" για να ανακαλούν γνώση, η λέξη "Ναός" είναι ένα καλό "κλειδί" για να θυμούνται την προτεραιότητα των λογικών τελεστών:
Not
And
Or

Για όσους πάλι προτιμούν πιο «λογικούς» συνειρμούς, εξυπηρετεί η διαπίστωση πως:
- ο τελεστής της άρνησης (not) ισοδυναμεί με το αρνητικό πρόσημο που «συνοδεύει» την τιμή που τον ακολουθεί
- η πράξη της σύζευξης (με τελεστή το and) ισοδυναμεί με την πράξη του πολλαπλασιασμού αφού η ύπαρξη μιας μηδενικής (false) τιμής έχει ως αποτέλεσμα το μηδενισμό της παράστασης
- η πράξη της διάζευξης (με τελεστή το or) ισοδυναμεί με την πράξη της πρόσθεσης (φυσικών αριθμών) αφού η ύπαρξη μιας μηδενικής (true) τιμής έχει ως αποτέλεσμα μη μηδενική παράσταση
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2199
Απ: Προτεραιότητα πράξεων
« Απάντηση #7 στις: 30 Μάι 2011, 11:08:56 πμ »
Για όσους συνηθίζουν τους "συμβολισμούς" για να ανακαλούν γνώση, η λέξη "Ναός" είναι ένα καλό "κλειδί" για να θυμούνται την προτεραιότητα των λογικών τελεστών:
Not
And
Or

Ό χι
Κ αι
Η

Ο Και Η -->  ΟΚ (γιατί είμαστε Έλληνες χαχα)
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 801
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Απ: Προτεραιότητα πράξεων
« Απάντηση #8 στις: 06 Ιούν 2011, 07:41:53 πμ »
Ό χι
Κ αι
Η

Ο Και Η -->  ΟΚ (γιατί είμαστε Έλληνες χαχα)

οκαίη  ;D ;D ;D

Φοβερό !!

Παρεπιμπτόντως .. η άχρηστη πληροφορία της ημέρας  ;)
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)