Αποστολέας Θέμα: ΑΝΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΟΥΣ ΠΕ19-20  (Αναγνώστηκε 5923 φορές)

pthomop

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 313
Και μια απλή απορία. Πως το σύνολο των μαθητών που μας έρχονται στην ΑΕΠΠ , δεν γνωρίζουν τι σημαίνει επιτόκιο καταθέσεων, ΦΠΑ 23%, μείωση επι των  επιδομάτων κατά 20%(αναμένεται άλλη μια τον Ιούνιο) κλπ κλπ κλπ. Ποιος ευθύνεται για αυτό? Μα φυσικά το γεγονός οτι δεν ειναι η μητρική μας γλώσσα η Αγγλική και οτι τα παιδιά δεν κάνουν bike κάθε μέρα όπως ο δικός μας Prime Minister.

Vangelis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 786
  • Για ακούτε και κανένα μεγαλύτερο!!!
ένα αξιοπερίεργο νομοθετικό θέμα ειναι ότι επιτρέπεται στους καθηγητές άλλων ειδικοτήτων που διδάσκουν πληροφορική, να αλλάξουν ειδικότητα, αλλά ΜΟΝΟ εφόσον το ζητήσουν ΟΙ ΙΔΙΟΙ... (ισχύει για όλους τους εκπαιδευτικούς). ο σοφός -κατά τα άλλα- νομοθετης ξέχασε να διορθώσει αυτή την αστοχία.

Λάμπρο βλέπεις αξιοπερίεργο κάτι που ισχύει για όλες τις ειδικότητες και ζητάς ειδική νομοθεσία για τον δικό μας κλάδο (που δεν θα ήταν αξιοπερίεργο!)

Αν υποθέσω ότι ο Gnirut θα ήταν ο πρώτος που θα φώναζε αν κάποια άλλη ειδικότητα προσπαθούσε να έχει δικαίωμα να κάνει κάποιο "δικό μας" μάθημα θα ήμουν μακριά από την πραγματικότητα?.   Να θυμήσω τη συζήτηση με τους μαθηματικούς!!!

Πάντως έχει κολλήσει νομοθετικά και η δυνατότητα καθηγητές που έχουν (δεύτερο) πτυχία σε άλλη ειδικότητα να παίρνουν σε πρώτη ανάθεση μαθήματα εκείνης της ειδικότητας. 

Η δική μου θέση είναι ότι καλό θα ήταν να δώσει το Υπουργείο τη δυνατότητα μετάταξης σε όλους τοςυ εκπαιδευτικούς που έχουν δεύτερο ή διαφορετικό Πτυχίο εφόσον το επιθυμούν με κίνητρο την παραμονή στην ίδια περιοχή που υπηρετούν.  Σήμερα αν κάνεις μετάταξη μπορεί να βρεθείς πολύ μακριά απο την περιοχή σου.
Φυσικά είμαι κατά της υποχρεωτικής αλλαγής δεν μπορούμε να πούμε σε ανθρώπους που κάνουν 15-20 χρόνια το μάθημα της Πληροφορικής ότι τώρα διαπιστώσαμε ότι δεν το κάνετε καλά.   Να βάλω και την έννοια της αξιολόγησης που θα δείξει τελικά ποιοι κάνουν καλό μάθημα.

za√‘ag

  • Μάχιμος ... ΟΧΙ ... κοπρίτης
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 768
  • Παλιά λεγόμασταν ΔΟΥΛΟΙ. Σήμερα ... ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ
    • Το Blog μου
Χωρίς να θέλω να ανάψω φυτιλιές ... πριν αρκετά χρόνια που η πληροφορική διδασκόταν μόνο στη Γ Γυμνασίου και αργότερα επεκτάθηκε στην Α και Β Γυμνασίου (κοντά στο 1990) υπήρχε και ο διαχωρισμός ΠΕ19.χχ και ΠΕ20.χχ .... Αν θυμάστε ΠΕ19.01 ήταν οσοι είχαν τελειώσει πανεπιστημιακές σχολές με παιδαγωγικά ... και ΠΕ20.01 όσοι ήταν απο ΤΕΙ (και πρωην ΚΑΤΕΕ) με παιδαγωγικά.

Και τότε θυμάμαι υπήρχε έντονη αντιπαλότητα ΠΕ10 ΠΕ20 .... (πανεπιστημιακοί και "τεχνικάτζες") και επίσης υπήρχε ποσόστοση στις τοποθετήσεις.
Σιγά-σιγά που οι ώρες αυξάνονταν και επεκτάθηκε το μάθημα στο Λύκειο .... μαζεύτηκαν αρκετοί από τον ιδιωτικό τομέα που η απασχόλησή τους ήταν σε παραγωγή λογισμικού, σε hardware και πολλούς άλλους τομείς που ΔΕΝ είχαν καμιά σχέση με την εκπαίδευση.

Γιατί τα θυμήθηκα; Για καθαρά ιστορικούς λόγους... Δεν είναι κακό να θυμόμαστε την ιστορία... Ούτε το να θυμόμαστε τη συμπεριφορά μας ως Ελληνάρες...

Φιλικά
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ