Αποστολέας Θέμα: ΑΝΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΟΥΣ ΠΕ19-20  (Αναγνώστηκε 6006 φορές)

Gnirut

  • Επισκέπτης
Μετά και το επίσημο φτύσιμο του υπουργείου στον κλάδο μας και την επιβεβαίωση από τα χείλη της υφυπουργού εμμέσως πλην σαφώς ότι το μέλλον των πληροφορικών στο σχολείο θα είναι ως επί το πλείστον technical support και γραμματειακή υποστήριξη ή μετάταξη ή απόλυση μας αφήνει λίγα περιθώρια επολογών. Όπως:

1) Να συγκεκριμενοποιήσουμε το μέχρι ποσες διδακτικές ώρες (όχι ωρολογιακές) θα περιλαμβάνει η γραμματειακή υποστήριξη και ότι οι αργίες του σχολείου που ισχύουν για τους υπόλοιπους καθηγητές θα ισχύουν και για τους πληροφορικάριους.

2) Όσοι θα κάνουν γραμματειακή υποστήριξη θα δικαιούνται όλα τα επιδόματα και τις άδειες που προβλέπονται για τους χρηστες ΗΥ στο δημόσιο.

και το σημαντικότερο:

3) Να ζητήσουμε την δυνατότητα ανάθεσης και άλλων μαθημάτων (όσοι θέλουν και μπορούν) μετά από σχετική πιστοποίηση και ΠΕΚ. Π.χ. ένας ΠΕ19-20 μπορεί ανετότατα να διδάξει μαθηματικά, γεωγραφία, φυσική και χημεία γυμνασίου αλλά και τα αντίστοιχα μαθήματα μέχρι και Β' Λυκείου.

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3145
  • to Iterate is human to Recurse divine
3) Να ζητήσουμε την δυνατότητα ανάθεσης και άλλων μαθημάτων (όσοι θέλουν και μπορούν) μετά από σχετική πιστοποίηση και ΠΕΚ. Π.χ. ένας ΠΕ19-20 μπορεί ανετότατα να διδάξει μαθηματικά, γεωγραφία, φυσική και χημεία γυμνασίου αλλά και τα αντίστοιχα μαθήματα μέχρι και Β' Λυκείου.
!!!!!!
Γιατί δε βάζεις και Αρχαία, Λατινικά και ξένες γλώσσες? σίγουρα μπορούμε να κάνουμε και αυτά.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Gnirut

  • Επισκέπτης
Αν δεν μπορείς να κάνεις μαθηματικά α' γυμνασίου συνάδερφε τράβα να κάνεις data entry στον δήμο Κάτω Αναγουλίτσας με προϊστάμενο τον απόφοιτο δημοτικού γιό του κομματάρχη της περιοχής.

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3145
  • to Iterate is human to Recurse divine
Δεν είναι αυτό, απλά στη ζωή κάποια πράγματα είναι απλά θέμα αξιοπρέπειας.

Αν δεν μπορείς να κάνεις μαθηματικά α' γυμνασίου συνάδερφε τράβα να κάνεις data entry στον δήμο Κάτω Αναγουλίτσας με προϊστάμενο τον απόφοιτο δημοτικού γιό του κομματάρχη της περιοχής.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

gpapargi

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2449
  • I 'm not young enough to know everything
Μου φαίνεται αδύνατο να επιτρέψουν οι μαθηματικοί να διδάξει μη μαθηματικός το μάθημά τους. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο δε θα το επιτρέψουν.

Gnirut

  • Επισκέπτης
Είμαστε το καλύτερο δυναμικό του σχολείου. Οι περισσότεροι από μας έχουμε τελειώσει σχολές με πολυ μεγαλύτερες βάσεις εισαγωγής από τις διάφορες μαθηματικές σχόλες που βγάζουν οι μαθηματικοί.

Στο εξωτερικό σε πολλές χώρες ένας καθηγητής μπορεί να διδάσκει διάφορα μαθήματα παραπλήσια με την ειδικότητα του ή ειδικότητα στην οποία έχει εξεταστεί κατα τη διάρκεια των σπουδών του σε επίπεδο ανώτερο του σχολικού.

Π.χ. η πλειοψηφία των πληροφορικάριων έχει διδαχθεί πολλαπλα μαθήματα ανώτερων μαθηματικών κατα τη διάρκεια των σπουδών του. Είναι σίγουρο ότι μπορεί να διδάξει κατ'ελάχιστον την ύλη του γυμνασίου.

Σύμφωνοι ότι θα πρεπει να περάσουμε καποιες επιμορφώσεις, ΠΕΚ ή και εξετάσεις σχετικές με τη διδασκαλια των μαθηματικών ή οποιου άλλου μαθήματος, αλλά ως προς το τεχνικό κομμάτι δεν υπάρχει πρόβλημα.

Και ξέρεις κάτι συνάδερφε εμένα δεν με πολυενδιαφέρει τι λένε οι μαθηματικοί, το θέμα είναι τι μας συμφέρει εμάς.
Και ξέρεις και κάτι άλλο; Αυτό που λέω για τις αναθέσεις συμφέρει και το υπουργείο γιατί γλυτώνει προσλήψεις καθηγητών και στην προκειμένη περίπτωση π.χ. μαθηματικών. Και αυτό είναι ένα γερό επιχείρημα.

Συνάδερφοι, αν όχι του χρόνου, σίγουρα όμως με το που τελειώσει ο πειραματισμός της διδασκαλίας της πληροφορικής στο δημοτικό πολλοί από μας θα μείνουν χωρίς δουλειά. Δεν ξέρω αν το έχουν συνειδητοποιήσει πολλοί συνάδερφοι αυτό.

gpapargi

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2449
  • I 'm not young enough to know everything
Έχω ξαναγράψει στο παρελθόν ότι ένας φυσικός μπορεί να κάνει μαθηματικά μέχρι και στη γ λυκείου. Προσωπικά θεωρώ ότι και κάποια ειδικά θέματα (πχ διανυσματική ανάλυση) τα ξέρει καλύτερα και από το μαθηματικό. Επίσης ο πληροφορικός κάνει πιο πολλά μαθηματικά από την πληροφορική που κάνει ο μαθηματικός. Παρόλα αυτά  καμία άλλη ειδικότητα δεν κατάφερε ποτέ να διδάξει μαθηματικά. Αντιθέτως πληροφορική κατάφεραν να διδάξουν μέχρι και οι θεολόγοι.

Το σχόλιό μου αφορά καθαρά την ισχύ του κάθε κλάδου. Όχι το τι είναι δίκαιο. 

Katsadouros_Dhm

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 370
Για ενημέρωση, οι φυσικοί έχουν σα δεύτερη ανάθεση τα μαθηματικά στο γυμνάσιο, όπως και οι μαθηματικοί έχουν σα δεύτερη ανάθεση μαθήματα ΠΕ04. Στο Γυμνάσιο πάντα. Άρα και άλλες ειδικότητες έχουν καταφέρει να διδάξουν μαθηματικά.

pgrontas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 1315
  • There are always possibilities...
Να ζητήσουμε την δυνατότητα ανάθεσης και άλλων μαθημάτων (όσοι θέλουν και μπορούν) μετά από σχετική πιστοποίηση και ΠΕΚ. Π.χ. ένας ΠΕ19-20 μπορεί ανετότατα να διδάξει μαθηματικά, γεωγραφία, φυσική και χημεία γυμνασίου αλλά και τα αντίστοιχα μαθήματα μέχρι και Β' Λυκείου.
Εκ των υστερων μιλώντας αυτό ήταν ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάναμε οι πληροφορικοί. Είμαστε ο κλάδος με τις λιγότερες δεύτερες αναθέσεις, ή για να πω καλύτερα μηδαμινές δεύτερες αναθέσεις. Αυτό δεν θεωρώ ότι έγινε λόγω του συσχετισμού δυνάμεων των κλάδων, αλλά επειδή εξ αρχής το υπουργείο ήθελε κάποιους για τεχνική/γραμματειακή υποστήριξη.
Σε μια ιδανική χώρα θα μπορούσα να συμφωνήσω με όσους λένε ότι ο καθένας πρέπει να διδάσκει αυτό που έχει σπουδάσει και ξέρει καλύτερα. Δυστυχώς ομως εδώ είναι Ελλάδα και δεν καταλαβαίνω γιατί οι πληροφορικοί είμαστε οι ... της υπόθεσης. Για να μην ξαναπιάσουμε την ιστορία με τα σεμινάρια σε τέτοιες εποχές, ας αναφέρω δύο άλλα παραδείγματα: Οι βιολόγοι μπορούν να διδάξουν φυσική και τη διδάσκουν (στο Λύκειο), ενώ οι περισσότεροι από αυτούς την είδαν τελευταία φορά στο σχολείο. Επίσης δεν έχουμε καν ανάθεση την τεχνολογία της Α' Λυκείου!
Όσο το σκέφτομαι μου φαίνεται ότι το παιχνίδι βρώμαγε από την αρχή και εμείς κοιμόμασταν τον ύπνο του δικαίου.
« Τελευταία τροποποίηση: 24 Φεβ 2011, 03:08:47 μμ από pgrontas »
A man provided with paper, pencil, and rubber, and subject to strict discipline is in effect a universal machine - Alan Turing

gpapargi

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2449
  • I 'm not young enough to know everything
Για ενημέρωση, οι φυσικοί έχουν σα δεύτερη ανάθεση τα μαθηματικά στο γυμνάσιο, όπως και οι μαθηματικοί έχουν σα δεύτερη ανάθεση μαθήματα ΠΕ04. Στο Γυμνάσιο πάντα. Άρα και άλλες ειδικότητες έχουν καταφέρει να διδάξουν μαθηματικά.

Δεν το ήξερα.
Πάντως στο γυμνάσιο δεν είναι τίποτα. Μέχρι εξισώσεις κάνουν. Η άποψή μου είναι ότι και στη Γ λυκείου μπορούν να διδάξουν.

pgrontas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 1315
  • There are always possibilities...
Και φυσικά σε σχέση με τους μαθηματικούς θεωρώ ότι είμαστε πολύ καλύτερα καταρτισμένοι στα διακριτά μαθηματικά και σε κάποια άλλα θέματα όπως συνδυαστική. Για να μην πούμε πόσο καλύτερα θα διδάσκαμε την συνδυαστική πχ. μέσω αλγορίθμων (dream on!)
Tέλος πάντων, αν δεν κάνω λάθος, έτσι κι αλλιώς τέτοια θέματα των μαθηματικών τα διώχνουν σιγά σιγά από το Λύκειο, εμμένοντας στα συνεχή μαθηματικά.
A man provided with paper, pencil, and rubber, and subject to strict discipline is in effect a universal machine - Alan Turing

Gnirut

  • Επισκέπτης
Και φυσικά σε σχέση με τους μαθηματικούς θεωρώ ότι είμαστε πολύ καλύτερα καταρτισμένοι στα διακριτά μαθηματικά και σε κάποια άλλα θέματα όπως συνδυαστική. Για να μην πούμε πόσο καλύτερα θα διδάσκαμε την συνδυαστική πχ. μέσω αλγορίθμων (dream on!)
Tέλος πάντων, αν δεν κάνω λάθος, έτσι κι αλλιώς τέτοια θέματα των μαθηματικών τα διώχνουν σιγά σιγά από το Λύκειο, εμμένοντας στα συνεχή μαθηματικά.

Το σχολείο έχει καταντησει τσιφλίκι των μαθηματικών και των φιλολόγων. Ο κύριος σκοπός του σχολείου έχει γίνει το πως θα κάνουν περισσότερα μαθήματα και ώρες οι μαθηματικοί και οι φιλόλογοι για να τα κονομάνε από τα φροντιστήρια.

Επί της ουσίας όσον αφορά εμάς εγώ βλέπω οτι π.χ. κάθε χρόνο στο σχολείο μας όλο μαθηματικοί μας λείπουν, γιατί να μην μπορούμε σε δεύτερη ανάθεση να συμπληρώνουμε το ωράριο μας παίρνωντας τα μαθηματικά στις μικρές τάξεις του γυμνασίου;

Και στο κάτω-κάτω όλοι οι εκπαιδευτικοί είναι ίσοι. Δεν υπάρχει πουθενά στο νόμο ότι είναι πιο πάνω από τους ΠΕ19-20 οι ΠΕ04 ή οι ΠΕ02.

Και στην χείριστη περίπτωση που σώνει και καλά θέλουν να μας χώσουν την γραμματειακή και την τεχνική υποστήρίξη των σχολείων αυτό θα πρέπει να σημαίνει και αρκετά μεγαλύτερη μοριοδότηση στις προαγωγές για διευθυντικές θέσεις αφού θα έχουμε μεγαλύτερη προυπηρεσία σε διοικητικά θεματα από τις άλλες ειδικότητες.

spantoulis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 109

1) Να συγκεκριμενοποιήσουμε το μέχρι ποσες διδακτικές ώρες (όχι ωρολογιακές) θα περιλαμβάνει η γραμματειακή υποστήριξη και ότι οι αργίες του σχολείου που ισχύουν για τους υπόλοιπους καθηγητές θα ισχύουν και για τους πληροφορικάριους.
Συναδελφοι ειδικοτητα πληροφορικαριου δεν υφισταται. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΙ ειμαστε γιατι ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΙ σπουδασαμε.
Η ειδικοτητα μας ειναι ηδη αρκετα υποβαθμισμενη. Μην αυτοϋποβαθμιζομαστε κιολας με τετοιους υποτιμητικους χαρακτηρισμους.
Θα μου πειτε τετοια ωρα τετοια λογια.
Αλλα μαραζι το εχω εδω και χρονια. Δεν ακουσα ποτε ειδικοτητα μαθηματικαριου, φυσικαριου, χημικαριου ή φιλολογαριου. Γιατι να ακουω λοιπον ειδικοτητα πληροφορικαριου?
Το λενε οι αλλες ειδικοτητες από κομπλεξ, δεν χρειαζεται να το υιοθετησουμε κιολας.
Φιλικα.
Η χρήση υπολογιστών ΔΕΝ είναι πληροφορική

Λάμπρος Μπουκουβάλας

  • Η παιδεία είναι: στους φτωχούς, ΠΛΟΥΤΟΣ. Στους πλούσιους, ΣΤΟΛΙΔΙ. Στους νέους, ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ (Διογένης) !
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 1226
    • Το μπλογκάκι μου
ένα αξιοπερίεργο νομοθετικό θέμα ειναι ότι επιτρέπεται στους καθηγητές άλλων ειδικοτήτων που διδάσκουν πληροφορική, να αλλάξουν ειδικότητα, αλλά ΜΟΝΟ εφόσον το ζητήσουν ΟΙ ΙΔΙΟΙ... (ισχύει για όλους τους εκπαιδευτικούς). ο σοφός -κατά τα άλλα- νομοθετης ξέχασε να διορθώσει αυτή την αστοχία.

δυστυχώς, οι περισσότεροι μεταλλαγμενοι συνάδελφοι από ΠΕ xx σε ΠΕ 19-20 είναι ταυτόχρονα κακοί ως "πληροφορικοί" και επίσης κακοί ως μαθηματικοί, φυσικοί, κ.λπ. Έχω γνωρίσει περιπτώσεις συναδελφων που στάθηκαν με μεγάλη αξιοπρέπεια ως πληροφορικοί, που εντρύφησαν στην επιστήμη και που αδικηθηκαν από την εποχή τους και για το λόγο αυτό τελικά σπούδασαν κάτι άλλο. εκεί υποκλίνομαι! επίσης γνώρισα πολλούς που πίστεψαν ότι έγιναν καλοί πληροφορικοί επειδή έμαθαν να χρησιμοποιούν windows, word & internet... :o επίσης γνώρισα μαθηματικοφυσικούς, που θεωρούσαν την πληροφορική ως ταπεινό παρακλάδι της δικής τους επιστήμης. ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΟΛΩΝ όμως πιστευω ότι είναι το εξής: καθηγητές αμιγώς πληροφορικής, οι οποίοι διορίστηκαν αλλά δε στάθηκαν ποτέ στο ύψος των περιστάσεων... έμειναν σε όσα έμαθαν στη σχολή τους και μεταλλάχθηκαν σε απλούς χρήστες ΤΠΕ και σε δημόσιους υπαλλήλους κακής ποιότητας... εκεί δε φταίνε οι αναθέσεις!!!

φυσικά πρέπει να σεβόμαστε κάθε συνάδελφο. η αξια μας δεν χαρακτηρίζεται από πτυχία. πλην όμως, εγώ παραδεχομαι ιδιαίτερα εκείνον τον συνάδελφο, που ζητά επιστροφή στην ειδικότητά του, ακόμη κι αν πέρασε 20 χρόνια ως εισηγητής της πληροφορικής. είναι λυπηρό να υπάρχουν πληροφορικοί, που ζουν μια επαγγελματική ταλαιπωρία επειδή οι θέσεις τους είναι κατειλημμένες...
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται…

pthomop

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 313
Δεν με βρισκει αντίθετο να διδαξω ΦΥΣΙΚΗ στην Α΄και Β΄Λυκείου. Επίσης και ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ .Την κόρη μου(ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤ.) διάβαζα σε αυτά τα μαθήματα μέχρι πέρσι και ισχυριζόταν οτι τα καταλάβαινε καλύτερα από εμένα. Προς Θεου δεν υποστηρίζω οτι είμαι αυθεντία ούτε πέτυχα να πάρει ποτε πάνω απο 15 σε διαγώνισμα αφού τα μαθήματα αυτά τα απεχθάνεται. Όπως τα σιχάθηκα από την Β' Γυμνασίου με όλους του καθηγητές που είχα μέχρι την Γ΄Λυκείου. Αν δεν υπήρχε το φροντιστήριο ,δεν γνωρίζω τι θα ήμουν τώρα.
Το συμπέρασμα αυτό από που το έβγαλες με την ανάθεση και άλλων μαθημάτων σε εμας? Η διαπίστωση μου είναι ότι ο ένας στους 2 της ειδικότητας μας πάει για μετάταξη σε άλλα υπουργεία. Ούτε στα Δημοτικά μας βλέπω αφού θα ΄αξιολογηθεί΄η όλη προσπάθεια και μετά θα προκύψουν οργανικές. Οσο για αυτούς που θα μείνουν στα Λύκεια θα τραβήξουν τα πάνδεινα 8 με 4 με το νεο ωραριο που θα ισχυσει απο Σεπτέμβριο.

pthomop

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 313
Και μια απλή απορία. Πως το σύνολο των μαθητών που μας έρχονται στην ΑΕΠΠ , δεν γνωρίζουν τι σημαίνει επιτόκιο καταθέσεων, ΦΠΑ 23%, μείωση επι των  επιδομάτων κατά 20%(αναμένεται άλλη μια τον Ιούνιο) κλπ κλπ κλπ. Ποιος ευθύνεται για αυτό? Μα φυσικά το γεγονός οτι δεν ειναι η μητρική μας γλώσσα η Αγγλική και οτι τα παιδιά δεν κάνουν bike κάθε μέρα όπως ο δικός μας Prime Minister.

Vangelis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 786
  • Για ακούτε και κανένα μεγαλύτερο!!!
ένα αξιοπερίεργο νομοθετικό θέμα ειναι ότι επιτρέπεται στους καθηγητές άλλων ειδικοτήτων που διδάσκουν πληροφορική, να αλλάξουν ειδικότητα, αλλά ΜΟΝΟ εφόσον το ζητήσουν ΟΙ ΙΔΙΟΙ... (ισχύει για όλους τους εκπαιδευτικούς). ο σοφός -κατά τα άλλα- νομοθετης ξέχασε να διορθώσει αυτή την αστοχία.

Λάμπρο βλέπεις αξιοπερίεργο κάτι που ισχύει για όλες τις ειδικότητες και ζητάς ειδική νομοθεσία για τον δικό μας κλάδο (που δεν θα ήταν αξιοπερίεργο!)

Αν υποθέσω ότι ο Gnirut θα ήταν ο πρώτος που θα φώναζε αν κάποια άλλη ειδικότητα προσπαθούσε να έχει δικαίωμα να κάνει κάποιο "δικό μας" μάθημα θα ήμουν μακριά από την πραγματικότητα?.   Να θυμήσω τη συζήτηση με τους μαθηματικούς!!!

Πάντως έχει κολλήσει νομοθετικά και η δυνατότητα καθηγητές που έχουν (δεύτερο) πτυχία σε άλλη ειδικότητα να παίρνουν σε πρώτη ανάθεση μαθήματα εκείνης της ειδικότητας. 

Η δική μου θέση είναι ότι καλό θα ήταν να δώσει το Υπουργείο τη δυνατότητα μετάταξης σε όλους τοςυ εκπαιδευτικούς που έχουν δεύτερο ή διαφορετικό Πτυχίο εφόσον το επιθυμούν με κίνητρο την παραμονή στην ίδια περιοχή που υπηρετούν.  Σήμερα αν κάνεις μετάταξη μπορεί να βρεθείς πολύ μακριά απο την περιοχή σου.
Φυσικά είμαι κατά της υποχρεωτικής αλλαγής δεν μπορούμε να πούμε σε ανθρώπους που κάνουν 15-20 χρόνια το μάθημα της Πληροφορικής ότι τώρα διαπιστώσαμε ότι δεν το κάνετε καλά.   Να βάλω και την έννοια της αξιολόγησης που θα δείξει τελικά ποιοι κάνουν καλό μάθημα.

za√‘ag

  • Μάχιμος ... ΟΧΙ ... κοπρίτης
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 771
  • Παλιά λεγόμασταν ΔΟΥΛΟΙ. Σήμερα ... ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ
    • Το Blog μου
Χωρίς να θέλω να ανάψω φυτιλιές ... πριν αρκετά χρόνια που η πληροφορική διδασκόταν μόνο στη Γ Γυμνασίου και αργότερα επεκτάθηκε στην Α και Β Γυμνασίου (κοντά στο 1990) υπήρχε και ο διαχωρισμός ΠΕ19.χχ και ΠΕ20.χχ .... Αν θυμάστε ΠΕ19.01 ήταν οσοι είχαν τελειώσει πανεπιστημιακές σχολές με παιδαγωγικά ... και ΠΕ20.01 όσοι ήταν απο ΤΕΙ (και πρωην ΚΑΤΕΕ) με παιδαγωγικά.

Και τότε θυμάμαι υπήρχε έντονη αντιπαλότητα ΠΕ10 ΠΕ20 .... (πανεπιστημιακοί και "τεχνικάτζες") και επίσης υπήρχε ποσόστοση στις τοποθετήσεις.
Σιγά-σιγά που οι ώρες αυξάνονταν και επεκτάθηκε το μάθημα στο Λύκειο .... μαζεύτηκαν αρκετοί από τον ιδιωτικό τομέα που η απασχόλησή τους ήταν σε παραγωγή λογισμικού, σε hardware και πολλούς άλλους τομείς που ΔΕΝ είχαν καμιά σχέση με την εκπαίδευση.

Γιατί τα θυμήθηκα; Για καθαρά ιστορικούς λόγους... Δεν είναι κακό να θυμόμαστε την ιστορία... Ούτε το να θυμόμαστε τη συμπεριφορά μας ως Ελληνάρες...

Φιλικά
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ