Αποστολέας Θέμα: απάντηση από CSTA (Computer Science Teachers Association )  (Αναγνώστηκε 2832 φορές)

fof

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 291
απάντηση από CSTA (Computer Science Teachers Association )
« στις: 02 Φεβ 2011, 09:38:38 μμ »
Αγαπητοί Συνάδελφοι,

Σας παραθέτω μια δεύτερη απάντηση από την CSTA οι οποίοι φαίνεται ότι είναι πρόθυμοι να βοηθήσουν και να συνεργαστούν μαζί μας. Στο ακόλουθο mail ζητούν πληροφορίες σχετικά με τις αλλαγές και την υποβάθμιση της Πληροφορικής που προτίθεται να κάνει το Υπουργείο.

Προσωπικά θεωρώ ότι είναι ευκαιρία να προωθήσουμε τα συμφέροντά μας, αλλά και την αναβάθμιση του Κλάδου μας μέσω μιας τέτοιας συνεργασίας!

Περιμένω απάντησή σας
Τσιαβαλιά Φωτεινή



invitation to write about CS in Greece for the CSTA Voice
From:   Pat Phillips <pphillips1400@frontiernet.net>
Add to Contacts
To:   f......@yahoo.com    
      
    Tsiavalia Fotini CSTA submit.doc (24KB)   
________________________________________
Hello Tsiavalia,
 
I received information about the problems in Greece related to removing computer science from the high school curriculum.
Would you like to write an article about this situation for the CSTA Voice?
 
Our readers would like to know:
What was the status of computer science in the schools before the reform actions?
What does the new Greek curriculum look like? What took the place of CS?
What is the rationale of removing CS from the curriculum?
What actions are teachers taking?
 
An article of 600- 800 words would be useful for us.
The style of the Voice is more conversational than journal-like.
The next submission deadline is March 10, 2011.
 
I’ve attached a submission form for your use.
 
Please let me know if you have any questions,
 
Pat Phillips, Editor
CSTA Voice
 

Keep Growing

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2011
  • *
  • Μηνύματα: 2023
  • Παναγιώτης Πέντσας Γυμνάσιο Σορωνής
    • Περισσότερες πληροφορίες για μένα
Απ: απάντηση από CSTA (Computer Science Teachers Association )
« Απάντηση #1 στις: 02 Φεβ 2011, 09:48:09 μμ »
Φωτεινή, πολύ ωραία κίνηση!
Άντε να δούμε που θα βγάλει ...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

gthal

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 887
Απ: απάντηση από CSTA (Computer Science Teachers Association )
« Απάντηση #2 στις: 02 Φεβ 2011, 09:51:49 μμ »
Έξυπνη κίνηση, Φωτεινή!
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

dtsilog

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 395
    • DTsilog
Απ: απάντηση από CSTA (Computer Science Teachers Association )
« Απάντηση #3 στις: 02 Φεβ 2011, 09:57:16 μμ »
Μπράβο Φωτεινή!
Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)

poursali

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 920
    • Στέφανος-Κων/νος Πουρσαλίδης
Απ: απάντηση από CSTA (Computer Science Teachers Association )
« Απάντηση #4 στις: 02 Φεβ 2011, 10:03:53 μμ »
Our readers would like to know:
What was the status of computer science in the schools before the reform actions?
What does the new Greek curriculum look like? What took the place of CS?
What is the rationale of removing CS from the curriculum?
What actions are teachers taking?

διαβάζοντας αυτές τις εύλογες ερωτήσεις αισθάνομαι ντροπή.. απλά ντροπή...
σε ποια από αυτές τις ερωτήσεις κάποιος μπορεί να δώσει σοβαρή απάντηση...
μπορεί έστω η εμπνεύστρια του νέου Λυκείου να μας πει γιατί έχει τέτοια εμμονή (γιατί περί εμμονής πρόκειται) με το μάθημά μας που δεν θέλει "ούτε να το συζητάει";
αν εγώ είμαι υπερβολικός, τότε μάλλον είμαι και βλάκας, γιατί δεν βρίσκω απάντηση
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

dtsilog

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 395
    • DTsilog
Απ: απάντηση από CSTA (Computer Science Teachers Association )
« Απάντηση #5 στις: 02 Φεβ 2011, 10:43:37 μμ »
Σαν μια πρώτη απάντηση απάντηση για τη βιασύνη να απομακρύνουν την Πληροφορική από το Γενικό Λύκειο θα έδινα τους παρακάτω 2 λόγους:

1. Το υπουργείο χρειάζεται άμεσα προσωπικό για τα νέα Ολοήμερα Δημοτικά (μόνο φέτος έκανε 1400 προσλήψεις αναπληρωτών καθηγητών Πληροφορικής μειωμένου και κανονικού ωραρίου)

2. Η μετατροπή μερίδας του διδακτικού προσωπικού Πληροφορικής σε προσωπικό τεχνικής στήριξης (ένας για κάθε σχολείο).

Τα παραπάνω φαίνεται να ταιριάζουν με την απομάκρυνση της Πληροφορικής από το Γενικό Λύκειο και την απώλεια αρκετών οργανικών θέσεων. Ανάλογη κατάργηση οργανικών θέσεων είχε γίνει στην Επαγγελματική Εκπαίδευση, με ακύρωση αναθέσεων μαθημάτων σε καθηγητές Πληροφορικής και την αύξηση ορίου μαθητών στα εργαστήρια Πληροφορικής για την παρουσία δευτέρου συναδέλφου.

Τέλος η ταύτιση της επιστήμης της Πληροφορικής με τη χρήση Η/Υ από το υπουργείο Παιδείας δεν αποτελεί κάτι το παράξενο, αφού εδώ και πολλά χρόνια στη χώρα μας η έννοια της Δημοκρατίας έχει ταυτιστεί κυρίως με την ελευθερία λόγου, μια ελευθερία που και αυτή υπάρχει όταν ο λόγος είναι ακίνδυνος. Κι όμως η Δημοκρατία περιέχει το αναφέρετο δικαίωμα στην εργασία, στην ασφάλεια, στην υγεία, στη δωρεάν Δημόσια Παιδεία ...
Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)

Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 801
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Απ: απάντηση από CSTA (Computer Science Teachers Association )
« Απάντηση #6 στις: 03 Φεβ 2011, 01:13:26 πμ »
Συγχαρητήρια για τη σκέψη σου..

Θα αναλάβεις να γράψεις το άρθρο;

Χρειάζεσαι καμία βοήθεια;
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

gthal

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 887
Απ: απάντηση από CSTA (Computer Science Teachers Association )
« Απάντηση #7 στις: 03 Φεβ 2011, 11:43:56 πμ »
Μου φαίνεται ότι η Φωτεινή ζητάει βοήθεια.
Αλλά ...
διαβάζοντας αυτές τις εύλογες ερωτήσεις αισθάνομαι ντροπή.. απλά ντροπή...
σε ποια από αυτές τις ερωτήσεις κάποιος μπορεί να δώσει σοβαρή απάντηση...
ο poursali με εκφράζει απόλυτα   :(
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

fof

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 291
Απ: απάντηση από CSTA (Computer Science Teachers Association )
« Απάντηση #8 στις: 03 Φεβ 2011, 01:19:56 μμ »
Ακόμα μια απάντηση από την Naace (πολύ ενδιαφέρον!!)

From:   
Bernadette Brooks <bernadette.brooks@naace.co.uk>
...
Add to Contacts
To:   Fotini T <f.....@yahoo.com>   
Cc:   pekap@pekap.gr; Aga Kelly <aga.kelly@naace.co.uk>; Newsletter <newsletter@naace.co.uk>
   
    
3 Files  Download All
European Delegate Prices.pdf (60KB); Eun invitation.pdf (87KB); Naace Summary Programme 2011.pdf (110KB)

Dear Tsiavalia
 
Thank you for bringing your news to our attention.
 
I am not sure how we can help you but I thought we could tell people about what is happening in your country in our newsletter this week and see if it inspires any collaboration.
 
You can join our organisation as a an international member.
 
I will ask Aga, copied in there, to send you details of how to join.
 
There was a review recently here in the UK about Computing as a subject. You can find our response on the Naace website at www.naace.co.uk/1322.
 
Also we have invited the author of the Royal Society's final report to deliver a keynote presentation at our conference in March. Perhaps you would like to come along to represent your country at this event? I have attached our International letter of invitation and conference rates to this email.
 
If you can attend I will personally invite you to the opening meeting for Strategic Leaders at 11.15 on Tuesday 15 March. We can then discuss how we collaborate further.

 

Kind Regards,

 

Bernadette

 

Bernadette Brooks

General Manager - Naace

Naace, PO Box 6511, Nottingham NG11 8TN
| W: www.naace.co.uk | T: 0870 240 0480 | F: 0870 241 4115 | E: bernadette.brooks@naace.co.uk | M: 07753 911436

Follow us on Twitter… http://twitter.com/Naace and use the #naace tag in your posts!

You might be interested in...

 Setting up in Business; making a success of independent consultancy, partnership or small company – 1 March 2011 - Click here for further details.

 

The New Ofsted Inspection Framework and ICT course - 10 February 2011.  For more information, including how to book, your place click here.

 

Strategic Conference 2011 - Brave New World: Changing Times in Education – 15 - 17 March 2011 – Wokefield Park Reading: www.naace.co.uk/conference2011  Bookings are now open!

Study towards the Naace Online ICT Award at www.ictcpd4free.co.uk

 

Ready for the ICT Mark? - Find out more at www.naace.co.uk/ictmark

 

fof

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 291
Απ: απάντηση από CSTA (Computer Science Teachers Association )
« Απάντηση #9 στις: 03 Φεβ 2011, 01:39:09 μμ »
Συγχαρητήρια για τη σκέψη σου..

Θα αναλάβεις να γράψεις το άρθρο;

Χρειάζεσαι καμία βοήθεια;

διαβάζοντας αυτές τις εύλογες ερωτήσεις αισθάνομαι ντροπή.. απλά ντροπή...
σε ποια από αυτές τις ερωτήσεις κάποιος μπορεί να δώσει σοβαρή απάντηση...

Συνάδελφοι, νομίζω ότι επίσημες απαντήσεις πρέπει να δωθούν μόνο από την ΠΕΚΑΠ και βεβαίως αν χρειάζονται οποιαδήποτε βοήθεια είμαι πρόθυμη (όπως και οι περισσότεροι από μας) να βοηθήσω!


poursali

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 920
    • Στέφανος-Κων/νος Πουρσαλίδης
Απ: απάντηση από CSTA (Computer Science Teachers Association )
« Απάντηση #10 στις: 03 Φεβ 2011, 02:22:44 μμ »
μπράβο και πάλι Φωτεινή για την πρωτοβουλία σου.
είναι πολύ σημαντικό να ενημερωθεί η "παγκόσμια" κοινότητα για όσα συμβαίνουν εδώ, όχι μόνο επειδή θα λάβουμε ηθική στήριξη, αλλά και επειδή οι κυβερνώντες μας μόνο σε κάτι τέτοια υπολογίζουν... δυστυχώς πρέπει (και) να σκεφτούμε με το μυαλό τους - που προσωπικά το σιχαίνομαι αλλά τελευταία όλο και το καταλαβαίνω περισσότερο
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

dtsilog

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 395
    • DTsilog
Απ: απάντηση από CSTA (Computer Science Teachers Association )
« Απάντηση #11 στις: 03 Φεβ 2011, 03:12:44 μμ »
Κάποτε ένας συνάδελφος μου άλλης ειδικότητας σε μια συζήτηση που είχαμε είχε πει:

"Πληροφορική... το κράτος αυτό που θέλει είναι να φτιάξει μαθητές που θα ξέρουν μόνο να χτυπάνε πλήκτρα..."

Ενοχλημένος τότε του είπα: "Τι λες ρε Θανάση; Στην Πληροφορική πρωταγωνιστεί η γνώση, η δημιουργία, η έκφραση, η επικοινωνία, η διαχείριση και επεξεργασία της πληροφορίας... έχουμε τον Προγραμματισμό, τα Πολυμέσα, τη δημιουργία Ιστοσελίδων και τόσα άλλα."

Μου απαντά: "Τίποτα απ' όλα αυτά... να χτυπάν πλήκτρα θέλουν να τους μάθουν"

Πόσο δίκιο φαίνεται να έχει σήμερα. Καιρός να τους δείξουμε ότι εμείς δε θέλουμε οι μαθητές μας απλά να χτυπάνε πλήκτρα.
Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)

Λάμπρος Μπουκουβάλας

  • Η παιδεία είναι: στους φτωχούς, ΠΛΟΥΤΟΣ. Στους πλούσιους, ΣΤΟΛΙΔΙ. Στους νέους, ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ (Διογένης) !
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 1226
    • http://users.sch.gr/lambrosbouk
Απ: απάντηση από CSTA (Computer Science Teachers Association )
« Απάντηση #12 στις: 03 Φεβ 2011, 05:55:50 μμ »
αυτές είναι καλές κινήσεις!
Λάμπρος Μπουκουβάλας

http://lambrosbouk.wordpress.com
http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται…

Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 801
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Απ: απάντηση από CSTA (Computer Science Teachers Association )
« Απάντηση #13 στις: 03 Φεβ 2011, 06:51:59 μμ »
Συνάδελφοι, νομίζω ότι επίσημες απαντήσεις πρέπει να δωθούν μόνο από την ΠΕΚΑΠ και βεβαίως αν χρειάζονται οποιαδήποτε βοήθεια είμαι πρόθυμη (όπως και οι περισσότεροι από μας) να βοηθήσω!

Πάλι σωστή..

Οπότε .. ΤΙ κάνουμε;  Ενημερώνει κάποιος την ΠΕΚΑΠ; Εξ όσον ξέρω, μέλη του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ παρακολουθούν και συμμετέχουν στις εδώ συζητήσεις μας.. 

Αν αναλάβει η ΠΕΚΑΠ, βλέπει ποιοί έχουν τη διάθεση να βοηθήσουν.. Ας "επιστρατεύσει" όσους χρειάζονται .. Ας ενημερώσει όμως και εδώ είτε σκοπεύει να το συνεχίσει είτε όχι.  Αν θεωρεί ότι δεν αξίζει τον κόπο, ίσως αποφασίσουμε να το δρομολογήσουμε διαφορετικά..

Άντε, να αρχίσουμε να βλέουμε και κάποιες κινήσεις συσπείρωσης και ομαδικότητας.. Αυτό έχουμε ανάγκη τώρα, πιό πολύ από ποτέ..  Και ΙΣΩΣ να μας γίνει και συνήθεια.. ποιός ξέρει (πάντα αισιόδοξος.. ή μήπως αφελής ;; )
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

skoud

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 252
  • Σταύρος Κουνάδης
Απ: απάντηση από CSTA (Computer Science Teachers Association )
« Απάντηση #14 στις: 03 Φεβ 2011, 10:30:36 μμ »
Η Φωτεινή έχει ενημερώσει και το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ και έχει αναλάβει το θέμα η συνάδελφος Κατερίνα Φυσσάκη η οποία βρίσκεται σε επαφή και με τη Φωτεινή. Θα την ενημερώσω για τη διάθεση προσφοράς που υπάρχει και από τους υπόλοιπους συναδέλφους εδώ.

Συμφωνώ απόλυτα με την τελευταία παράγραφο του Sergio
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

pfan

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 105
  • ...
Απ: απάντηση από CSTA (Computer Science Teachers Association )
« Απάντηση #15 στις: 03 Φεβ 2011, 11:37:11 μμ »
Άντε, να αρχίσουμε να βλέουμε και κάποιες κινήσεις συσπείρωσης και ομαδικότητας.. Αυτό έχουμε ανάγκη τώρα, πιό πολύ από ποτέ..  Και ΙΣΩΣ να μας γίνει και συνήθεια.. ποιός ξέρει (πάντα αισιόδοξος.. ή μήπως αφελής ;; )

Σέργιο (επειδή ξέρω ότι είσαι πάντα αισιόδοξος) θα συμφωνήσω μαζί σου ότι τώρα είναι ανάγκη συσπείρωσης και ότι αυτό μπορεί να είναι η σπίθα για να δούμε όλους εμάς, μετά από αυτές τις διεργασίες, καλύτερους και σοφότερους.
Θέλω να δώσω συγχαρητήρια όχι μόνο στην fof αλλά και στην ΠΕΚΑΠ και σε όλους αυτούς (που είναι αφανείς σε εμάς) που προσπαθούν με το δικό του τρόπο ο καθένας για το καλύτερο της ελληνικής εκπαίδευσης.

Θα ήθελα να πω και άλλα πολλά αλλά το αφήνω για άλλη στιγμή το μόνο που θέλω να θυμίσω (κυρίως στους Αθηναίους) είναι το ραντεβού που έχουμε όλοι εμείς στις 15 Φεβρουαρίου
Πύρζα Φανή
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγήτρια Πληροφορικής

fof

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 291
Απ: απάντηση από CSTA (Computer Science Teachers Association )
« Απάντηση #16 στις: 04 Φεβ 2011, 09:48:58 πμ »
Θέλω να πώ ένα Μπράβο και ένα μεγάλο Ευχαριστώ! Στους συναδέλφους του κλάδου μας που παραμερίζουν για λίγο το διδακτικό τους έργο αυτή την περίοδο, αγωνίζονται για την διατήρηση του στο μέλλον ώστε να μην γίνουμε οι χαμάληδες του νέου Σχολείου!

Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 801
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Απ: απάντηση από CSTA (Computer Science Teachers Association )
« Απάντηση #17 στις: 04 Φεβ 2011, 03:12:45 μμ »
.. το μόνο που θέλω να θυμίσω (κυρίως στους Αθηναίους) είναι το ραντεβού που έχουμε όλοι εμείς στις 15 Φεβρουαρίου

Εγώ θα έρω από Λάρισα μόλις τελειώσω το πρωινό μου 2ωρο την Τετάρτη.  Αν υπάρχουν συνάδελφοι που θέλουν να έρθουν από Λάρισα και αντιμετωπίζουν πρόβλημα μετακίνησης, ας μου στείλουν PM να έρθουν μαζί μου.  Έχω χώρο για άλλους 4.  Αν δε βρεθούν 4, μέχρι 2 μπορούμε να κατέβουμε και με τη μηχανή (κράνη υπάρχουν)
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Vangelis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 786
  • Για ακούτε και κανένα μεγαλύτερο!!!
Απ: απάντηση από CSTA (Computer Science Teachers Association )
« Απάντηση #18 στις: 04 Φεβ 2011, 10:49:32 μμ »
Σε μια επικοινωνία με ξένες ενώσεις θα πρέπει αν είμαστε προσεκτικοί ώς προς το τι αντιπροσωπεύουν αυτές.   Μην ξεχνάμε ότι η ΠΕΚΑΠ δεν είναι  ΕΠΥ ούτε ΕΠΕ άρα μας ενδιαφέρουν κυρίως ενώσεις καθηγητών Πληροφορικής και όχι γενικά  Ενώσεις Πληροφορικής.
Σε αντίθετη περίπτωση μπορούν να προκύψουν αντίθετα αποτελέσματα πχ να θεωρηθεί η Πληροφορική = ΤΠΕ.
Επίσης πρέπει να είμαστε προσεκτικοί στο τι ακριβώς ζητάμε απο αυτές τις ενώσεις?  Ένα γράμμα συμπαράστασης? κάτι άλλο?.   Πολύ θετικό λοιπόν το θέμα της επικοινωνίας αλλα ο χειρισμός του θέλει προσοχή.

Σέργιε άμα μπεις με σούζα στο Υπουργείο θα σε παραδεχθώ!!!.

fof

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 291
Απ: απάντηση από CSTA (Computer Science Teachers Association )
« Απάντηση #19 στις: 04 Φεβ 2011, 11:45:47 μμ »
RE: Letter by Hellenic Association of IT education
From: Bertrand Meyer <Bertrand.Meyer@inf.ethz.ch>Add to Contacts
To: Fotini T <f.....@yahoo.com> 
Cc: meyer@inf.ethz.ch
--------------------------------------------------------------------------------
Dear Fotini:

Let me thank you for this letter and mention that we are circulating it to prepare an answer. You are raising problems that also arise in other countries and it is indeed the role of our association to help discuss such matters.


Thanks for contacting Informatics Europe,