Αποστολέας Θέμα: Αξιοποίηση ανθρώπινου δυναμικού(& για εκπαιδευτικούς)  (Αναγνώστηκε 920 φορές)

Wizard

  • Επισκέπτης
Αξιοποίηση ανθρώπινου δυναμικού της Δημόσιας Διοίκησης

...
Το Υπουργείο Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (Γενική Γραμματεία Δημόσιας Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης), στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του για την άρτια στελέχωση και την αποτελεσματική λειτουργία των δημοσίων υπηρεσιών με απώτερο σκοπό την εξυπηρέτηση του πολίτη, αναλαμβάνει πρωτοβουλία για τη βέλτιστη αξιοποίηση του πολιτικού προσωπικού της δημόσιας διοίκησης με βάση τα προσόντα του, λαμβάνοντας υπόψη την αδυναμία
προσλήψεων  λόγω της κρίσιμης οικονομικής κατάστασης στην οποία βρίσκεται η χώρα.
Προκειμένου, λοιπόν, να αξιοποιηθεί το πολιτικό προσωπικό της δημόσιας διοίκησης με τον καλύτερο δυνατό τρόπο καλούνται τα υπουργεία, τα ν.π.δ.δ. και οι ανεξάρτητες αρχές να προβούν σε αναλυτική καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης όσον αφορά τη στελέχωση των υπηρεσιών τους, δηλ. σε καταγραφή των κλάδων και των ειδικοτήτων που παρουσιάζουν ελλείψεις σε προσωπικό καθώς και των κλάδων και των ειδικοτήτων που απασχολούν προσωπικό το οποίο δεν αξιοποιείται επαρκώς.
...
Όσον αφορά τους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και το νοσηλευτικό προσωπικό των νοσηλευτικών ιδρυμάτων θα ακολουθήσει εγκύκλιος με πρωτοβουλία των αρμόδιων υπουργείων σε συνεργασία με τo Υπουργείο μας, λόγω της ιδιαιτερότητας των κλάδων.

pgrontas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 1299
  • There are always possibilities...
Απ: Αξιοποίηση ανθρώπινου δυναμικού(& για εκπαιδευτικο
« Απάντηση #1 στις: 27 Δεκ 2010, 03:28:04 μμ »
Άσχετα από το τι θα γίνει με μας, θα ήθελα να ελπίζω ότι τελικά θα μπορούσε όντως να αξιοποιηθεί καλύτερα το ανθρώπινο δυναμικό με όλες αυτές τις ανακατανομές.
Αλλά νομίζω ότι και πάλι θα επικρατήσει το ...αν έχεις βύσμα διάβαινε.

Καλές γιορτές με υγεία σε όλους!
A man provided with paper, pencil, and rubber, and subject to strict discipline is in effect a universal machine - Alan Turing