Αποστολέας Θέμα: Κεφάλαιο 2 για KTurtle + πηγαίο έγγραφο  (Αναγνώστηκε 1316 φορές)

denix

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 137
Κεφάλαιο 2 για KTurtle + πηγαίο έγγραφο
« στις: 16 Νοέ 2010, 02:10:12 πμ »
Η version 0.2 είναι έτοιμη!
  • Προσαρμογή του υλικού του Κεφαλαίου 2 του σχολικού βιβλίου στο KTurtle.
  • Full rewrite.
  • Διατήρηση αισθητικής και σελιδοποίησης.
  • Διαθέσιμο το πηγαίο έγγραφο. Επίσης, σε pdf για άμεση εκτύπωση.
Έγινε προσαρμογή σε όλα τα σημεία του Κεφαλαίου 2 που αναφέρονται στο MicroWorlds Pro καθώς και στις εντολές, ασκήσεις κλπ. ώστε να ανταποκρίνεται στη διδασκαλία με το KTurtle.

Όσοι συνάδελφοι διδάσκουν στη Γ τάξη προγραμματισμό (Logo) με το KTurtle, μπορούν να κατεβάσουν το pdf, να το τυπώσουν και να το μοιράσουν στους μαθητές.

Όσοι συνάδελφοι χρησιμοποιούν κάποιο άλλο προγραμματιστικό περιβάλλον Logo, μπορούν να κατεβάσουν το πηγαίο έγγραφο και να το προσαρμόσουν κατά περίπτωση. Η επεξεργασία γίνεται με το Scribus.
http://www.scribus.net/

Κατεβάστε το πηγαίο έγγραφο και το pdf από εδώ:
http://users.sch.gr/ndelis/doc/kef2/

mour

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 179
Απ: Κεφάλαιο 2 για KTurtle + πηγαίο έγγραφο
« Απάντηση #1 στις: 16 Νοέ 2010, 01:46:10 μμ »
Μπράβο πολύ καλή δουλειά.  ;)

Μια παρατήρηση μόνο, μήπως πρέπει να γίνει αλλαγή και του βιβλίου να έχει το ίδιο περιβάλλον? Σκεφτείτε να το χρησιμοποιήσουν ΟΛΟΙ, πόσες εκατομμύρια σελίδες  πρέπει να τυπωθούν (και μάλιστα έγχρωμες  :-\)

Βλέποντας και το νέο πρόγραμμα σπουδών στα δημοτικά θεωρώ ότι θα πρέπει να είναι το ίδιο περιβάλλον, οπότε το KTurtle θα ήταν η καλύτερη επιλογή

aspd

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 410
Απ: Κεφάλαιο 2 για KTurtle + πηγαίο έγγραφο
« Απάντηση #2 στις: 09 Δεκ 2010, 04:58:59 μμ »
Πολύ καλή δουλειά. Ευχαριστούμε.
Αναρωτιέμαι μόνο πώς θα ήταν δυνατόν να είχαμε επίσημα ένα έγγραφο που να έλεγε ότι μπορεί να διδαχτεί αυτό το κεφάλαιο 2 για KTurtle, που θα δοθεί φωτοτυπίες στους μαθητές, αντί για το ανάλογο του βιβλίου, για όσους καθηγητές επιθυμούν να διδάξουν το ΚTurtle.
Φοβάμαι ότι αν φωτοτυπίσω το κεφάλαιο και το μοιράσω στους μαθητές από μόνη μου, θα υπάρχουν κάποιοι που θα πουν ότι δεν είναι αυτό που έχει το βιβλίο και γιατί το κάνουμε κτλ κτλ.