Αποστολέας Θέμα: Ερώτηση  (Αναγνώστηκε 5575 φορές)

Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 801
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Απ: Ερώτηση
« Απάντηση #15 στις: 24 Μάρ 2006, 01:38:38 μμ »
Αγαπητοί συνάδελφοι,

ας μην αποπροσανατολίζουμε τις συζητήσεις μέσα από άμεσα ή έμμεσα σχόλια προσωπικού χαρακτήρα.  Ούτε τη συζήτηση προάγουν αλλά ούτε και βοηθούν στην απάντηση των ερωτημάτων.

Είμαστε από τις πιο ενεργές "κοινότητες", γεγονός που αποδεικνύει έμπρακτα το ενδιαφέρον για το αντικείμενό μας, είτε αυτό τίθεται σε επιστημονική είτε σε παιδαγωγική βάση.  Ο καθένας μας προσφέρει με τον τρόπο του.

Ας μείνουμε λειπόν στην ουσία των θεμάτων.  Πιστέυω όλοι συμφωνούμε ότι τα σχόλια προσωπικού χαρακτήρα δε βοηθούν...
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)