Αποστολέας Θέμα: ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ Η-Υ  (Αναγνώστηκε 2127 φορές)

fema

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 42
ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ Η-Υ
« στις: 14 Οκτ 2010, 08:19:17 μμ »
Έχει κανεις ασκήσεις για τη Συντήρηση ;

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1078
Απ: ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ Η-Υ
« Απάντηση #1 στις: 17 Οκτ 2010, 12:12:38 πμ »
Τι είδους ασκήσεις ψάχνεις;

fema

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 42
Απ: ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ Η-Υ
« Απάντηση #2 στις: 18 Οκτ 2010, 05:15:05 μμ »
Ασκήσεις σχετικές με πίνακα ελέγχου, ανασυγκρότηση δίσκου , κοινή χρήση αρχείων και συσκευών , αναβαθμίσεις και ότι άλλο θεωρείς  σχετικό. Καλό θα ήταν και κανένα βίντεο αν υπήρχε.
Δεν το έχω ξανακάνει το μάθημα. Αν κάποιος έχει καμιά ενδιαφέρουσα ιδέα για τη διδασκαλία να το πει.


amavidis

  • ΚΕΠΛΗΝΕΤ
  • *
  • Μηνύματα: 72
Απ: ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ Η-Υ
« Απάντηση #3 στις: 09 Ιαν 2011, 11:42:35 μμ »
Υπάρχουν αρκετές ασκήσεις που θα μπορουσες να κάνεις στο μάθημα αυτό. Αρκετές μάλιστα μπαίνουν στα "χωράφια" 'αλλου μαθήματος (Λειτουργικά Συστήματα) οπότε θέλει κάποιον συντονισμό.
Θα αρχίσω με κάτι βασικό και ελπίζω να βρω χρόνο να ανεβάσω και κάποιο υλικό.
Μία βασική άσκηση που κάνουμε με τα παιδιά είναι ο "Καθαρισμός των Η/Υ"!!!!! Μιλάω σοβαρα.. αρχίζουμε με τα περιφερειακα, αλλά προχωράμε και σε εσωτερικό καθαρισμό (με αέρα). Βγάζουμε σε έναν χώρο εξωτερικό ή κάποιον που να αερίζεται καλα τους Η/Υ έναν - έναν, με μικρή ομάδα παιδιών 2-3 το πολύ και το "καθαρίζουμε" εσωτερικά. Τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά! Τα παιδιά έχουν μία πρώτη επαφή με τα "μέσα" του Η/Υ και πραγματικά νιώθουν τον Η/Υ του εργαστηρίου σαν κάτι δικό τους εφόσον έχουν διαθέσει χρόνο για την συντήρησή του.
Η άσκηση υπό κανονικές συνθήκες θα πάρει 2 ώρες για εργαστήριο 10-12 Η/Υ. 
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Καλό θα είναι να έχουμε κάνει κάτι αντίστοιχο στο παρελθόν. Μια μικρή εμπειρία βοηθάει...

amavidis

  • ΚΕΠΛΗΝΕΤ
  • *
  • Μηνύματα: 72
Απ: ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ Η-Υ
« Απάντηση #4 στις: 09 Ιαν 2011, 11:47:44 μμ »
ΟΚ.. 2η άσκηση::::

Αναγνώριση υλικού.
Η άσκηση έχει δύο μέρη, εσωτερική και εξωτερική αναγνώριση. Τα παιδιά κατατοπίζονται στο υλικό του (το οποίο προηγουμένως έχουν καθαρίσει!). Η αναγνώριση του εσωτερικού καλό είναι να γίνει σε 2-3 ομάδες που η κάθε μία έχει μπροστά της ένα ανοικτό Η/Υ. Μερικές φορές είναι χρησίμο να δίνεται και το βιβλίο της μητρικής ώστε να μπορουν τα παιδιά να κάνουν αντιστοίχιση σε "ακαταλαβίστηκες" έννοιες με ότι βλέπουν μπροστά τους.
Η εξωτερική αναγνώριση είναι πιο απλή. Νομίζω είναι χρήσιμο να συνδυάζεται με μάθημα συνδεσμολογίας συσκευών.