Αποστολέας Θέμα: Ασκήσεις με εντολή GOTO  (Αναγνώστηκε 4396 φορές)

gkark

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 20
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
Ασκήσεις με εντολή GOTO
« στις: 07 Μάρ 2006, 10:44:56 πμ »
Παιδιά θέλω να ρωτήσω το εξής: Υπάρχει κανείς που κάνει ασκήσεις με την εντολή GOTO δηλ να μετατρέπει έναν αλγόριθμο που έχει την εντολή αυτή σε δομημένο αλγόριθμο; Υπάρχει τέτοια άσκηση στο τετράδιο μαθητή και νομίζω ότι στο βιβλίο καθηγητή υπάρχει παρατήρηση να δίνεται στο μαθητή αυτή η άσκηση.
Βέβαια δεν έχει πέσει τέτοια θέμα μέχρι τώρα. Απευθύνομαι στους συναδέρφους: κάνεται τέτοιου είδους ασκήσεις:

andreas_p

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1014
Απ: Ασκήσεις με εντολή GOTO
« Απάντηση #1 στις: 07 Μάρ 2006, 12:13:32 μμ »
Ναι, αλλά όχι πολλές.
Δεν το επιτρέπει ο χρόνος.

nekis

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 76
  • U R NT A #
Απ: Ασκήσεις με εντολή GOTO
« Απάντηση #2 στις: 07 Μάρ 2006, 12:37:31 μμ »
Οχι τίποτα πιο δύσκολο από αυτά που έχει το βιβλίο. Το ζήτημα έχει συζητηθεί διεξοδικά στο στέκι και υπάρχει η άποψη ότι είναι "πισωγύρισμα"

EleniK

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 708
Απ: Ασκήσεις με εντολή GOTO
« Απάντηση #3 στις: 07 Μάρ 2006, 03:09:10 μμ »
Μία με δυο ασκήσεις σε δομή επιλογής και επανάληψhς, ίσα ίσα για να τους δείξω το πλεονέκτημα του δομημένου προγραμματισμού σε σχέση με την GOTO.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3145
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Ασκήσεις με εντολή GOTO
« Απάντηση #4 στις: 07 Μάρ 2006, 08:17:47 μμ »

    Θα ήταν πολύ τραβηγμένο να βάλουν κάποια άσκηση στις εξετάσεις όπως είναι είναι αυτές στο τετράδιο του μαθητή. Ο λόγος είναι ότι οι συγκεκριμένες ασκήσεις δεν είναι απλή μετατροπή εντολών goto σε δομές επανάληψης και επιλογής.
    Το καλύτερο πιστεύω είναι να καταλάβει ο μαθητής ότι το αλμά υπό συνθήκη σε επόμενη εντολή είναι ουσιαστικά μια δομή επιλογής, ενώ το άλμα σε προηγούμενη είναι δομή επανάληψης. 2-3 τέτοιες ασκήσεις είναι μάλλον αρκετές.
   Έτσι θα καταλάβει ο μαθητής ότι σε επίπεδο μηχανής οι δομές επιλογής και επανάληψης δεν είναι τίποτα άλλο από μια ένα άλμα υπό συνθήκη.
Το να καταλάβει τη χρησιμότητα του δομημένου προγραμματισμού το θεωρώ πολύ δύσκολο διότι στο μάθημα ασχολούμαστε γενικά με απλά προγράμματα και όχι με πολλές γραμμές κώδικα όπου φαίνεται καθαρά η υπεροχή του δομημένου προγραμματισμού έναντι της goto. Θα τολμούσα να πω ότι στα απλά προγράμματα που κάνουμε στους μαθητές μάλλον υπερέχει η goto και δύσκολα μπορούμε να πείσουμε έναν "ψαγμένο" μαθητή για το αντίθετο.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Λάμπρος Μπουκουβάλας

  • Η παιδεία είναι: στους φτωχούς, ΠΛΟΥΤΟΣ. Στους πλούσιους, ΣΤΟΛΙΔΙ. Στους νέους, ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ (Διογένης) !
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 1226
    • Το μπλογκάκι μου
Απ: Ασκήσεις με εντολή GOTO
« Απάντηση #5 στις: 16 Μάρ 2006, 11:10:13 πμ »
δε θεωρώ πιθανό να μπει άσκηση με goto, εκτός από κάποια θεωρητική στο 1ο ή 2ο θέμα. εγώ τους κάνω 2-3 ασκήσεις, με δομή ακολουθίας, επιλογής και επανάληψης. αφιερώνω περίπου 1/2 της ώρας και κάνω άλλες 1-2 ασκήσεις στο τέλος, στην επανάληψη.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται…