Ψηφοφορία

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
28 (8.2%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.7%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.9%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 339

Αποστολέας Θέμα: Ημερήσια 2010  (Αναγνώστηκε 161679 φορές)

ggfiogos

  • ΚΕΠΛΗΝΕΤ
  • *
  • Μηνύματα: 184
    • 2o Γενικό Λύκειο Ναυπλίου
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #675 στις: 28 Μάι 2010, 10:36:06 μμ »
Πόσα μόρια δικαιούμαι για την παρακάτω λύση; Δυστυχώς μόνο η πρώτη επανάληψη είναι σωστή... Μία λάθος πράξη μετά με οδήγησε και σε 3η επανάληψη... :'(
Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων.
Αρ. ΓραμμήςΣυνθήκηΈξοδοςi j
11
22
43
52
63
7ΨΕΥΔΗΣ
44
52
64
7ΨΕΥΔΗΣ
46
54
66
7ΑΛΗΘΗΣ


Περίπου 12 μόρια νομίζω είναι αυτά που έκανες σωστά. Ας με διορθώσουν οι συνάδελφοι αν κάνω λάθος.
Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

amilikas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2008
  • *
  • Μηνύματα: 38
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #676 στις: 28 Μάι 2010, 10:36:57 μμ »
ΑΥΘΕΡΑΙΤΑ! Οσο λογικο και εαν ειναι αυτο. Σε πραγματικα προβληματα δεν χρησιμοποιείς τους κλασικους πινακες οπως οριζονται στο σχολικο (για πανελλαδικες μιλαμε!) αλλα αλες δομες. (Δεν με μπλοκαραν ακομα?)  ???

builder

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 9
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #677 στις: 28 Μάι 2010, 10:37:20 μμ »
Άφησα το topic από το μεσημέρι, αλλά βλέπω ότι συνεχίζεται η αντιπαλότητα ...
Παίδες μην πατάμε στις π@π@ριες του βιβλίου για να ισχυροποίησουμε τη θέση μας,
όποια και να είναι αυτή και για όποιους λόγους είναι αναγκαίο.
Χαλαρώστε λίγο, αφήστε λίγο να κάτσει η σκόνη και θα δείτε γιατί η άσκηση δεν πάει με πίνακες.
Όσο αφορά τα βαθμολογικά ας δοθεί ξεκάθαρη οδηγία για τον τρόπο βαθμολόγησης.
Εκεί δε χωρά αμφισβήτηση καμία. Μην καταλείξει ένα πονειρό θέμα να γίνει αδικία αλλά
ούτε και να κρυφτούμε πίσω από την δικαιολογία ότι "πολλοί το πήγαν με πίνακα".
Η επιτροπή πέτυχε τους στόχους της, το καταλάβατε;
Ευχαριστώ,
Γιώργος

taxata

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 91
  • Live long and prosper \\//
    • Πληροφορική στο ΕΠΑΛ
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #678 στις: 28 Μάι 2010, 10:38:13 μμ »
Στατική δομή είναι αυτή που δεν αλλάζει μέγεθος. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε στατική δομή δεδομένων που να δέχεται λιγότερα στοιχεία λαμβάνοντας υπ' όψη την πραγματικότητα και τις απαιτήσεις κάθε προβλήματος ξεχωριστά. Πάλι στατική είναι.
Βασίλη χαράς το κουράγιο σου ... δεν κουράστηκες από το μεσημέρι να το εξηγείς ... το να λέμε με ευκολία "να κοπούν μονάδες στη λύση με πίνακες" είναι πολύ πολύ βαριά κουβέντα ειδικά σε ένα ζήτημα που ξεσήκωσε πρωτοφανές κύμα αντιδράσεων ... βέβαια και το να παραδεχθείς ότι έγινε λάθος είναι δύσκολο ... είναι βλέπεις και αυτός ο εγωισμός που πρέπει να καταπιούμε πολλές φορές... πάντως παρόλο που εκτιμώ την προσπάθεια κάποιων συναδέλφων δεν μπόρεσα να πεισθώ ότι το να λυθεί το θέμα με πίνακες πρέπει να χάσει έστω και 1 μόριο ...
Τάσος_Χατζηπαπαδόπουλος
http://users.sch.gr/chatzipap/

dspanoud

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 16
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #679 στις: 28 Μάι 2010, 10:38:19 μμ »
Περίπου 12 μόρια νομίζω είναι αυτά που έκανες σωστά. Ας με διορθώσουν οι συνάδελφοι αν κάνω λάθος.

Πιστεύω ότι δεν θα χάσεις πάνω από 2 - 4 μόρια, διότι στην ουσία ο πίνακάς σου έχει μόνο 1 γραμμή λάθος..

ggfiogos

  • ΚΕΠΛΗΝΕΤ
  • *
  • Μηνύματα: 184
    • 2o Γενικό Λύκειο Ναυπλίου
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #680 στις: 28 Μάι 2010, 10:40:25 μμ »
Πιστεύω ότι δεν θα χάσεις πάνω από 2 - 4 μόρια, διότι στην ουσία ο πίνακάς σου έχει μόνο 1 γραμμή λάθος..

χμμ από το λάθος και κάτω όλα είναι λάνθασμένα. Άρα μετράω 1,2,..6 σωστές απαντήσεις πολλαπλασιάζω με 2 μόρια και....  12 σύνολο.
Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

Σούλας Βασίλης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 305
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #681 στις: 28 Μάι 2010, 10:41:26 μμ »
Άφησα το topic από το μεσημέρι, αλλά βλέπω ότι συνεχίζεται η αντιπαλότητα ...
Παίδες μην πατάμε στις π@π@ριες του βιβλίου για να ισχυροποίησουμε τη θέση μας,
όποια και να είναι αυτή και για όποιους λόγους είναι αναγκαίο.
Χαλαρώστε λίγο, αφήστε λίγο να κάτσει η σκόνη και θα δείτε γιατί η άσκηση δεν πάει με πίνακες.
Όσο αφορά τα βαθμολογικά ας δοθεί ξεκάθαρη οδηγία για τον τρόπο βαθμολόγησης.
Εκεί δε χωρά αμφισβήτηση καμία. Μην καταλείξει ένα πονειρό θέμα να γίνει αδικία αλλά
ούτε και να κρυφτούμε πίσω από την δικαιολογία ότι "πολλοί το πήγαν με πίνακα".
Η επιτροπή πέτυχε τους στόχους της, το καταλάβατε;
Ευχαριστώ,
Γιώργος

Η γνώμη σου γιατί η άσκηση δεν πάει με πίνακες θα είναι ενδιαφέρον να ακουστεί. Φαίνεται ότι θα πεις κάτι άλλο. Η γνώμες όλων είναι σεβαστές.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

dspanoud

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 16
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #682 στις: 28 Μάι 2010, 10:43:11 μμ »
χμμ από το λάθος και κάτω όλα είναι λάνθασμένα. Άρα μετράω 1,2,..6 σωστές απαντήσεις πολλαπλασιάζω με 2 μόρια και....  12 σύνολο.
Συνάδελφε, εάν θυμάμαι τον περυσινό τρόπο βαθμολόγησης, είχαμε οδηγίες ότι εφόσον υπάρχει ένα αριθμητικό λάθος, και με βάση το λάθος τα υπόλοιπα βήματα είναι σωστά (και δεν υπάρχει και τραγική αλλαγή ροής παρακάμπτεται πχ όλος ο αλγόριθμος...), η περικοπή μονάδων είναι περιορισμένη.. (Λες συνάδελφε να ανοίξουμε τώρα άλλη πληγή και άλλα 780 ποστς επ' αυτού;;;  8) 8) 8) )

builder

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 9
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #683 στις: 28 Μάι 2010, 10:43:49 μμ »
Βασίλη μην μιλάμε για να μιλάμε
Κοίτα την άποψή μου σε προηγούμενο post είναι ξεκάθαρη.
Αν δε σε πείθω, ζητώ συγνώμη.
Αλλά δεν μπορώ να πω στους επόμενους μαθητές μου ότι κάθε πρόβλημα
σε αλγόριθμο, λύνεται με πίνακες...
Θα μου το επιτρέψεις έτσι;

Ευχαριστώ
Γιώργος

Σούλας Βασίλης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 305
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #684 στις: 28 Μάι 2010, 10:45:57 μμ »
Βασίλη μην μιλάμε για να μιλάμε
Κοίτα την άποψή μου σε προηγούμενο post είναι ξεκάθαρη.
Αν δε σε πείθω, ζητώ συγνώμη.
Αλλά δεν μπορώ να πω στους επόμενους μαθητές μου ότι κάθε πρόβλημα
σε αλγόριθμο, λύνεται με πίνακες...
Θα μου το επιτρέψεις έτσι;

Ευχαριστώ
Γιώργος

Μα εμείς δεν υποστηρίζουμε ότι κάθε πρόβλημα λύνεται με πίνακες. Απλά το συγκεκριμένο επειδή οι πίνακες που δημιουργούνται έχουν μικρό μέγεθος η λύση με πίνακες είναι λειτουργική και πρακτική. Αυτό λέμε.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

netnick

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 19
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #685 στις: 28 Μάι 2010, 10:46:39 μμ »
Και όμως κάποιοι μαθητές το έχουν κάνει χωρίς πίνακες. Είναι ολόσωστοι. Τηρήσαν κατά γράμμα αυτό που λέει το βιβλίο. Νομίζουν ότι έχουν ένα αβαντάζ σε σχέση με τους άλλους. Όμως επειδή οι άλλοι είναι πιο πολλοί πρέπει να χάσουν αυτό το αβαντάζ. Αυτό είναι σωστό;
Τα πράγματα το πανελληνίων είναι και πρέπει να είναι αυστηρά. Τα βιβλίο λέει ότι ο πίνακας είναι στατική δομή. Τέλος. Μας αρέσει δεν μας αρέσει. Αυτοί που το έκαναν με πίνακα πρέπει να χάσουν κάποια μόρια. Πόσα; Είναι υπό συζήτηση. Αλλά να χάσουν.
Κάποια γραπτά (φυσικώς αδυνάτων) έχουν κριθεί. Είναι δυνατόν να είναι τώρα η στιγμή που θα συζητηθεί το πόσα μόρια θα κοπούν όταν κάποιο έχουν ήδη χάσει κάποια μόρια;

Προφανώς είναι σωστή μονο η απάντηση χωρίς πίνακες. Είναι όμως αυτός ο τρόπος για να το ζητάει κάποιος απο τα παιδιά; Προφανώς υπάρχουν και οι άριστοι.
Για τους άλλους όμως ήταν ηθικά σωστός ο τρόπος που τους ρωτήσαμε και συνδέσαμε τόσα ερωτήματα με μία μόνο απόφαση;
Πόσα ερωτήματα "κρέμονται κάτω απο αυτήν την απόφαση"; Πρέπει να κόψουμε ένα ποσοστό απο κάθε απάντηση που ακολουθεί; Πρέπει να αφαιρέσουμε (ας πούμε) 4 μορια όταν μιά απάντηση με η χωρίς πίνακες) κάποιου μαθητή βαθμολογείται με 4;
 Σχεδόν όλοι απο εμάς μπορούν να βρούν τέτοια θέματα νομίζω...
Θα ήθελα μιά απάντηση για το εάν είναι τωρα η ώρα να δούμε πόσο θα αφαιρέσουμε, καθώς και τον δίκαιο αλγόριθμο αφαίρεσης μορίων.

Φιλικά Νίκος Βερύκιος.


ggfiogos

  • ΚΕΠΛΗΝΕΤ
  • *
  • Μηνύματα: 184
    • 2o Γενικό Λύκειο Ναυπλίου
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #686 στις: 28 Μάι 2010, 10:47:01 μμ »
Συνάδελφε, εάν θυμάμαι τον περυσινό τρόπο βαθμολόγησης, είχαμε οδηγίες ότι εφόσον υπάρχει ένα αριθμητικό λάθος, και με βάση το λάθος τα υπόλοιπα βήματα είναι σωστά (και δεν υπάρχει και τραγική αλλαγή ροής παρακάμπτεται πχ όλος ο αλγόριθμος...), η περικοπή μονάδων είναι περιορισμένη.. (Λες συνάδελφε να ανοίξουμε τώρα άλλη πληγή και άλλα 780 ποστς επ' αυτού;;;  8) 8) 8) )
Δεν ξέρω αν θεωρείται τραγική η εκτέλεση 3ης επανάληψης αλλά σίγουρα δεν θέλω ξεκινήσουν και άλλα ποστ για αυτό :)
Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

Σούλας Βασίλης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 305
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #687 στις: 28 Μάι 2010, 10:47:22 μμ »
Επίσης στην δημιουργία του αλγορίθμου ο αναλυτής δεν ασχολείται με τις δομές δεδομένων. Είναι δουλειά του Προγραμματιστή. Αυτό το απλό υποστηρίζουμε.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

builder

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 9
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #688 στις: 28 Μάι 2010, 10:50:04 μμ »
Βασίλη τα περισσότερα προβλήματα είναι από τον μακρόκοσμό μας.
Θέλεις να είναι αθλητές, θέλεις να είναι μαθητές, θέλεις να είναι ... χορεύτριες, ε βάλε ότι
θες εσύ. Δεν μπορούμε να το θεωρούμε πάντα ότι υπάρχει ένα άνω όριο. Είναι σα να
αρχίσουμε να τρώμε τα πλοκάμια μας. Δεν είμαστε χταπόδια!

Άσε να κάτσει λίγο η σκόνη και πιστεύω θα συμφωνήσεις μαζί μου...
Ευχαριστώ
Γιώργος

karaba

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 15
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #689 στις: 28 Μάι 2010, 10:53:03 μμ »
διαβασα με μεγαλη προσοχη τις 45 σελιδες διχογνωμιας που πρηγηθηκαν... καταρχην θεωρω οτι τα θεματα ειναι με διαφορα τα καλυτερα που εχουν ποτε τεθει στο μαθημα. Θεωρω ως μοναδικο  λαθος της επιτροπης την μη υπαρξη θεματος στα υποπρογραμματα.  Με βαση οσα εχουμε συζητησει (και διδαξει) τοσα χρονια για το μαθημα, ειναι απολυτως προφανες οτι η χρηση πινακα στο 3ο θεμα ειναι λανθασμενη. Δυστυχως και οι δικοι μου μαθητες ελυσαν το θεμα με τη χρηση πινακα, εκτος απο ελαχιστες εξαιρεσεις. Γνωριζοντας την λογικη της βαθμολογησης ειμαι απολυτως βεβαιος οτι η λυση με πινακα δεν προκειται να στερησει με περισσοτερες απο 2 η 3 μοναδες τους μαθητες που τους χρησιμοποιησαν πινακα. Η απωλεια αυτη ειναι λογικη με την εννοια οτι δεν αναγνωρισαν την μη γνωση του ακριβους αριθμου διαγωνιζομενων στην σχεδιαση του αλγοριθμου.
karaba