Ψηφοφορία

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
28 (8.2%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.7%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.9%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 339

Αποστολέας Θέμα: Ημερήσια 2010  (Αναγνώστηκε 162634 φορές)

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2777
  • Πύργος Ηλείας
    • ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ηλείας
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #45 στις: 28 Μάι 2010, 11:59:13 πμ »
Ενδεικτικές λύσεις...

(επειδή φαίνεται να έχουμε θέμα... το 3ο Θέμα το δίνω με πίνακες!)  >:D
« Τελευταία τροποποίηση: 28 Μάι 2010, 12:40:09 μμ από Νίκος Αδαμόπουλος »

VAIOS

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 59
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #46 στις: 28 Μάι 2010, 12:11:14 μμ »
Εννοείται ότι δεν θα κοπούν μονάδες για χρήση πινάκων.

chzisi

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 31
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #47 στις: 28 Μάι 2010, 12:11:41 μμ »
Κι έμενα μαθητής μου το έλυσε με πίκακα το Γ. Η λύση του είναι σωστή, γιατί να χάσει βαθμό? δεν είναι επιστημονικά αποδεκτή λύση?
Παρακαλώ αν δωθεί κάποια οδηγία στους βαθμολογητές, αν μπορούν να μας κρατήσουν ενήμερους....

Σούλας Βασίλης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 305
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #48 στις: 28 Μάι 2010, 12:16:03 μμ »
Λύσεις.
« Τελευταία τροποποίηση: 28 Μάι 2010, 01:05:58 μμ από Σούλας Βασίλης »
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

Γιάννης Σ.

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 146
    • -
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #49 στις: 28 Μάι 2010, 12:16:19 μμ »
Πως και έβαλαν πιο εύκολα φέτος; Κάνας φούρνος θα γκρέμισε... Ούτε υποπρογράμματα... Το κακό είναι ότι το 3ο θέμα τα τελευτάια χρόνια έχει 'απομακρυνθεί' από την καθαρή δομή επανάληψης χωρίς πίνακες που μπήκε σήμερα - όπως ΄παλαιότερα 2007 κ.α. - και πολλά παιδι, τουλάχιστον στο σχολείο μου χρησιμοποιήσαν πίνακα στο 3ο θέμα ενώ ο αριθμός των επαναλήψεων είναι άγνωστος...
 :( 

Σούλας Βασίλης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 305
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #50 στις: 28 Μάι 2010, 12:18:41 μμ »
Πιστεύω ότι στο θέμα Γ δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με την χρήση πινάκων. Είναι αλγόριθμος.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

methenitis

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 42
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #51 στις: 28 Μάι 2010, 12:22:40 μμ »
@Greendaz.
Σε βαθμούς δεν πιστεύω να δούμε τρελές διαφορές.
Εκτός απο το 2ο θέμα που ήταν γελοίο όλα τα άλλα είχαν τις παγίδες τους.
Πιστεύω τα ίδια με πέρσι , μπορεί και λίγο χειρότερα. Απλώς θα έχουμε μικρότερο αριθμό κάτω απο την βάση αλλά χαμηλότερο σε αυτούς πάνω απο 18.

aktorion

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 57
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #52 στις: 28 Μάι 2010, 12:22:57 μμ »
Και στο σχολείο που είμαι όλοι το λύσαν με πίνακες.
Κατά την γνώμη μου η χρήση πινάκων (στατική δομη, άρα η γνώση του μεγέθους πρέπει να είναι γνωστή ΠΡΙΝ την εκτέλεση του προγράμματος ειτε με σταθερά (που δεν έχει η ψευδογλώσσα) ή με Δεδομένα //Π,Ν// που έχει η ψευδογλώσσα (και στον αλγόριθμο αναζήτησης και στην ταξινόμηση περνάει το Ν στο βιβλίο...)).
Αφού το διαβάζουμε δεν μπορούμε χρησιμοποιήσουμε πίνακα. Αυτό πιστεύω. Επίσης δεν είχε κάποιο ερώτημα που να μήν εβγαινε χωρις τον πίνακα οπότε... πιστεύω οτι πρέπει να κόψουν λίγο για την χρήση πίνακα αλλα το ίδιο για όλους με οδηγία προς βαθμολογητές...

Στο Δ4 μπορούν να το κάνουν είτε με 3 Οσο, με μετρητές ωστε να ξέρουν πόσα εμφάνισαν, είτε αντιγράφοντας τα σε 3 πίνακες, να τους ταξινομήσουν και να βγάλουν τα 3 πρώτα για τον καθένα.

Αυτά

aktorion

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 57
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #53 στις: 28 Μάι 2010, 12:28:41 μμ »
Λύσεις.

Έχεις κάνει λάθος στις λύσεις στο
Αλλιώς_Αν ΝC2 > ΝC2 και ΝC2 > ΝC3 τότε

είναι
Αλλιώς_Αν ΝC2 > ΝC1 και ΝC2 > ΝC3 τότε

άτιμο copy paste :P

Σούλας Βασίλης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 305
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #54 στις: 28 Μάι 2010, 12:36:48 μμ »
Παράθεση
Έχεις κάνει λάθος στις λύσεις στο
Αλλιώς_Αν ΝC2 > ΝC2 και ΝC2 > ΝC3 τότε

είναι
Αλλιώς_Αν ΝC2 > ΝC1 και ΝC2 > ΝC3 τότε

άτιμο copy paste :P

Ο δαίμων του copy-paste!!!!!!!  :D
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

aktorion

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 57
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #55 στις: 28 Μάι 2010, 12:41:29 μμ »
Από τη στιγμή που υπάρχει άνω όριο στο πλήθος των αθλητών (πόσοι να είναι 20, 50, 1000, 20000;) τότε μπορεί να χρησιμοποιηθεί πίνακας. Ακόμα και στη ΓΛΩΣΣΑ αν δινόταν η λύση θα μπορούσαν να δηλώνονται οι σχετικοί πίνακες χρησιμοποιώντας ένα τέτοιο μέγιστο πλήθος θέσεων κι ας γινόταν χρήση λιγότερων στη συνέχεια. Η γνώμη μου είναι ότι δεν πρέπει να θεωρηθεί λάθος...

Πως υπάρχει άνω όριο αφού δεν μας λέει τιποτα? Μόνο και μόνο που λέμε πόσοι να είναι πάει να πεί οτι δεν υπάρχει άνω όριο, οπως και δεν υπάρχει χειρότερη επίδοση (μόνο με αυθαιρεσία...)

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2199
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #56 στις: 28 Μάι 2010, 12:42:56 μμ »
Εφόσον δίνει ο χρήστης των αριθμό των δεδομένων που θα εισάγει, μπορεί να υλοποιηθεί με πίνακα
Ακόμα και σε ΓΛΩΣΣΑ, θα μπορούσε να δηλωθεί πίνακας με μεγάλο αριθμό στοιχείων και να χρησιμοποιηθεί μέρος του για την αποθήκευση των δεδομένων
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Γιάννης Σ.

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 146
    • -
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #57 στις: 28 Μάι 2010, 12:45:58 μμ »
Νομίζω ότι επειδή με τη χρήση πίνακα το 3ο θέμα γίνεται πολύ εύκολο, θα αφαιρεθεί κάποια βαθμολογία. Πάντως τα παιδιά τελείωσαν νωρίς...

amavidis

  • ΚΕΠΛΗΝΕΤ
  • *
  • Μηνύματα: 72
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #58 στις: 28 Μάι 2010, 12:48:01 μμ »
Εφόσον δίνει ο χρήστης των αριθμό των δεδομένων που θα εισάγει, μπορεί να υλοποιηθεί με πίνακα
Ακόμα και σε ΓΛΩΣΣΑ, θα μπορούσε να δηλωθεί πίνακας με μεγάλο αριθμό στοιχείων και να χρησιμοποιηθεί μέρος του για την αποθήκευση των δεδομένων
Πόσο μεγάλος δηλαδή; Συμφωνώ ότι μπορούμε να είμαστε λίγο χαλαροί, δεδομένων και των κενών που έχει το διδακτικό υλικό αλλά να μη ξεχάσουμε και τα βασικά.. 

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2199
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #59 στις: 28 Μάι 2010, 12:50:27 μμ »
Το μάθημα διδάσκει την ελευθερία στην σκέψη και την υλοποίηση και θα αφαιρέσουμε μονάδες για διαφορετικό τρόπο λύσης;

Πόσο μεγάλος δηλαδή; Συμφωνώ ότι μπορούμε να είμαστε λίγο χαλαροί, δεδομένων και των κενών που έχει το διδακτικό υλικό αλλά να μη ξεχάσουμε και τα βασικά.. 

Όσο χρειάζεται
Αφού μιλάμε για μαθητικούς αγώνες, δεν νομίζω οι αγωνιζόμενοι να είναι πάνω από π.χ. 10000
Και αυτά είναι τα βασικά...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής