Αποστολέας Θέμα: Διάθεση σχολικών εργαστηρίων και υποδομών ΤΠΕ σχολικών μονάδων  (Αναγνώστηκε 3571 φορές)

ggfiogos

  • ΚΕΠΛΗΝΕΤ
  • *
  • Μηνύματα: 184
    • 2o Γενικό Λύκειο Ναυπλίου
ΘΕΜΑ: «Διάθεση σχολικών εργαστηρίων και υποδομών ΤΠΕ σχολικών μονάδων για την πρακτική άσκηση των επιμορφούμενων εκπαιδευτικών (εφαρμογή στην τάξη) στο πλαίσιο των προγραμμάτων επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου»

ΣΧΕΤ: «Κανονισμός Λειτουργίας Σχολικού Εργαστηρίου Πληροφορικής και Εφαρμογών Η/Υ» Στο πλαίσιο της πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» (http://b-epipedo2.cti.gr), υλοποιούνται προγράμματα επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου για εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70. Η τρέχουσα πρώτη επιμορφωτική περίοδος διεξάγεται το διάστημα Φεβρουαρίου – Ιουνίου 2010, ενώ προβλέπονται δύο ακόμη επιμορφωτικές περίοδοι κατά τις επόμενες δύο σχολικές χρονιές.

Η Επιμόρφωση αυτή συμπληρώνεται με την εφαρμογή γνώσεων και δεξιοτήτων μέσα στη σχολική τάξη από τους επιμορφούμενους εκπαιδευτικούς, ως οργανικό κομμάτι της επιμορφωτικής διαδικασίας, με την υποστήριξη και καθοδήγηση των επιμορφωτών και των υποστηρικτικών δομών της Πράξης.

Ως εκ τούτου, προβλέπεται να υλοποιηθούν από τους εκπαιδευτικούς που επιμορφώνονται, διδασκαλίες με χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ.

Ειδικότερα οι επιμορφούμενοι εκπαιδευτικοί στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων για εφαρμογή στην τάξη, θα κληθούν με την υποστήριξη των επιμορφωτών τους να σχεδιάσουν, να προετοιμάσουν και υλοποιήσουν μαθήματα στις τάξεις τους, αξιοποιώντας τις κατά περίπτωση διαθέσιμες υποδομές πληροφορικής των σχολικών μονάδων στις οποίες διδάσκουν.

Καλούνται οι Διευθυντές καθώς και οι υπεύθυνοι για τη λειτουργία των ψηφιακών υποδομών των σχολικών μονάδων (σχολικά εργαστήρια ή άλλου τύπου υπολογιστικές και δικτυακές υποδομές), να εξασφαλίσουν στους  επιμορφούμενους εκπαιδευτικούς τη διαθεσιμότητα των υποδομών αυτών, διαμορφώνοντας κατάλληλα το πρόγραμμα λειτουργίας και χρήσης τους.


Η έναρξη των σχετικών δραστηριοτήτων για την παρούσα επιμορφωτική περίοδο θα ξεκινήσει μία εβδομάδα πριν από τις διακοπές του Πάσχα και θα διαρκέσει μέχρι το τέλος των μαθημάτων, ενώ για τις επόμενες περιόδους, προβλέπεται να ξεκινήσει αρκετά νωρίτερα μέσα στη σχολική χρονιά (πριν από τις διακοπές των Χριστουγέννων) και να διαρκέσει επίσης μέχρι το τέλος των μαθημάτων.

Ο Γενικός Γραμματέας του ΥΠΔΒΜΘ

Βασίλειος Κουλαϊδής

Άλλη μια περίπτωση όπου μας προορίζουν για βοηθητικό προσωπικό... 
Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

Wizard

  • Επισκέπτης
Δυστυχώς, είμαστε υποχρεωμένοι να δεχόμαστε επιμορφωτές, οι οποίοι θα είναι επιβλέποντες του εργαστηρίου εκείνη την ώρα και δεν θα βρισκόμαστε εμείς μέσα αν δεν γραφεί ως συνδιδασκαλία στο ωρολόγιο πρόγραμμα (απλώς εξασφαλίζεται η διαθεσιμότητα του εργαστηρίου).

Είχα όμως την εντύπωση αυτή η επιμόρφωση γίνεται εκτός σχολικού ωραρίου. Μήπως το όποιο πρακτικό μέρος θα γίνει εντός σχολικού ωραρίου;

Επίσης, τι σημαίνει "υπεύθυνοι για τη λειτουργία των ψηφιακών υποδομών των σχολικών μονάδων"; Εμείς έχουμε μόνο το εργαστήριο. Ποιος θα είναι ο υπεύθυνος όλων των άλλων υποδομών π.χ. της νέας ψηφιακής τάξης;

Keep Growing

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2011
  • *
  • Μηνύματα: 2023
  • Παναγιώτης Πέντσας Γυμνάσιο Σορωνής
    • Περισσότερες πληροφορίες για μένα
"Επίσης, τι σημαίνει "υπεύθυνοι για τη λειτουργία των ψηφιακών υποδομών των σχολικών μονάδων"; Εμείς έχουμε μόνο το εργαστήριο. Ποιος θα είναι ο υπεύθυνος όλων των άλλων υποδομών π.χ. της νέας ψηφιακής τάξης; "

Επειδή υποσχέθηκα να είμαι σεμνός, δε γράφω τίποτα.
Μπορείτε όμως να ενεργοποιήσετε την φαντασία σας και να δώσετε ένα σχήμα στο κείμενό που απουσιάζει.

Με τις υγείες μας .
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

andreas_p

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1012
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3160
  • Dracarys
    • Panagiotis Tsiotakis
απο την εγκύκλιο ορισμού καθηκόντων εργαστηρίου ΣΕΠΕΗΥ [2005] (με μια απλή αναζήτηση τη βρίσκετε) καθορίζει πως το Σχολικό Εργαστήριο Πληροφορικής και Εφαρμογών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (και όχι εργαστήριο πληροφορικής) σε πρώτη προτεραιότητα χρησιμοποιείται στα μαθήματά μας αλλά ΥΣΤΕΡΑ μπορεί να χρησιμοποιηθεί για άλλα μαθήματα, δράσεις, εκπαίδευση ενηλίκων και πολλά άλλα.

Συνεπώς η εγκύκλιος λέει το αυτονόητο, πως πρέπει να βοηθηθούν να χρησιμοποιήσουν το εργαστήριο οι άλλοι κλάδοι, όπως και το δικαιούνται και επιπρόσθετα, για αυτό επιμορφώνονται, για να χρησιμοποιήσουν τα λογισμικά που πληρώθηκαν χρυσά όλα τα προηγούμενα χρόνια.

Στην 3ωρη μείωση για το εργαστήριο (ακόμη και χωρίς την απαλλαγή απο άλλα καθήκοντα που εφέτος έγινε !!!) προβλέπει την εγκατάσταση λογισμικού στο εργαστήριο, λογισμικού για άλλα μαθήματα.
3 ώρες λιγότερο μάθημα όλη τη χρονιά, είχα αυτά τα χρόνια και έκανα όσες ώρες μάθημα έκαναν οι συνάδελφοι με 18 χρόνια υπηρεσίας.

Η δικαιολογία "θα μας χαλάσουν το εργαστήριο" δε στέκει γιατί το εργαστήριο δεν είναι δικό μας αφενός και αφετέρου πρέπει να επιδιώξουμε να μπουν και άλλοι καθηγητές στο εργαστήριο. Έτσι, θα καταλάβουν τι σημαίνει εργαστηριακό μάθημα και τι τραβάμε τόσα χρόνια.

Είναι αυτονόητο απο κει και πέρα πως είμαστε υπεύθυνοι εργαστηρίου, όχι τεχνικοί με επίδομα ετοιμότητας

Keep Growing

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2011
  • *
  • Μηνύματα: 2023
  • Παναγιώτης Πέντσας Γυμνάσιο Σορωνής
    • Περισσότερες πληροφορίες για μένα
" ......Οι υποχρεωτικές εργασίες τις οποίες αναλαμβάνει ο Υπεύθυνος ΣΕΠΕΗΥ
εντάσσονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα διδασκαλίας του και σε καμία περίπτωση
η συνολική τους διάρκεια δεν εκτείνεται πέραν αυτού
.
Ο χρονοπρογραμματισμός της παροχής υποστήριξης επί θεμάτων χρήσης Η/Υ
σε εκπαιδευτικούς του οικείου σχολείου οφείλει να σέβεται άλλες υποχρεώσεις του
Υπεύθυνου ΣΕΠΕΗΥ, συμπεριλαμβανομένης της προετοιμασίας για διδασκαλία
του μαθήματος Πληροφορικής. Η υποστήριξη στον εκπαιδευτικό νοείται ως
καθοδήγηση στη χρήση του ΣΕΠΕΗΥ και όχι ως μερική ή ολική ανάληψη του
έργου του. ....."
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3160
  • Dracarys
    • Panagiotis Tsiotakis
μα δε μιλάει για το απόγευμα, μιλάει για τη χρήση του εργαστηρίου απο τους επιμορφούμενους στο μάθημά τους στην τάξη, κάνω λάθος?

Keep Growing

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2011
  • *
  • Μηνύματα: 2023
  • Παναγιώτης Πέντσας Γυμνάσιο Σορωνής
    • Περισσότερες πληροφορίες για μένα
Παναγιώτη, οι 3 ώρες θα πρέπει να είναι ορισμένες στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου. Από κει και πέρα εάν κάποιος συνάδελφος επιθυμεί να βοηθήσει, το κάνει οικειοθελώς, όπως εγώ προσωπικά.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3160
  • Dracarys
    • Panagiotis Tsiotakis
Οι άλλοι κλάδοι επιμορφώνονται στη χρήση των ΤΠΕ στο μάθημά τους.
Πρέπει να κάνουν πρακτική στο μάθημά τους στην τάξη που κάνουν μάθημα ΣΗΜΕΡΑ, στο σχολείο που κάνουν μάθημα
ΔΕν αναφέρεται στα εργαστήρια των ΚΣΕ, αναφέρεται στα εργαστήρια που οι επιμορφούμενοι διδάσκουν εφέτος

μέσα στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου.. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να είσαι και συ μέσα στο εργαστήριο (το πρωι) όταν κάνει μάθημα ο φυσικός (το πρωι)

Keep Growing

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2011
  • *
  • Μηνύματα: 2023
  • Παναγιώτης Πέντσας Γυμνάσιο Σορωνής
    • Περισσότερες πληροφορίες για μένα
Έτσι λοιπόν Παναγιώτη, τους έφτιαξα έναν προγραμματισμό και βρήκα την υγειά μου. ;)

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3160
  • Dracarys
    • Panagiotis Tsiotakis
αν και δεν έχω vista καταλαβαίνω τι έκανες και εγκρίνω με χίλια

είμαστε υπεύθυνοι εργαστηρίου, όχι τεχνικοί με 24ωρη ετοιμότητα.

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3160
  • Dracarys
    • Panagiotis Tsiotakis
και πρέπει να υπογράψουν οτι ενημερώθηκαν για τον κανονισμό εργαστηρίου!! και πρέπει να συμπληρώνουν και τα σχετικά έντυπα

Keep Growing

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2011
  • *
  • Μηνύματα: 2023
  • Παναγιώτης Πέντσας Γυμνάσιο Σορωνής
    • Περισσότερες πληροφορίες για μένα
Πρέπει να καταλάβουν ότι δεν είμαστε ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ. Αλλά ούτε και ΣΑΜΑΡΕΙΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Antigonh

  • Επισκέπτης
Αν και το θέμα δεν με αφορά διότι δεν τυγχάνω υπεύθυνη εργαστηρίου, και η καλή μου θέληση έχει εξατμιστεί από καιρό, από περιέργεια θα ρωτήσω κάτι: Σοβαρολογούμε ότι ο κάθε επιμορφωμένος συνάδελφος θα τολμήσει να βάλει 30 άτομα στο εργαστήριο; Γιατί εμείς εδώ έχουμε κάμποσα 30αρια τμήματα. Θα το διαλύσουνε το "μαγαζί", κι από μάθημα δεν το συζητώ σκέτος χαβαλές θα γίνει.
Να πω μήπως στο συνάδελφο υπεύθυνο εργαστηρίου να βγει στη γύρα για έξτρα καρέκλες;   ;D

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3160
  • Dracarys
    • Panagiotis Tsiotakis
ίσως και κανένα τραπεζάκι με ψυγειάκι (με σουμάδες) για το κέντρο του εργαστηρίου

όπως προανέφερα, είναι καλό να νοιώσουν τη γλύκα του εργαστηριακού μαθήματος