Αποστολέας Θέμα: labs.opengov.gr - Προτάσεις  (Αναγνώστηκε 2857 φορές)

Δημήτρης Κανάς

  • Εκπαιδευτικός
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 190
    • Εργαστήρι Δημοτικού Σχολείου
labs.opengov.gr - Προτάσεις
« στις: 22 Δεκ 2009, 06:31:49 μμ »
Μόλις ενημερώθηκα για τη νέα υπηρεσία του υπουργείου...

Παράθεση
Καλούμε όλους τους ενδιαφερόμενους πολίτες, στελέχη δημοσίων οργανισμών & υπηρεσιών, προγραμματιστές και σχεδιαστές να συμβάλουν στον ανασχεδιασμό των κυβερνητικών ηλεκτρονικών υπηρεσιών.

Έχεις ιδέες και συγκεκριμένες προτάσεις για τον ανασχεδιασμό κάποιας ηλεκτρονικής υπηρεσίας; Μπες στο labs.opengov.gr και ανάρτησε τις προτάσεις σου για πιο φιλικές, πιο εύχρηστες, πιο προσβάσιμες και πάνω απ' όλα πιο δημοκρατικές κρατικές ηλεκτρονικές υπηρεσίες.

Παράθεση
Με την ολοκλήρωση της 1ης φάσης στις 31 Ιανουαρίου 2010, θα επιλεγούν οι καλύτερες προτάσεις ανά κατηγορία σύμφωνα με τη γνώμη των εγγεγραμμένων χρηστών του labs.opengov.gr και θα παρουσιαστούν σε εκδήλωση. Οι καλύτερες προτάσεις θα αξιοποιηθούν μέσα από ανοιχτές διαδικασίες από τους αρμόδιους φορείς.

Ένας συνάδελφό σας πρόλαβε και ανέφερε τα προβλήματα που αντιμετωπίζετε με το e-school.

poursali

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 920
    • Στέφανος-Κων/νος Πουρσαλίδης
Απ: labs.opengov.gr - Προτάσεις
« Απάντηση #1 στις: 22 Δεκ 2009, 06:56:20 μμ »
περίεργο αλλά με το που διάβασα την αρχή, είχα την ακαταμάχητη ανάγκη να γράψω κάτι και εγώ για το e-School... και έτσι έπραξα

Παράθεση
Δεν είναι δυνατόν στην εποχή μας το open source να θεωρείται ότι είναι για "άτομα ψαγμένα και προγραμματιστές". Εκτός αυτού δεν είναι το θέμα μας αν πρέπει όλα τα σχολεία να χρησιμοποιούν το ένα ή το άλλο λειτουργικό σύστημα, αλλά το γεγονός ότι είναι απαράδεκτο να θέλεις ΟΛΑ τα σχολεία να χρησιμοποιήσουν μια συγκεκριμένη εφαρμογή η οποία θέτει ένα σωρό παράλογους περιορισμούς όπως είναι: - το λειτουργικό σύστημα που θα δουλέψει,
- η ανάλυση της οθόνης (!!!!)
- απαίτηση να έχει adsl (από τη στιγμή που ζητάς από όλα τα σχολεία κάτι τέτοιο, είναι παράλογο... ξέρετε πολύ καλά ότι υπάρχουν απομακρυσμένα σχολεία στα οποία ίσως να μην φτάσει ποτέ αυτή η τεχνολογία. Ίσως, το πρόβλημα λυθεί με το πρόγραμμα ΔΟΡΥ, αλλά και αυτό αργεί πολύ ακόμη)

Σε αυτό που δε διαφωνώ σίγουρα είναι να υπάρξει μια εφαρμογή της φιλοσοφίας του e-School, αλλά δεν θεωρώ ότι αυτό έγινε λαμβάνοντας υπόψη παράγοντες που να σέβονται τις ιδιαιτέροτητες των σχολείων. Και πρέπει να σημειώσω ότι αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι κάτι τέτοιο συμβαίνει με τον ΕΠΑΦΟ που έχει θεωρητικά πολύ μεγάλη εμπειρία σε τέτοια ζητήματα.
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

za√‘ag

  • Μάχιμος ... ΟΧΙ ... κοπρίτης
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 771
  • Παλιά λεγόμασταν ΔΟΥΛΟΙ. Σήμερα ... ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ
    • Το Blog μου
Απ: labs.opengov.gr - Προτάσεις
« Απάντηση #2 στις: 22 Δεκ 2009, 09:35:24 μμ »
Όταν βλέπω παράλογα πράγματα ... τρελλαίνομαι ...

Έβαλα λοιπόν και εγώ στο παραπάνω ένα μικρό και γρήγορο σχόλιο που το παραθέτω:

Όταν μιλάμε για ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ γραμματειακή υποστήριξη μέσω διαδικτύου ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να υποχρεώνονται τα σχολεία (μιλάμε για όλη την Ελλάδα) να ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΑΔΕΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ για ένα Λειτουργικό Σύστημα όπως τα Windows, απλά η εφαρμογή θα πρέπει να λειτουργεί ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ του κάθε υπολογιστή. Νομίζω ότι τα πάντα στην πληροφορική είναι θέμα ΑΡΧΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ και δεν πρέπει να γίνονται με προχειρότητες. Άρα ο σχεδιασμός της εφαρμογής πρέπει να γίνει με τρόπο ώστε να εξυπηρετεί τις ανάγκες του σχολείου, ΚΑΙ ΜΟΝΟ, με ταχύτητα, ασφάλεια (κάτι που τα ίδια τα windows δεν εξασφαλίζουν) και με το μικρότερο κόστος για όλους τους εμπλεκόμενους.
Με το eschool ΔΕΝ μπορείς να βρεις ένα δεδομένο σε ελάχιστο χρόνο με αποτέλεσμα να είναι ΔΥΣΧΡΗΣΤΟ.
Τη στιγμή που οι περισσότερες χώρες χρησιμοποιούν ανοιχτό λογισμικό για όλες τις υπηρεσίες η Ελλάδα συνεχίζει να σπαταλά δημόσιο χρήμα για υλικό και λογισμικό που σταδιακά καταργείται.
(σχόλιο στον Γεράσιμο Κοντάρη: Το Ubuntu δεν απευθύνεται σε ψαγμένους και προγραμματιστές ... αλλά σε ΟΛΟΥΣ τους ελεύθερα σκεπτόμενους χρήστες που δεν θέλουν δεσμεύσεις και να αγοράζουν ακριβά άχρηστο λογισμικό. Το σχολείο νομίζω ότι προάγει την ελεύθερη σκέψη επομένως μπορεί και πρέπει να χρησιμοποιεί ελεύθερο - ανοιχτό λογισμικό για τις ανάγκες του)
Φιλικά ....
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

toufeki

  • Επισκέπτης
Απ: labs.opengov.gr - Προτάσεις
« Απάντηση #3 στις: 22 Δεκ 2009, 11:44:34 μμ »
Μια και κάνουμε όλοι μας τον αγώνα μας, ...εγώ του έστειλα το παρακάτω: (επισυναπτόμενο)

poursali

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 920
    • Στέφανος-Κων/νος Πουρσαλίδης
Απ: labs.opengov.gr - Προτάσεις
« Απάντηση #4 στις: 23 Δεκ 2009, 12:17:36 πμ »
Μια και κάνουμε όλοι μας τον αγώνα μας, ...εγώ του έστειλα το παρακάτω: (επισυναπτόμενο)

εσυ το εγραψες αυτο? εγω λεω να γινεις συγγραφεας αν ειναι ετσι...
καταφερες απο εκει που ειχα βουρκωσει να με κανεις να σκασω ενα πονηρο χαμογελο ικανοποιησης οταν εφτασα στο 9... ευχαριστω πολυ χρησιμο
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

za√‘ag

  • Μάχιμος ... ΟΧΙ ... κοπρίτης
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 771
  • Παλιά λεγόμασταν ΔΟΥΛΟΙ. Σήμερα ... ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ
    • Το Blog μου
Απ: labs.opengov.gr - Προτάσεις
« Απάντηση #5 στις: 23 Δεκ 2009, 03:18:46 πμ »
Μια και κάνουμε όλοι μας τον αγώνα μας, ...εγώ του έστειλα το παρακάτω: (επισυναπτόμενο)

Σχολίασα τα λεγόμενά σου με τα παρακάτω:

Συνάδελφε παρέλειψες να αναφέρεις το πόσες ώρες απασχολούμαστε σαν γραμματείς όλοι οι καθηγητές (και ειδικά οι καθηγητές που ασχολούνται με τη μηχανογράφηση) για εργασίες πέραν των μαθημάτων μας (και της προετοιμασίας που απαιτεί μια σωστή διδασκαλία) που πολλές φορές ξεπερνά και το κανονικό μας ωράριο (γνωρίζω αρκετούς συναδέλφους που προκειμένου να δουλέψει σωστά η μηχανογράφηση απασχολούνται πολλές απογευματινές ώρες μόνοι τους ή με τη βοήθεια και άλλων συναδέλφων τους).

Θα έλεγα λοιπόν πολύ απλά ότι προκειμένου να έχουμε την μηχανογράφηση που το υπουργείο ΑΠΑΙΤΕΙ ΜΕ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΑΝΑΘΕΤΕΙ ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ (ακόμα δεν προβλέπεται ως εργασία στο καθηκοντολόγιο των καθηγητών) ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΒΕΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΓΝΩΣΗ ΣΤΟ ΧΕΙΡΙΣΜΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΑΦΙΕΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΜΑΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΑΥΤΟ ΠΡΟΣΛΗΦΘΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΜΑΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΕΞΩΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ.

Νομίζω ότι το Υπουργείο θα πρέπει να σκεφτεί πολύ σοβαρά τα παραπάνω και όλες τις απόψεις που έχουν διατυπωθεί επίσημα κατά καιρούς με σκοπό την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου και την παρεχόμενη παιδεία.
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

toufeki

  • Επισκέπτης
Απ: labs.opengov.gr - Προτάσεις
« Απάντηση #6 στις: 05 Ιαν 2010, 08:39:22 μμ »
Σχετικά με τις προτάσεις στο labs.opengov.gr έχω να κάνω μια πρόταση:

1) Είμαστε ο κλάδος (Πληροφορική) που έχουμε και τα γένια και τα χτένια(τρομάρα μας).
2) Είναι μια μοναδική ευκαιρία(είναι; ) να κάνουμε προτάσεις.
3) Ίσως θα μπορούσαμε να συνθέσουμε ως Στέκι μια πρόταση (ή και περισσότερες) και να την ανεβάσουμε στο labs.microgov.gr.

Τι λέτε; Μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο;
Έτσι και αλλιώς από τη μικρή εμπειρία που έχω αποκομίσει μέχρι εδώ από το Στέκι, έχω διαπιστώσει ότι και ιδέες έχουμε αλλά και η διάθεση για προσφορά περισσεύει.
Γιατί λοιπόν να μην επιχειρήσουμε μια "κανονιά" προς την κυβέρνηση;