Αποστολέας Θέμα: Εκπαίδευση και καθηγητές πληροφορικής  (Αναγνώστηκε 17638 φορές)

Antigonh

  • Επισκέπτης
Απ: Εκπαίδευση και καθηγητές πληροφορικής
« Απάντηση #45 στις: 21 Απρ 2010, 12:23:24 μμ »
Αν ίσχυε αυτό δεν θα έμπαινε κανένας στο Δημόσιο εδώ και πολλά χρόνια στην Ελλάδα, γιατί θα μπορούσε να σταθεί αξιοπρεπώς επαγγελματικά και στον ιδιωτικό τομέα.

Βεβαίως,  αν κανείς δεν έχει ασχοληθεί προηγουμένως με το αντικείμενο της εργασίας του και κάνει τα πρώτα του βήματα στη σχολή που σπουδάζει, τότε το πτυχίο σίγουρα παίζει το δικό του ρόλο, αλλά πάνω απ' όλα  έχει να κάνει με τη προσωπική προσπάθεια του καθενός.
.......................................................
Δεν παίζει λοιπόν ρόλο αν τελείωσες φιλόλογος και διδάσκεις πληροφορική, αρκεί αποδεδειγμένα να έχεις αποδείξει ότι μπορείς να αντεπεξέλθεις και οι βαρύγδουποι τίτλοι είναι απλά για το θεαθήναι.

Πω πω, τι να σχολιάσω; Έχω μείνει άφωνη!

 Ευτυχώς που παρόλο που έμεινα 5 χρόνια στο Δημόσιο φαίνεται πως ήμουν τελικά κατάλληλη να "σταθώ αξιοπρεπώς και στον ιδιωτικό τομέα" και πρίν προσληφθώ αλλά και στο εγγύς μέλλον, πριν περάσει το καλοκαίρι η εκπαίδευση θα αποτελεί παρελθόν για μένα. Κρίμα επίσης που δεν με έβαλε κανείς να διδάξω Αρχαία Ελληνικά (στο λόγο μου και λόγω... ονόματος τα ξέρω να τα πω τα απαρέμφατα και τα ανώμαλα ρήματα στα παιδάκια, με πιστεύετε έτσι;)

Μάλλον δεν κατάλαβα καλά τι θέλει να πει ο sdancer75, δεν εξηγείται αλλιώς.  ???


poursali

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 920
    • Στέφανος-Κων/νος Πουρσαλίδης
Απ: Εκπαίδευση και καθηγητές πληροφορικής
« Απάντηση #46 στις: 21 Απρ 2010, 02:44:51 μμ »
ααα δλδ οτι και να εχεις σπουδασει στην εκπαιδευση θα τα καταφερεις, μιας και δεν εχει και πολλες απαιτησεις. αλλωστε αν διαβασεις το βιβλιο που διαβαζουν και οι μαθητες θα εχεις ολες τις απαραιτητες γνωσεις για να τις εξηγησεις.

τωρα το καταλαβα. δεν μου το λεγατε πιο νωρις?
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

tom

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 488
Απ: Εκπαίδευση και καθηγητές πληροφορικής
« Απάντηση #47 στις: 21 Απρ 2010, 03:42:26 μμ »
Είμαστε καθηγητές και ακόμη δεν καταλάβαμε την ουσία της εκπαίδευσης. Το πτυχίο δεν κάνει τον καθηγητή και πολύ περισσότερο τον καταρτισμένο επαγγελματία. Αν ίσχυε αυτό δεν θα έμπαινε κανένας στο Δημόσιο εδώ και πολλά χρόνια στην Ελλάδα, γιατί θα μπορούσε να σταθεί αξιοπρεπώς επαγγελματικά και στον ιδιωτικό τομέα.

Έχεις σκεφτεί πως μπορεί να ισχύει και το αντίθετο; Μπορεί να έχεις πτυχία που δεν αναγνωρίζονται από το δημόσιο και να αναγκαστείς να καταφύγεις στον ιδιωτικό τομέα!  :)

Τέλος πάντων νομίζω τέτοιες γενικεύσεις είναι αστείες. Αξιόλογοι επαγγελματίες υπάρχουν παντού.
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

poursali

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 920
    • Στέφανος-Κων/νος Πουρσαλίδης
Απ: Εκπαίδευση και καθηγητές πληροφορικής
« Απάντηση #48 στις: 21 Απρ 2010, 04:00:17 μμ »
επισης δεν μπορω να ακουω την καραμελα οτι στον ιδιωτικο τομεα ολα ειναι αξιοκρατικα. δεν ειναι παντα και οταν υπαρχει εκει μεσον τα πραγματα ειναι πιο επωδυνα για τους γυρω του. μην ζητησετε παραδειγματα. αν δεν ξερετε ρωτηστε τον διπλανο σας.
επισης δεν φταιει σε τιποτα το δημοσιο. Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΦΤΑΙΕΙ πρωτα απο ολα. και μετα ο καθε προισταμενος που δεν ενδιαφερεται να κανει σωστα τη δουλεια του.
αλλωστε οσοι ειμαστε σε σχολεια ξερουμε πολυ καλα οτι σωστος και δικαιος διευθυντης σημαινει πολυ πιο καλο κλιμα συνεργασιας μεταξυ των συναδελφων
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2780
  • Πύργος Ηλείας
    • ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ηλείας
Απ: Εκπαίδευση και καθηγητές πληροφορικής
« Απάντηση #49 στις: 21 Απρ 2010, 05:16:23 μμ »
...Θυμάμαι μια φιλόλογο, αναπληρώτρια ως πληροφορικός (τις χρονιές που ήταν εφικτό αυτό λόγω έλλειψης πληροφορικών!), η οποία κλήθηκε να κάνει ΑΕΠΠ σε κάποιο Ενιαίο (τότε) Λύκειο, ... μας δήλωσε λοιπόν όλο αυτοπεποίθηση: "...εντάξει, θα τα καταφέρω - κάτι θυμάμαι από λογαρίθμους από το λύκειο"!!!

Το κακό δεν είναι να μην ξέρεις κάτι, αρκεί να ξέρεις ότι δεν το ξέρεις και να έχεις διάθεση να το μάθεις. Το χειρότερο από όλα είναι να νομίζεις ότι το ξέρεις, και μάλιστα να νομίζεις ότι το ξέρεις και καλύτερα από τους άλλους!

sdancer75

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 15
  • “I am easily satisfied only with the very best.”
    • Paradox Interactive
Απ: Εκπαίδευση και καθηγητές πληροφορικής
« Απάντηση #50 στις: 21 Απρ 2010, 06:01:48 μμ »
Δεν ήθελα να θίξω κανέναν και σίγουρα υπάρχουν αξιόλογοι επαγγελματίες παντού. Αλλά όπως και να το κάνουμε, λόγω συνθηκών που δεν θέλω να αναλύσω εδώ μέσα,  οι δημόσιοι υπάλληλοι στο μεγαλύτερο μέρος τους ίσα ίσα πληρούν το μέτριο χωρίς φυσικά να αδικώ  τους λίγους αλλά πραγματικά αξιόλογους.

Τώρα για το αν ισχύει αυτό που είπα με την επαγγελματική κατάρτιση και τη σχέση με το δημόσιο, το πιστεύω και δεν μπορεί να με αμφισβητήσει κανείς διότι είμαι μέσα από το φράκτη (δημόσιος vs ιδιωτικό) και γνωρίζω την κατάσταση εκ των έσω. Πάρτε ιστορικά από τη δεκαετία του 80 ποιοι επέλεγαν να μπούνε στο δημόσιο και γιατί  ? Θέλετε παραδείγματα ? ΟΤΕ (αγράμματοι με ελάχιστη προϋπηρεσία στη τσάπα) , Ολυμπιακή (ψηλή, όμορφη, ξανθιά και πτυχίο δημοτικού) , ΟΣΕ θέλετε και άλλα ? Τι γίνεται 30 χρόνια μετά? Με εξαίρεση αυτούς που μπήκαν τα τελευταία χρόνια με αδιάβλητους γραπτούς διαγωνισμούς και απέδειξαν τι μπορούν να κάνουν, όλοι οι υπόλοιποι τίθενται υπό μεγάλη αμφισβήτηση για τις ικανότητές τους (άλλωστε για αυτό πάσχει η πολιτική ζωή της χώρας). Ακόμη όμως και αυτοί που μπήκαν μετά από αξιολόγηση και έχουν δυνατότητες, σιγά σιγά μπαίνουν στην δημοσιουπαλληλική κουλτούρα και παραμένουν γνωστικά σταθεροί διότι απλά δεν υπάρχει κάποιο κίνητρο. Σταδιακά αρχίζουν και υστερούν σε ικανότητες και δυνατότητες σε σχέση με τους συναδέλφους τους στον ιδιωτικό τομέα όπου οι επάλξεις συνεχίζουν νύχτα μέρα και όχι μέχρι στις 2 το μεσημέρι. Το μόνο που τους ενδιαφέρει από ένα σημείο και μετά είναι πως θα φύγουν γρηγορότερα από τη δουλειά και να πληρώνονται όσο το δυνατόν περισσότερο. Και αν πιστεύετε  ότι όλα αυτά δεν ισχύουν, πάρτε του δείκτες των αποτελεσμάτων σε όλους τους  τομείς της δημόσιας διοίκησης της τελευταίας 20ατίας και θα καταλάβετε.

Όσο για τα πτυχία είπα, αν αξιολογηθείς και κριθείς ικανός τότε προσλαμβάνεσαι ότι και αν έχεις σπουδάσει. Αυτήν είναι η άποψη μου.  Δεν λέω να βάλεις τον κάθε άσχετο μέσα. Αν κάποιος θέλει να πιστεύει το αντίθετο δηλαδή ότι επειδή είναι κάτοχος ενός πτυχίου και άρα γνωρίζει το αντικείμενο του τότε γιατί τόσοι αποτυχόντες στους απλούς κατά τη γνώμη μου  διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ  στον κλάδο μας? Μάλλον επειδή τους βάζουν θέματα εκτός ύλης. Κύριοι η γνώση δεν σταματάει στην ύλη του βιβλίου που θα διδάξετε αυτό πρέπει να το καταλάβετε, ούτε επειδή έμαθες να διδάσκεις αλγόριθμους έγινες καταρτισμένος επαγγελματίας. Η άποψή μου είναι ότι μόνον επαγγελματίες με παράλληλη ενασχόληση στον ιδιωτικό τομέα και με τις κατάλληλες παιδαγωγικές καταρτίσεις μπορούν να προσφέρουν το κάτι διαφορετικό. Είναι αυτοί που αποδειγμένα έδειξαν την αξία τους στον επαγγελματικό στίβο και μπορούν να δώσουν τον παλμό της γνώσης , όπως άλλωστε ισχύει  τόσα χρόνια στο εξωτερικό και ειδικά στα Πανεπιστήμια.

 Τέλος πάντων, είμαι σίγουρος ότι δεν πρόκειται να πείσω κανέναν και δεν είναι αυτός ο σκοπός μου, αλλά πρέπει να λέμε τα πράγματα όπως είναι και όχι όπως θέλουμε να πιστεύουμε.
Πάντως αν κανείς πιστεύει ότι αδικείται και έχει δυνατότητες σας επαγγελματίας δημόσιος, δεν τον κρατάει κανένας με το ζόρι. Ας δώσει παραίτηση και ας δοκιμάσει τις δυνατότητές του στον ιδιωτικό τομέα για να καταλάβει  μέσα σε 1 εβδομάδα πόσο λίγος είναι τελικά σε επαγγελματικό επίπεδο.
G. Papaioannou

jp

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 13
Απ: Εκπαίδευση και καθηγητές πληροφορικής
« Απάντηση #51 στις: 21 Απρ 2010, 06:45:23 μμ »
Οι άδειοι τενεκέδες κάνουν το μεγαλύτερο θόρυβο...

Λαϊκή Παροιμία.
To be aware is more important than what you wear!

Λάμπρος Μπουκουβάλας

  • Η παιδεία είναι: στους φτωχούς, ΠΛΟΥΤΟΣ. Στους πλούσιους, ΣΤΟΛΙΔΙ. Στους νέους, ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ (Διογένης) !
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 1226
    • Το μπλογκάκι μου
Απ: Εκπαίδευση και καθηγητές πληροφορικής
« Απάντηση #52 στις: 21 Απρ 2010, 07:07:27 μμ »
Αφού διάβασα 2-3 φορές το κείμενό σου, εκφράζω ορισμένες απορίες:

Είμαστε καθηγητές και ακόμη δεν καταλάβαμε την ουσία της εκπαίδευσης.


δε γνωρίζω ποιος είσαι και πώς βρέθηκες στην εκπαίδευση, αλλά η ερώτησή μου είναι απλή: "πώς μπορείς να είσαι τόσο απόλυτος;" Νομίζω ότι εδώ έκανες φάουλ...

Το πτυχίο δεν κάνει τον καθηγητή και πολύ περισσότερο τον καταρτισμένο επαγγελματία. Αν ίσχυε αυτό δεν θα έμπαινε κανένας στο Δημόσιο εδώ και πολλά χρόνια στην Ελλάδα, γιατί θα μπορούσε να σταθεί αξιοπρεπώς επαγγελματικά και στον ιδιωτικό τομέα. 

Σωστός, ένα χαρτί δε σε μαθαίνει να είσαι δάσκαλος, με ό,τι πανέμορφο κρύβει αυτή η λέξη. Το συντακτικό σου και η επιλογή των λέξεων όμως είναι τέτοια, που δημιουργείς σκαλοπάτια: μετά τον καθηγητή, υπάρχει ο κατηρτισμένος επαγγελματίας. Σε διαβεβαιώ ότι υπάρχουν κατηρτισμένοι καθηγητές, που βρίσκονται πιο μπροστά στις εξελίξεις από πολλούς επαγγελματίες! Και τί εννοείς ότι θα μπορούσε να σταθεί αξιοπρεπώς επαγγελματικά στον ιδιωτικό τομέα; συγνώμη, δε μπορώ να σε καταλάβω...

Δεν παίζει λοιπόν ρόλο αν τελείωσες φιλόλογος και διδάσκεις πληροφορική, αρκεί αποδεδειγμένα να έχεις αποδείξει ότι μπορείς να αντεπεξέλθεις και οι βαρύγδουποι τίτλοι είναι απλά για το θεαθήναι.


Κάτι δε μου αρέσει εδώ...

Σε μια συντεταγμένη πολιτεία χρειάζονται και ορισμένα τυπικά προσόντα και όχι αναρχία. Κι εγώ θέλω να διδάξω θρησκευτικά, αλλά απλά δεν μου επιτρέπεται.

Ας λάβουμε υπόψιν και κάτι άλλο, σχετικό και άσχετο: υπήρξαν μαθητές, που έτρωσαν γερά τον ποπό τους και διάβασαν, πέρασαν σε σχολή της Ελλάδας και την τελείωσαν παρά τις οικονομικές δυσκολίες. Αυτοί απέκτησαν ένα χαρτί, που κάποτε τους άνοιξε το δρόμο για μια θέση στο δημόσιο. Έτσι τους επιβράβευσε η Πολιτεία και αυτό είναι δίκαιο. Πολλοί άλλοι είχαν τη δυνατότητα και την υποστήριξη και διάλεξαν άλλους δρόμους πιο μακρινούς και εργάζονται στον ιδιωτικό τομέα. Και ο ένας δρόμος είναι αξιοπρεπής, και ο άλλος δρόμος είναι θεμιτός.
Ας μη συγχέουμε τους ρόλους μας...
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται…

Loukritia

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 221
  • It takes two to tango...
Απ: Εκπαίδευση και καθηγητές πληροφορικής
« Απάντηση #53 στις: 21 Απρ 2010, 07:09:55 μμ »
Η άποψή μου είναι ότι μόνον επαγγελματίες με παράλληλη ενασχόληση στον ιδιωτικό τομέα και με τις κατάλληλες παιδαγωγικές καταρτίσεις μπορούν να προσφέρουν το κάτι διαφορετικό. Είναι αυτοί που αποδειγμένα έδειξαν την αξία τους στον επαγγελματικό στίβο και μπορούν να δώσουν τον παλμό της γνώσης , όπως άλλωστε ισχύει  τόσα χρόνια στο εξωτερικό και ειδικά στα Πανεπιστήμια.


εχμμμμ..... http://www.paradoxinteractive.gr/gr/ProductDetails.asp?ProductID=9
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

tom

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 488
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

pgrontas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 1319
  • There are always possibilities...
Απ: Εκπαίδευση και καθηγητές πληροφορικής
« Απάντηση #55 στις: 21 Απρ 2010, 07:17:33 μμ »
Πρώτα από όλα, sdancer75, νομίζω ότι διάλεξες λάθος μέρος να τα πεις αυτά, γιατί εδώ υπάρχουν δεκάδες δημόσιοι υπάλληλοι που αφιερώνουν ώρες από τον προσωπικό τους χρόνο, αφιλοκερδώς, για να βελτιώσουν την ποιότητα της διδασκαλίας της πληροφορικής στην εκπαίδευση.

Τώρα επειδή πολλοί από μας έχουμε περάσει και από τον ιδιωτικό τομέα και ξέρουμε τι συμβαίνει, θα ήθελα να σε πληροφορήσω ότι ο ιδιωτικός τομέας πληροφορικής στην Ελλάδα:
-δεν θέλει ιδιαίτερες γνώσεις (ναι, μπορεί κάποιος να δουλεύει 14 ώρες την μέρα γράφοντας CRUD)
-είναι εντελώς κρατικοδίαιτος ή φτιάχνει απλά κοινοτυπίες (ελάχιστες είναι οι ελληνικές εταιρείες πληροφορικής που έχουν κάνει κάτι πραγματικά πρωτοποριακό)
-οι ατέλειωτες ώρες εργασίες πολλές φορές δεν είναι ενδεικτικές της παραγωγικότητας και τις περισσότερες φορές οφείλονται σε ανασφάλεια του προϊστάμενου, σε οργανωτικές αδυναμίες της εταιρείας ή πολλών συνεργαζόμενων εταιρειών (meetings και meetings) και σε πολλούς άλλους λόγους που όμως δεν σχετίζονται με την παραγωγικότητα ή την δημιουργικότητα. Το συμπέρασμα που έχω βγάλει είναι το 8ωρο την μέρα, είναι υπεραρκετό, αν υπάρχει οργάνωση και όλοι σέβονται τον χρόνο σου και δεν θεωρούν ότι τους ανήκεις.
Επίσης αυτοί που έχουν αποτύχει στον απλό ΑΣΕΠ, όπως τον χαρακτηρίζεις, μάλλον εξακολοθούν να δουλεύουν στον ιδιωτικό τομέα (εκτός κι αν κουρεύουν γρασίδι) οπότε αυτό δεν λέει και πολλά για την ποιότητα του δυναμικού (ναι γενικεύω εσκεμμένα και έχω άδικο, το κάνω όμως για να σου αποδείξω πόσο λάθος έχεις).
Τέλος, αν δούλευα σε εταιρεία και προσελάμβανα κάποιον χωρίς πτυχίο ή με άσχετο πτυχίο να μου γράφει κώδικα, μάλλον οι μέρες μου στην εταιρεία θα είχαν τελειώσει προτού αυτός προλάβει να μου δείξει την αξία του.

ΥΓ: Η k.p μου θύμισε αυτό: http://thedailywtf.com/ - Αφιερωμένο στους καταρτισμένους επαγγελματίες.
A man provided with paper, pencil, and rubber, and subject to strict discipline is in effect a universal machine - Alan Turing

Λάμπρος Μπουκουβάλας

  • Η παιδεία είναι: στους φτωχούς, ΠΛΟΥΤΟΣ. Στους πλούσιους, ΣΤΟΛΙΔΙ. Στους νέους, ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ (Διογένης) !
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 1226
    • Το μπλογκάκι μου
Απ: Εκπαίδευση και καθηγητές πληροφορικής
« Απάντηση #56 στις: 21 Απρ 2010, 07:22:29 μμ »
Δεν ήθελα να θίξω κανέναν και σίγουρα υπάρχουν αξιόλογοι επαγγελματίες παντού. Αλλά όπως και να το κάνουμε, λόγω συνθηκών που δεν θέλω να αναλύσω εδώ μέσα,  οι δημόσιοι υπάλληλοι στο μεγαλύτερο μέρος τους ίσα ίσα πληρούν το μέτριο χωρίς φυσικά να αδικώ  τους λίγους αλλά πραγματικά αξιόλογους.


Κι όμως χωρίς να το θέλεις τους έχεις ήδη αδικήσει, μιας και τους βάζεις να εργάζονται μέσα σε φωλιά από ανίκανους κηφήνες...


Τώρα για το αν ισχύει αυτό που είπα με την επαγγελματική κατάρτιση και τη σχέση με το δημόσιο, το πιστεύω και δεν μπορεί να με αμφισβητήσει κανείς διότι είμαι μέσα από το φράκτη (δημόσιος vs ιδιωτικό) και γνωρίζω την κατάσταση εκ των έσω. ...

Ακόμη όμως και αυτοί που μπήκαν μετά από αξιολόγηση και έχουν δυνατότητες, σιγά σιγά μπαίνουν στην δημοσιουπαλληλική κουλτούρα και παραμένουν γνωστικά σταθεροί διότι απλά δεν υπάρχει κάποιο κίνητρο. Σταδιακά αρχίζουν και υστερούν σε ικανότητες και δυνατότητες σε σχέση με τους συναδέλφους τους στον ιδιωτικό τομέα όπου οι επάλξεις συνεχίζουν νύχτα μέρα και όχι μέχρι στις 2 το μεσημέρι. Το μόνο που τους ενδιαφέρει από ένα σημείο και μετά είναι πως θα φύγουν γρηγορότερα από τη δουλειά και να πληρώνονται όσο το δυνατόν περισσότερο. Και αν πιστεύετε  ότι όλα αυτά δεν ισχύουν, πάρτε του δείκτες των αποτελεσμάτων σε όλους τους  τομείς της δημόσιας διοίκησης της τελευταίας 20ατίας και θα καταλάβετε.


Για τη 1η παράγραφο, αρνούμαι να σχολιάσω...
Για τη 2η παράγραφο, οφείλω να σου ξανα-επισημάνω ότι οι γενικότητες και οι αφορισμοί οδηγούν πάντα - μα πάντα - σε εσφαλμένα συμπεράσματα και οι βεβιασμένες διατυπώσεις συνήθως εκθέτουν... Αν μετράς διαχρονικά την αποτελεσματικότητα των λειτουργών της εκπαίδευσης με νούμερα, τότε θα τολμούσα να πω ότι σου λείπουν ορισμένα δεδομένα... Επίσης ποιος σου είπε ότι η εργασία των λειτουργών της δημόσιας εκπαίδευσης ξεκινά στις 8 πμ & λήγει στις 2 μμ;

Όσο για τα πτυχία είπα, αν αξιολογηθείς και κριθείς ικανός τότε προσλαμβάνεσαι ότι και αν έχεις σπουδάσει. Αυτήν είναι η άποψη μου.  Δεν λέω να βάλεις τον κάθε άσχετο μέσα. Αν κάποιος θέλει να πιστεύει το αντίθετο δηλαδή ότι επειδή είναι κάτοχος ενός πτυχίου και άρα γνωρίζει το αντικείμενο του τότε γιατί τόσοι αποτυχόντες στους απλούς κατά τη γνώμη μου  διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ  στον κλάδο μας? Μάλλον επειδή τους βάζουν θέματα εκτός ύλης. Κύριοι η γνώση δεν σταματάει στην ύλη του βιβλίου που θα διδάξετε αυτό πρέπει να το καταλάβετε, ούτε επειδή έμαθες να διδάσκεις αλγόριθμους έγινες καταρτισμένος επαγγελματίας. Η άποψή μου είναι ότι μόνον επαγγελματίες με παράλληλη ενασχόληση στον ιδιωτικό τομέα και με τις κατάλληλες παιδαγωγικές καταρτίσεις μπορούν να προσφέρουν το κάτι διαφορετικό. Είναι αυτοί που αποδειγμένα έδειξαν την αξία τους στον επαγγελματικό στίβο και μπορούν να δώσουν τον παλμό της γνώσης , όπως άλλωστε ισχύει  τόσα χρόνια στο εξωτερικό και ειδικά στα Πανεπιστήμια.

 Τέλος πάντων, είμαι σίγουρος ότι δεν πρόκειται να πείσω κανέναν και δεν είναι αυτός ο σκοπός μου, αλλά πρέπει να λέμε τα πράγματα όπως είναι και όχι όπως θέλουμε να πιστεύουμε.
Πάντως αν κανείς πιστεύει ότι αδικείται και έχει δυνατότητες σας επαγγελματίας δημόσιος, δεν τον κρατάει κανένας με το ζόρι. Ας δώσει παραίτηση και ας δοκιμάσει τις δυνατότητές του στον ιδιωτικό τομέα για να καταλάβει  μέσα σε 1 εβδομάδα πόσο λίγος είναι τελικά σε επαγγελματικό επίπεδο.


Αφού είναι έτσι, μήπως θα ήταν καλύτερα να εργασθείς στο εξωτερικό κι εκεί να προσφέρεις αυτά που τόσο καλά γνωρίζεις;

Αλήθεια, γιατί υπογράφεις ως Papaioannou και όχι ως Παπαϊωάννου; Λεπτομέρεια και αδιακρισία θα μου πεις, αλλά...
« Τελευταία τροποποίηση: 21 Απρ 2010, 07:33:48 μμ από Λάμπρος Μπουκουβάλας »
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται…

Loukritia

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 221
  • It takes two to tango...
Απ: Εκπαίδευση και καθηγητές πληροφορικής
« Απάντηση #57 στις: 21 Απρ 2010, 07:26:33 μμ »

Πάντως αν κανείς πιστεύει ότι αδικείται και έχει δυνατότητες σας επαγγελματίας δημόσιος, δεν τον κρατάει κανένας με το ζόρι. Ας δώσει παραίτηση και ας δοκιμάσει τις δυνατότητές του στον ιδιωτικό τομέα για να καταλάβει  μέσα σε 1 εβδομάδα πόσο λίγος είναι τελικά σε επαγγελματικό επίπεδο.


Προσωπικά εργάστηκα επί διετίας στον ιδιωτικό τομέα και στην μικρή ιδιωτική εταιρεία που δούλεψα δεν ένιωσα καθόλου λίγη σε επαγγελματικό επίπεδο. Έφερα σε πέρας σημαντικά projects και είχα μια πολύ καλή πορεία. Αμειβόμουν όμως με ψίχουλα, δεν μου δόθηκαν ευκαιρίες για κατάρτιση, δεν μου δόθηκαν ευκαιρίες για εξέλιξη κι επέλεξα να παραιτηθώ. Επέλεξα τον δημόσιο τομέα, αφού με επέλεξε και αυτός μέσω ΑΣΕΠ, γιατί οι ευκαιρίες στον επαγγελματικό τομέα της επαρχίας είναι λιγοστές. Με αφορμή την διδασκαλία μου, ψάχνω, αναζητώ και μαθαίνω διαρκώς, πράγματα χρήσιμα που θα με βοηθήσουν στην διδασκαλία μου και θα φανούν χρήσιμα κ ενδιαφέροντα στους μαθητές μου.
Σας πληροφορώ λοιπόν κ. Παπαϊωάννου, πως γενικεύσεις τέτοιου τύπου όπως η παραπάνω που παρέθεσα, όχι μόνο με προσβάλλουν προσωπικά, αλλά δεν έχουν καμία θέση στο forum αυτό, όπου αναδεικνύεται το ΕΡΓΟ που πολλοί συνάδελφοι μου επιτελούν μέσα στην τάξη. Παρακαλώ να μην γενικεύετε λοιπόν.
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

Λάμπρος Μπουκουβάλας

  • Η παιδεία είναι: στους φτωχούς, ΠΛΟΥΤΟΣ. Στους πλούσιους, ΣΤΟΛΙΔΙ. Στους νέους, ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ (Διογένης) !
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 1226
    • Το μπλογκάκι μου
Απ: Εκπαίδευση και καθηγητές πληροφορικής
« Απάντηση #58 στις: 21 Απρ 2010, 07:32:26 μμ »
Εγώ πάντως δεν ανησυχώ όταν διαβάζω επηρμένες απόψεις. Έρχεται η ώρα που καθένας από εμάς καταλαβαίνει ακριβώς ποιος είναι. Άλλος είναι λίγος σε κάποιον τομέα και πολύς σε κάποιον άλλο. Άλλος νοιώθει μεγάλος και τρανός κάπου, αλλά σε άλλους τομείς είναι ελάχιστος.

Έχει φροντίσει ο καλός μας Θεός να υπάρχει πάντα ένας μέσος όρος σε κάθε άνθρωπο, για να μας δείχνει ότι όλοι είμαστε κάτι φοβερό και ταυτόχρονα τίποτε! Αυτά βρίσκονται στην rom μας!
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται…

andreas_p

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1015
Απ: Εκπαίδευση και καθηγητές πληροφορικής
« Απάντηση #59 στις: 21 Απρ 2010, 07:35:23 μμ »
sdancer75, ήρθες απ' το πουθενά, έκανες εγγραφή μόλις πριν λίγα λεπτά, δεν πρόλαβε κανείς να σε γνωρίσει, να σε δει, να σε καταλάβει, μπήκες βίαια στο Στέκι, προκλητικά, ανερυθρίαστα, και βάλεις κατά πάντων. Σε ένα χώρο που , όπως σωστά είπε συνάδελφος, αφιερώνουμε απ' τον προσωπικό μας χρόνο για τη βελτίωση του μαθήματος. Ειρωνεύεσαι (είπες στον evry : αν γνωρίζεις ένα πρόγραμμα από γλώσσα υψηλού επιπέδου, μετατρέπεται σε γλώσσα μηχανής ...).  ΠΟΙΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ;;;;  ΑΡΝΟΥΜΑΙ  , να απαντήσω στο επιθετικό σου ύφος. Είσαι ανεπιθύμητος και παρακαλώ τους συναδέλφους μου, που συνεργαζόμαστε χρόνια, να πάψουν να ασχολούνται μαζί σου. Είσαι δεκτός στο Στέκι, αλλά άλλαξε ύφος και στυλ !!!!!

Υ.Γ.  Η  "Μαρούσι, 20-04-2010  Αριθ. Πρωτ.  43652/Γ2" δεν προέκυψε από παρθενογέννηση ...