Αποστολέας Θέμα: Απομακρυσμένη βοήθεια από την Τεχνική Στήριξη  (Αναγνώστηκε 6538 φορές)

gidarakos

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 330
    • http://www.gidarakos.com/
Απ: Απομακρυσμένη βοήθεια από την Τεχνική Στήριξη
« Απάντηση #15 στις: 01 Απρ 2011, 07:59:35 μμ »
Αυτό που προτείνεις εδώ http://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2331.msg33901#msg33901
προϋποθέτει ότι ο "τεχνικός" υποστηρίζει από ubuntu ή γίνεται και από windows;

alkisg

  • Τεχνικός / καθαρίστρια
  • *****
  • Μηνύματα: 4856
    • alkisg@im.sch.gr
    • Ο Διερμηνευτής της ΓΛΩΣΣΑΣ
Απ: Απομακρυσμένη βοήθεια από την Τεχνική Στήριξη
« Απάντηση #16 στις: 01 Απρ 2011, 08:51:52 μμ »
Αυτό έχει ενσωματωθεί στα sch-scripts: Βοήθεια → Απομακρυσμένη βοήθεια → Τύπος σύνδεσης: κονσόλα (screen).
Προϋποθέτει ο "τεχνικός" να έχει ένα οποιοδήποτε Linux, έστω και το Damn Small Linux που τρέχει και μέσα από τα Windows.


gidarakos

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 330
    • http://www.gidarakos.com/
Απ: Απομακρυσμένη βοήθεια από την Τεχνική Στήριξη
« Απάντηση #17 στις: 08 Απρ 2011, 02:56:58 μμ »
Αν είσαι εκτός ΠΣΔ η wan ip του LTSP δεν "παίζει".
Δηλαδή από το σπίτι δεν μπορούμε να μπούμε στον server μέσω neatx client κάνοντας χρήση της 22 πόρτας του router του σχολείου μας.
Αντίθετα από άλλο σχολείο ή γενικά εντός ΠΣΔ (με τη wan ip του LTSP) μπορείς να κάνεις χρήση της πόρτας 22.

alkisg

  • Τεχνικός / καθαρίστρια
  • *****
  • Μηνύματα: 4856
    • alkisg@im.sch.gr
    • Ο Διερμηνευτής της ΓΛΩΣΣΑΣ
Απ: Απομακρυσμένη βοήθεια από την Τεχνική Στήριξη
« Απάντηση #18 στις: 08 Απρ 2011, 03:30:58 μμ »
Κάθε σχολείο έχει 4 public IPs. Οι δύο από αυτές, η .10 και η .11 είναι για servers, δηλαδή αυτοί οι servers φαίνονται απευθείας απ' έξω χωρίς να χρειάζονται port forwarding κτλ.
Για λόγους ασφαλείας όμως οι θύρες κάτω από την 1024 είναι "κομμένες" από έξω και επιτρέπεται πρόσβαση σ' αυτές μόνο εντός του ΠΣΔ.
Έτσι, ένας τρόπος να συνδεθεί κανείς από το σπίτι του με το neatx είναι να ανοίξει το αρχείο /etc/ssh/sshd_config και κάτω από τη γραμμή
Port 22
να βάλει μια ακόμα γραμμή
Port 8022
και να επανεκκινήσει την υπηρεσία ssh με
sudo service ssh restart
και να πει στον nx client να χρησιμοποιήσει τη θύρα 8022 αντί της 22.

gidarakos

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 330
    • http://www.gidarakos.com/
Απ: Απομακρυσμένη βοήθεια από την Τεχνική Στήριξη
« Απάντηση #19 στις: 08 Απρ 2011, 07:01:21 μμ »
Μια χαρά Άλκη! Για άλλη μια φορά thanks..

Μπήκα με neatx στον ltsp και παρατήρησα ότι δεν εμφανίζεται ο networkmanager+γλώσσα. H "Περιοχή ειδοποίησης" υπάρχει χωρίς να εμφανίζει κάτι!

Φταίει η απομακρυσμένη ή κάτι άλλο;
« Τελευταία τροποποίηση: 08 Απρ 2011, 07:58:48 μμ από gidarakos »

alkisg

  • Τεχνικός / καθαρίστρια
  • *****
  • Μηνύματα: 4856
    • alkisg@im.sch.gr
    • Ο Διερμηνευτής της ΓΛΩΣΣΑΣ
Απ: Απομακρυσμένη βοήθεια από την Τεχνική Στήριξη
« Απάντηση #20 στις: 08 Απρ 2011, 08:01:49 μμ »
Για τη γλώσσα, παράπονα και σχόλια στον bug tracker του neatx:
http://code.google.com/p/neatx/issues/detail?id=65

Για το εικονίδιο του network manager δεν ξέρω.

gidarakos

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 330
    • http://www.gidarakos.com/
Απ: Απομακρυσμένη βοήθεια από την Τεχνική Στήριξη
« Απάντηση #21 στις: 09 Απρ 2011, 12:15:36 μμ »
Ήθελα να προσθέσω δύο παλιά θέματα σχετικά με απομακρυσμένη διαχείριση έτσι ώστε όποιος ενδιαφέρεται να μην ψάχνει..

1) http://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3263.0

2) http://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2792.0

poursali

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 920
    • Στέφανος-Κων/νος Πουρσαλίδης
Απ: Απομακρυσμένη βοήθεια από την Τεχνική Στήριξη
« Απάντηση #22 στις: 06 Μάι 2011, 11:24:38 μμ »
Αυτός που θέλει υποστήριξη τρέχει:
Κώδικας: [Επιλογή]
socat SYSTEM:"sleep 1 && exec screen -x",pty,stderr tcp:εξωτερική-ip-τεχνικού:5500 & exec xterm -e screen -l

δίνοντας αυτή την εντολή ένας φίλος μου (που ήθελα να τον βοηθήσω από απόσταση) βγάζει το μήνυμα

Παράθεση
can't execvp screen. No such file or directory.

το γράφω απέξω όπως το θυμάμαι μπορεί να διαφέρει λίγο, αλλά αναφερόταν σε αυτό το execvp, από ότι κατάλαβα κάτι σαν fork είναι και για αυτό μόλις ο φίλος κλείσει το xterm που του άνοιξε, κλείνει μαζί του και το terminal...
ο φίλος έχει natty και γω τα 10.04... πάντως από 10.04 σε 10.04 δούλεψε....
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

alkisg

  • Τεχνικός / καθαρίστρια
  • *****
  • Μηνύματα: 4856
    • alkisg@im.sch.gr
    • Ο Διερμηνευτής της ΓΛΩΣΣΑΣ
Απ: Απομακρυσμένη βοήθεια από την Τεχνική Στήριξη
« Απάντηση #23 στις: 06 Μάι 2011, 11:45:52 μμ »
Τα απαραίτητα εργαλεία δεν είναι προεγκατεστημένα στο Ubuntu, αλλά τα εγκαθιστούν τα sch-scripts.
Επομένως πες στο φίλο σου να εγκαταστήσει τα πακέτα screen και socat.

poursali

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 920
    • Στέφανος-Κων/νος Πουρσαλίδης
Απ: Απομακρυσμένη βοήθεια από την Τεχνική Στήριξη
« Απάντηση #24 στις: 07 Μάι 2011, 01:15:42 πμ »
το socat το ειχαμε βαλει γιατι εβγαζε αντιστοιχο μηνυμα.. βαλαμε και το screen και τωρα κρασαρει με την παραπανω εντολη... :(

συγκεκριμενα καταρρεει ο x προφανως.. βγαζει ολομαυρη οθονη με προτροπη για login

θελει τπτ αλλο;
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

alkisg

  • Τεχνικός / καθαρίστρια
  • *****
  • Μηνύματα: 4856
    • alkisg@im.sch.gr
    • Ο Διερμηνευτής της ΓΛΩΣΣΑΣ
Απ: Απομακρυσμένη βοήθεια από την Τεχνική Στήριξη
« Απάντηση #25 στις: 07 Μάι 2011, 08:29:22 πμ »
Το socat και το screen δεν θα έπρεπε καν να έχουν τη δυνατότητα να κρασάρουν τον X server, αφού είναι προγράμματα κονσόλας...
Το δοκίμασα με 10.04 από τη μία και 11.04 από την άλλη και έπαιξε μια χαρά, δεν ξέρω τι μπορεί να φταίει στον υπολογιστή του, πιστεύω ότι κάνει κάποιον λάθος χειρισμό.

poursali

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 920
    • Στέφανος-Κων/νος Πουρσαλίδης
Απ: Απομακρυσμένη βοήθεια από την Τεχνική Στήριξη
« Απάντηση #26 στις: 07 Μάι 2011, 10:30:15 πμ »
έλα Άλκη, τελικά τα καταφέραμε... βγάλαμε-ξαναβάλαμε τα socat screen και μετά από επανεκκίνηση δούλεψε.. :) ποιός ξέρει τι έφταιγε...
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ