Αποστολέας Θέμα: Προβληματισμοί νέου σχετικά με τις εξετάσεις 2009  (Αναγνώστηκε 2526 φορές)

xpanta

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 13
Καλησπέρα.

Θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα σχετικά με τις εξετάσεις 2009 που έρχονται.

1. Η μόνη ταξινόμηση είναι η φυσαλλίδα; Ή τα παιδιά πρέπει να ξέρουν και κάποιο άλλο είδος;

2. Υπάρχει περίπτωση να ζητήσουν ταξινόμηση φυσαλλίδας σε 2διάστατο πίνακα;

3. Πόσο πιθανό είναι να πέσει διάγραμμα ροής;

4. Πόσο πιθανό (επίσης) είναι να πέσει binary search?

5. Η βαθμολογία των προγραμμάτων πως γίνεται; Δηλαδή ο βαθμολογήτης είναι "compiler" ή επιτρέπει κάποια συντακτικά μικρο-λάθη (π.χ. αντί για <-- να γράψει ο μαθητής =) όταν το νόημα παραμένει;

Ευχαριστώ για το χρόνο σας,
Χρίστος

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2778
  • Πύργος Ηλείας
    • ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ηλείας
Απ: Προβληματισμοί νέου σχετικά με τις εξετάσεις 2009
« Απάντηση #1 στις: 20 Μάρ 2009, 06:17:10 μμ »
Προσωπικές απόψεις μόνο:

1. Η μόνη ταξινόμηση είναι η φυσαλλίδα; Ή τα παιδιά πρέπει να ξέρουν και κάποιο άλλο είδος;
2. Υπάρχει περίπτωση να ζητήσουν ταξινόμηση φυσαλλίδας σε 2διάστατο πίνακα;
3. Πόσο πιθανό είναι να πέσει διάγραμμα ροής;
4. Πόσο πιθανό (επίσης) είναι να πέσει binary search?
5. Η βαθμολογία των προγραμμάτων πως γίνεται; Δηλαδή ο βαθμολογήτης είναι "compiler" ή επιτρέπει κάποια συντακτικά μικρο-λάθη (π.χ. αντί για <-- να γράψει ο μαθητής =) όταν το νόημα παραμένει;

1. Να ξέρουν ονομαστικά ότι υπάρχουν κι άλλες, π.χ. η quicksort που είναι και πιο αποδοτική...
2. Όχι
3. 90%
4. 0% για άσκηση
5. Δεν είναι "compiler" αλλά γιατί να βάλουν = αντί για <-- ;

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3145
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Προβληματισμοί νέου σχετικά με τις εξετάσεις 2009
« Απάντηση #2 στις: 20 Μάρ 2009, 06:53:10 μμ »

   Απλά να σημειώσω ότι υπάρχουν δύο είδη βαθμολογητών
      1) compilers
      2) interpeters
οι διαφορές τους φαντάζομαι είναι σε όλους γνωστές

  και το = αντί για το <-- δεν είναι καθόλου μικρο-λάθος. Σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να είναι αρκετά σοβαρό λάθος που δηλώνει παρανόηση του μαθητή για την εντολή εκχώρησης. Αυτό όμως φαίνεται από τη συνολική εικόνα του γραπτού και από τα συμφραζόμενα.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1087
Απ: Προβληματισμοί νέου σχετικά με τις εξετάσεις 2009
« Απάντηση #3 στις: 21 Μάρ 2009, 12:24:30 πμ »
Να λάβεις υπόψη και το εξής:
Η μόνη μέθοδος ταξινόμησης για τις ανάγκες του μαθήματος είναι η φυσαλίδα η οποία αναφέρεται μόνο σε μονοδιάστατο πίνακα και όχι για ταξινόμηση ολόκληρου το δισδιάστατου. Εν τούτοις μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να ταξινομηθεί μια γραμμή ή μια στήλη ή κάθε γραμμή ή κάθε στήλη ενός δισδιάστατου πινάκα.

xpanta

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 13
Απ: Προβληματισμοί νέου σχετικά με τις εξετάσεις 2009
« Απάντηση #4 στις: 23 Μάρ 2009, 07:32:42 μμ »
Ευχαριστώ και πάλι.

Επειδή έχω μπερδευτεί λιγάκι. Η δυαδική αναζήτηση είναι μέσα στην ύλη; Γιατί μου φαίνεται πως η 4.3 εως 4.5 παράγραφοι είναι εκτός ύλης... ή κάνω λάθος;

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3145
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Προβληματισμοί νέου σχετικά με τις εξετάσεις 2009
« Απάντηση #5 στις: 23 Μάρ 2009, 07:43:42 μμ »

  Είναι αλλά μόνο ονομαστικά !!!! όπως είναι και οι τεχνικές σχεδίασης αλγορίθμων και όπως είναι όλο το κεφάλαιο 6  :( , παπαγαλία δηλαδή τα μαθαίνουν τα παιδιά χωρίς να ξέρουν τι είναι
  Αυτό θα πει αναλυτική και συνθετική σκέψη όπως στο λέει και στο ΑΠΣ.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2778
  • Πύργος Ηλείας
    • ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ηλείας
Απ: Προβληματισμοί νέου σχετικά με τις εξετάσεις 2009
« Απάντηση #6 στις: 24 Μάρ 2009, 10:29:27 πμ »
Επειδή έχω μπερδευτεί λιγάκι. Η δυαδική αναζήτηση είναι μέσα στην ύλη; Γιατί μου φαίνεται πως η 4.3 εως 4.5 παράγραφοι είναι εκτός ύλης... ή κάνω λάθος;

Αναφέρεται όμως στο 3ο κεφ. σελ 66 στο πάνω μέρος...
... και ακόμα καλύτερα στο 9ο κεφ. σελ 199 στο κάτω μέρος.

Άρα αυτά είναι μέσα στην ύλη ως θεωρία.