Αποστολέας Θέμα: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 από το Στέκι  (Αναγνώστηκε 20116 φορές)

Laertis

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1464
  • Δεν αντέχω την (συμ)-πίεσηηη .......
    • ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΕΠΠ
Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 εφ'όλης της ύλης απο την ομάδα διαγωνισμάτων του στεκιού.

Κι άλλη  ;D μικρή τροποποίηση στις 13/4/2009 και ώρα 22:35 μ.μ
Όσοι το κατεβάσατε πριν απο την συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα, παρακαλώ κάνετε τον κόπο να το ξανακατεβάσετε
« Τελευταία τροποποίηση: 13 Απρ 2009, 10:34:22 μμ από Laertis »
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

pthomop

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 313
Ευχαριστώ πολύ!! ;D

Wizard

  • Επισκέπτης
Πολύ καλή προσπάθεια!!!
Ένα λαθάκι: στην εισαγωγή του 4ου θέματος αναφέρετε ότι ο πίνακας Π έχει 15 θέσεις, ενώ στο ερώτημα δ αναφέρετε ότι έχει 16.

Laertis

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1464
  • Δεν αντέχω την (συμ)-πίεσηηη .......
    • ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΕΠΠ
Ευχαριστώ Wizard, το λάθος διορθώθηκε ... Μπορείτε να το ξανακατεβάσετε
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

ntzios kostas

  • Καθηγητής Πληροφορικής
  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 595
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών
Πολύ καλά θέματα, που διακρίνουν τον καλύτερο από τον καλό. Πολύ καλή δουλεια μπράβο σας.


Θα σταθώ μόνο σε ένα σημείο το οποίο δεν είναι μόνο πρόβλημα μόνο στη δικιά σας άσκηση, αλλά γενικότερο. Περιλαμβάνει την ονομασία των πινάκων που απαιτεί η εκφώνηση του προβλήματος. Στο 4ο θέμα για παράδειγμα λέτε να τα ονόματα των νησιών να καταχωρηστούν σε πίνακα με όνομα Π. Γιατί να βάλουμε ένα τυχαίο όνομα στον πίνακα (κακός σχεδιασμός) και να μην προσπαθούμε να βάλουμε κάτι σχετικό με αυτό που περιέχει. Θα μου πείτε μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα. Η άποψη μου είναι ότι μπορεί. Σκεφτείτε ένα πρόβλημα που δεν έχουν να φτιάξουν οι μαθητές έναν αλλά 4 πίνακες. Για παράδειγμα να δημιουργεί έναν πίνακα 10 θέσεων που o πρώτος να περιέχει ονόματα με όνομα Α έναν με τηλέφωνα με όνομα Β ένα με ύψη με όνομα J και ένα Ηλικίες με όνομα Ι. Σίγουρα ο μαθητής θα έχει μεγάλα προβλήματα άσχέτως αν ξέρει να λύσει την άσκηση.
Η άποψη μου λοιπόν είναι τα ονόματα των πινάκων να τα αφήνουμε στην ευχέρεια του μαθητή, ή αν θέλουμε να βάλουμε να βάζουμε σωστά δηλαδή σχετικά με το τι περιέχεται σε κάθε θέση του πίνακα. Στο παράδειγμα μας καλό θα ήταν Όνομα (και όχι Ονόματα, αφού σε κάθε θέση δεν περιέχονται ονόματα), Ον, Ο κτλ.

Ευχαριστώ
Κώστας
« Τελευταία τροποποίηση: 03 Ιούν 2009, 12:06:32 πμ από ntzios kostas »
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

jgalano

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 46
Έχω την εντύπωση ότι το ΘΕΜΑ 3 (με ελάχιστες αλλαγές)  έχει δημοσιευθεί εδώ και μέρες σε επαναληπτικό διαγώνισμα φροντιστηρίου ............ (http://www.savaidis.gr/ask2009/g-texn-aepp-09.pdf) .

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3059
  • to Iterate is human to Recurse divine

  Ναι πράγματι, αλλά τα θέματα του φροντιστηρίου υπογράφονται από τον καθηγητή που τα έβαλε. Ο συγκεκριμένος συνάδελφος είναι και μέλος στο στέκι και η αρχική άσκηση είναι δική του. Στη συνέχεια την τροποποίησαν οι άλλοι συνάδελφοι. Άρα δεν βλέπω κάτι μεμπτό. Από τη στιγμή που είναι δική του άσκηση μπορεί να την χρησιμοποιήσει όπου θέλει. Επειδή την έδωσε στο στέκι δεν μπορεί να την χρησιμοποιήσει αλλού?
   Αντιθέτως αυτό μας τιμά γιατί ο εν λόγω συνάδελφός πρότεινε για θέμα ότι καλύτερο είχε και δεν το κράτησε για την δική του δουλειά.
   ʼρα εγώ δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα, εκτός αν υπάρχει κάτι που μου έχει διαφύγει, οπότε όποιος θέλει μπορεί να με διαφωτίσει.

Έχω την εντύπωση ότι το ΘΕΜΑ 3 (με ελάχιστες αλλαγές)  έχει δημοσιευθεί εδώ και μέρες σε επαναληπτικό διαγώνισμα φροντιστηρίου ............ (http://www.savaidis.gr/ask2009/g-texn-aepp-09.pdf) .
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3059
  • to Iterate is human to Recurse divine
 Κώστα δεκτή η παρατήρηση, θα μπορούσαμε ας πούμε να το ονομάσουμε Αποστάσεις[16]
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

ntzios kostas

  • Καθηγητής Πληροφορικής
  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 595
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών
Θα έλεγα ακόμα καλύτερα Απόσταση[16] ή Απ[16]. :) :) Για παράδειγμα στη θέση 2,1 βρίσκεται η Απόσταση του 2 νησιού από το 1. 
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

gpapargi

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2444
  • I 'm not young enough to know everything
Έχω την εντύπωση ότι το ΘΕΜΑ 3 (με ελάχιστες αλλαγές)  έχει δημοσιευθεί εδώ και μέρες σε επαναληπτικό διαγώνισμα φροντιστηρίου ............ (http://www.savaidis.gr/ask2009/g-texn-aepp-09.pdf) .

Με πρόλαβες Ευριπίδη.
Να πω κι εγώ τα εξής:

Η ιδέα αυτής της άσκησης είναι παλαιότερη. Για παράδειγμα στο βοήθημα του Τσιωτάκη (35.5) υπάρχει η ιδέα της δημοπρασίας και το βιβλίο είναι παλαιότερο κατά ένα χρόνο από το διαγώνισμα του συγκεκριμένου φροντιστηρίου. Για να αποφύγουμε και νέες παρεξηγήσεις... ο Τσιωτάκης είναι μέλος της ομάδας διαγωνισμάτων  ;D

Πέρα από αυτό, δεν είναι και τόσο δύσκολο να ανακαλύψει κάποιος αυτή την άσκηση από μόνος του. Όποιος κι αν σκεφτεί την ιδέα της δημοπρασίας στα ίδια ερωτήματα πάνω κάτω θα καταλήξει.

Αυτό ακριβώς έγινε και φέτος με το Δημήτρη Θώμου, ιδιαίτερα ενεργό μέλος της ομάδας διαγωνισμάτων και καθηγητή στο φροντιστήριο που έβαλε το συγκεκριμένο διαγώνισμα. Ανακάλυψε την άσκηση ξανά. Επειδή ήταν ωραία προφανώς θα τη χρησιμοποιούσε στην τάξη του. Ακριβώς για τον ίδιο λόγο την έστειλε και στην ομάδα του στο στέκι. That’s all.

Κανείς δεν έκλεψε κανέναν και κυρίως… η ομάδα διαγωνισμάτων από το στέκι δεν έχει ανάγκη να κάνει κάτι τέτοιο. Ούτε που θυμάμαι πόσα θέματα προτείνονται κάθε χρόνο… για να απορριφθούν σχεδόν όλα και να μείνουν στο τέλος αυτά που θα μπουν στο τελικό διαγώνισμα. Αυτά περνάνε στη συνέχεια από το σφυρί και το αμόνι της κριτικής των μελών της ομάδας  για να δούμε αν υπάρχουν λάθη, ασάφειες, ελλείψεις κλπ, αν έχουν σωστό σχεδιασμό των δομών, αν επιτυγχάνουν διδακτικούς στόχους, αν έχουν ξαναπέσει παλιά… αν…αν…αν
Σε καμία περίπτωση δεν ψάχνουμε να δούμε τι έβαλαν τα διάφορα φροντιστήρια, να κάνουμε μερικές αλλάγές και να βάλουμε το ίδιο.

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3136
  • Dracarys
    • Panagiotis Tsiotakis
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 (εφ'όλης της ύλης)
« Απάντηση #10 στις: 07 Απρ 2009, 03:18:55 μμ »
Εκτός αυτού, εγώ μέχρι τώρα μόνο φροντιστήρια, εφημερίδες και μεμονωμένους διδάσκοντες να παίρνουν το υλικό απο το στέκι, έχω παρατηρήσει, χωρίς βέβαια να είναι μέρος του τελευταίου και αλλάζοντας τα ονόματα των δημιουργών :D

Και κατά τη γνώμη μου σε αυτήν την περίπτωση, δεν έχει συμβεί αντιγραφή, καθώς ο δημιουργός της ωραίας (και επεκτάσιμης) αυτής άσκησης μπορεί συμμετέχει και στις συζητήσεις αυτού του forum

xpanta

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 13
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 (εφ'όλης της ύλης)
« Απάντηση #11 στις: 07 Απρ 2009, 05:19:43 μμ »
Προσωπικά θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα για το τελικό διαγωνισμα. Το βρήκα πάρα πολύ καλό και βοηθητικό και θα το χρησιμοποιήσω σίγουρα.

Ελπίζω στα επόμενα χρόνια να μπορώ να βοηθήσω με κάποιον τρόπο αντίστοιχα.

Laertis

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1464
  • Δεν αντέχω την (συμ)-πίεσηηη .......
    • ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΕΠΠ
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 (εφ'όλης της ύλης)
« Απάντηση #12 στις: 07 Απρ 2009, 07:56:16 μμ »
Για όσους κατέβασαν το διαγώνισμα :

Έγινε μικρή τροποποίηση στις 7/4/2009 και ώρα 20:00 μ.μ
Όσοι το κατεβάσατε πριν απο την συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα, παρακαλώ κάνετε τον κόπο να το ξανακατεβάσετε απο το 1ο post


Συγγνώμη για την ταλαιπωρία... :police:

« Τελευταία τροποποίηση: 07 Απρ 2009, 10:09:58 μμ από Τσιωτάκης Παναγιώτης »
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

jgalano

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 46
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 (εφ'όλης της ύλης)
« Απάντηση #13 στις: 07 Απρ 2009, 10:25:28 μμ »
Δεν γνώριζα ότι ο συνάδελφος είναι μέλος στο Στέκι και μου κακοφάνηκε που είδα άσκηση, σχεδόν αυτούσια με του φροντιστηρίου, γιατί γνωρίζω ότι η ομάδα διαγωνισμάτων διακρίνεται για τη φαντασία και την προτοτυπία των θεμάτων που προτείνει. Απλώς αυθόρμητα έκανα τη σχετική παρατήρηση!!!

giotis

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 1
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 (εφ'όλης της ύλης)
« Απάντηση #14 στις: 08 Απρ 2009, 09:41:58 πμ »
Ευχαριστώ πολύ.