Αποστολέας Θέμα: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 από το Στέκι  (Αναγνώστηκε 20447 φορές)

Laertis

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1465
  • Δεν αντέχω την (συμ)-πίεσηηη .......
    • ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΕΠΠ
Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 εφ'όλης της ύλης απο την ομάδα διαγωνισμάτων του στεκιού.

Κι άλλη  ;D μικρή τροποποίηση στις 13/4/2009 και ώρα 22:35 μ.μ
Όσοι το κατεβάσατε πριν απο την συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα, παρακαλώ κάνετε τον κόπο να το ξανακατεβάσετε
« Τελευταία τροποποίηση: 13 Απρ 2009, 10:34:22 μμ από Laertis »
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

pthomop

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 313
Ευχαριστώ πολύ!! ;D

Wizard

  • Επισκέπτης
Πολύ καλή προσπάθεια!!!
Ένα λαθάκι: στην εισαγωγή του 4ου θέματος αναφέρετε ότι ο πίνακας Π έχει 15 θέσεις, ενώ στο ερώτημα δ αναφέρετε ότι έχει 16.

Laertis

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1465
  • Δεν αντέχω την (συμ)-πίεσηηη .......
    • ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΕΠΠ
Ευχαριστώ Wizard, το λάθος διορθώθηκε ... Μπορείτε να το ξανακατεβάσετε
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

ntzios kostas

  • Καθηγητής Πληροφορικής
  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 599
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών
Πολύ καλά θέματα, που διακρίνουν τον καλύτερο από τον καλό. Πολύ καλή δουλεια μπράβο σας.


Θα σταθώ μόνο σε ένα σημείο το οποίο δεν είναι μόνο πρόβλημα μόνο στη δικιά σας άσκηση, αλλά γενικότερο. Περιλαμβάνει την ονομασία των πινάκων που απαιτεί η εκφώνηση του προβλήματος. Στο 4ο θέμα για παράδειγμα λέτε να τα ονόματα των νησιών να καταχωρηστούν σε πίνακα με όνομα Π. Γιατί να βάλουμε ένα τυχαίο όνομα στον πίνακα (κακός σχεδιασμός) και να μην προσπαθούμε να βάλουμε κάτι σχετικό με αυτό που περιέχει. Θα μου πείτε μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα. Η άποψη μου είναι ότι μπορεί. Σκεφτείτε ένα πρόβλημα που δεν έχουν να φτιάξουν οι μαθητές έναν αλλά 4 πίνακες. Για παράδειγμα να δημιουργεί έναν πίνακα 10 θέσεων που o πρώτος να περιέχει ονόματα με όνομα Α έναν με τηλέφωνα με όνομα Β ένα με ύψη με όνομα J και ένα Ηλικίες με όνομα Ι. Σίγουρα ο μαθητής θα έχει μεγάλα προβλήματα άσχέτως αν ξέρει να λύσει την άσκηση.
Η άποψη μου λοιπόν είναι τα ονόματα των πινάκων να τα αφήνουμε στην ευχέρεια του μαθητή, ή αν θέλουμε να βάλουμε να βάζουμε σωστά δηλαδή σχετικά με το τι περιέχεται σε κάθε θέση του πίνακα. Στο παράδειγμα μας καλό θα ήταν Όνομα (και όχι Ονόματα, αφού σε κάθε θέση δεν περιέχονται ονόματα), Ον, Ο κτλ.

Ευχαριστώ
Κώστας
« Τελευταία τροποποίηση: 03 Ιούν 2009, 12:06:32 πμ από ntzios kostas »
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

jgalano

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 46
Έχω την εντύπωση ότι το ΘΕΜΑ 3 (με ελάχιστες αλλαγές)  έχει δημοσιευθεί εδώ και μέρες σε επαναληπτικό διαγώνισμα φροντιστηρίου ............ (http://www.savaidis.gr/ask2009/g-texn-aepp-09.pdf) .

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3145
  • to Iterate is human to Recurse divine

  Ναι πράγματι, αλλά τα θέματα του φροντιστηρίου υπογράφονται από τον καθηγητή που τα έβαλε. Ο συγκεκριμένος συνάδελφος είναι και μέλος στο στέκι και η αρχική άσκηση είναι δική του. Στη συνέχεια την τροποποίησαν οι άλλοι συνάδελφοι. Άρα δεν βλέπω κάτι μεμπτό. Από τη στιγμή που είναι δική του άσκηση μπορεί να την χρησιμοποιήσει όπου θέλει. Επειδή την έδωσε στο στέκι δεν μπορεί να την χρησιμοποιήσει αλλού?
   Αντιθέτως αυτό μας τιμά γιατί ο εν λόγω συνάδελφός πρότεινε για θέμα ότι καλύτερο είχε και δεν το κράτησε για την δική του δουλειά.
   ʼρα εγώ δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα, εκτός αν υπάρχει κάτι που μου έχει διαφύγει, οπότε όποιος θέλει μπορεί να με διαφωτίσει.

Έχω την εντύπωση ότι το ΘΕΜΑ 3 (με ελάχιστες αλλαγές)  έχει δημοσιευθεί εδώ και μέρες σε επαναληπτικό διαγώνισμα φροντιστηρίου ............ (http://www.savaidis.gr/ask2009/g-texn-aepp-09.pdf) .
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3145
  • to Iterate is human to Recurse divine
 Κώστα δεκτή η παρατήρηση, θα μπορούσαμε ας πούμε να το ονομάσουμε Αποστάσεις[16]
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

ntzios kostas

  • Καθηγητής Πληροφορικής
  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 599
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών
Θα έλεγα ακόμα καλύτερα Απόσταση[16] ή Απ[16]. :) :) Για παράδειγμα στη θέση 2,1 βρίσκεται η Απόσταση του 2 νησιού από το 1. 
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

gpapargi

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2448
  • I 'm not young enough to know everything
Έχω την εντύπωση ότι το ΘΕΜΑ 3 (με ελάχιστες αλλαγές)  έχει δημοσιευθεί εδώ και μέρες σε επαναληπτικό διαγώνισμα φροντιστηρίου ............ (http://www.savaidis.gr/ask2009/g-texn-aepp-09.pdf) .

Με πρόλαβες Ευριπίδη.
Να πω κι εγώ τα εξής:

Η ιδέα αυτής της άσκησης είναι παλαιότερη. Για παράδειγμα στο βοήθημα του Τσιωτάκη (35.5) υπάρχει η ιδέα της δημοπρασίας και το βιβλίο είναι παλαιότερο κατά ένα χρόνο από το διαγώνισμα του συγκεκριμένου φροντιστηρίου. Για να αποφύγουμε και νέες παρεξηγήσεις... ο Τσιωτάκης είναι μέλος της ομάδας διαγωνισμάτων  ;D

Πέρα από αυτό, δεν είναι και τόσο δύσκολο να ανακαλύψει κάποιος αυτή την άσκηση από μόνος του. Όποιος κι αν σκεφτεί την ιδέα της δημοπρασίας στα ίδια ερωτήματα πάνω κάτω θα καταλήξει.

Αυτό ακριβώς έγινε και φέτος με το Δημήτρη Θώμου, ιδιαίτερα ενεργό μέλος της ομάδας διαγωνισμάτων και καθηγητή στο φροντιστήριο που έβαλε το συγκεκριμένο διαγώνισμα. Ανακάλυψε την άσκηση ξανά. Επειδή ήταν ωραία προφανώς θα τη χρησιμοποιούσε στην τάξη του. Ακριβώς για τον ίδιο λόγο την έστειλε και στην ομάδα του στο στέκι. That’s all.

Κανείς δεν έκλεψε κανέναν και κυρίως… η ομάδα διαγωνισμάτων από το στέκι δεν έχει ανάγκη να κάνει κάτι τέτοιο. Ούτε που θυμάμαι πόσα θέματα προτείνονται κάθε χρόνο… για να απορριφθούν σχεδόν όλα και να μείνουν στο τέλος αυτά που θα μπουν στο τελικό διαγώνισμα. Αυτά περνάνε στη συνέχεια από το σφυρί και το αμόνι της κριτικής των μελών της ομάδας  για να δούμε αν υπάρχουν λάθη, ασάφειες, ελλείψεις κλπ, αν έχουν σωστό σχεδιασμό των δομών, αν επιτυγχάνουν διδακτικούς στόχους, αν έχουν ξαναπέσει παλιά… αν…αν…αν
Σε καμία περίπτωση δεν ψάχνουμε να δούμε τι έβαλαν τα διάφορα φροντιστήρια, να κάνουμε μερικές αλλάγές και να βάλουμε το ίδιο.

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3174
  • I love you 3000
    • Panagiotis Tsiotakis
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 (εφ'όλης της ύλης)
« Απάντηση #10 στις: 07 Απρ 2009, 03:18:55 μμ »
Εκτός αυτού, εγώ μέχρι τώρα μόνο φροντιστήρια, εφημερίδες και μεμονωμένους διδάσκοντες να παίρνουν το υλικό απο το στέκι, έχω παρατηρήσει, χωρίς βέβαια να είναι μέρος του τελευταίου και αλλάζοντας τα ονόματα των δημιουργών :D

Και κατά τη γνώμη μου σε αυτήν την περίπτωση, δεν έχει συμβεί αντιγραφή, καθώς ο δημιουργός της ωραίας (και επεκτάσιμης) αυτής άσκησης μπορεί συμμετέχει και στις συζητήσεις αυτού του forum

xpanta

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 13
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 (εφ'όλης της ύλης)
« Απάντηση #11 στις: 07 Απρ 2009, 05:19:43 μμ »
Προσωπικά θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα για το τελικό διαγωνισμα. Το βρήκα πάρα πολύ καλό και βοηθητικό και θα το χρησιμοποιήσω σίγουρα.

Ελπίζω στα επόμενα χρόνια να μπορώ να βοηθήσω με κάποιον τρόπο αντίστοιχα.

Laertis

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1465
  • Δεν αντέχω την (συμ)-πίεσηηη .......
    • ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΕΠΠ
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 (εφ'όλης της ύλης)
« Απάντηση #12 στις: 07 Απρ 2009, 07:56:16 μμ »
Για όσους κατέβασαν το διαγώνισμα :

Έγινε μικρή τροποποίηση στις 7/4/2009 και ώρα 20:00 μ.μ
Όσοι το κατεβάσατε πριν απο την συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα, παρακαλώ κάνετε τον κόπο να το ξανακατεβάσετε απο το 1ο post


Συγγνώμη για την ταλαιπωρία... :police:

« Τελευταία τροποποίηση: 07 Απρ 2009, 10:09:58 μμ από Τσιωτάκης Παναγιώτης »
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

jgalano

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 46
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 (εφ'όλης της ύλης)
« Απάντηση #13 στις: 07 Απρ 2009, 10:25:28 μμ »
Δεν γνώριζα ότι ο συνάδελφος είναι μέλος στο Στέκι και μου κακοφάνηκε που είδα άσκηση, σχεδόν αυτούσια με του φροντιστηρίου, γιατί γνωρίζω ότι η ομάδα διαγωνισμάτων διακρίνεται για τη φαντασία και την προτοτυπία των θεμάτων που προτείνει. Απλώς αυθόρμητα έκανα τη σχετική παρατήρηση!!!

giotis

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 1
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 (εφ'όλης της ύλης)
« Απάντηση #14 στις: 08 Απρ 2009, 09:41:58 πμ »
Ευχαριστώ πολύ.

gpapargi

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2448
  • I 'm not young enough to know everything
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 (εφ'όλης της ύλης)
« Απάντηση #15 στις: 08 Απρ 2009, 10:19:48 πμ »
Ελπίζω στα επόμενα χρόνια να μπορώ να βοηθήσω με κάποιον τρόπο αντίστοιχα.

Η ομάδα είναι ανοιχτή για όλο τον κόσμο. Βγαίνει κάποια πρόσκληση και όποιος θέλει συμμετέχει ελεύθερα. Κάθε συμμετοχή είναι καλοδεχούμενη  ;)

 

ΤΙΜ

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 34
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 (εφ'όλης της ύλης)
« Απάντηση #16 στις: 08 Απρ 2009, 12:45:30 μμ »
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ

andreas_p

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1014
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 (εφ'όλης της ύλης)
« Απάντηση #17 στις: 08 Απρ 2009, 06:52:17 μμ »
Μικρές διορθώσεις :

Θ1. Δ. Ερώτ.  1    Ποιες ...
Θ3.  συνάδελφου
Θ4. Ερ. δ)  15 και όχι 16

veni

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2012
  • *
  • Μηνύματα: 101
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 (εφ'όλης της ύλης)
« Απάντηση #18 στις: 08 Απρ 2009, 10:23:58 μμ »
Θέλω να ευχαριστήσω όλους εκείνους που αφιέρωσαν τον ελεύθερο τους χρόνο για μία πολύ καλή δουλειά.

Ως κάτοικος του Αιγ...ίου  :D Πελάγους και εραστής της γαλάζιας αγαπημένης θα ήθελα οι αποστάσεις μεταξύ των πανέμορφων αυτών νησιών να είναι οι σωστές.

Προτείνω λοιπόν τον παρακάτω πίνακα αποστάσεων σε ναυτικά μίλια. (Αναφέρομαι στην απόσταση που έχουν σε ευθεία γραμμή τα λιμάνια των νησιών και όχι την απόσταση που θα διανύσει ένα πλωτό μέσο για να πάει από το ένα στο άλλο)

Συγχαρητήρια και πάλι.



Βενιέρης Γεώργιος
Καθηγητής Πληροφορικής
Πιλοτικό (R.I.P.)  Γυμνάσιο

Laertis

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1465
  • Δεν αντέχω την (συμ)-πίεσηηη .......
    • ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΕΠΠ
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 (εφ'όλης της ύλης)
« Απάντηση #19 στις: 08 Απρ 2009, 11:14:23 μμ »
Ευχαριστώ Ανδρέα,

το πρόβλημα είναι ότι έχω κρατήσει τόσες πολλές εκδόσεις του διαγωνίσματος , που τελικά έχασα την μπάλα ...

Γιώργο Βενιέρη δεκτή η πρότασή σου μιάς και είσαι στην περιοχή που αναφέρει το Θ4  :)

Έγιναν νέες μικρές διορθώσεις και τροποποιήσεις σύμφωνα με τα παραπάνω που προτάθηκαν. Ξανακατεβάστε απο το 1ο post......

Το θέμα είναι ότι αν είχαμε αυτή τη συμμετοχή και στη δημιουργία δε θα χρειάζονταν τόσες διορθώσεις  μετά τη δημοσίευση.

Ευχαριστώ πάντως όλους τους συναδέλφους για το ενδιαφέρον τους και τη συμπαράσταση .... :police:
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

andreas_p

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1014
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 (εφ'όλης της ύλης)
« Απάντηση #20 στις: 09 Απρ 2009, 08:24:15 πμ »
Καλημέρα σας.

Γιώργο Ν. εμείς ευχαριστούμε για την τεράστια υπομονή  και επιμονή που έδειξες.

veni : 

Εύστοχη η παρέμβασή σου έστω και την τελευταία στιγμή. Βλέπεις εμείς οι ηπειρωτικοί τύποι έχουμε χάσει την αίσθηση των θαλάσσιων αποστάσεων.


Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3174
  • I love you 3000
    • Panagiotis Tsiotakis
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 (εφ'όλης της ύλης)
« Απάντηση #21 στις: 09 Απρ 2009, 07:06:17 μμ »
Πάντως το διαγώνισμα του Δημήτρη Θώμου που όλοι είδαμε είναι πάρα πολύ καλό με ωραία θεματάκια.
Το SOS ίσως λίγο υπερβολικό για τελικό διαγώνισμα Απριλίου, αλλά δεν αλλάζει τη γενική εικόνα που αποκόμισα

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3174
  • I love you 3000
    • Panagiotis Tsiotakis
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 (εφ'όλης της ύλης)
« Απάντηση #22 στις: 10 Απρ 2009, 08:00:52 μμ »
Δείτε το   http://www.ischool.gr/showthread.php?t=10370&page=4


αφιερωμένο στο Γιώργο Παπαργύρη

Laertis

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1465
  • Δεν αντέχω την (συμ)-πίεσηηη .......
    • ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΕΠΠ
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 (εφ'όλης της ύλης)
« Απάντηση #23 στις: 10 Απρ 2009, 08:26:54 μμ »
Ρε Παπαργύρη εσύ δεν υπέγραφες παλιά με ψευδώνυμο κουασιμόδος  ;D
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

katie

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 1
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 από το Στέκι
« Απάντηση #24 στις: 12 Απρ 2009, 09:07:14 πμ »
που μπορω να βρω τις λυσεις των επαναληπτικων θεματων?

nefeli1

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 6
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 από το Στέκι
« Απάντηση #25 στις: 12 Απρ 2009, 11:23:43 πμ »

Ο δείκτης σε μια κενή στοίβα ειναι κ=0 ή κ=1 ?
Ισχύει το ίδιο για την ουρά

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3145
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 από το Στέκι
« Απάντηση #26 στις: 12 Απρ 2009, 01:10:50 μμ »
Δεν έχουμε δημοσιοποιήσει τις λύσεις. Αν έχεις κάποια απορία σε κάποιο συγκεκριμένο θέμα μπορείς να ρωτήσεις

που μπορω να βρω τις λυσεις των επαναληπτικων θεματων?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

andreas_p

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1014
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 από το Στέκι
« Απάντηση #27 στις: 12 Απρ 2009, 01:33:44 μμ »
 O δείκτης σε μια κενή στοίβα ειναι 0.

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3145
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 από το Στέκι
« Απάντηση #28 στις: 12 Απρ 2009, 01:42:22 μμ »
Όσον αφορά τη στοίβα, από τη στιγμή που ο δείκτης αναφέρεται στο στοιχείο που είναι στην κορυφή της στοίβας σίγουρα δεν είναι 1. Διότι αν είχε μόνο ένα στοιχείο πάλι 1 θα ήταν. Το τι είναι έχει να κάνει με την υλοποίηση. Θα μπορούσε να είναι 0 ή -1 ή κάποιος μη-θετικός αριθμός.
 Στο βιβλίο καθηγητή πάντως που υλοποιεί την Απώθηση θεωρεί ότι η στοίβα είναι κενή αν top < 1.

 Στην ουρά τώρα τα πράγματα είναι λίγο πιο πολύπλοκα μια και ο αντίστοιχος αλγόριθμος που έχει το βιβλίο καθηγητή μου φαίνεται λάθος, αλλά το σίγουρο είναι πως όταν front=rear>0 τότε η ούρα περιέχει ένα ακριβώς στοιχείο. Όταν δεν περιέχει κανένα στοιχείο πως πρέπει να είναι? μήπως front = rear = 0 ή -1??
Είναι θέμα υλοποίησης.
Πάντως σε πολλά βιβλία ο rear δεν δείχνει στο τελευταίο στοιχείο αλλά στην επόμενη διαθέσιμη θέση. Έτσι όταν front=rear ξέρεις ότι η ουρά είναι κενή

Ο δείκτης σε μια κενή στοίβα ειναι κ=0 ή κ=1 ?
Ισχύει το ίδιο για την ουρά
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

summer

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 31
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 από το Στέκι
« Απάντηση #29 στις: 13 Απρ 2009, 12:36:47 πμ »
προς την συγγραφική ομάδα...
Στο 4ο θέμα στο διαβασμα του πίνακα Απόσταση η παρακατω απαντηση αρκει;
Για i απο 1 μεχρι 15
  Για j απο 1 μεχρι 15
     Αν i>j τοτε
      Αρχή_Επανάληψης
            Διαβασε απόσταση[i,j]
      Μέχρις_ότου (αποσταση[i,j]>0 και Α_Μ(αποσταση[i,j])=αποσταση[i,j])
     Τελος_Αν
   Τελος_επαναληψης
Τελος_επαναληψης

ή αυτή;

Για i απο 1 μεχρι 15
  j<--1
 flag<--αληθης
 Οσο j<=15 και flag=αληθης επανελαβε
      Αν i>j τοτε
       Αρχή_Επανάληψης
                Διαβασε απόσταση[i,j]
      Μέχρις_ότου (αποσταση[i,j]>0 και Α_Μ(αποσταση[i,j])=αποσταση[i,j])
        j<--j+1
     αλλιώς
       flag<--ψευδης
     Τελος_Αν
 Τελος_επαναληψης
Τελος_επαναληψης

ή έχετε σκεφτεί κάτι άλλο;
« Τελευταία τροποποίηση: 13 Απρ 2009, 01:03:23 πμ από tina28 »

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3145
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 από το Στέκι
« Απάντηση #30 στις: 13 Απρ 2009, 01:06:39 πμ »
Μια χαρά είναι, αν και θα προτιμούσα να μην χρησιμοποιήσεις τη δομή Αν...Τότε

προς την συγγραφική ομάδα...
Στο 4ο θέμα στο διαβασμα του πίνακα Απόσταση η παρακατω απαντηση αρκει;
Για i απο 1 μεχρι 15
  Για j απο 1 μεχρι 15
     Αν i>j τοτε
      Αρχή_Επανάληψης
            Διαβασε απόσταση[i,j]
      Μέχρις_ότου (αποσταση[i,j]>0 και Α_Μ(αποσταση[i,j])=αποσταση[i,j])
     Τελος_Αν
   Τελος_επαναληψης
Τελος_επαναληψης

ή αυτή;

Για i απο 1 μεχρι 15
  j<--1
 flag<--αληθης
 Οσο j<=15 και flag=αληθης επανελαβε
      Αν i>j τοτε
       Αρχή_Επανάληψης
                Διαβασε απόσταση[i,j]
      Μέχρις_ότου (αποσταση[i,j]>0 και Α_Μ(αποσταση[i,j])=αποσταση[i,j])
        j<--j+1
     αλλιώς
       flag<--ψευδης
     Τελος_Αν
 Τελος_επαναληψης
Τελος_επαναληψης

ή έχετε σκεφτεί κάτι άλλο;
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

summer

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 31
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 από το Στέκι
« Απάντηση #31 στις: 13 Απρ 2009, 02:19:54 πμ »
οκ,οσον αφορά το θεμα 3...

Αλγόριθμος δημοπρασια
   Διάβασε τιμή
   Διάβασε όνομα,προσφορα!με βάση την τελευταία παρατήρηση της εκφώνησης     
                                     !εδώ λογικά δε χρειάζεται έλεγχος δεδομένων σωστά;
   t<--1
   max<---1
   Οσο (προσφορά<>0 και t<100)επανελαβε
     Αρχή_Επαναληψης
           Διάβασε προσφορά_new
     Μέχρις_ότου (προσφορά_new>προσφορά ή προσφορά_new=0)
     Αν προσφορά_new<>0 τοτε
       Διάβασε όνομα
       t<--t+1
       last<--προσφορά_new
       p<--(προσφορά_new-προσφορά)/προσφορα*100
       Αν p>max τοτε  max<--p
    Τελος_Αν
   προσφορα<--προσφορα_new
 Τελος_επαναληψης
Εμφανισε ονομα,max,last
« Τελευταία τροποποίηση: 13 Απρ 2009, 02:31:52 πμ από tina28 »

veni

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2012
  • *
  • Μηνύματα: 101
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 από το Στέκι
« Απάντηση #32 στις: 13 Απρ 2009, 08:02:35 πμ »
Μέχρις_ότου (αποσταση[i,j]>0 και Α_Μ(αποσταση[i,j])=αποσταση[i,j])

ΤΟ συγκεκριμένο θέμα μπορεί να δημιουργήσει αρκετά προβλήματα στους μαθητές καθώς και σε εμάς.
Η άσκηση ζητάει ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ άρα ο μαθητής είναι υποχρεωμένος να δηλώσει τον πίνακα. Παρατηρεί λοιπόν στο παράδειγμα πως οι αποστάσεις είναι ακέραιοι αριθμοί οπότε και δηλώνει τον πίνακα στους ακέραιους.
Έχετε παρατηρήσει πως στο περιβάλλον την Γλώσσας δεν αφήνει το χρήστη να καταχωρήσει μη αποδεκτή (άλλου τύπου) τιμή σε μία μεταβλητή ;

Με αυτή τη λογική μπορούμε να ζητήσουμε έλεγχο ορθής εισαγωγής για αλφαριθμητικά/λογικά δεδομένα;

Εάν η άσκηση ζητούσε αλγόριθμο (με σημείωση ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τη συνάρτηση Α_Μ(χ)) θα συμφωνούσα περισσότερο με την απάντηση αυτή.

Έχει ξανασυζητηθεί βέβαια το θέμα αυτό αλλά καλό είναι να το διευκρινίσουμε.

veni

Βενιέρης Γεώργιος
Καθηγητής Πληροφορικής
Πιλοτικό (R.I.P.)  Γυμνάσιο

gpapargi

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2448
  • I 'm not young enough to know everything
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 από το Στέκι
« Απάντηση #33 στις: 13 Απρ 2009, 11:33:24 πμ »
Όσο αφορά το συγκεκριμένο παράδειγμα μπορεί ο πίνακας να είναι πραγματικός. Μπορεί ακόμα να είναι ακέραιος ως εξής: Διαβάζεις πραγματικό, κάνεις έλεγχο αν ισούται με το ακέραιο μέρος του και μετά καταχωρείς στον πίνακα το ακέραιο μέρος του. Δηλαδή

Αρχή επανάληψης
 Διάβασε χ
Μέχρις_ότου Α_Μ(χ)=χ και χ>0
απόσταση[i,j]<- Α_Μ(χ)

Εδώ βέβαια αυτό που θα συζητήσουμε με την ομάδα είναι τον έλεγχο για ακέραιο δεδομένου ότι δεν συντρέχει τέτοιος φυσικός λόγος.

gpapargi

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2448
  • I 'm not young enough to know everything
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 (εφ'όλης της ύλης)
« Απάντηση #34 στις: 13 Απρ 2009, 11:45:20 πμ »
Ρε Παπαργύρη εσύ δεν υπέγραφες παλιά με ψευδώνυμο κουασιμόδος  ;D

Όχι ρε συ αφού ξέρεις ότι είμαι ομορφόπαιδο  :D

Η πλάκα πάντως είναι με αυτόν που έφτιαξε το Διερμηνευτή.  ;D

Υπάρχουν και χειρότερα πάντως: Μια φορά προσπαθούσε κάποιος συνάδελφος να εξηγήσει τηλεφωνικώς σε κάποιο γείτονα ποιος ακριβώς είναι. Ο γείτονας δεν καταλάβαινε παρά το ονοματεπώνυμο που του έλεγε. Τελικά κατάλαβε μόλις του είπε "είμαι ο άντρας της Κατερίνας". Για κακή του τύχη τον ακούσαμε. Τη συνέχεια τη φαντάζεστε  >:D
Πέραν όλων των άλλων τον αποκαλούμε πλέον και με το πατρικό επίθετο της γυναίκας του... για να είμαστε σίγουροι ότι καταλαβαίνουμε όλοι για ποιον μιλάμε.
Life is not fair

andreas_p

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1014
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 από το Στέκι
« Απάντηση #35 στις: 13 Απρ 2009, 12:45:48 μμ »
tina28,

θα μπορούσες να αποφύγεις τη σάρωση ΟΛΟΥ του πίνακα ( άρα και και την Αν) ,
όπως παρακάτω (τριγωνική σάρωση)  :


 ΓΙΑ I ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 15
    ΓΙΑ J ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ I-1
       ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
           ΔΙΑΒΑΣΕ Α[I, J]
       ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ Α[I, J] > 0
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ



summer

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 31
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 από το Στέκι
« Απάντηση #36 στις: 13 Απρ 2009, 04:09:19 μμ »
Οκ για το 4ο θεμα,thanks.(το επισήμανε και ο envy). Στο 3ο θεμα (προηγούμενο μην) προτείνετε κάτι άλλο;


tina28,

θα μπορούσες να αποφύγεις τη σάρωση ΟΛΟΥ του πίνακα ( άρα και και την Αν) ,
όπως παρακάτω (τριγωνική σάρωση)  :


 ΓΙΑ I ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 15
    ΓΙΑ J ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ I-1
       ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
           ΔΙΑΒΑΣΕ Α[I, J]
       ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ Α[I, J] > 0
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3145
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 από το Στέκι
« Απάντηση #37 στις: 13 Απρ 2009, 04:29:01 μμ »
Εύστοχο το σχόλιό σου, πράγματι κάποιοι μαθητές μπορεί να μπερδευτούν, ωστόσο θα μπορούσαν να λύσουν το πρόβλημα με τον παρακάτω τρόπο

Κώδικας: [Επιλογή]
Αρχή_Επανάληψης
   Διάβασε τιμή
Μέχρις_ότου τιμή > 0 και Α_Μ(τιμή) = τιμή
απόσταση[i,j] <- Α_Μ(τιμή)

οπότε δε νομίζω ότι υπάρχει αντικειμενικό πρόβλημα

Μέχρις_ότου (αποσταση[i,j]>0 και Α_Μ(αποσταση[i,j])=αποσταση[i,j])

ΤΟ συγκεκριμένο θέμα μπορεί να δημιουργήσει αρκετά προβλήματα στους μαθητές καθώς και σε εμάς.
Η άσκηση ζητάει ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ άρα ο μαθητής είναι υποχρεωμένος να δηλώσει τον πίνακα. Παρατηρεί λοιπόν στο παράδειγμα πως οι αποστάσεις είναι ακέραιοι αριθμοί οπότε και δηλώνει τον πίνακα στους ακέραιους.
Έχετε παρατηρήσει πως στο περιβάλλον την Γλώσσας δεν αφήνει το χρήστη να καταχωρήσει μη αποδεκτή (άλλου τύπου) τιμή σε μία μεταβλητή ;

Με αυτή τη λογική μπορούμε να ζητήσουμε έλεγχο ορθής εισαγωγής για αλφαριθμητικά/λογικά δεδομένα;

Εάν η άσκηση ζητούσε αλγόριθμο (με σημείωση ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τη συνάρτηση Α_Μ(χ)) θα συμφωνούσα περισσότερο με την απάντηση αυτή.

Έχει ξανασυζητηθεί βέβαια το θέμα αυτό αλλά καλό είναι να το διευκρινίσουμε.

veni
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

falexakos

  • ΚΕΠΛΗΝΕΤ
  • *
  • Μηνύματα: 66
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 από το Στέκι
« Απάντηση #38 στις: 13 Απρ 2009, 10:01:17 μμ »
Γεια χαρά σε όλους από έναν νεότατο στο forum :-)
Μήπως υπάρχει τυπογραφικό λάθος στο 4ο θέμα; Απ΄ό,τι κατάλαβα απ' την εκφώνηση, η απόσταση Κιμώλου-Αστυπάλαιας είναι 88 και όχι 31 μίλια (αυτό είναι το Αστυπάλαια-Ανάφη νομίζω). Μήπως δεν κατάλαβα σωστά το πρόβλημα ;
Ευχαριστώ για τον χώρο και ... χρόνο σας,
Φώτης Αλεξάκος
Καρδίτσα.
 
Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 εφ'όλης της ύλης απο την ομάδα διαγωνισμάτων του στεκιού.

Κι άλλη μικρή τροποποίηση στις 8/4/2009 και ώρα 23:00 μ.μ
Όσοι το κατεβάσατε πριν απο την συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα, παρακαλώ κάνετε τον κόπο να το ξανακατεβάσετε


Laertis

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1465
  • Δεν αντέχω την (συμ)-πίεσηηη .......
    • ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΕΠΠ
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 από το Στέκι
« Απάντηση #39 στις: 13 Απρ 2009, 10:32:27 μμ »
Έχεις δίκιο falexakos , λόγω εσπευμένης διόρθωσης έκανα (ακόμα ένα) λάθος. Διορθώνω και την εκφώνηση στο 4γ βγάζοντας τους ακέραιους απο τον έλεγχο εγκυρότητας.

Οπότε ... ξέρετε εσείς .... new version... ξανακατεβάστε απο την 1η σελίδα :police:

Υ.Γ. Πόσα #$%%@^@ λάθη έχω κάνει στη σύνταξη αυτού του διαγωνίσματος; Επιτέλους ..... >:(
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

nasakias

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 1
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 από το Στέκι
« Απάντηση #40 στις: 15 Απρ 2009, 10:38:10 πμ »
μπορει κανεισ να βρει και να ανεβασει τα φετινα θεματα οεφε 2009 στην φυσικη κατ.β λυκειου.γρηγορα ομως

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3174
  • I love you 3000
    • Panagiotis Tsiotakis
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 από το Στέκι
« Απάντηση #41 στις: 15 Απρ 2009, 08:00:18 μμ »
Σϋμφωνα με το http://www.e-kimolia.gr/oefe/9.htm, θα βγουν στις 3 Μαιου
Αν δεν είναι κλειδωμένα απο τον ΟΕΦΕ θα τα βρεις στο δίκτυο
Δεν είναι το post σου σε σωστό σημείο του φορουμ

kravaric

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 1
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 από το Στέκι
« Απάντηση #42 στις: 28 Απρ 2009, 04:12:32 μμ »
thanksssssssss.
Αλλά καλό θα ήταν να υπήρχαν κ οι λύσεις του Διαγωνίσματος.

harmil78

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 2
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 από το Στέκι
« Απάντηση #43 στις: 05 Μάι 2009, 09:26:36 πμ »
Μια μικρή ερώτηση κι από μένα: Στο θέμα 1ο στο Δ με τις στοίβες και την ουρά, τι διαφορά έχει η ερώτηση 4 από την 6; Στην 4 θέλει να τα αντιγράψουμε (copy-paste) ενώ στην 6 να διαγραφούν από την ουρά (cut-paste); Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3145
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 από το Στέκι
« Απάντηση #44 στις: 05 Μάι 2009, 09:51:27 πμ »

όχι είναι ακριβώς το ίδιο, απλά εξάγει τα στοιχεία από την ουρά σε ....δύο δόσεις. η ίδια πράξη είναι απλά δεν έχει το ίδιο αποτέλεσμα γιατί η μια επέται της άλλης

Μια μικρή ερώτηση κι από μένα: Στο θέμα 1ο στο Δ με τις στοίβες και την ουρά, τι διαφορά έχει η ερώτηση 4 από την 6; Στην 4 θέλει να τα αντιγράψουμε (copy-paste) ενώ στην 6 να διαγραφούν από την ουρά (cut-paste); Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

gpapargi

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2448
  • I 'm not young enough to know everything
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 από το Στέκι
« Απάντηση #45 στις: 05 Μάι 2009, 11:23:22 πμ »
Επίσης η μια ελέγχει το όνομα των λειτουργιών και η άλλη ελέγχει τις τιμές των δεικτών. 

despw

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 2
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 από το Στέκι
« Απάντηση #46 στις: 05 Μάι 2009, 12:00:02 μμ »
Συχαρητήρια για το διαγώνισμα και το site σας γενικότερα. Οι "προσπάθεια" και η προσφορα σας είναι αξιέπαινη.Είμαι μαθήτρια της 3ής λυκείου και με προβλημάτισε αρκετά το θέμα με στοίβα και ουρα. Δεν έχω ξανά αντιμετωπίσει παρόμοια άσκηση και πραγματικά θα το εκτιμούσα αν μπορούσατε να δημοσιεύσετε την αναλυτική λύση. Με τον τρόπο αυτό θα μπορούσα (όπως και όσοι άλλοι επιθυμούν) να "ελεγξω" τις απαντήσεις μου.

Σας ευχαριστώ!
« Τελευταία τροποποίηση: 05 Μάι 2009, 01:46:10 μμ από Τσιωτάκης Παναγιώτης »

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3145
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 από το Στέκι
« Απάντηση #47 στις: 05 Μάι 2009, 12:21:59 μμ »
Αν έχεις πρόβλημα με τα greeklish δοκίμασε εδώ με copy-paste

http://speech.ilsp.gr/greeklish/greeklishdemo.asp
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

despw

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 2
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 από το Στέκι
« Απάντηση #48 στις: 05 Μάι 2009, 12:35:58 μμ »
Φοβερό σε ευχαριστώ!  :D

harmil78

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 2
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 από το Στέκι
« Απάντηση #49 στις: 06 Μάι 2009, 08:20:17 πμ »
Ευχαριστώ και τους δυο σας!

Alexis_vti

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 6
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 από το Στέκι
« Απάντηση #50 στις: 08 Μάι 2009, 12:40:51 μμ »
Θα μπορουσα να έχω τις λύσεις για crosscheck? :)

Thanks

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3145
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 από το Στέκι
« Απάντηση #51 στις: 08 Μάι 2009, 12:45:42 μμ »
υπομονη, σε 1-2 μέρες θα αναρτηθούν στο στέκι
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

iliasmentz

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 2
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 από το Στέκι
« Απάντηση #52 στις: 04 Μάι 2014, 06:04:42 μμ »
καλησπέρα,
θεωρώ οτι υπάρχει ένα μικρό λαθάκι στο 2ο θέμα στο ερωτημά Β
η εντολές είναι
ΑΝ Π<>0 ΤΟΤΕ
  Μ<-S/Π
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΕΜΦΑΝΙΣΕ Μ
χωρίς να έχει μηδενιστεί το Μ πουθενά αλλού. διορθώστε με αν κάνω λάθος μαθητής είμαι αλλά θεωρώ οτί εμφανίζει σφάλμα σε περίπτωση που το Π=0  :)

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2212
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 από το Στέκι
« Απάντηση #53 στις: 04 Μάι 2014, 07:34:50 μμ »
Μηδενίζουμε μεταβλητές που συμμετέχουν σε εντολές του τύπου μτ <-- μτ + ...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3145
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 από το Στέκι
« Απάντηση #54 στις: 04 Μάι 2014, 08:31:00 μμ »
έχεις δίκιο,
αν το π είναι 0 το Μ δεν έχει πάρει τιμή. δεν είχε προβλεφθεί αυτή η περίπτωση.
Μπράβο σου που βρήκες αυτό το λαθάκι μετά από 4500 downloads !!!

καλησπέρα,
θεωρώ οτι υπάρχει ένα μικρό λαθάκι στο 2ο θέμα στο ερωτημά Β
η εντολές είναι
ΑΝ Π<>0 ΤΟΤΕ
  Μ<-S/Π
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΕΜΦΑΝΙΣΕ Μ
χωρίς να έχει μηδενιστεί το Μ πουθενά αλλού. διορθώστε με αν κάνω λάθος μαθητής είμαι αλλά θεωρώ οτί εμφανίζει σφάλμα σε περίπτωση που το Π=0  :)
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

tsabatman

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 107
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 από το Στέκι
« Απάντηση #55 στις: 03 Ιούν 2014, 06:09:48 μμ »
λυσεις που υπαρχουν για το συγκεκριμενο?

tsabatman

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 107
Απ: Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2008-2009 από το Στέκι
« Απάντηση #56 στις: 24 Μάρ 2015, 10:45:54 μμ »
συνάδελφοι καλησπέρα!λυσεις που υπαρχουν για το συγκεκριμενο διαγώνισμα?