Αποστολέας Θέμα: Συγχώνευση πινάκων  (Αναγνώστηκε 3166 φορές)

vagia

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2009
  • *
  • Μηνύματα: 2
Συγχώνευση πινάκων
« στις: 01 Μάρ 2009, 11:27:10 πμ »
Καλημέρα
θα ήθελα μια γν'ωμη σχετικά με τη συγχώνευση 2 μονοδιάστατων πινάκων και ταυτόχρονα να
ταξινομούνται κατα αύξουσα σειρά.
Αν συγχωνεύσουμε πρώτα τους πίνακες και έπειτα ταξινομήσουμε τον νέο πίνακα είναι λάθος?

Ευχαριστώ

ntzios kostas

  • Καθηγητής Πληροφορικής
  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 595
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών
Απ: Συγχώνευση πινάκων
« Απάντηση #1 στις: 01 Μάρ 2009, 02:41:33 μμ »
Εννοείς να δημιουργούμε έναν καινούργιο πίνακα με τα στοιχεία των δύο και στη συνέχεια να τον ταξινομήσουμε.

Αυτό θεωρείται απόλυτα σωστό.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

andreas_p

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1006
Απ: Συγχώνευση πινάκων
« Απάντηση #2 στις: 01 Μάρ 2009, 06:48:30 μμ »
vagia, το θέμα το έχουμε "εξαντλήσει" στο παρελθόν.  Κάποιος να θυμηθεί το σχετικό link.

kostas, στο βιβλίο η συγχώνευση ορίζεται διαφορετικά.

andreas_p

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1006
Απ: Συγχώνευση πινάκων
« Απάντηση #3 στις: 01 Μάρ 2009, 06:50:47 μμ »

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3136
  • Dracarys
    • Panagiotis Tsiotakis
Απ: Συγχώνευση πινάκων
« Απάντηση #4 στις: 01 Μάρ 2009, 07:39:06 μμ »
Βάγια είναι απόλυτα σωστό, καθώς όπως και ο ορισμός στην παράγραφο 9.4 αναφέρει, το τελικό αποτέλεσμα είναι ένας ταξινομημένος ενιαίος πίνακας

sstergou

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 983
  • Program or be Programmed
    • pseudoglossa.gr
Απ: Συγχώνευση πινάκων
« Απάντηση #5 στις: 01 Μάρ 2009, 07:52:11 μμ »
και αυτό σημαίνει ότι δεν έχεις τίποτε να διδάξεις;;

Εγώ τη δίνω σαν άσκηση. Δεν είναι και τόσο δύσκολος αλγόριθμος. Σίγουρα είναι πιο εύκολος από
την φυσαλίδα...
Στάθης Στέργου - sstergouATgmailDOTcom - http://www.pseudoglossa.gr

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3136
  • Dracarys
    • Panagiotis Tsiotakis
Απ: Συγχώνευση πινάκων
« Απάντηση #6 στις: 02 Μάρ 2009, 06:03:05 μμ »
Ο γενικός αλγόριθμος δεν είναι εύκολος για τους μαθητές.

Ο τρόπος που το ζήτησαν στις επαναληπτικές του 2008 όμως ήταν αριστούργημα...

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3050
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Συγχώνευση πινάκων
« Απάντηση #7 στις: 02 Μάρ 2009, 06:38:57 μμ »
Και πάλι μπορούσαν να υλοποιήσουν το ερώτημα χωρίς τον αλγόριθμο της συγχώνευσης, απλά αντιγράφοντας
όλα τα στοιχεια σε έναν τρίτο πίνακα και ταξινομώντας

Ο τρόπος που το ζήτησαν στις επαναληπτικές του 2008 όμως ήταν αριστούργημα...
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3136
  • Dracarys
    • Panagiotis Tsiotakis
Απ: Συγχώνευση πινάκων
« Απάντηση #8 στις: 02 Μάρ 2009, 06:42:18 μμ »
φυσικά, με τις 3πλάσιες γραμμές κωδικοποίησης
αν και ήταν ουσιαστικά αντιγραφο-συγχώνευση   :D

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3050
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Συγχώνευση πινάκων
« Απάντηση #9 στις: 02 Μάρ 2009, 08:36:21 μμ »
σίγουρα, αλλά το θέμα είναι ότι κατάφεραν να ξεγλιστρήσουν
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

ntzios kostas

  • Καθηγητής Πληροφορικής
  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 595
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών
Απ: Συγχώνευση πινάκων
« Απάντηση #10 στις: 02 Μάρ 2009, 08:55:49 μμ »
Και επειδή δεν υπάρχει ο αλγόριθμος στο βιβλίο του μαθητή , αλλά μόνο στο τετράδιο του μαθητή,  είναι εκτός ύλης.

Ή μήπως όχι; :angel: :angel:
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1076
Απ: Συγχώνευση πινάκων
« Απάντηση #11 στις: 02 Μάρ 2009, 11:16:51 μμ »
Και πάλι μπορούσαν να υλοποιήσουν το ερώτημα χωρίς τον αλγόριθμο της συγχώνευσης, απλά αντιγράφοντας
όλα τα στοιχεια σε έναν τρίτο πίνακα και ταξινομώντας

Ο τρόπος που το ζήτησαν στις επαναληπτικές του 2008 όμως ήταν αριστούργημα...
Υπήρχαν άραγε μαθητές που έλυσαν τήν άσκηση χρησιμοποιώντας τον αλγόριθμο του τετραδίου μαθητή;(Ταξινόμηση με συγχώνευση μαζι)