Αποστολέας Θέμα: Έλεγχοι περιττών συνθηκών στη δομή ΑΝ  (Αναγνώστηκε 7029 φορές)

tsak

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 111
Απ: Έλεγχοι περιττών συνθηκών στη δομή ΑΝ
« Απάντηση #30 στις: 23 Οκτ 2008, 08:17:44 πμ »
Αυτό που αναφέρεις είναι πολύ σοβαρό και καλό θα ήταν να γίνει μια καταγγελία προς κάποια κατεύθυνση (δεν ξέρω σε ποια όμως). Είναι αδιανόητο για κάτι που δεν είναι λάθος, ούτε συντακτικά ούτε λογικά, να κόβονται με ελαφρότητα μόρια. Και το χειρότερο δυο χρόνια μετά να αναδιπλώνεσαι. Σαφώς και δεν μπορεί πάντα να ταυτίζονται δύο βαθμολογητές στη διόρθωση ενός γραπτού. Άλλα το θέμα αυτό και μόνο που το συζητάμε τόσο πολύ, αστείο μου φαίνεται.

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1076
Απ: Έλεγχοι περιττών συνθηκών στη δομή ΑΝ
« Απάντηση #31 στις: 23 Οκτ 2008, 09:10:58 πμ »
Αγαπήτέ tsak  δεν είναι θέμα για καταγγελία αυτό, καθώς δεν μπορώ να επιριψω ευθύνη σε κανένα, παρά  παρά μόνο στην όλη "χαοτική" κατάσταση που επικρατεί στο χώρο της εκπαίδευσης στην προχειρότητα σχεδιασμού και εφαρμογής ορισμένων πραγμάτων.
Δεν κατηγορώ τους συναδέρφους καθώς η συνθεση των βαθμολογητών αλλάζει εκ των πραγματών σχεδόν κάθε χρόνο με πολλούς νέους συναδέρφους να διορθώνουν για μια φορά, μετά να αλλάζουν σχολείο και να μην συμμετέχουν ξανα στην βαθμολόγηση.

το να κόβονται 1 ή 2 μόρια σε περιττές συνθήκες ιδίως στην εντολη Αν ίσως να δικαιολογείται στηρίζωντας την άποψη ότι ο μαθητής δεν κατάλαβε τι σωστή χρήση της εντολης Αν και τι σημαίνει το "αλλιώς" σε μια συνθήκη ή το "αλλιώς_αν" αντιστοιχα.


bagelis

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2009
  • *
  • Μηνύματα: 510
Απ: Έλεγχοι περιττών συνθηκών στη δομή ΑΝ
« Απάντηση #32 στις: 28 Οκτ 2008, 12:38:32 πμ »
Δεν είναι δικαιολογημένο να κόβονται βαθμοί για κάτι που δεν είναι λάθος....
όταν κάτι δεν είναι λάθος δεν μπορείς να θεωρήσεις ότι ο μαθητής δεν κάνει σωστή χρήση του εργαλείου... ο μαθητής με την βοήθεια του εργαλείου που του δόθηκε (την εντολή ΑΝ στη συγκεκριμένη περίπτωση) βγάζει σωστό αποτέλεσμα και άρα δεν πρέπει να χάνει μονάδες...
όπως είπα και σε προηγούμενο post αν θέλεις να εξετάσεις περιττές συνθήκες βάλε στο θέμα 1 κάτι ανάλογο και εξέτασέ συγκεκριμένα τις περιττές συνθήκες... εκεί θα δεις αν γνωρίζω το θέμα ή όχι...
στην άσκηση εμένα με ενδιαφέρει σαν διορθωτή να λειτουργεί ορθά σε κάθε περίπτωση... εφόσον συμβαίνει αυτό δεν μπορείς να κόψεις ούτε 0.1 μόριο...