Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 1 ... 7 8 9 [10]
91
Καλημέρα
κατά την γνώμη μου προφανως και δεν θα πρέπει να κοπεί τίποτα, σε καμία περίπτωση

Κανονικα δεν θα επρεπε να αλλα η ασηκηση ζητουσε να γινουν σε ΓΛΩΣΣΑ μονο τα συγκικρεμενα βηματα, οποτε μπορει και να κοψουν κανα δυο μορια.
92
Στο αλα ρωσικα αν έκανε κάποιος πρόγραμμα+δήλωση μεταβλητών+Διάβασε Μ1,Μ2 πριν την όσο θα κοπούν μόρια?αν ναι πόσα?
Δεν θα κοπούν μόρια από αυτά που αναφέρεις, αρκεί η δήλωση των Μ1, Μ2 να γίνει στις ακέραιες, όπως άλλωστε αναφέρει και η εκφώνηση.
93
Εξετάσεις 2018-2019 / Απ: Λύσεις Θεμάτων
« Τελευταίο μήνυμα από Καραμαούνας Πολύκαρπος στις 14 Ιούν 2019, 06:29:13 πμ »
Β2β ?
Γ4:
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΑΡ > 1000 ΤΟΤΕ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

Γράψε ΠΛ1,ΠΛ2,ΠΛ3 ?
94
Εξετάσεις 2018-2019 / Απ: Θέμα 1
« Τελευταίο μήνυμα από Sergio στις 14 Ιούν 2019, 05:31:34 πμ »
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ Α3:

ΤΙ αποφασίστηκε στο δικό σας βαθμολογικό;;

Στο δικό μας υπήρξαν δύο προτάσεις:
1) Μία μονάδα για καθεμιά από τις 6 αναμενόμενες τιμές
2) Δύο μονάδες για καθένα από τα ερωτήματα α - β - γ

"Ψηφίστηκε" η άποψη 2..
95
Εξετάσεις 2018-2019 / Απ: Θέμα 1
« Τελευταίο μήνυμα από andreas_p στις 14 Ιούν 2019, 12:23:44 πμ »
Χάθηκαν τα ελληνικά !
Μεταξύ  survivor - power of love και εξάρτησης απ' την όποιας μορφής  οθόνη !
Το θέμα είναι κυρίως γλωσσικό !!!
Πολλές φορές αισθάνομαι  ... φιλόλογος  !

Α.Π.
96
Προγραμματισμός Υπολογιστών / Απ: Θέματα Πανελληνίων 2019
« Τελευταίο μήνυμα από tvroch στις 13 Ιούν 2019, 09:05:25 μμ »
Εσπαγαν πλακα οι ηλεκτρολογοι με τα σημερινα θεματα τα οποια ρωτουσαν τι ειναι το Hertz και ζορικες ασκησεις που οι δύσκολες θελαν εως και δύο ολακερους πολ/σμους με τυπους.... και μιλαμε ακομα  για τα "ωραία θεματα" στον προγραμματισμο..

Για να μην μπερδευομαστε  η μεταφορα μαθητη απο ΕΠΑΛ σε ΓΕΛ αποκλείεται.. αντιθετα η μεταφορα απο την πληροφορικη προς αλλους τομεις των ΕΠΑΛ οπως η ηλεκτρολογια -ηλεκτρονικη ειναι εξαιρετικα πιθανη απο την ωρα που εχουν σχεδον το ιδιο μηχανογραφικο και ανταγωνιζόνται για τις ιδιες ακριβως θεσεις ακομα και σε σχολες πληροφορικης αλλα με τεραστιο χασμα στις απαιτησεις (χαρη στους επιστημονες θεματοδοτες μας ).

κοντολογις οσοι ειστε σε ΕΠΑΛ αρχιστε να ψαχνετε για κενα στο οικειο ΠΥΣΔΕ ....
97
Εξετάσεις 2018-2019 / Απ: Θέμα 2
« Τελευταίο μήνυμα από bugman στις 13 Ιούν 2019, 08:08:01 μμ »
στη ΓΛΩΣΣΑ το στοιχείο πίνακα είναι στοιχείο πίνακα και υποβάλλεται σε επεξεργασία όπως μία μεταβλητή, αλλά είναι στοιχείο πίνακα και για αυτό δηλώνεται ως στοιχείο πίνακα ενώ η μεταβλητή δηλώνεται ως μεταβλητή

Ορισμένες φορές έχει σημασία ο φορμαλισμός. Για παράδειγμα από τη παράθεση παραπάνω φαίνεται το πώς δηλώνεται κάτι και όχι το τι είναι.  Στη ΓΛΩΣΣΑ ένα στοιχείο πίνακα τύπου ακέραιος είναι ακριβώς ίδιο με έναν ακέραιο. Αυτό που αλλάζει είναι ο τρόπος προσπέλασης. Στη μεταβλητή υπάρχει ο δείκτης στη μνήμη. στο στοιχείο πίνακα ο δείκτης προκύπτει με τύπο (δεν τον αναφέρω αλλά το γνωρίζεις, ή μπορείς να σκεφτείς ένα). Έτσι η δήλωση για το στοιχείο πίνακα δεν αναιρεί το τι είναι το στοιχείο πίνακα.

Εδώ να προσθέσω πως σε κάποιες γλώσσες όπως η python δεν υπάρχει η δυνατότητα για πέρασμα με αναφορά, και όλα περνούν με τιμή. Η τιμή μεταφέρεται στη τυπική παράμετρο. Έτσι δεν μπορούμε να λέμε ότι το στοιχείο πίνακα της python είναι μεταβλητή.

Έτσι λοιπόν εστιάζω σε αυτό που είναι, και όχι σε αυτό που δηλώνεται!
98
Εξετάσεις 2018-2019 / Απ: Θέμα 2
« Τελευταίο μήνυμα από Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 13 Ιούν 2019, 07:20:21 μμ »
στη ΓΛΩΣΣΑ το στοιχείο πίνακα είναι στοιχείο πίνακα και υποβάλλεται σε επεξεργασία όπως μία μεταβλητή, αλλά είναι στοιχείο πίνακα και για αυτό δηλώνεται ως στοιχείο πίνακα ενώ η μεταβλητή δηλώνεται ως μεταβλητή
99
Εξετάσεις 2018-2019 / Απ: Θέμα 1
« Τελευταίο μήνυμα από Βασίλης Παπαχρήστος στις 13 Ιούν 2019, 06:28:11 μμ »
Εννοείς για το Α5! Ένας κι από μένα!

Γενικά οι μαθητές έχουν μια δυσκολία με την ανάγνωση και κατανόηση του γραπτού λόγου... Άλλα διαβάζουν κι άλλα καταλαβαίνουν, ενώ πολλές φορές διαβάζουν στο περίπου προσπαθώντας να "σκανάρουν" βιαστικά το κείμενο για σκόρπιες λέξεις κλειδιά και προφανώς ξεφεύγουν πράγματα.
Τεράστια αλήθεια. Πλέον έχω καταλήξει να λέω στους μαθητές μου, ιδίως στα προγράμματα των θεμάτων Γ και Δ, ότι το δύσκολο είναι να καταλάβετε τι σας ζητάει να κάνετε, το εύκολο θα είναι να το κάνετε.
100
Εξετάσεις 2018-2019 / Απ: Θέμα 2
« Τελευταίο μήνυμα από bugman στις 13 Ιούν 2019, 06:24:28 μμ »
Στη ΓΛΩΣΣΑ το στοιχείο πίνακα είναι μεταβλητή. Αν έχεις μια διαδικασία που παίρνει μεταβλητή έστω ακέραια και προσθέτει ένα, τότε μετά τη κλήση είτε  βάλεις μεταβλητή ακέραια με όνομα ή με στοιχείο πίνακα, επίσης ακέραια, είναι το ίδιο. Και στις δυο περιπτώσεις θα αυξηθεί η τιμή κατά ένα.
Σελίδες: 1 ... 7 8 9 [10]