Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 10
21
Υπάρχει κάποια εικόνα για τις βαθμολογίες των γραπτών ως τώρα?
22
Εξετάσεις 2018-2019 / Απ: Θέμα 4
« Τελευταίο μήνυμα από Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 20 Ιούν 2019, 07:27:35 μμ »
το τετράδιο οδηγιών μελέτης μαθητή (2015) ορίζει ρητά την ιεραρχία των λογικών τελεστών:
1. όχι
2. και
3. ή
 
23
Εξετάσεις 2018-2019 / Απ: Θέμα 4
« Τελευταίο μήνυμα από falexakos στις 20 Ιούν 2019, 06:22:50 μμ »
Γράφει κάποιος στο Δ5, μέσα στο (σωστό) ζεύγος επαναλήψεων της Φυσαλλίδας:
Κώδικας: [Επιλογή]
.......
.......
Αν ΣΒ[j-1]<ΣΒ[j] ή ΣΒ[j-1]=ΣΒ[j] και ΟΝ[j-1]>ΟΝ[j] τότε  ! <--- έτσι, χωρίς παρενθέσεις
  Αντιμετάθεσε ΣΒ[j], ΣΒ[j-1] ! <-- Για συντομία δεν γράφω όλες τις εντολές που τις έχει γράψει σωστά με την προσωρινή μεταβλητή κλπ.
  Αντιμετάθεσε ΟΝ[j],ΟΝ[j-1]
Τέλος_Αν
.......
.......

Εγώ το θεωρώ σωστό, αφού τυπικά η λογική σύζευξη ("και") έχει την προτεραιότητα του πολ/σιασμού, ενώ το "ή" αυτήν της πρόσθεσης.
Άρα είναι σαν να γράφει:
Κώδικας: [Επιλογή]
Αν (ΣΒ[j-1]<ΣΒ[j]) ή (ΣΒ[j-1]=ΣΒ[j] και ΟΝ[j-1]>ΟΝ[j]) τότεΤο ίδιο το σχολ. βιβλίο όμως δεν γράφει για προτεραιότητα των λογικών τελεστών (αν θυμάμαι καλά).
Τι λέτε λοιπόν;

Φώτης

24
Linux / Απ: Αλλαγή από NBD σε NFS για σταθερότητα και ταχύτητα
« Τελευταίο μήνυμα από denispyr στις 19 Ιούν 2019, 07:57:12 μμ »
  • Σταθερότητα
  • Ταχύτητα
  • Ασφάλεια

:)
25
Εξετάσεις 2018-2019 / Απ: Θέμα 2
« Τελευταίο μήνυμα από sakisnemkav στις 19 Ιούν 2019, 01:32:04 μμ »
26
Οκ, εχεις δικιο, με ανεμιστηρες την βγαζετε;
Εμείς φέτος έχουμε και ανεμιστήρες και νιώθουμε άρχοντες. Μέχρι πέρσι ούτε ανεμιστήρες....και επειδή πάντα το μάθημά μας είναι από τα τελευταία που δίνονται, την αίθουσά μας την χτυπάει ο ήλιος.
27
Σκέψου ότι τα Βαθμολογικά Κέντρα είναι ουσιαστικά σχολεία που απλά στεγάζουν τους βαθμολογητές εκείνη την περίοδο! Περιμένεις κάτι καλό να βγει από το συνδυασμό Ιούνιος + Δημόσιο Σχόλειο;;;

Οκ, εχεις δικιο, με ανεμιστηρες την βγαζετε;
28
Linux / Τέλος της αρχιτεκτονικής 32bit από το Ubuntu 19.10
« Τελευταίο μήνυμα από alkisg στις 18 Ιούν 2019, 07:15:24 μμ »
The Ubuntu engineering team has reviewed the facts before us and concluded that
we should not continue to carry i386 forward as an architecture.
Consequently, i386 will not be included as an architecture for the 19.10 release,
and we will shortly begin the process of disabling it for the eoan series across
Ubuntu infrastructure.

While this means we will not provide 32-bit builds of new upstream versions of libraries...

Δηλαδή όσοι έχουν Pentium 4 είτε μένουν στην 18.04 για όσα χρόνια τους πάει, είτε πάνε σε Debian κλπ.

https://discourse.ubuntu.com/t/i386-architecture-will-be-dropped-starting-with-eoan-ubuntu-19-10/11263/2
29
Στο μάθημα μας, ο στόχος θα έπρεπε να είναι <=1
6 μονάδες διαφορά είναι τεράστια για ένα τέτοιο μάθημα που δεν υπάρχει υποκειμενικότητα
Στα φετινά θέματα για παράδειγμα, σε ποιο σημείο μπορούν δυο βαθμολογητές να έχουν διαφορές ώστε να έχουμε απόκλιση 6 μονάδων;

Φυσικά και υπάρχει υποκειμενικότητα, για τον πολύ απλό λόγο ότι δε γίνεται όλοι οι βαθμολογητές να συντονιστούν κεντρικά, ούτε να προβλέψουν όλες τις πιθανές απαντήσεις...

ίσως αν η βαθμολόγηση γινότανε Αύγουστο  :D , αφού θα είχαν προλάβει να κυκλοφορήσουν οι διάφορες απαντήσεις των μαθητών και να υπάρξει μια συζήτηση και μία σύγκλιση ως προς τον τρόπο βαθμολόγησης  >:D

φέτος:
-  μία μαθήτριά μου στο Α3 για κάποιο λόγο ενώ τα έκανε όλα, στο τετράδιό της έγραψε μόνο την τελευταία τιμή που εμφανιζότανε σε κάθε περίπτωση... πόσο της κόβεις γι' αυτό;
- στο Α5 αντί για ΟΣΟ, έβαλε ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ, ενώ μία άλλη έβαλε μόνο δομές επιλογής, πόσο κόβεις;
- στο Γ2 πόσο κόβεις άμα κάποιος χρησιμοποιήσει ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ χωρίς ΑΝ και εκτελέσει κανονικά επανάληψη ακόμα και για βίντεο με τίτλο «ΤΕΛΟΣ»;
- στο Δ5 που έχει μπόλικο γράψιμο, πόσο κόβεις άμα κάποιος δεν εμφανίσει στο τέλος τα ονόματα; πόσο κόβεις αν βάλει δείκτη στις αγκύλες το μετρητή του εξωτερικού και όχι του εσωτερικού βρόχου;


30
...
Είναι οντως τόσο χάλια οι συνθηκες;

Σκέψου ότι τα Βαθμολογικά Κέντρα είναι ουσιαστικά σχολεία που απλά στεγάζουν τους βαθμολογητές εκείνη την περίοδο! Περιμένεις κάτι καλό να βγει από το συνδυασμό Ιούνιος + Δημόσιο Σχόλειο;;;



Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 10