Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 10
11
Linux / Απ: Υλοποίηση τρόπου μαζικού ελεγχόμενου login των clients από τον server
« Τελευταίο μήνυμα από za√‘ag στις Χθες στις 08:18:16 μμ »
Μόλις με το καλό ετοιμαστεί το νέο ltsp, θα τα δούμε κι αυτά. Σκέφτομαι να υπάρχει επιλογή στο lts.conf που να εμφανίζει μόνο τους χρήστες που αντιστοιχούν στο συγκεκριμένο PC, π.χ. για το pc01 να εμφανίζει μόνο τους a1-01, a2-01, b1-01, b2-01, c1-01, c2-01, οπότε έτσι θα εμφανίζονται μόνο 6 χρήστες και θα είναι πιο εύκολη η επιλογή τους. Επίσης θα επιτρέπει και την είσοδο με απλό κλικ χωρίς κωδικό, οπότε μπορεί να μην χρειάζεται καν η φασαρία της αυτοματοποιημένης εναλλαγής χρηστών.

Μας ανοίγεις την όρεξη !!!
Καλή δύναμη Άλκη ....

Θα χρειαστεί να την εγκαταστήσουμε από την αρχή; Έτσι κι αλλιώς με τους 2 δίσκους που έχω δεν θα έχω πρόβλημα ... Ο ένας θα μείνει ως έχει κι ο άλλος θα κάνει τις δοκιμές ...
12
Linux / Απ: Υλοποίηση τρόπου μαζικού ελεγχόμενου login των clients από τον server
« Τελευταίο μήνυμα από alkisg στις Χθες στις 03:01:46 μμ »
Μόλις με το καλό ετοιμαστεί το νέο ltsp, θα τα δούμε κι αυτά. Σκέφτομαι να υπάρχει επιλογή στο lts.conf που να εμφανίζει μόνο τους χρήστες που αντιστοιχούν στο συγκεκριμένο PC, π.χ. για το pc01 να εμφανίζει μόνο τους a1-01, a2-01, b1-01, b2-01, c1-01, c2-01, οπότε έτσι θα εμφανίζονται μόνο 6 χρήστες και θα είναι πιο εύκολη η επιλογή τους. Επίσης θα επιτρέπει και την είσοδο με απλό κλικ χωρίς κωδικό, οπότε μπορεί να μην χρειάζεται καν η φασαρία της αυτοματοποιημένης εναλλαγής χρηστών.
13
Linux / Απ: Υλοποίηση τρόπου μαζικού ελεγχόμενου login των clients από τον server
« Τελευταίο μήνυμα από za√‘ag στις Χθες στις 01:29:13 μμ »
Όπως έγραψα εδώ, ετοιμάζω το επόμενο LTSP, στο οποίο δεν υπάρχει καν αυτή η συγκεκριμένη οθόνη σύνδεσης που λέγεται LDM.
Πλέον οι clients θα δείχνουν την ίδια οθόνη σύνδεσης με τον server που λέγεται LightDM.
Οπότε δεν έχει νόημα να τρώμε χρόνο με αισθητικές βελτιώσεις της παλιάς οθόνης σύνδεσης...

Χμ  ... θα πρέπει να λάβεις υπόψιν σου ότι αν οι χρήστες είναι πολλοί (είμαι παράξενος ... τι να κάνουμε ;) ) δεν θα φαίνονται όλοι (έτσι είναι τώρα τουλάχιστον) ή θα χρειάζονται πολύ χρόνο να κάνουν πάνω κάτω όλους τους χρήστες μέχρι να βρουν το σωστό ... Μήπως να είναι σε επιλογή με ανοιγόμενη προς τα κάτω λίστα; Γίνεται αυτό;
14
Linux / Απ: Υλοποίηση τρόπου μαζικού ελεγχόμενου login των clients από τον server
« Τελευταίο μήνυμα από alkisg στις Χθες στις 01:07:38 μμ »
Όπως έγραψα εδώ, ετοιμάζω το επόμενο LTSP, στο οποίο δεν υπάρχει καν αυτή η συγκεκριμένη οθόνη σύνδεσης που λέγεται LDM.
Πλέον οι clients θα δείχνουν την ίδια οθόνη σύνδεσης με τον server που λέγεται LightDM.
Οπότε δεν έχει νόημα να τρώμε χρόνο με αισθητικές βελτιώσεις της παλιάς οθόνης σύνδεσης...
15
Linux / Απ: Υλοποίηση τρόπου μαζικού ελεγχόμενου login των clients από τον server
« Τελευταίο μήνυμα από za√‘ag στις Χθες στις 12:58:37 μμ »
(Το ξαναγράφω)

Ερώτηση ....

Θα μπορούσε μετά την εκτέλεση της εντολής στον epotes  για σύνδεση (ή και από την εκκίνηση του client) να εμφανίζεται στο κουμπί "Είσοδος ως επισκέπτης" η φράση "Είσοδος ως {ονομα χρήστη που του δόθηκε}" ;;

Θεωρώ ότι θα είναι πιο βολικό ...
16
Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον / Απ: Νέα ύλη 2020
« Τελευταίο μήνυμα από pvs στις Χθες στις 10:57:00 πμ »
Σαν πρώτη χρονιά θεωρώ ότι θέματα τεθούν από τη νέα ύλη θα στηρίζονται στο συμπληρωματικό υλικό. Πάντως η ύλη είναι αρκετή. Από την άλλη όμως όλοι μας θα πρέπει να προσαρμοστούμε στη νέα λογική. Όσοι από εμάς "προλάβαμε" το σύστημα των δεσμών λογικά θυμόμαστε ότι η ύλη έβγαινε προς το τέλος της σχολικής χρονιάς καθώς ο όγκος της ήταν αρκετός. Συνεπώς, μία συζήτηση με τους ιδιοκτήτες των φροντιστηρίων για το πως διαμορφώνεται το νέο πλαίσιο σίγουρα είναι απαραίτητη.
17
Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον / Απ: Νέα ύλη 2020
« Τελευταίο μήνυμα από tsak στις 16 Ιούν 2019, 11:59:03 μμ »
Δεν νομίζω να αλλάξει κάτι δραματικα φέτος. Και τα νέα αντικείμενα έχουν αρκετή δουλειά αν θέλει να παραδώσει κάτι ολοκληρωμένο κάποιος στα παιδιά. Εννοείται στην πορεία προσθήκες θα γίνουν ή διορθώσεις αλλά τα βασικά θέλω να ολοκληρωθούν. Έχει ψωμί το νέο σύγγραμμα για να ετοιμάσεις υλικό και νέες ασκήσεις. Βασικά φέτος πιστεύω αν κάποιος διδάξει τις ασκήσεις από αυτό το βιβλίο θα είναι μέσα στα πλαίσια και πολύ παραπάνω ίσως.
18
Linux / Απ: Αλλαγή από NBD σε NFS για σταθερότητα και ταχύτητα
« Τελευταίο μήνυμα από lycourgus στις 16 Ιούν 2019, 10:51:16 μμ »
Ταχύτητα και σταθερότητα Άλκη.
(σε μας στα ΕΠΑΛ, ας είναι μάγκες οι μαθητές να το παραβιάσουν :D )
19
Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον / Απ: Νέα ύλη 2020
« Τελευταίο μήνυμα από petrosp13 στις 16 Ιούν 2019, 08:45:07 μμ »
Για τις σημειώσεις, θα έλεγα να περιμένουμε μέχρι τον Σεπτέμβρη..
20
Όχι δεν είναι γνωστό και δεν ισχύει σε καμία περίπτωση! Επίσης είναι απαράδεκτο να ακούγονται τέτοιες απόψεις και να χαρακτηρίζονται έτσι οι βαθμολογητές.
Αυτό όμως όπως εξηγώ παρακάτω βοηθάει στο να τα ρίξουμε όλα στον άκαρδο και κακό βαθμολογητή , γιατί είναι δύσκολο να παραδεχτούμε το λάθος μας.
Υπαρχουν διορθωτες που ψαχνουν δικαιολογια για να κοψουν μορια, αυτο ειναι γνωστο,
Δηλαδή για σκεφτείτε. Είναι δυνατόν να πηγαίνει κάποιος να διορθώσει για να κόψει μόρια?
Επειδή κάτι τέτοια στερεότυπα ακούγονται στις μέρες μας θα εξηγήσω γιατί συμβαίνει αυτό.
Καταρχήν έχετε ακούσει ποτέ μαθητή να διαμαρτύρεται γιατί πήρε παραπάνω από ότι περίμενε? Εγώ όχι. Και όμως το πιθανότερο τι είναι κατά τη γνώμη σας?
Να ξεφύγει από κάποιον βιαστικό βαθμολογητή κάποιο λάθος που δεν θα δει, ή κάποιος αιμοβόρος/αιμοδιψής βαθμολογητής να κόβει από σημεία που δεν θα έπρεπε?
Συνήθως συμβαίνει το πρώτο. Όταν ο μαθητής δει δυο βαθμολογίες π.χ. 100 και 90 δεν καταλαβαίνει ότι ο 100 του έκανε χάρη και του χάρισε αλλά πάντα υποθέτει ότι ο κακός είναι ο 90.
Αυτό εξηγείται επειδή τόσα χρόνια τα παιδιά έχουν μάθει στο σχολείο να γράφουν 5 και να παίρνουν 25 με αποτέλεσμα να μην μπορούν να αξιολογήσουν σωστά αυτά που έχουν γράψει.
Αντί λοιπόν να δουν την αλήθεια είναι πιο εύκολο να κατηγορήσουν τον ανώνυμο αόρατο άγνωστο σφαγέα βαθμολογητή που κόβει .... έτσι...... γιατί του αρέσει!

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 10